quote:
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaromquote:Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
tvp! de spinazie heb ik maar uit mijn winkelwagentje gegooid!
Alleen pot is vies hoor, die uit de diepvries is goed te doen!! De a la crème variant dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
tvp! de spinazie heb ik maar uit mijn winkelwagentje gegooid!
Wilhelminakade? Vind ik wel een fijne winkel, kwam ik vroeger toen ik nog op de HTS zat wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jumbo Euroborg.. Ik fiets er ook altijd met liefde 20 minuten heen en 20 terug voor. Behalve vanochtend, want ik durfde niet te fietsen. Maar we hoefden maar zo weinig voor de weekboodschappen dat het voor een keertje wel bij de Super de Boer kon.
Echt?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!
diewas voor de naam hè, niet voor de smaak.
De spinazie uit en potjequote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef neen het volgende:
[..]
WaaromSpinazie is het lekkerste op de hele wereld
Ik vind dat billetjes in het gras met witte bonen hoort, niet met mais. Behalve misschien bij de Chinees.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!
diewas voor de naam hè, niet voor de smaak.
Het potje dat Ade postte was ook met witte bonen!! Je werd van je apropos gebracht door het woord Bonduelle!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dat billetjes in het gras met witte bonen hoort, niet met mais. Behalve misschien bij de Chinees.
Ja, die! Wanneer wordt dat een Jumbo?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Wilhelminakade? Vind ik wel een fijne winkel, kwam ik vroeger toen ik nog op de HTS zat wel.
Overigens wordt dat een Jumbo.
Ja!! Echt, hoewel ik hoge er geloof ik zelf bij heb verzonnen en er ook nog aardappels doorheen moeten, het is een soort stamppot. Maar als ik zo het plaatje zie, is het precies wat het is!!quote:
Dat laatste niet eens, die billetjes zien er op mijn beeldscherm veel te geel uit om wit te kunnen zijn. Maar het stelt me gerust dat het gewoon witte billen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Het potje dat Ade postte was ook met witte bonen!! Je werd van je apropos gebracht door het woord Bonduelle!
Wanneer weet ik niet. Jumbo trekt een jaar of drie uit voor de complete onttakeling van Super de Boer, en ik denk dat omkatten naar Jumbo in stad Groningen niet hun hoogste prioroteit heeft, want daar zitten al twee goeddraaiende Jumbo's. Maar daar kan ik best naast zitten hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, die! Wanneer wordt dat een Jumbo?. Gauw?
He ja, ik mocht altijd de zegeltjes plakken (maw, opa en oma waren blij dat ik dat rotklusje wou doenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef shinydiscoball het volgende:
I love groenten uit blik. Doet me denken aan de groentenboer waar ik altijd met mijn opa naartoe ging, die geur![]()
En dan kreeg mijn opa altijd zegeltjes en die mocht ik dan hebben en na een tijdje kon je ze inruilen voor geld.
*zucht...
Maarja aniewee....ik heb inmiddels wat dingetjes gedaan. Hurray
Liefquote:Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Al zijn er nog zoveel Mc's, er is maar 1 Duutser!
Ja maar als je met de trein gaat hoeft het nog niet ofzo. Godsevaag allemaal ik doe het maar gewoonquote:
Je gewone OV jaarkaart is sowieso in Januari nog geldigquote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap helemaal niets van die hele OV-chipkaart, dus ik koop nog gewoon elke maandag een kaartje met korting voor 17,30. Ik ben eigenlijk gek, maar goedIk heb wel een afhaalbericht voor een gewone OV-jaarkaart liggen en mijn OV-chipkaart kan elk moment komen. Dan gebruik ik hem natuurlijk wel.
Ik kom natuurlijk ook hè, maar dat had je vast al wel verwachtquote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief dat er al zoveel mensen zijn die hebben gezegd te willen komen!. Als de komende meet geweest is moeten we maar eens een datum prikken.
O, maar die heb ik dus ook nog niet opgehaald, omdat ik niet wist of die nog wel geldig isquote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef neen het volgende:
[..]
Je gewone OV jaarkaart is sowieso in Januari nog geldig
Nou ja, Super de Boer is overgekocht door Jumbo. Super de Boer gaat verdwijnen, en de winkels die nu nog SdB zijn worden of verkocht aan een andere keten, of ze worden Jumbo.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Diepvriesspinaziedat lust ik ook graag, hoewel ik verse spinazie ook steeds lekkerder vind
Nog een derde Jumbo in Groningen? Wauw, dat biedt dan eindelijk een mooi tegenwicht voor al die AH's die ze in Paddepoel en Selwerd hebben geplempt
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef sigme het volgende:
Ik kom nog wel eens bij de AH aan het Helperplein, maar eigenlijk vind ik die veel te druk. Zowel de winkel als de parkeerplaats.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief dat er al zoveel mensen zijn die hebben gezegd te willen komen!. Als de komende meet geweest is moeten we maar eens een datum prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
De OV Kaart van het afgelopen half jaar dus he (dus die eigenlijk geldig was t/m dec. '09)quote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, maar die heb ik dus ook nog niet opgehaald, omdat ik niet wist of die nog wel geldig is. Maar ik heb hem volgens mij nog maar 1 keer nodig deze maand, dus laat maar
.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Gewoon je fornuis aanslingeren! Dat warmt snel opquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Ennn de verwarming is ook uit gevallen![]()
Nu hopen dat de monteur snel komt, want ik wil niet nog een nacht als vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |