Ik heb 'm gezien. Jude Law is leuker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier vanavond Kwak!
Hopelijk is ie leuk want ik ga er zondag ook naartoemaar Robert Downey jr zag er sowieso erg goed uit in de trailers
Dat vind ik normaal ook, maar vond hem in de trailer er niet zo leuk uit zien.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien. Jude Law is leuker.
Hij is echt leuk in de film! En ook mooi!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vind ik normaal ook, maar vond hem in de trailer er niet zo leuk uit zien.....
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij is echt leuk in de film! En ook mooi!
Oh crap, die moest ik vandaag ook. En er stond een fout in de vragen, maar de docent snapte niet waar ik het over hadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey.
[/taalnazi]
Ik ben met m'n portfolio bezig. Toch. Ik bedacht me dat ik ws toch wel akkoord ga met de oplossing om het portfolio volgende week vlak voor het assessment in te leveren. Als dat de oplossing wordt iig. Dan heb ik nog een dag of 5, minstens, en ik hoef eigenlijk alleen nog maar m'n beschouwing en aandachtspunten op te schrijven en de juiste bewijzen erbij te zoeken. En nog een Roos van Leary uitvoeren, maar dat kan vrijdag nog.
Ik ben er eigenlijk al "gewoon" aan gewend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
MrWolf: smaakt de thee al beter?
De vorige eigenaar zal natuurlijk gewoon zeggen dat hij nergens van wist (daargelaten of dat wel of niet waar is).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef Chicolate het volgende:
Mo en Mr Wolf, wat rot van de auto! Wist de eigenaar dat hij eigenlijk zo goed als kapot was? Lijkt me dat die wel verplicht zijn een koper in te lichten over gebreken, of is dat alleen bij verkoop van een huis?
Ja m'n moeder had een sinaasappel gepeld, het wit eraf gehaald en in schijven gesneden. En ik heb ook een major crush op RDJ weet niet waarom, want zo knap is hij niet en volgens mij ook formaat lilliputter, maar één blik van hem............zucht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
MrWolf: smaakt de thee al beter?
Cootje: een schijf sinaasappel?
Shiny: ik vond hem wel hippie-chic, dan mag het![]()
Tevens: Robert Downey JrIron Man!
Binnenkort maar eens Sherlock Holmes checken!
Er is voor zover bekend geen vacaturequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef neen het volgende:
En, is die uitgenodigd voor een 2e gesprek of gewoon afgewezen?
Je kan het natuurlijk altijd proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is voor zover bekend geen vacature
Hey, ga eens positief denken. Je kunt het harstikke goed, je leert hardstikke hard en t komt vast allemaal heel erg goed. Als je nu al negatief denkt dan lukt het helemaal niet! Kop op, lieve Moblo!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nu weer verder leren... strijdend ten onder in deze zinkende boot van tentamenstress
Hoe moet ik dat voor mij zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef loveli het volgende:
Evening. Ik schijn zo bijzonder te zijn, dat iemand zo ongeveer solliciteert om vrienden te mogen zijn. Moet niet veel gekker worden.
"Ik mis nog de foto's van TS zelfquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien?
Heb jij trouwens gelezen wat die gene voor jouw postte in mijn verkooptopic? Ik ben nieuwsgierig!
Haha.. Ik zat mijn hersens al te krakenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:21 schreef loveli het volgende:
[..]
"Ik mis nog de foto's van TS zelf"
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je studie is niet een weg ergens naar toe, maar gewoon onderdeel van je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |