abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2010 @ 16:20:04 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76682996
Wat zitten er eigenlijk veel supermarkten in Groningen Of weinig in Enschede, dat ik aanklikte ter vergelijking
pi_76683075
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:19 schreef neen het volgende:
Heeft hij ook een bouwvakkersdecolleté?
Eh nou, ik kijk uit voorzorg nooit echt die kant uit.
Hij heeft wel een Amsterdams accent
  maandag 11 januari 2010 @ 16:22:52 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76683133
Groningen zit vooral barstensvol AH's.
Niet meer actief op Fok!
pi_76683157
ik ben gaar ik ga naar huis
Ja doei.
pi_76683164
Zeg, LadyBlack, je wilt het liefst een bijbaantje in de horeca, toch? Ik weet namelijk nog wel een winkel waar ze nog een dame zoeken, dacht ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:25:50 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76683241
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, LadyBlack, je wilt het liefst een bijbaantje in de horeca, toch? Ik weet namelijk nog wel een winkel waar ze nog een dame zoeken, dacht ik.
Interesse gewekt

Ik vind horecawerk erg leuk ja, hoewel ik eigenlijk een baan in de culturele hoek wil hebben natuurlijk. Vandaar dat werken in een kunsthandeltje me ook erg leuk lijkt, dat houdt imo een beetje het midden tussen de twee
pi_76683255
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.

Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 11 januari 2010 @ 16:26:52 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76683293
Ohja f*ck ik moet mn scriptieboeken nog terugbrengen naar de bieb! Geen zin om nu nog boete te betalen daar
pi_76683504
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef sigme het volgende:

[..]
SPOILER
Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.

Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?
pi_76683570
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.

Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes
  maandag 11 januari 2010 @ 16:33:24 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76683630
Mo, hoe ging het nou?

En woesj, boodschappen binnen! Voor drie dagen gehaald, ivm weer Er liggen klonten op het fietspad en da's eng want dat hobbelt *held op sloffen*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76683815
Jemig ik krijg net een mailtje van mijn vorige werkgever dat mijn manager (toen ik er nog werkte) is overleden . Ik werk er al ruim een half jaar niet meer maar vind dit toch even schrikken!

Lijntechnisch gaat het vandaag geweldig :
O: optimelyoghurt met cruesli en beker optimel
T: niks
L: twee bruine boterhammen met ham
T: chocoaldemousse
T: spa en fruit
T: chocolat chip cookies
D: hutspot met bal gehakt
SPOILER
pi_76683884
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef sigme het volgende:

[..]
SPOILER

Ik weet niet of wij hier nog zijn over anderhalf jaar! Ik hoop binnen een paar maanden afgestudeerd te zijn, en God weet wat er daarna gaat gebeuren. Ik verwacht niet dat ik hier in het Noorden aan de slag kan met iets wat aansluit op m'n studie. Het maakt me ook niet uit waar we terecht komen, het hele land is een optie. Of Do2 breekt in het komende jaar door met z'n schilderijen en dan gaan we in New York wonen. .
  maandag 11 januari 2010 @ 16:41:55 #64
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76684035
Wat wordt er toch weer veel te veel geouwehoerd hier....

Ben zostraks ook maar naar de uni gefietst om te vragen hoe het tentamen was gegaan. Dat kon mooi handig omdat ik zag dat het video-spin-uurtje waar MoBlo heen ging nog plekken vrij had.

Daarnaa de wekelijkse boodschappen (om maar eens in te haken op het gesprek dat alweer afgelopen was ), gewoon bij de Lidl, ze hebben er nog verassend veel. Alleen van alles meestal maar 1 keuze. Met kleren en veeeeeeel boodschappen thuisgekomen, de weegschaal zei dat ik 116kg incl boodschappen.... Pffff... Da's dus 32kg niet-lichaamsgewicht.

Maar genoeg bewogen vandaag!

Lijstje:

O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en pindakaas
T: liga fruitkick ofzoiets, 33 gram, anders was ik bij het spinnen omgevallen (was al zwaar genoeg! )
S: 1 uur videospinnen en daaromheen +- 15km van hot naar her fietsen en boodschappen doen
L: 2 tosties (4 bruine boterhammen dus) met kaas
D: Nasi met pindasaus en cassave kroepoek!
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Merel het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76684414
PF:
SPOILER
Over die 30 vierkante meter gesproken, vriendje en ik hebben net een paar woningen bezichtigd en ik denk dat het wel wat gaat worden. Nu nog even hopen dat alles goedkomt met de papieren enzo, ze zeiden dat het qua inkomenseis in elk geval in orde was maar ik geloof het pas als het contract getekend is.

Qua supermarkt gaan we er in elk geval wel iets op vooruit want hier zit alleen een campingwinkel-achtige Spar en daar een AH op loopafstand, maar erg veelzijdig is het allebei niet.

Oja, en ik wil ook weten hoe Moblo's tentamen ging!
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:49:18 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76684416
En hoe ging het dan? Of wil ze dat liever zelf vertellen?

Dat zijn een boel boodschappen! Ik boycot de Lidl alleen, sinds ik er ooit anderhalve dag gewerkt heb
  maandag 11 januari 2010 @ 16:50:21 #67
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76684480
De Spar is sowieso vrij waardeloos. Klein aanbod gecombineerd met hoge prijzen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 11 januari 2010 @ 16:52:43 #68
236335 neen
schone schijn
pi_76684593
Ik heb hier echt een spar superdichtbij als ik lui ben en geld heb ga ik erheen, anders fiets ik wel 5 a 10 mins om bij de Aldi/AH/Supercoop uit te komen
het lijkt niet wat het is
pi_76684614
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef Wolve000 het volgende:
De Spar is sowieso vrij waardeloos. Klein aanbod gecombineerd met hoge prijzen...
Dat bedoel ik ja! Volwassen als we zijn boycotten we die dan ook.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76684734
Wij hebben hier ook een veel te duur Sparretje om de hoek, maar het is toch wel erg gemakkelijk voor even snel een pak melk of een doos eieren. .

Alleen is 'ie nu al een paar weken dicht door brand, of zo.
pi_76684895
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 11 januari 2010 @ 16:58:23 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76684906
Op ongeveer 10 minuten fietsen zit hier een heel centrumpje, met daarin qua supermarkten een AH, Deka, Deen en Lidl. Ik ben bij allemaal wel eens binnen geweest, maar ik ga het liefste naar de AH want daar weet ik alles te vinden en hebben ze bijna altijd wel wat ik nodig heb. En het is er netter.
pi_76684949
Wat zijn we toch eigenlijk een stel huisvrouwen bij elkaar, met ons gepraat over supermarkten. .
  maandag 11 januari 2010 @ 16:59:16 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76684951
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef sigme het volgende:
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje
*stelt zich de erop volgende angstvallige stilte voor van een legio geschokte mensen*
  maandag 11 januari 2010 @ 16:59:51 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76684981
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef sigme het volgende:
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')