176 per 100 gram?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
*graaft Ladyblack op en stoft af*
Weet iemand hier trouwens hoeveel kcal een gemiddelde hass avocado is?Ik krijg op interwebz tegenstrijdige berichten
variërend van 81 kcal voor een hele tot 126 en zelfs 226!
Sinds wanneer? Kan zijn dat 'ie dan in de koopjeshoek staat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef P.F het volgende:
Ik wil deze kast! Chill!
Maar hij is uit het assortiment
[ afbeelding ]
Ik heb die kast. Niet dat je wat kan met die mededeling, maar als ik hem wegdoe, zal ik aan je denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef P.F het volgende:
Ik wil deze kast! Chill!
Maar hij is uit het assortiment
[ afbeelding ]
Ik zag hem niet op de site... Dus dat nam ik aan..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Kan zijn dat 'ie dan in de koopjeshoek staat.
Zelfde kast.. Zelfde bed... Hahahaa!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb die kast. Niet dat je wat kan met die mededeling, maar als ik hem wegdoe, zal ik aan je denken.
Kom net van sporten en ben kaduuk, maar nu moet ik winkelen met mijn moeder, de uitverkoop in. O joy.
Ik heb hem niet in de slaapkamer maar in dat kleine kamertje aan de voorkant waar ook de grote computer staat, weet je nog? Hij is best groot ja. Die ene, met dat rekje bovenop, is die niet leuker en beter qua formaat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Zelfde kast.. Zelfde bed... Hahahaa!
Is hij in een slaapkamer groot of valt het mee? In de IKEA lijkt alles klein maar eenmaal thuis...
Gezellig, winkelen met je moederSucces!
Als ik een product wil bekijken krijg ik meteen een inlogscherm voor m'n neus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef P.F het volgende:
Ik kan niet eens inloggen volgens mij? Waar kun je inloggen dan?
Ik heb wel firefox..
Banaantjes en appeltjes (verschillende soorten), mandarijntjes en sinaasappeltjes, kiwi's en druifjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat lief, Daphert! Zit er veel lekkers in?![]()
Succes Cootje![]()
Planningslijstje!
O: twee sneetjes met chorizo
T: roggebroodje met pindakaas
L: twee sneetjes met gekookt ei
D: meergranen tortilla wraps met gehakt, ui en avocado
T: ?
Totaal zonder laatste T: al ongeveer 1500 kcal. Dus laatste T moet sowieso niet erg groot zijn, behalve als ik nog eens ga sporten vandaag
Wat lief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Banaantjes en appeltjes (verschillende soorten), mandarijntjes en sinaasappeltjes, kiwi's en druifjes![]()
Neem anders een stukje fruit als laatste T! *kijkt streng* meer vitamientjes, jongedame!
IK WIL DIE!!!quote:
Ontzettend lief! Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat lief.Ze zijn wel begripvol op je werk dus, of niet?
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef P.F het volgende:
In je ondergoed op een krukje met gaatjes zitten is bobbeltjes in je bil![]()
![]()
Klote krukje.
Ja, en Co ook! Die staat in m'n kamer in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Wij hadden toch ook hetzelfde witte krulletjes bed? Leirvik ofzo.
Klopt, maar die staat nu bij m'n oudersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Nee PF heeft een bed met spijlen, net als ik.
Kut zeg!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de auto is definitief naar de klote![]()
kan wel janken, maar zit in de bus
Balen zeg...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de auto is definitief naar de klote![]()
kan wel janken, maar zit in de bus
Ik heb al gehapt zoals je zag. Kom er morgenavond nog wel even op terug, ik dub nog even over een van de t-shirtjes. Krijgt je topic morgen sowieso een kickjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Even spammen:
[TK] Jurkjes, rokjes en shirts
Is goed hoor, ik hoor het welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb al gehapt zoals je zag. Kom er morgenavond nog wel even op terug, ik dub nog even over een van de t-shirtjes. Krijgt je topic morgen sowieso een kickje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |