quote:
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaromquote:Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
tvp! de spinazie heb ik maar uit mijn winkelwagentje gegooid!
Alleen pot is vies hoor, die uit de diepvries is goed te doen!! De a la crème variant dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
tvp! de spinazie heb ik maar uit mijn winkelwagentje gegooid!
Wilhelminakade? Vind ik wel een fijne winkel, kwam ik vroeger toen ik nog op de HTS zat wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jumbo Euroborg.. Ik fiets er ook altijd met liefde 20 minuten heen en 20 terug voor. Behalve vanochtend, want ik durfde niet te fietsen. Maar we hoefden maar zo weinig voor de weekboodschappen dat het voor een keertje wel bij de Super de Boer kon.
Echt?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!
diewas voor de naam hè, niet voor de smaak.
De spinazie uit en potjequote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef neen het volgende:
[..]
WaaromSpinazie is het lekkerste op de hele wereld
Ik vind dat billetjes in het gras met witte bonen hoort, niet met mais. Behalve misschien bij de Chinees.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!
diewas voor de naam hè, niet voor de smaak.
Het potje dat Ade postte was ook met witte bonen!! Je werd van je apropos gebracht door het woord Bonduelle!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dat billetjes in het gras met witte bonen hoort, niet met mais. Behalve misschien bij de Chinees.
Ja, die! Wanneer wordt dat een Jumbo?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Wilhelminakade? Vind ik wel een fijne winkel, kwam ik vroeger toen ik nog op de HTS zat wel.
Overigens wordt dat een Jumbo.
Ja!! Echt, hoewel ik hoge er geloof ik zelf bij heb verzonnen en er ook nog aardappels doorheen moeten, het is een soort stamppot. Maar als ik zo het plaatje zie, is het precies wat het is!!quote:
Dat laatste niet eens, die billetjes zien er op mijn beeldscherm veel te geel uit om wit te kunnen zijn. Maar het stelt me gerust dat het gewoon witte billen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Het potje dat Ade postte was ook met witte bonen!! Je werd van je apropos gebracht door het woord Bonduelle!
Wanneer weet ik niet. Jumbo trekt een jaar of drie uit voor de complete onttakeling van Super de Boer, en ik denk dat omkatten naar Jumbo in stad Groningen niet hun hoogste prioroteit heeft, want daar zitten al twee goeddraaiende Jumbo's. Maar daar kan ik best naast zitten hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, die! Wanneer wordt dat een Jumbo?. Gauw?
He ja, ik mocht altijd de zegeltjes plakken (maw, opa en oma waren blij dat ik dat rotklusje wou doenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef shinydiscoball het volgende:
I love groenten uit blik. Doet me denken aan de groentenboer waar ik altijd met mijn opa naartoe ging, die geur![]()
En dan kreeg mijn opa altijd zegeltjes en die mocht ik dan hebben en na een tijdje kon je ze inruilen voor geld.
*zucht...
Maarja aniewee....ik heb inmiddels wat dingetjes gedaan. Hurray
Liefquote:Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Al zijn er nog zoveel Mc's, er is maar 1 Duutser!
Ja maar als je met de trein gaat hoeft het nog niet ofzo. Godsevaag allemaal ik doe het maar gewoonquote:
Je gewone OV jaarkaart is sowieso in Januari nog geldigquote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap helemaal niets van die hele OV-chipkaart, dus ik koop nog gewoon elke maandag een kaartje met korting voor 17,30. Ik ben eigenlijk gek, maar goedIk heb wel een afhaalbericht voor een gewone OV-jaarkaart liggen en mijn OV-chipkaart kan elk moment komen. Dan gebruik ik hem natuurlijk wel.
Ik kom natuurlijk ook hè, maar dat had je vast al wel verwachtquote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief dat er al zoveel mensen zijn die hebben gezegd te willen komen!. Als de komende meet geweest is moeten we maar eens een datum prikken.
O, maar die heb ik dus ook nog niet opgehaald, omdat ik niet wist of die nog wel geldig isquote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef neen het volgende:
[..]
Je gewone OV jaarkaart is sowieso in Januari nog geldig
Nou ja, Super de Boer is overgekocht door Jumbo. Super de Boer gaat verdwijnen, en de winkels die nu nog SdB zijn worden of verkocht aan een andere keten, of ze worden Jumbo.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Diepvriesspinaziedat lust ik ook graag, hoewel ik verse spinazie ook steeds lekkerder vind
Nog een derde Jumbo in Groningen? Wauw, dat biedt dan eindelijk een mooi tegenwicht voor al die AH's die ze in Paddepoel en Selwerd hebben geplempt
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef sigme het volgende:
Ik kom nog wel eens bij de AH aan het Helperplein, maar eigenlijk vind ik die veel te druk. Zowel de winkel als de parkeerplaats.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief dat er al zoveel mensen zijn die hebben gezegd te willen komen!. Als de komende meet geweest is moeten we maar eens een datum prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
De OV Kaart van het afgelopen half jaar dus he (dus die eigenlijk geldig was t/m dec. '09)quote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, maar die heb ik dus ook nog niet opgehaald, omdat ik niet wist of die nog wel geldig is. Maar ik heb hem volgens mij nog maar 1 keer nodig deze maand, dus laat maar
.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Gewoon je fornuis aanslingeren! Dat warmt snel opquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Ennn de verwarming is ook uit gevallen![]()
Nu hopen dat de monteur snel komt, want ik wil niet nog een nacht als vorige week.
Interesse gewektquote:Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, LadyBlack, je wilt het liefst een bijbaantje in de horeca, toch? Ik weet namelijk nog wel een winkel waar ze nog een dame zoeken, dacht ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.
Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.
Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef sigme het volgende:
[..]Ik weet niet of wij hier nog zijn over anderhalf jaar! Ik hoop binnen een paar maanden afgestudeerd te zijn, en God weet wat er daarna gaat gebeuren. Ik verwacht niet dat ik hier in het Noorden aan de slag kan met iets wat aansluit op m'n studie. Het maakt me ook niet uit waar we terecht komen, het hele land is een optie. Of Do2 breekt in het komende jaar door met z'n schilderijen en dan gaan we in New York wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.
Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
PF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over die 30 vierkante meter gesproken, vriendje en ik hebben net een paar woningen bezichtigd en ik denk dat het wel wat gaat worden.Nu nog even hopen dat alles goedkomt met de papieren enzo, ze zeiden dat het qua inkomenseis in elk geval in orde was maar ik geloof het pas als het contract getekend is.
Qua supermarkt gaan we er in elk geval wel iets op vooruit want hier zit alleen een campingwinkel-achtige Spar en daar een AH op loopafstand, maar erg veelzijdig is het allebei niet.
Oja, en ik wil ook weten hoe Moblo's tentamen ging!Are you pondering what I'm pondering?![]()
En hoe ging het dan?Of wil ze dat liever zelf vertellen?
![]()
Dat zijn een boel boodschappen! Ik boycot de Lidl alleen, sinds ik er ooit anderhalve dag gewerkt heb
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
De Spar is sowieso vrij waardeloos. Klein aanbod gecombineerd met hoge prijzen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb hier echt een spar superdichtbijals ik lui ben en geld heb ga ik erheen, anders fiets ik wel 5 a 10 mins om bij de Aldi/AH/Supercoop uit te komen
het lijkt niet wat het is![]()
Dat bedoel ik ja! Volwassen als we zijn boycotten we die dan ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef Wolve000 het volgende:
De Spar is sowieso vrij waardeloos. Klein aanbod gecombineerd met hoge prijzen...
Are you pondering what I'm pondering?![]()
Wij hebben hier ook een veel te duur Sparretje om de hoek, maar het is toch wel erg gemakkelijk voor even snel een pak melk of een doos eieren..
Alleen is 'ie nu al een paar weken dicht door brand, of zo.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Op ongeveer 10 minuten fietsen zit hier een heel centrumpje, met daarin qua supermarkten een AH, Deka, Deen en Lidl. Ik ben bij allemaal wel eens binnen geweest, maar ik ga het liefste naar de AH want daar weet ik alles te vinden en hebben ze bijna altijd wel wat ik nodig heb. En het is er netter."Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Wat zijn we toch eigenlijk een stel huisvrouwen bij elkaar, met ons gepraat over supermarkten..
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
*stelt zich de erop volgende angstvallige stilte voor van een legio geschokte mensen*quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef sigme het volgende:
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje![]()
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef sigme het volgende:
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje
The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik zal eens ontopic doen met een lijstje...
O: 2x pain de boulogne, 1 met kaas en 1 met Slankie
T: koffie met melk
L: 1 snee volkorenbrood met zo'n plak melkchocolade voor op brood
T: kiwi, 2 knäckebrödjes met Slankie/leverworst
D: quiche met andijvie en zalm
T: yoghurt met appel en een klein beetje cruesli
T: wijntjeAre you pondering what I'm pondering?![]()
Wij hebben in ons durpke:
Jumbo, Super de Boer, C1000, AH, Lidl, Aldi en bijna een Poiesz...
* uniekhoorn gaat de keuken in..Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Het bijlezen was de moeite weer eens waard, jullie waren lekker op dreef vandaag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?.
Daar is toch een woord voor?Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Mini, ik doe mee.
O: grote bak magere yoghurt
T: klein stukje torta di cappuccino
L: 2 bruine bolletjes selleriesalade
T: handvol amandelen
T: klein stukje speculaas
T: grapefruit
S: zo weer eens hardlopendenk ik
D: resten groente: gestoomde broccoli, geroosterde aubergine met yoghurt-korianderprutje
S: yoga
T: whisky of wodka of gewoon niets.
't Wordt alweer wat beter, dat gevreet van mij. Komt misschien omdat ik buikpijn heb van het gesnoep van gister![]()
![]()
Toeval?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook..
Daar is toch een woord voor?
The love you take is equal to the love you make.![]()
Géén ideequote:
ik heb alle vragen ingevuld, mocht een boek lenen (samen doen) van studiegenootje, zolang we maar wel duidelijk vooraan-achtig gingen zittenen nou ja.. we zullen zien...
Morgen en overmorgen nog 3 zware (Vocab 1, Vocab 2 en Grammar) en dan is het weer even wat rustiger omdat ik over de andere 2 van de week (Culture and History en Literature) een goed gevoel heb
en ik heb honger.. té weinig gegeten, dus ik ga bunkeren zodadelijk!Ja doei.![]()
Over supermarkten gesproken: Mensen onwel geraakt in Zwolse Albert HeijnNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat tof dat dat mocht!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Géén idee
ik heb alle vragen ingevuld, mocht een boek lenen (samen doen) van studiegenootje, zolang we maar wel duidelijk vooraan-achtig gingen zittenen nou ja.. we zullen zien...
Morgen en overmorgen nog 3 zware (Vocab 1, Vocab 2 en Grammar) en dan is het weer even wat rustiger omdat ik over de andere 2 van de week (Culture and History en Literature) een goed gevoel heb
en ik heb honger.. té weinig gegeten, dus ik ga bunkeren zodadelijk!
Scheelde vast wel wat, sowieso op het zenuwen-niveau! nouja dan duimen we gewoon nog even door tot je je cijfers hebt
![]()
Bunker ze!
Beide C1000.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?
Die aan de Meeuwerderweg noemt ik soms nog wel eens de Dreize.
[ Bericht 8% gewijzigd door sigme op 11-01-2010 18:56:33 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Ha, dan is er kans dat ik er nog wel eens ben geweest toen het nog een Dreize was. (Ik woonde er sinds 1987 in de buurt.) Maar het staat me niet bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Beide C1000.
Nee, de filiaalchefs die elkaar het licht in de ogen niet gunnen zijn gevestigd in -piep-.
Die aan de Meeuwerderweg noemt ik soms nog wel eens de Dreize.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 11-01-2010 19:26:23 ]The love you take is equal to the love you make.![]()
In '87 was het nog een Dreize ja. Niet lang daarna werd het een Nieuwe Weme (en toen Konmar, toen Super de Boer en straks C1000).
De groenteboer ertegenover is er onlangs helaas toch mee gestopt. De slager in de Jacobstraat is er al wel meer dan 5 jaar niet meer. De dierenwinkel nog langer al niet meer.
De Komeet houdt wel stug stand. Inclusief het ouderwetse kassaorgel.
-edit- Het postkantoor heeft ook het loodje gelegd. Wallage wordt nog bedankt
.
ik moet verrassend weinig
selective recognitionquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook..
Daar is toch een woord voor?
Da's ook met woorden. Leer een nieuw woord en het is bijna zeker dat je het heel snel tegenkomt!!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Dus als je nummer 11 bent moet je je eigen stoel meenemen? Zondag is een dag dat ik meestal wel kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out![]()
Die siliconen bloempjes werken best goed voor 'privegebruik'. Weet niet of ze ook zo prima werken voor zwetende danseressen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.
Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes![]()
crap in = crap out![]()
En op de gang zitten, ben ik bang.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus als je nummer 11 bent moet je je eigen stoel meenemen? Zondag is een dag dat ik meestal wel kan.. Maar ik zie tegen die tijd wel even hoe zich dat oplost.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
En yay voor Merel. Met voel je je toch net ff meer 'Ker-Pow!' dan zonder. Of iemand het ziet of niet.crap in = crap out![]()
Dit jaar heb ik in ieder geval tot dusverre het aardappels opbakken goed kunnen vervangen door het aardappels kokenVorig jaar niet 1x gekookte aardappels gegeten als ik voor mezelf moest koken
het lijkt niet wat het is![]()
Merel, veel plezier!
En DaD, ik wil best een keertje komen kijken hoor!
Qua boodschappen: ik heb hier, als ik de straat oversteek, de keuze uit een Vomar, AH en een Dirk.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Lijstje:
O: 2 boterhammen met salami
T: 2 bananen
L: 2 sesambagels
T: yoghurt + muesli
D: gepofte aardappel + hollandse groentenmix + slavink[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Alles kan met ductapequote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.
Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes![]()
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Niet zo prettig als je dat van je tepels trektquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Forum Opties Forumhop: Hop naar: