Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?
Toeval?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook..
Daar is toch een woord voor?
Géén ideequote:
Wat tof dat dat mocht!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Géén idee
ik heb alle vragen ingevuld, mocht een boek lenen (samen doen) van studiegenootje, zolang we maar wel duidelijk vooraan-achtig gingen zittenen nou ja.. we zullen zien...
Morgen en overmorgen nog 3 zware (Vocab 1, Vocab 2 en Grammar) en dan is het weer even wat rustiger omdat ik over de andere 2 van de week (Culture and History en Literature) een goed gevoel heb
en ik heb honger.. té weinig gegeten, dus ik ga bunkeren zodadelijk!
Beide C1000.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?
Ha, dan is er kans dat ik er nog wel eens ben geweest toen het nog een Dreize was. (Ik woonde er sinds 1987 in de buurt.) Maar het staat me niet bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Beide C1000.
Nee, de filiaalchefs die elkaar het licht in de ogen niet gunnen zijn gevestigd in -piep-.
Die aan de Meeuwerderweg noemt ik soms nog wel eens de Dreize.
selective recognitionquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook..
Daar is toch een woord voor?
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Dus als je nummer 11 bent moet je je eigen stoel meenemen? Zondag is een dag dat ik meestal wel kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Die siliconen bloempjes werken best goed voor 'privegebruik'. Weet niet of ze ook zo prima werken voor zwetende danseressen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.
Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes![]()
En op de gang zitten, ben ik bang.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus als je nummer 11 bent moet je je eigen stoel meenemen? Zondag is een dag dat ik meestal wel kan.
Alles kan met ductapequote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.
Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes![]()
Niet zo prettig als je dat van je tepels trektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |