quote:
Die matchen bij voorbaat al helemaal nergens meequote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, Merel verdient echt een leuke vent
Jawel hoor. Met Steve Urkel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die matchen bij voorbaat al helemaal nergens mee.
No way! Eerder 1x per 5.2 week!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee. Met zijn logica reken ik naar 0.8 keer per week. Ofzo. Je zit iig nog niet aan je quotum.
Zie edit natuurlijk, wat ik ook al IRL zei...quote:
Kant.... vind ik persoonlijk zo'n ouwe-wijven uitstraling hebben.... Maar daar wil ik niemand mee beledigen hoor, ieder z'n voorkeur!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb drie matchende setjes, en die draag ik alleen als ik er een bedoeling mee hebStrings zijn namelijk niet echt mijn favoriet en kant ook niet
Geeft niet, lijstje was bijna perfect. Volgende keer meteen krijtjes eten ipv ontbijtkoekquote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
oh, en bij m'n lijstje hoort ook nog een handje vol met schoolkrijtjes. Die zijn evil, ik had ze voor mezelf gestopt, maar ze riepen me van achter de boekenkast. Ik hoop dat ze nu stil blijven...
Nou, wat maakt jou helemaal wild, dan? Vertelquote:Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Wolve000 het volgende:
Kant.... vind ik persoonlijk zo'n ouwe-wijven uitstraling hebben.... Maar daar wil ik niemand mee beledigen hoor, ieder z'n voorkeur!![]()
Ouwewijverig? Dit?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zie edit natuurlijk, wat ik ook al IRL zei...
[..]
Kant.... vind ik persoonlijk zo'n ouwe-wijven uitstraling hebben.... Maar daar wil ik niemand mee beledigen hoor, ieder z'n voorkeur!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, wat maakt jou helemaal wild, dan? Vertel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
MoBlo zit met pen en papier gereed om alles te noteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
Goeie vraag...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, wat maakt jou helemaal wild, dan? Vertel
Al die frutsels, daar heb ik echt niks mee...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ouwewijverig? Dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ga je voor dit?
[ afbeelding ]
Geen kant te bekennen!![]()
da's mooi! ik ook nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Al die frutsels, daar heb ik echt niks mee...
En de laatste foto dan? Daar is geen frutsel te bekennenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het mooi vind.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Met die laatste kan je trouwens een heel gezin kleden...
Ik ken nog wel een leuke locatie!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mooi! ik ook niet
trouwen?
Gut, wat heerlijk nondescriptquote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Alles was niet tuttig is ofzo... Iemand met gewone schoenen (niet van die hoge hakken ofzo), gewone broek, rokje in de zomer mag ook trouwens, shirt, of topje ofzo.
Tuinbroeken niet zozeer trouwens.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Met die laatste kan je trouwens een heel gezin kleden...
Nee, da's ook niet direct sexy. Maar dat komt voor een groot deel denk ik door de inhoud...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En de laatste foto dan? Daar is geen frutsel te bekennen
quote:
heb je de 22ste van juli al wat te doen?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke locatie!![]()
Iiiiiiieeehl, hoe kom je in hemelsnaam aan dat plaatje?quote:
Tsja, ik val nou eenmaal niet op kleding, het gaat zeg maar om wie er in zit.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut, wat heerlijk nondescriptGeen vrouw die zich in jouw buurt durft te wagen zo
Om op te vreten.quote:
Sorry! Gevonden op de term ugly bra bij Google...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iiiiiiieeehl, hoe kom je in hemelsnaam aan dat plaatje?![]()
quote:
Kijk, dat zou ik nou aan kunnen trekken. Mooi hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste twee plaatjes die je postte vond ik wel mooi, maar dit zou ik ook echt niet aantrekken.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de 2 onderste. Al moet ik bekennen dat ik die bustier zelden aanheb want hij is een ramp om aan te trekken.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kijk, dat zou ik nou aan kunnen trekken. Mooi hoor!.
* Viking84 knapt af.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste twee plaatjes die je postte vond ik wel mooi, maar dit zou ik ook echt niet aantrekken..
Mjah... voegt niet echt wat toe die extra frutseltjes. Leidt toch alleen maar af van waar het eigenlijk om gaat? (Lees: wat er in zit.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als de pasvorm nou zo goed is dat je tieten er ganz geil in lijken?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste twee plaatjes die je postte vond ik wel mooi, maar dit zou ik ook echt niet aantrekken..
Oh jee, is dit het einde van een stomend hete verhouding tussen ons?quote:
Mijn kleding moet afleiden van wat erin zit want dat is op dit moment nogal veel.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mjah... voegt niet echt wat toe die extra frutseltjes. Leidt toch alleen maar af van waar het eigenlijk om gaat? (Lees: wat er in zit.)
Je hoeft toch niet alles meteen te zien? Dat is juist het leuke eraan, dat er nog iets te gissen overblijft. Al zul jij onderhand niet veel meer te gissen hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mjah... voegt niet echt wat toe die extra frutseltjes. Leidt toch alleen maar af van waar het eigenlijk om gaat? (Lees: wat er in zit.)
Dat kan vast ook zonder allerlei heel erg blije kleurtjes en dingetjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En als de pasvorm nou zo goed is dat je tieten er ganz geil in lijken?
Met "gewone" BH's en strings of whatever zie je ook niet alles al hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles meteen te zien? Dat is juist het leuke eraan, dat er nog iets te gissen overblijft. Al zul jij onderhand niet veel meer te gissen hebben.
Ja hee, het kado is altijd leuker als het mooi verpakt is!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je bent op dreef vanavond!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn kleding moet afleiden van wat erin zit want dat is op dit moment nogal veel.
Ja maar die zijn zo saaaaaaaaaaaaai.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Met "gewone" BH's en strings of whatever zie je ook niet alles al hoor!
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn kleding moet afleiden van wat erin zit want dat is op dit moment nogal veel.
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn zo saaaaaaaaaaaaai.
Vind je het serieus niet geil als een vrouw jarretels draagt ofzo?.
Juist!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, het kado is altijd leuker als het mooi verpakt is!
Zoveel frutseltjes zitten er niet eens op, muv het strikje dan... het is gewoon een printje op de stof (behalve bij de bustier dan). Jij vindt een simpele bh gewoon het mooist, zoals dit?
[ afbeelding ]
Ik hou van kleurquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat kan vast ook zonder allerlei heel erg blije kleurtjes en dingetjes.
Enig idee hoe moeilijk die te vinden was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |