Haha nee,maar Merel insinueerde toch zelf dat als ze een corrigerend ding aan zou doen, dat ze dan BJ-praktijken zou gaan krijgen?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets, maar heb je voor zoenen tegenwoordig ook al een kanten gevalletje nodig?
Ja klopt die is lekker! Vind het alleen stom dat ze geen excellent vega hapjes hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef conleche het volgende:
Die yakitori uit de vriezer van de Albert Heijn: da's dus eigenlijk gewoon kip met warme stroop. En ik vind het nog lekker ook.
Ja!!! Da's voor als het zoenen zo heerlijk is, dat je niks meer te willen hebt, je als was in zijn handen wordt en je laat meevoeren op oceanen van passie!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets, maar heb je voor zoenen tegenwoordig ook al een kanten gevalletje nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Goed bezig Nynke!! Lekker is dat,als iets weer af is!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:02 schreef AKnynke het volgende:
zoo, paper ingeleverd...Fijn! Nu is de laatste horde op weg naar Ma. of social sciences AKnynke alleen nog maar een scriptie!
*schrijft op voor toekomst*quote:Op maandag 11 januari 2010 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!!! Da's voor als het zoenen zo heerlijk is, dat je niks meer te willen hebt, je als was in zijn handen wordt en je laat meevoeren op oceanen van passie!!!
[ /boeketreekspluimveer]
Omdat een spinningmarathonm vreselijk off-topic isquote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom die spoiler Cali? Daar mag je wel trots op zijn!
datte!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom die spoiler Cali? Daar mag je wel trots op zijn!
Inderdaad! Amen to that!quote:
Nee, natuurlijk niet! Dan wil je dat zijn stoere, sterke mannenhanden soepel over je zijdezachte huid glijden!! Doh!!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waw, goed bezig, Kuiken!![]()
CoJa en op oceanen van passie wil je natuurlijk niet dat zijn vingers blijven hangen in het elastiek van zich-onder-de-kleding-bevindende correctiepanties!
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Ahhh ik moet dit even kwijt:Wat goed!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, ik dacht dat Lau en jij oneindig veel geld gingen verdienen met romannetjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
nevermind, ik probeerde een lege post te maken![]()
Hoe doe je dat? PM anyone?
Ja precies, dat had ik ook geprobeerd, maar toen stond er gewoon dit: ¤∞∞quote:Op maandag 11 januari 2010 12:20 schreef P.F het volgende:
alt 255?
dus dat kan ik niet
Hoe krijg je een lege post ?
Damn, kan je niet in je lunchpauze iets kopen??quote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef Merel het volgende:
Niet dat ie onder m'n kleren mag zitten trouwens, m'n ondergoed is oud en matcht niet en ik wilde eigenlijk na werk nog langs huis maar dat gaat nu niet door, help
Panty's en rokjes zijn geilquote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Merel het volgende:
Ja ik ga dus meteen door uit m'n werk, dus dan heb ik panty's aan! En ik haat panty's! En ik wil gewoon in m'n spijkerbroek op de bank kunnen hangen en nu heb ik zo'n nette outfit aan terwijl hij echt zo'n casual typje is en ik heb 'm al gewaarschuwd dat ik er normaal veel minder opgedoft uitzie
En Cali, die spinningmarathon is juist hartstikke ontopic! Is dat voor de Alpe d'HuZes?
Ook dat valt niet op, want dat gaat toch uitquote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef Merel het volgende:
Niet dat ie onder m'n kleren mag zitten trouwens, m'n ondergoed is oud en matcht niet en ik wilde eigenlijk na werk nog langs huis maar dat gaat nu niet door, help
Dan koop je op het station toch gewoon een paar hold-up kousen? Niet bij de Hema kopen, die had ik begin van de week aan (onder een spijkerbroek, gelukkig) en die hingen nadat ik naar de metro rende op m'n enkels.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Merel het volgende:
Ja ik ga dus meteen door uit m'n werk, dus dan heb ik panty's aan! En ik haat panty's! En ik wil gewoon in m'n spijkerbroek op de bank kunnen hangen en nu heb ik zo'n nette outfit aan terwijl hij echt zo'n casual typje is en ik heb 'm al gewaarschuwd dat ik er normaal veel minder opgedoft uitzie
En Cali, die spinningmarathon is juist hartstikke ontopic! Is dat voor de Alpe d'HuZes?
Ik ben laatst alle lingeriewinkels hier in de buurt afgeweest wegens uitverkoop en er is gewoon níéts leuks te vinden. Dus dan maar kleren aanlaten. Ook wel zo ladylike trouwensquote:Op maandag 11 januari 2010 12:23 schreef conleche het volgende:
Damn, kan je niet in je lunchpauze iets kopen??
Liefst zachte gladgeschoren lichtgebruinde eindeloze benen naturlijk, maar dat gaat niet meer lukken voor 17 uur waarschijnlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 12:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewone panty's geil?? Jij spoort niet!
Die van de H&M ook geen maat te groot kopenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan koop je op het station toch gewoon een paar hold-up kousen? Niet bij de Hema kopen, die had ik begin van de week aan (onder een spijkerbroek, gelukkig) en die hingen nadat ik naar de metro rende op m'n enkels.
*kijkt op verpakking* Nu snap ik waarom ze niet bleven zitten. Blijkbaar niet op de maat gelet.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die van de H&M ook geen maat te groot kopenIk heb nog twee paar liggen, 1 paar gedragen, het andere niet, vanwege hetzelfde probleem (alleen had ik een kniebroek aan, dus het was geen optie om het maar te laten hangen om mijn enkels
)
Ik draag ook bijna nooit matchende setjes...quote:Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens maar twee paar matchend ondergoed en dat draag ik niet graag want de onderbroeken zitten vreselijk.
Maar doe je dan bv een witte BH aan met een zwarte onderbroek?? Ik heb niet per se setjes aan, maar het moet toch wel kloppen qua kleur vind ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik draag ook bijna nooit matchende setjes...
Ja, dat gebeurt regelmatig. Vandaag zelfsquote:Op maandag 11 januari 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar doe je dan bv een witte BH aan met een zwarte onderbroek?? Ik heb niet per se setjes aan, maar het moet toch wel kloppen qua kleur vind ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt regelmatig. Vandaag zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |