Oequote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
39. Het zijn wel die hele lange (dat is ook het probleem, ik wil korte zodat ze onder een broek kunnen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oke!
Maria, het zijn deze:Nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je me willen PMen hoeveel je ervoor zou willen (met verzenden uiteraard!)?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nu wil niemand ze meerquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef neen het volgende:
Mijn lerares Nederlands droeg die schoenen altijd, ze leefde in de waan dat ze knap was.
Heul wel, want ik ben geen lerares Nederlands /edit: schrijfster van Friese erotische boeken, en ik ben natuurlijk BRUUT HEET, jeweetz!quote:
Klinkt erotiserend.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ze schreef ook Friese, erotische getinte boeken.
Proest... Hoezo contradictio in terminis?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ze schreef ook Friese, erotische getinte boeken.
Uiteraerd, m'n beste!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Leraressen Nederlands kunnen ook best BRUUT HEET zijn, hoor.
Kijk maar naar ondergetekende.
Dan kies je voortaan maar een ander kwart om weg te klikken!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef neen het volgende:
Normaliter klik ik 3-kwart van m'n posts weer weg omdat ze toch niet ontopic zijndat is het voordeel van Fok! Maarja, ik heb zo heerlijk aan het soggen dat ik nu gewoon lekker doorpost.
Jawohl, veters en ritsje, anders had ik er met mijn nijlpaardpootjes nooit in gepast.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
Ik hoop dat ze wel een rits hebben, die DcMartens? Ik had vroeger ook een paar laarzen van Doc Martens, maar die hadden geen rits dus was veel te veel werk om ze aan te trekken, dus ik had ze niet aan. Daarnaast had ik paarse en groene doc martens, die ik met paarse en groene (natuurlijk de andere kleur) wijduitlopende ribbroeken droeg, waarvan de ribbroeken altijd een paar cm. te kort waren omdat m'n benen te lang zijn en de broek dus ongeveer zo halverwege m'n enkel eindigde
O ja dat had ik ook met m'n kisten vroeger.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ooit een paar Mary-Jane DM's gekocht. Zoooo schattig, maar ik heb na 20 meter lopen al blaren van die krengen, echt zo'n ouderwetse, keiharde achterrand. Brrrr. En vroegah had ik groene hoge
Oh, dat is wel jammer.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet meer, ik heb toen ik ging verhuizen een hele hoop bh's met omvang 75 en 80 weggegooid. Van 70G ging het naar 65G en dat is nu te klein. En ik heb maar iets van 2 bh's in 70G omdat ik vrij snel daarna al 65 moest hebben. En nu is het 65GG.
nipple cover! Kun je gewoon kopen bij de H&M!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.
Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes![]()
ik loop al dagen op m'n hele oncharmante wandelschoenen. En zelfs daar glij ik nog mee uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kisten, check!
Nu met de gladheid zweer ik bij mn ecco veterlaarsjes met stevig profiel, met mn broek erin gefrot zodat de pijpen niet nat worden
Die Mary Janes zijn trouwens wel geinigEcht van die schoolmeisjesschoentjes
Nooohhquote:Op maandag 11 januari 2010 22:52 schreef neen het volgende:
Ik heb al 2 jaar geen schoenen gekocht volgens mij
Ik ga maar weer eens nieuwe kopen dit jaarquote:Op maandag 11 januari 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nooohh
Ik koop zowat iedere twee weken een nieuw paar. Of twee
Je kunt nu toch je dingetjes wel in een bakje op het balkon zetten? Als walk-in-fridgequote:Op maandag 11 januari 2010 23:00 schreef P.F het volgende:
Hmm.. lijstje..
O: 2 crackers hagelslag, 2 crackers vlokken, pakje taksi
T: klein bakje chips, nespresso
T: petit four, klein handje nootjes, 1,5 glas witte wijn, 1 glas cola
D: frietjes, softijsje, cappuccino, fanta
T: tosti witbrood jonge kaas
albert bestelling staat klaar om te verzenden en koelkast is onderweg... Dan wordt alles beter!
Ja.. Dat is waarquote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt nu toch je dingetjes wel in een bakje op het balkon zetten? Als walk-in-fridge
Ik vind ze te vrouwelijk voor mij.. Ik kan het niet zo goed uitleggenquote:
Hee die had ik ook, in het roze nog wel.....what was I thinking.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ooit een paar Mary-Jane DM's gekocht. Zoooo schattig, maar ik heb na 20 meter lopen al blaren van die krengen, echt zo'n ouderwetse, keiharde achterrand. Brrrr. En vroegah had ik groene hoge
Tjonge, ik ben echt verbaasd dat jullie daar allemaal zo'n mening over hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind ze te vrouwelijk voor mij.. Ik kan het niet zo goed uitleggenIk heb namelijk een vrij "jong" figuur, en dan lijkt het net of ik de BH"s van m'n zus aan heb of zo
Hmz... Ik ben er achter gekomen dat lingerie van de Hunkemoller mij totaal niet staat.. De broekjes in maat S zijn VEEL te groot, is echt een maat 38 oid en ik heb iets van een <34 nodig.. Ze komen serieus tot mijn navelquote:Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tjonge, ik ben echt verbaasd dat jullie daar allemaal zo'n mening over hebben.Nooit zo over nagedacht dat mensen ook een stijl kunnen hebben qua lingerie. Ik heb dat totaal niet, ik ben al blij als ik er eentje vind in de goede maat die een mooie vorm geeft, en als hij er dan niet totaal oma-achtig uitziet is dat meegenomen.
Er gaat wel een wereld voor me open hier.Ik krijg bijna zin om naar zo'n winkel te gaan.
Eh, dat ding wat je hold ups omhoog houdt?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
What the bleep is een hold up houder en waarom heb ik die nog niet?
Ja dat vond ik ook een mooi setje, maar dan zou ik toch de zwarte nemen, wegens dat die roze kleur wel erg bleek maakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
H&M is fijn ja!
[ afbeelding ]
Waarom is 70C altijd uitverkocht?!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |