Oh ik weet wel een beetje waar je huis woont, ik doe er ook wel eens boodschappen. Zijn die tot 8 of tot 10 open?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:50 schreef Ewelina het volgende:
Merel, veel plezier!
En DaD, ik wil best een keertje komen kijken hoor!
Qua boodschappen: ik heb hier, als ik de straat oversteek, de keuze uit een Vomar, AH en een Dirk.
De AH tot 22:00, Vomar en Dirk tot 20:00 dacht ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ik weet wel een beetje waar je huis woont, ik doe er ook wel eens boodschappen. Zijn die tot 8 of tot 10 open?
Ok! Nouja ik weet niet waar ik zometeen terecht kom dus misschien heb ik het niet meer nodigquote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De AH tot 22:00, Vomar en Dirk tot 20:00 dacht ik.
Ik heb 1 x in die Aziatische tent boven de Kentucky Fried Chicken gegeten en vond het niet echt geweldig (was een wokrestaurant). Vond het te duur voor wat je kreeg. Weet niet of dat de Asian Palace was...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ok! Nouja ik weet niet waar ik zometeen terecht kom dus misschien heb ik het niet meer nodig![]()
Eet je ook wel eens bij Sono of Asian Palace? De sushi daar is heel lekker!
Misschien saai, maar kun je niet op de sportschool op een loopband?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
Shitzooi. Ik gleed net bijna uit met m'n sneakers. No way dat ik ga hardlopenHoelang blijft het nog zulk glibberweer? Ik heb me namelijk eigenlijk voorgenomen om in april 10 mijl te gaan lopen... Moet ik wel weer echt hard aan de bak.
Ja klopt, maar in datzelfde gebouw zit ook een sushi restaurant, erachter zeg maar. Die is heerlijk!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb 1 x in die Aziatische tent boven de Kentucky Fried Chicken gegeten en vond het niet echt geweldig (was een wokrestaurant). Vond het te duur voor wat je kreeg. Weet niet of dat de Asian Palace was...
Ik heb geen aboquote:Op maandag 11 januari 2010 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien saai, maar kun je niet op de sportschool op een loopband?
True, maar bedoel ermee dat als het nog meer gaat vriezen, het nog gladder wordt of iig niet weggaatquote:Op maandag 11 januari 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb geen aboEn ik krijg op een band altijd zere knieen! Maar dat zal wel aan mij liggen.
Daph, ik vind het wel echt heerlijk rennen in de kou, maar dan liefst overdag, als ik goed kan zien waar ik loop. Ik haal veel beter adem als het koud is; als je dan naar lucht gaat happen, doet het pijn, dus moet je mooi gelijkmatig ademen
Ligt niet aan jou!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb geen aboEn ik krijg op een band altijd zere knieen!
Ik ook, maar dat heeft weinig met labjassen te maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb bh's met extra veel vulling, door witte labjassen was natuurlijk altijd alles te zien, altijd leuk voor mannelijke collega's
Ik zal er eens op letten.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb bh's met extra veel vulling, door witte labjassen was natuurlijk altijd alles te zien, altijd leuk voor mannelijke collega's
Dat klopt maar dan valt het wel extra op..quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heeft weinig met labjassen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |