abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76693089
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:22:00 #2
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76693168
@Zlatan

Berekening staat er bij.
pi_76693205
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef drummerdude het volgende:
@Zlatan
[ afbeelding ]
Berekening staat er bij.
Is een polo 400 gram?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_76693211
Is een polo 400 gram
Dus voor 15 $ zonder extra kosten kan ik een polo krijgen?
En waar kan ik de gewicht zien van de producten ?
  maandag 11 januari 2010 @ 20:25:07 #5
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76693326
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Semmm het volgende:

[..]

Is een polo 400 gram?
Ik ga wegen met mijn laakoosté
Nope. 250, hij komt nu op $12,80
pi_76693371
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Ik ga wegen met mijn laakoosté
Nope. 250, hij komt nu op $12,80
Ok bedankt
pi_76693373
Kan iemand me vertellen hoe de procedure is als je pakket bij de douane ligt en kennelijk onderschept is.

Heb wat besteld en kreeg van TNTpost een brief dat ie dus bij de douane ligt. Ik moet nu een verklaring invullen met de waarde ofzo. 'Factuur vereist', staat erop, samen met de douaneverklaring die de verzender heeft ingevuld. Die heeft als waarde 18 euro opgegeven en het pakket als gift verstuurd.

Nu zitten er in het pakket dus 5 dingen, die net even wat duurder zijn dan die 18 euro totaal natuurlijk. Een bon is er niet, het is aangekocht via een ebayverkoper, maar buiten ebay om.

Wat is het handigst om in te vullen, en wie heeft er ervaring met pakketjes die onderschept zijn? Betekent dit dat het pakket geopend is, of doen ze dat niet en is het gewoon een normale controle.

Wat zijn de te verwachten kosten? Ik neem aan dat als ze niet akkoord gaan met de opgegeven waarde van 18 euro, dat ze dan de waarde gaan schatten omdat ik geen aankoopbon heb?

Vraag maar even herhaald ivm nieuwe topic
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_76693417
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Zlatan9 het volgende:

[..]

Ok bedankt
Plus wat provisie voor Jack en zn dames toch?
  maandag 11 januari 2010 @ 20:29:09 #9
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76693560
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef nachtdier3 het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe de procedure is als je pakket bij de douane ligt en kennelijk onderschept is.

Heb wat besteld en kreeg van TNTpost een brief dat ie dus bij de douane ligt. Ik moet nu een verklaring invullen met de waarde ofzo. 'Factuur vereist', staat erop, samen met de douaneverklaring die de verzender heeft ingevuld. Die heeft als waarde 18 euro opgegeven en het pakket als gift verstuurd.

Nu zitten er in het pakket dus 5 dingen, die net even wat duurder zijn dan die 18 euro totaal natuurlijk. Een bon is er niet, het is aangekocht via een ebayverkoper, maar buiten ebay om.

Wat is het handigst om in te vullen, en wie heeft er ervaring met pakketjes die onderschept zijn? Betekent dit dat het pakket geopend is, of doen ze dat niet en is het gewoon een normale controle.

Wat zijn de te verwachten kosten? Ik neem aan dat als ze niet akkoord gaan met de opgegeven waarde van 18 euro, dat ze dan de waarde gaan schatten omdat ik geen aankoopbon heb?

Ik ben van de oude garde Dealextreme forums, en daarvan van begin tot eind, dus ik weet veel, maar van oude regels.
Je kan het het beste invullen hoeveel er in zit, nooit liegen tegen de instanties. Voor het grootste gedeelte wordt er een aantekening gemaakt bij je adres (wat ze nooit allemaal kunnen controleren) en word je pakket 'vernietigd.' Je hoeft je weinig zorgen te maken over boetes e.d.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:30:01 #10
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76693612
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Plus wat provisie voor Jack en zn dames toch?
Incl
Ik ken Jack's oude winstmarges in ieder geval, heeft hij vast niet veranderen.
Die mooie nachten chatten met Jack
pi_76693765
drummerdude hoelang duurt het totdat jack de producten van taoboa krijgt?
en waar kan ik de gewichten zien?
pi_76693790
Wat een geile TS
pi_76693811
tvp
pi_76693850
Heeft iemand die link van dat timmy hilbiger vest was er zo een met rits.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:37:32 #15
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76693998
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef Zlatan9 het volgende:
drummerdude hoelang duurt het totdat jack de producten van taoboa krijgt?
en waar kan ik de gewichten zien?
Pff, hangt er van af, kan een week tot een maand duren..
  maandag 11 januari 2010 @ 20:37:57 #16
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76694023
Moest je TNT nou bellen om je Hongkong track code om te laten zetten in een binnenlandse? Het duurt nu wel erg lang...
Hoi
pi_76694106
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef Unreal88 het volgende:
Moest je TNT nou bellen om je Hongkong track code om te laten zetten in een binnenlandse? Het duurt nu wel erg lang...
Ja
  maandag 11 januari 2010 @ 20:40:32 #18
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76694132
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Pff, hangt er van af, kan een week tot een maand duren..
Mijn oordopjes zijn nu een maand onderweg, ik ben wel blij dat ik mijn mobiel (MP3-speler) ook opgestuurd heb
pi_76694148
heeft iemand een linkje waar ik goedkoop bi0rn bor9 boxers kan krijgen?
  maandag 11 januari 2010 @ 20:41:32 #20
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76694177
Is hier trouwens helemaal niemand van vroegah?
pi_76694360
en een t, en een v en een p
pi_76694434
quote:

Gewoon naar waarheid aangeven wat de waarde is, doe je het niet en vul je een onjuist bedrag in dan pleeg je valsheid in geschrifte en dat is die Chinese zooi niet waard denk ik.
Is het bedrag tussen de ¤ 22 en ¤ 150 betaal je de BTW + inklaringskosten TNT ad ¤ 12,50
Is het bedrag meer dan ¤ 150 dan betaal je Invoerrecht (een bepaald percentage afhankelijk van het soort goed) + BTW + Inklaringskosten TNT ¤ 12,50.

Dus is de waarde ¤ 100 dan betaal je 19% BTW dus ¤ 19 + ¤ 12,50 inklaringskosten = ¤ 31,50
  maandag 11 januari 2010 @ 20:47:16 #23
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_76694439
Ik ben opzoek naar van die kleine chinese gelukspoppetjes (stuk of 100)
Weet iemand of die ergens op die sites te verkrijgen zijn? Ik heb wel gezocht, maar weet niet zo goed welke zoekterm ik moet gebruiken..
My mama didn't raise no fool
  maandag 11 januari 2010 @ 20:47:30 #24
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76694448
Mijn eerste DX post, de nostalgie:
DealExtreme ervaringentopic #14: Hulde aan China!
pi_76694825
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:47 schreef drummerdude het volgende:
Mijn eerste DX post, de nostalgie:
DealExtreme ervaringentopic #14: Hulde aan China!
Omg, jij bent zo cool dat je al zo lang meedoet...
Wtf is dit wat je wil horen ofzo
pi_76695023
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:47 schreef La_Vita het volgende:
Ik ben opzoek naar van die kleine chinese gelukspoppetjes (stuk of 100)
Weet iemand of die ergens op die sites te verkrijgen zijn? Ik heb wel gezocht, maar weet niet zo goed welke zoekterm ik moet gebruiken..
Op deze nederlandse site kosten ze 13,95 euro per 100

http://www.eenbeetjegeluk.nl/index.php?item=100-stuks-chinees-gelukspoppetje&action=article&group_id=17&aid=79&lang=NL

Verzendkosten 1,50 dus dat valt wel mee
pi_76695116
Dacht precies hetzelfde:
  maandag 11 januari 2010 @ 21:00:58 #28
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76695182
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef drummerdude het volgende:
Is hier trouwens helemaal niemand van vroegah?
neo2000 en ik, de harde kern is al weg.
Het is gewoon geen leuke reeks meer met al die Tommy Hilfiger, Bjorn Borg, Ugg, en weet ik wat voor namaakkleding-shit.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_76695197
quote:

Naar mijn weten mag TNT Post het pakket niet openmaken.
pi_76695357
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:00 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Het is gewoon geen leuke reeks meer met al die Tommy Hilfiger, Bjorn Borg, Ugg, en weet ik wat voor namaakkleding-shit.
Waarom loopt iedereen hier alleen maar te janken? Als je het niet leuk vind wat doe je hier dan?
pi_76695414
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef Zlatan9 het volgende:
Is een polo 400 gram
Dus voor 15 $ zonder extra kosten kan ik een polo krijgen?
En waar kan ik de gewicht zien van de producten ?

Het gewicht staat er meestal niet bij. Kwestie van gokken en hopen dat Jack/Rachel of wie dan ook het gewicht niet te hoog inschat. Daarnaast is de prijs op TB niet de prijs die jij betaald. Prijs+Shipping binnen China+shipping naar NL + Provisie voor PB. Sommige producten zijn daardoor vele malen duurder dan de prijs op TB.

Ik heb recent een Abribombie polo gekocht en de kwaliteit was erg slecht.
pi_76695451
inderdaad, je hoeft hier niet te posten er zijn zat andere topics waar je terecht kunt
pi_76695831
jongens, niet bitchen
  maandag 11 januari 2010 @ 21:23:40 #34
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76696412
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Omg, jij bent zo cool dat je al zo lang meedoet...
Wtf is dit wat je wil horen ofzo
Ik heb gewoon een moment van keiharde nostalgie
pi_76696685
pi_76696750
quote:

[..]

En nu is het Semmm, Dropdown en APPELBOOMZOR. Oprotten jij!
pi_76696940
ik ben toch ook een oldbie
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_76696984
Een leuke, Ifone achtige telefoon die goed werkt en niet te duur is. Welke raden jullie aan? Liefste uit persoonlijke ervaringen.
pi_76697132
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

En nu is het Semmm, Dropdown en APPELBOOMZOR. Oprotten jij!
Ik loop echt 2 topics mee __!
pi_76697226
Komop mensen aardig blijven tegen elkaar. Meestal lees ik altijd en post ik niks .
Kijk altijd of jullie wat leuks hebben om te bestellen, maar omdat het nu zo stil zal ik vanaf nu meer gaan posten
pi_76697233
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:35 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Ik loop echt 2 topics mee __!
Ja, en?
  maandag 11 januari 2010 @ 21:40:56 #42
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76697460
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef gers het volgende:
ik ben toch ook een oldbie
Ohja, sorry gers
pi_76697545
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ohja, sorry gers
is je vergeven
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_76697592
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:37 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ja, en?
Hijzelf zit er ook nog niet zo langhoor.
Nu weer ontopic Weet iemand leuke cadeautjes voor valentijnsdag ?
pi_76697900
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ja, en?
pi_76697928
quote:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10998

Gaan tenminste niet dood _!
pi_76698212
quote:

Misschien dat ik verkeerd heb gelezen, maar, waar gaat het om? Welke producten gaat het om?
pi_76698723
is het wel een veilig en eerlijke site?
geen oplichters enzo en hackers die mn bankrekening leegplundere??
pi_76698849
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef bobbiedaboo het volgende:

Welke site?
  maandag 11 januari 2010 @ 22:03:44 #50
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76698894
Dealextreme
Hoi
pi_76699064
quote:
Nee is niet veilig, daarom kopen wij daar allemaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76699107
laat maar

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 22:18:19 ]
pi_76699208
quote:
Denk niet dat die hackers zich druk maken om ¤ 6,20
pi_76699243
Dealextreme.com heeft al honderden euro's van me rekening afgeschreven

Weinig leuke nieuwe dingen gezien. Kijk bijna elke dag even bij new arrivals. Jullie nog leuke gadgets gezien?
pi_76699404
Tissue houder

Link, zeker handig voor jullie fanatiekelingen

Dit vond ik ook best gaaf:

Bierhoed

En hier de meest gevraagd china-items
SPOILER
banaan
pi_76699873
quote:

[..]

http://item.taobao.com/au(...)103af.jhtml?cm_cat=0

Misschien heb je die ook wel voor heren hoor !
banaan
pi_76700074
tvp
pi_76700516
Klagen over dat er geen oldbies meer zijn;

En ik dan ?

DealExtreme ervaringen topic #3

De echte oudjes die ik wel mis, zijn RacerDKB ; Opa.. ( en nog mss een paar) die hadden altijd wel goede antwoorden op vragen en kwamen niet met nutteloze posts..
  maandag 11 januari 2010 @ 22:33:06 #59
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76700620
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:31 schreef Downstar het volgende:
Klagen over dat er geen oldbies meer zijn;

En ik dan ?

DealExtreme ervaringen topic #3

De echte oudjes die ik wel mis, zijn RacerDKB ; Opa.. ( en nog mss een paar) die hadden altijd wel goede antwoorden op vragen en kwamen niet met nutteloze posts..
Volgens mij win ik
deal extreme . com ervaringen / verzending

Alleen faal ik dan weer in het feit dat ik alle topics heb meegelezen maar weinig heb gepost
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
  maandag 11 januari 2010 @ 22:35:37 #60
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76700760
quote:

[..]

Ik heb deze besteld

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21332

Fotootjes erop dumpen en het meisje is weer blij
pi_76701466
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:33 schreef NietOpHetIjs het volgende:

[..]

Volgens mij win ik
deal extreme . com ervaringen / verzending

Alleen faal ik dan weer in het feit dat ik alle topics heb meegelezen maar weinig heb gepost
Dat is idd netjes ja.
Ik volg het al sinds DX topic.. 10 uit m'n hoofd.
Maar begon pas veel later met plaatsen (had toen ook nog geen account).
pi_76701524
Waarom gaat hier nou iedereen posten sinds waneer hij hier post? Voel je jezelf dan beter dan de rest ofzo?
_!
pi_76701584
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:49 schreef Semmm het volgende:
Waarom gaat hier nou iedereen posten sinds waneer hij hier post? Voel je jezelf dan beter dan de rest ofzo?
_!
Iedereen deed het dus had ik iets van "Ach, dan doe ik het maar ook.".
  maandag 11 januari 2010 @ 22:52:22 #64
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76701672
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:50 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Iedereen deed het dus had ik iets van "Ach, dan doe ik het maar ook.".
Dat, en jij bent vast gewoon pissig omdat jij pas vanaf, wat DX Ervaringentopic #60 meepost?
pi_76701759
Kijk eens op Artscow voor valentijnscadeaus. Hier en hier eventuele kortingscodes.

[EDIT] Kunnen we proberen het hier wat on topic te houden aub? Zo vind ik het maar niks.

[ Bericht 15% gewijzigd door thecuriousone op 11-01-2010 22:58:38 (OT aub) ]
jaja, en azo...
pi_76701819
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:52 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat, en jij bent vast gewoon pissig omdat jij pas vanaf, wat DX Ervaringentopic #60 meepost?
Ben zeker niet pissig, het intereseert me echt geen reet
pi_76702398
LED Badeendje
pi_76702463
de gene die zn ujj had ontvangen uit vorige topic;

foto's ; linkje ; prijs .. het is nog altijd even welkom !
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Grav1ty het volgende:
LED Badeendje
Steel je hem zo voor me neus weg , ik wou hem ; ik was helaas 3e
pi_76702605
quote:
2010 Lunar New Year Holiday Shipping Schedule
The Lunar (Chinese) New Year holiday is around the corner. It's the most valued time in the local communities here in the East, just like Christmas in the West.

Due to the nationwide observation of the holiday, Hong Kong Post and the Customs will be temporarily closed and DX shipments will be temporarily paused between Feb 12 and Feb 20, 2010. Some customers will start to get shipment notification immediately after the holiday, but live postal tracking information for orders shipped between and a few days before and after these dates will likely not be processed and shown in the postal system immediately after the holiday due to post holiday traffic at the customs and HK Post.
Meanwhile, DX’s website will still be functioning and you can still make orders as usual. But Customer Service will be reduced between Feb 12 and Feb 20. During the holiday, limited staffs will still be around to handle the most urgent matters in the support ticket system to ensure everything will catch up right after the holiday.

Be sure to check out how much EMS Express upgrade costs, as displayed in the shopping cart -- depending on your order sometimes it costs only a few dollars and other times it's free! By choosing EMS during the holiday you can likely avoid the post holiday traffic jam at the post office, so that shipping time will be minimized.

More information may become available in the coming days. We will keep everyone updated.

May the Year of Tiger bring prosperity and happiness for everyone. Thank you for all the love for DX, and the patience while we sort out glitches in the past year. We will work harder in the coming year to make improvement in all aspects!

Kung Hei Fat Choi!

All Staff in DealExtreme.com
pi_76702751
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Grav1ty het volgende:
LED Badeendje
Druk 15 sec ervoor op F5
pi_76703100
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:09 schreef Semmm het volgende:

[..]

vanwaar ?

Vind het een goede oplossing van DX wel ; het kunnen kiezen voor het verzenden met EMS
zodat je alsnog je pakketje snel krijgt.. een goede optie voor mensen die niet willen wachten en er eventueel wel wat extra's voor over hebben.

Voor de mensen die dat niet hebben kun je gewoon nog HK airmail kiezen ; het duur alleen wat langer nu zei daar ook eens vakantie hebben..( komt niet al te vaak voor) en dan nog klagen ook ..
  maandag 11 januari 2010 @ 23:20:24 #73
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76703202
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:49 schreef Semmm het volgende:
_!
Ik vond het wel bijzonder toen ik terugkeek dat ik bleek de fipo te hebben in deze reeks
  maandag 11 januari 2010 @ 23:30:03 #74
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76703715
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76705268
freebie te pakken ( eindelijk weer eens) ; Titanic ijs ding .. haha
pi_76705931
hoe lang duurt het eigenlijk voordat een review die je hebt geschreven word geplaatst op DX ?
pi_76705989
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef lawlhalla het volgende:
hoe lang duurt het eigenlijk voordat een review die je hebt geschreven word geplaatst op DX ?
die komt er meestal niet op, vooral als t een negatieve review is
pi_76709086
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef Joey_GG het volgende:
Heeft iemand die link van dat timmy hilbiger vest was er zo een met rits.
SPOILER
Bedoel je deze? http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-2df7b8f5eb6103b4b8fe8f32fc9318af.htm?cm_cat=0&pm1=1

31 dollar incl alles.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:12:01 #79
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76709475
De kanen headphones kunnen toch niks zijn voor dat geld? / /
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:19:36 #80
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_76709547
quote:
Neu heb zelfs al is een order gecancelled omdat ik weer's een berg impuls aankopen had lopen aanklikken tijdens een verveling. Kreeg zelfs me poen zo terug!
Heb net ook weer wat troep besteld voor valentijn. Hangertje en fotolijstje voor aan je keycord.
Lekker puberale spulletjes

[ Bericht 12% gewijzigd door cYbErTiM op 12-01-2010 14:30:04 ]
Je leeft maar één keer...
pi_76709835
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Skiet het volgende:
Een leuke, Ifone achtige telefoon die goed werkt en niet te duur is. Welke raden jullie aan? Liefste uit persoonlijke ervaringen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13241

maar om zeker te zijn dat het een "echte" Sciphone is:
http://www.scophone.com/product_987.html
To Wii or not to Wii....that's the question.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:46:36 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76709856
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:12 schreef MagischMannetje het volgende:
De kanen headphones kunnen toch niks zijn voor dat geld? / /
Wat is niks?
Waarschijnlijk een betere keus dan voor hetzelfde geld in Nederland.

Mensen die zich afvragen of iets van 7 euro kwaliteit is maar ondertussen bij de paupere headsets kijken omdat ze geen 50 euro willen neerleggen voor een goede kwaliteit Logitech Als je niet wilt betalen doe dan niet alsof je kwaliteit zo belangrijk vindt
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:11:16 #83
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_76710261
geloof dat ze bij PB al op vakantie zijn, krijg geen antwoord meer van rachel na mn vraag.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  FOK!fotograaf dinsdag 12 januari 2010 @ 10:30:27 #84
282940 Mr777
pi_76712201
Ik heb ook een full refund gekregen van die ebay seller die fake ipots verkoopt. Alleen probeert hij nu via ebay de transactie te annuleren. Zal ik daarmee akkoord gaan?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:09:09 #85
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76715356
Zooo, 2 kanen dingen binnen van Jack en die stomme rubiks kubus van vsamsun.

Koptelefoon KM-830 klinkt goed in de bas, wel een beetje dof. Wel klein
MD-52 uiteraard ook. Staat kanon op de verpakking maar heb wel draadjes met van die stof eromheen.

Jezus ze zijn echt heel goed die MD-52
Hoi
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:56:29 #86
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_76716830
Krijg net de mail dat dit out of stock is:

http://item.taobao.com/au(...)0049627e09c1618f.htm

Nu is het mij niet gelukt om een ander te vinden bij een andere shop... Wil namelijk dolgraag de lange mouwen. Of zijn er andere shops die deze nog wel hebben?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_76716842
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:30 schreef Mr777 het volgende:
Ik heb ook een full refund gekregen van die ebay seller die fake ipots verkoopt. Alleen probeert hij nu via ebay de transactie te annuleren. Zal ik daarmee akkoord gaan?
ja tuurlijk. Hij is jou toch ook tegemoet gekomen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:25:20 #88
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76720226
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:30 schreef Mr777 het volgende:
Bij mij doet ie hetzelfde.
6 eien
pi_76720286
check dit peepz....

Leipos!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:30:25 #90
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76720419
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:44 schreef FrankP het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13241

maar om zeker te zijn dat het een "echte" Sciphone is:
http://www.scophone.com/product_987.html
Zijn die Eifoons van dezelfde maat als de echte? Dus kan er gewoon een bescherm hoesje van de echte op?
pi_76720434
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef bomdiggie het volgende:
check dit peepz....

Leipos!
Rot op
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:33:10 #92
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76720504
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef bomdiggie het volgende:
check dit peepz....

Leipos!
6 eien
pi_76720796
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:33 schreef Twizu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zielige user die z'n (KUT) filmpje wilt showen aan de wereld

Turken op fok 278 Turken zijn onzin
Lush # 168 lekker badderen en over zeepjes ouwehoeren!
Twizu
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:42:45 #94
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76720902
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef Semmm het volgende:

[..]

Zielige user die z'n (KUT) filmpje wilt showen aan de wereld

Turken op fok 278 Turken zijn onzin
Lush # 168 lekker badderen en over zeepjes ouwehoeren!
Twizu
Hehe, opzich past dat kansloze filmpje wel hier.

Semmm
6 eien
pi_76721709
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Zijn die Eifoons van dezelfde maat als de echte? Dus kan er gewoon een bescherm hoesje van de echte op?
Ik heb er één met een 3G look en ik had beschermfolie besteld voor een echte 3G maar dat formaat kwam niet helemaal overeen, dus ik denk dat het iets afwijkend is.
Als ik een echte Iphone in de buurt heb zal ik er een foto van maken.
pi_76721803
Weer 3e
pi_76721973
Krijg net een pakketje, helemaal blij, pak ik het uit nog blijer, ga ik ze in details bekijken GOTVERDOMMMEEEMDFASF ( ) blijken ze nep te zijn Kut chinese ebay oplichters, dat wordt een claim

Het gaat trouwens om de Monster Beats by Dr Dre
pi_76722085
Iemand die weet waar ik Ukks kan vinden? Ik zoek me de pleuris maar ben blind ofzo....

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 15:14:07 ]
pi_76722165
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Iemand die weet waar ik Ukks kan vinden? Ik zoek me de pleuris maar ben blind ofzo....

taobao of tradetang
pi_76722183
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Daar zijn al 100 miljoen miljard linkjes van voorbij gekomen
1 tip BAOPAO

Edit: de banner hier naast heeft er ook nog een paar
pi_76722322
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

taobao of tradetang
Dank u. Is dat nog een beetje kwaliteit of is het gewoon prut?
pi_76722375
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dank u. Is dat nog een beetje kwaliteit of is het gewoon prut?
ligt aan de verkoper
pi_76722537
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:22 schreef Semmm het volgende:

[..]

ligt aan de verkoper
Ik heb geen echte ervaringen met verkopers van die dingen, jij toevallig wel? Kan je misschien zeggen welke wat beter zijn en welke niet zo goed zijn?
pi_76722570
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb geen echte ervaringen met verkopers van die dingen, jij toevallig wel? Kan je misschien zeggen welke wat beter zijn en welke niet zo goed zijn?
Nee, pm revpolen of Jefrey_San of een van de andere Ugh homos

lees de vorige topics even door, zijn genoeg/te veel mensen die ughs hebben/bestellen
pi_76722628
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee, pm revpolen of Jefrey_San of een van de andere Ugh homos

lees de vorige topics even door, zijn genoeg/te veel mensen die ughs hebben/bestellen
Oki thanks!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:43:49 #106
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76723254
Net met de postbode koffie gedronken!

Hij had alleen geen pakketje voor mij, maar een DECT telefoon die m'n ouders besteld hadden.
6 eien
pi_76724259
2e nu. Best leuk dit
pi_76725071
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef EdNoolk het volgende:
2e nu. Best leuk dit
Nou jeeh, je wint telkens niet, en dat vind je leuk? __
pi_76725347
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nou jeeh, je wint telkens niet, en dat vind je leuk? __
Je hoeft niet altijd iets te winnen om iets leuk te vinden, alleen de kans dat je wint is al ok
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:31:21 #110
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_76725537
quote:

[..]

Jups.. Het gaat nu bijna allemaal nog om (slechte) immitatie (voetbal)kleding in plaats van de leuke aparte gadgets waar het topic eerst om ging. (Solar powered flip flop flowers!!!!111!!!! !)

Plus dat de oldbies best af en toe nog wel ervaring hebben met bepaalde shops/inbeslagnames van goederen ( ) maar er toch niet echt naar geluisterd wordt naar mijn idee, omdat het topic elke keer overspoeld wordt door newbies die niets anders doen als hersenloos schreeuwen en vragen stellen die al letterlijk 100000 keer in hetzelfde mofo'ing topic beantwoord zijn. Maar da's een pagina terug, en waarom lezen als je ook 50 keer dezelfde vraag kan posten? Is ook goed voor je postcount! Of zelfs in de OP staan.. En dan wijs je daar op vriendelijke manier op, om vervolgens teruggefloten te worden.
Niets mis met newbie vragen maar:
quote:
..zulke eencelligen voegen naar mijn idee nu echt helemaal niets toe aan het topic. Net als 50 posts achter elkaar met alleen maar janksmilies in spoiler tags (niets mis met een beetje trollen maar daar heb je genoeg topics in R&P voor! )
My 2 cents. En ja, ik ben verzuurd, maar daar ben je dan ook een oldbie voor.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:32:07 #111
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76725580
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Je hoeft niet altijd iets te winnen om iets leuk te vinden, alleen de kans dat je wint is al ok
Jij moet beroepsgokker worden.
6 eien
pi_76726147
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Twizu het volgende:

[..]

Jij moet beroepsgokker worden.
Ik ben wel de dealer
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:52:06 #113
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76726487
Mijn 1 euro rubic kubus van Vsamsun binnen. Helemaal blij, trek ik het ding uit de envelop is ie overal geknapt Niet dat het iets uitmaakt, het ding draait zo stroef dat het toch niks is

Op zoek naar een stevig kubus, toch wel leuk
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:15:55 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76727601
Nee!!!!
Wat gaan die mafketels doen, 8 dagen vakantie??? Ik dacht dat Nederland al aso was met feestdagen
quote:
2010 Lunar New Year Holiday Shipping Schedule

The Lunar (Chinese) New Year holiday is around the corner. It's the most valued time in the local communities here in the East, just like Christmas in the West.

Due to the nationwide observation of the holiday, Hong Kong Post and the Customs will be temporarily closed and DX shipments will be temporarily paused between Feb 12 and Feb 20, 2010. Some customers will start to get shipment notification immediately after the holiday, but live postal tracking information for orders shipped between and a few days before and after these dates will likely not be processed and shown in the postal system immediately after the holiday due to post holiday traffic at the customs and HK Post.

Meanwhile, DX’s website will still be functioning and you can still make orders as usual. But Customer Service will be reduced between Feb 12 and Feb 20. During the holiday, limited staffs will still be around to handle the most urgent matters in the support ticket system to ensure everything will catch up right after the holiday.

Be sure to check out how much EMS Express upgrade costs, as displayed in the shopping cart -- depending on your order sometimes it costs only a few dollars and other times it's free! By choosing EMS during the holiday you can likely avoid the post holiday traffic jam at the post office, so that shipping time will be minimized.

More information may become available in the coming days. We will keep everyone updated.

May the Year of Tiger bring prosperity and happiness for everyone. Thank you for all the love for DX, and the patience while we sort out glitches in the past year. We will work harder in the coming year to make improvement in all aspects!

Kung Hei Fat Choi!

All Staff in DealExtreme.com
pi_76727801
Gelukkig is mijn order al bij HK
pi_76727915
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef EdNoolk het volgende:
Gelukkig is mijn order al bij HK
Het is oook pas over een maand hoor
pi_76727937
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Semmm het volgende:

[..]

Het is oook pas over een maand hoor
pi_76728396
En om verder te gaan met slechte imitatie voetbalkleding-posts:

Net op tijd voor de start van seizoen 8 die ik met JB-shirtje kan bekijken.
pi_76728869
Ik begrijp je post niet. Maar ga voor de kameraden zo'n beer hat bestellen. Met z'n allen voor carnaval. Super!!
pi_76729133
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef -Mo- het volgende:

[ afbeelding ]

Lol leuk hoor. Linkje, prijs en kwaliteit is welkom. En ja we gaan gewoon door met die shirtjes. Boeiend. All in the game.
pi_76729327
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Jups.. Het gaat nu bijna allemaal nog om (slechte) immitatie (voetbal)kleding in plaats van de leuke aparte gadgets waar het topic eerst om ging. (Solar powered flip flop flowers!!!!111!!!! !)

Plus dat de oldbies best af en toe nog wel ervaring hebben met bepaalde shops/inbeslagnames van goederen ( ) maar er toch niet echt naar geluisterd wordt naar mijn idee, omdat het topic elke keer overspoeld wordt door newbies die niets anders doen als hersenloos schreeuwen en vragen stellen die al letterlijk 100000 keer in hetzelfde mofo'ing topic beantwoord zijn. Maar da's een pagina terug, en waarom lezen als je ook 50 keer dezelfde vraag kan posten? Is ook goed voor je postcount! Of zelfs in de OP staan.. En dan wijs je daar op vriendelijke manier op, om vervolgens teruggefloten te worden.
Niets mis met newbie vragen maar:
[..]

..zulke eencelligen voegen naar mijn idee nu echt helemaal niets toe aan het topic. Net als 50 posts achter elkaar met alleen maar janksmilies in spoiler tags (niets mis met een beetje trollen maar daar heb je genoeg topics in R&P voor! )
My 2 cents. En ja, ik ben verzuurd, maar daar ben je dan ook een oldbie voor.

Woow, een echte kenner
pi_76729566
Zullen we stoppen met zeiken en gewoon doorgaan met waar het om gaat? Boeiend dat je al 80 delen+ meeloopt of net komt kijken. Iedereen draagt gewoon ze steentje bij en als de newbies gewoon de OP lezen en vriendelijk vragen dan is alles prima. Ook met wat neppe kleding zo af en toe.

Jullie voelen je ook echt genoodzaakt om steeds op elkaar te reageren.

Mis steeds die klote freebie op suntekstore. Steeds als ik weer kijk is het net afgelopen en moet ik weer wachten haha.
pi_76729969
iemand toevallig het ek shrtje van 88 gespot op tb of tt ?lijkt mij namelijk geweldig voor carnaval
pi_76731045
Iemand ervaring met dit product? Kan je ook de DSi opladen met deze?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:52:39 #125
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76731468
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:42 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met dit product? Kan je ook de DSi opladen met deze?
Welk product>?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:57:13 #126
48067 neo2000
pi_76731665
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef -Mo- het volgende:

[ afbeelding ]

+1 voor eerste post die met voetbal zooi te maken heeft die mij aan het lachen maakt. Eerste leuke voetbal shirt tot nu toe.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Woow, een echte kenner
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_76731970
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef neo2000 het volgende:

[..]

+1 voor eerste post die met voetbal zooi te maken heeft die mij aan het lachen maakt. Eerste leuke voetbal shirt tot nu toe.
[..]

[ afbeelding ]
Je Ampere-meter slaat op hol.
pi_76732304
-toch niet-
banaan
pi_76732360
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Trekkaas het volgende:
Is dit nou een echte zeepoort 320gb harde schijf voor ongeveer 30 dollar, of zal dit een gebruikte zijn of zo?

http://item.taobao.com/au(...)d431f57.htm?cm_cat=0
Bij twijfel (eigenlijk gewoon altijd in dit topic) een andere naam gebruiken. Zeepoort bijvoorbeeld
pi_76732434
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef Skiet het volgende:

[..]

Bij twijfel (eigenlijk gewoon altijd in dit topic) een andere naam gebruiken. Zeepoort bijvoorbeeld
Oops, dat vergeet ik altijd
banaan
pi_76732922
Vandaag de MD-52 binnen, met stoffen draadjes en kanon op de verpakking. Ze vallen me erg tegen, je hoort de bas pas als je ze goed hard zet (slecht voor je oren) en de geluidskwaliteit is slecht (heel dof). Ze werden hier vergeleken met oordopjes van 30 euro, maar ik vind de originele ipod (1e gen) oortjes beter.
pi_76733323
Waarom kan ik bij www.dealperfect.com geen add to cart meer klikken ?
pi_76733902
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Zlatan9 het volgende:
Waarom kan ik bij www.dealperfect.com geen add to cart meer klikken ?

Er staat FOKKING groot "HOW TO BUY" bij elk product......

Klik er eens op
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:01:39 #134
48067 neo2000
pi_76734965
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Je Ampere-meter slaat op hol.
Nee hoor, mijn give-a-fuck o meter slaat juist helemaal niet uit.
pi_76734976
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef Skiet het volgende:

[..]

Er staat FOKKING groot "HOW TO BUY" bij elk product......

Klik er eens op
Dat zie ik ook wel maar, maar waarom kan ik niet add to cart klikken?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:02:46 #136
48067 neo2000
pi_76735016
Protip.

Oh, en als je geen Engels kan, kan ik je afraden in het buitenland spullen te bestellen. Is een beetje als bloemkool proberen te eten zonder dat je bloemkool lust zeg maar.
pi_76736246
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef lawlhalla het volgende:
Toevallig zijn er vandaag van mij 13 reviews geplaatst die ik in juli gemaakt had. Het kan dus heel lang duren maar DX is nu een beetje de achterstanden aan het wegwerken.
pi_76736317
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef neo2000 het volgende:
Protip.

Oh, en als je geen Engels kan, kan ik je afraden in het buitenland spullen te bestellen. Is een beetje als bloemkool proberen te eten zonder dat je bloemkool lust zeg maar.
Bloemkool met kaassaus
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:33:10 #139
48067 neo2000
pi_76736605
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

Bloemkool met kaassaus
Kaaskool met bloemensaus
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:38:30 #140
164283 Luco
Buongiorno!
pi_76736884
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:15 schreef gers het volgende:
iemand toevallig het ek shrtje van 88 gespot op tb of tt ?lijkt mij namelijk geweldig voor carnaval
http://www.ek88shirt.nl/

Heb ik de mijne in ieder geval vandaan.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:42:03 #141
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76737049
Vandaag weer een gele enveloppe
Brand New silicone skin case cover for Mini ka08
Gekocht op 5 januari krijg ik op 7 januari mailtje van hem

Pls note that 2 black silicone cases for KA08 phone were shipped to you on yesterday, one is for free, see attached photo

Ok dan maar twee in ontvangst nemen voor de prijs van een en dat voor 1.27 euri incl shipping
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:43:58 #142
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76737141
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef korting het volgende:
Vandaag de MD-52 binnen, met stoffen draadjes en kanon op de verpakking. Ze vallen me erg tegen, je hoort de bas pas als je ze goed hard zet (slecht voor je oren) en de geluidskwaliteit is slecht (heel dof). Ze werden hier vergeleken met oordopjes van 30 euro, maar ik vind de originele ipod (1e gen) oortjes beter.
Wat raar, dat heb ik helemaal niet..

Het ligt er ook aan hoever je ze in je oren doet. Te ver = geen bas, niet ver = ook geen bas
Hoi
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:07:44 #143
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_76738291
voor de gene die vragen had over de UJJS

mm pakketje binnen van de postbode ( na 84,85 belasting betaald )

mm bekend logo...

lol @ chinees G.AY

zo ze zijn er weer
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_76738361
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef revpolen het volgende:
voor de gene die vragen had over de UJJS

[ afbeelding ]
mm pakketje binnen van de postbode ( na 84,85 belasting betaald )

[ afbeelding ]
mm bekend logo...

[ afbeelding ]
lol @ chinees G.AY

[ afbeelding ]
zo ze zijn er weer
Denk dat de personenen die interesse hebben meer aan fotos van de sloffen zelf hebben
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:09:32 #145
226677 revpolen
pi_76738389
zal ze al maken
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:13:03 #146
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76738572
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef revpolen het volgende:
zal ze al maken
En een linkje als het kan
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:18:32 #147
226677 revpolen
pi_76738930

ze komen van http://www.tradetang.com/
maar goed die is nu down ( denk ik? )
dus kan me leverancier niet zeggen nu
is iig een top chinees!
ga hem ff wijzen op dit topic
pi_76739004
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

is iig een top chinees!
Tradetang is niet down hier
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:20:34 #149
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76739041
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

is iig een top chinees!
Is hier niet offline, net ook nog op zoek geweest naar UJJS :p , wel fijn als je even deelt welke supplier het was, dan weet ik in ieder geval dat die goed is
pi_76739099
Als ik nu nog wat voor carnaval bestel, heb ik 't dan ervoor nog binnen? Iemand nog tips voor carnaval? Ga in elk geval deze halen met de kameraden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30883.
pi_76739233
Mooie pagina voor de mensen die een android telefoon uit china willen halen
http://www.tradetang.com/promotion/cellphone/android.html
pi_76739300
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef thijs1994 het volgende:
Als ik nu nog wat voor carnaval bestel, heb ik 't dan ervoor nog binnen? Iemand nog tips voor carnaval? Ga in elk geval deze halen met de kameraden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30883.
Moet lukken, je hebt nog bijna 5 weken
pi_76739333
Ben ook nieuwschierig naar de verkoper van ujjjjs
pi_76739617
Hoeveel heb je betaald voor die laarzen dan? Want 84 euro belasting bijbetalen is veel. Maar zo te zien heb je een aantal paar gekocht?
pi_76739683
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

is iig een top chinees!
Ziet er goed uit hoor. Kwaliteit is ook prima? Hoeveel had je er wel niet besteld joh
pi_76739706
http://www.focalprice.com/Carnival.html

Voor de carnavel gekken onder ons, met leuke gele kip voor wat korting...
pi_76740109
Tweede keer dat je zoveel UJJS besteld hebt of niet? En weer alles binnen zonder problemen. Netjes man. Als je leverancier, soorten die je gekocht hebt en prijzen kan droppen zou het erg dope zijn.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:46:33 #158
226677 revpolen
pi_76740318
http://www.tradetang.com/(...)/106512-1875948.html

dit is me leverancier
2e x ja..

gekke is... 1 paar ( van me schoonzusje word inbeslag genomen...
12 paar laten ze door
pi_76740335
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef Skiet het volgende:
Tweede keer dat je zoveel UJJS besteld hebt of niet? En weer alles binnen zonder problemen. Netjes man. Als je leverancier, soorten die je gekocht hebt en prijzen kan droppen zou het erg dope zijn.
revpolen heeft een schoenenwinkel
pi_76740431
Heb vorige week de brief teruggestuurd naar TNT, ging over 1 paar. Ben benieuwd hoelang het gaat duren nog. Hoelang is het gemiddeld?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:53:37 #161
226677 revpolen
pi_76740722
gemiddeld 1 week
nee revpolen heeft een bedrijf in de horeca
alleen na de vorige x zoveel besteld te hebben kreeg ik enorm veel vraag erna van de dames
maar volgens mij mag ik dat niet neer zetten hierzo...
pi_76740950
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:46 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/106512-1875948.html

dit is me leverancier
2e x ja..

gekke is... 1 paar ( van me schoonzusje word inbeslag genomen...
12 paar laten ze door
maar waarom hebben ze die in beslag genomen?
jij hoeft toch niet te weten dat ze echt of nep zijn?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:58:43 #163
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_76740997
Zo ik ben weer terug in deze reeks.
Wil iemand mij een kleine samenvatting geven?
Nieuwe hypes/producten enz.
Het laatste wat ik echt heb meegemaakt was met dat cameraatje
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:01:06 #164
226677 revpolen
pi_76741153
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:57 schreef mug89 het volgende:

[..]

maar waarom hebben ze die in beslag genomen?
jij hoeft toch niet te weten dat ze echt of nep zijn?
geen idee.
heb gemailt naar ze maar geen reactie meer gehad van ze,,
naar mij id mogen ze die dingen niet vernietigen zonder mij toestemming?
pi_76741177
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Je hebt helemaal niks gemist
pi_76741275
Dan heb je niet veel gemist. Maar ik wil nog wel even weten waar je je voetbalshirt hebt besteld toen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:03:53 #167
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_76741289
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef thijs1994 het volgende:
Dan heb je niet veel gemist. Maar ik wil nog wel even weten waar je je voetbalshirt hebt besteld toen.
Gewoon op Taobao?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:05:26 #168
226677 revpolen
pi_76741388
heb btw gisteren ook zon camera gewonnen meen 16 dollar

en zie dat me chineesje zijn shop heeft gesloten ofzo
pi_76741507
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef revpolen het volgende:
heb btw gisteren ook zon camera gewonnen meen 16 dollar

en zie dat me chineesje zijn shop heeft gesloten ofzo
16 dollar is sowieso te duur
pi_76742184
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef revpolen het volgende:

[..]

geen idee.
heb gemailt naar ze maar geen reactie meer gehad van ze,,
naar mij id mogen ze die dingen niet vernietigen zonder mij toestemming?
12 stuks is wel een beetje veel, ik vind het een hoop geld voor schoenen die ik nog niet gezien heb
Iemand die ook een goede verkoper weet van 1 of 2 paar?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:42:43 #171
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76743661
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

12 stuks is wel een beetje veel, ik vind het een hoop geld voor schoenen die ik nog niet gezien heb
Iemand die ook een goede verkoper weet van 1 of 2 paar?
Gewoon Taobao + JACK :|

Taobao1 Ong 90 dollar ofz

+

Twee paar die ik besteld had liggen nog at HK post,,
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_76743944
doet Jack nog steeds "de laagste prijs zoeken"?

Ik wil dit ding halen bij DX, maar miss kan Jack het goedkoper regelen.
pi_76744300
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef korting het volgende:

Je maakt je username waar Denk niet dat Jack dat ding speciaal voor jou aan zn shop toevoegt omdat het nou niet iets is wat heel goed verkoopt en ik denk dat hij dus niet onder de prijs van DX kan als hij er maar 1 koopt.
pi_76744808
Tradetang ligt er bij mij ook uit ;

http://downforeveryoneorjustme.com/tradetang.com

volgens de site allen last voor mij .. revpolen heeft t ook zie ik .. hmmm

edit : tt werkt hier weer

tevroeg gejuicht ...

[ Bericht 11% gewijzigd door Downstar op 13-01-2010 00:01:57 ]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:04:48 #175
226677 revpolen
pi_76744994
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef Downstar het volgende:
Tradetang ligt er bij mij ook uit ;

http://downforeveryoneorjustme.com/tradetang.com

volgens de site allen last voor mij .. revpolen heeft t ook zie ik .. hmmm
krijg nu..

the system is upgrading bij TT
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:05:33 #176
131319 mickeyD
pi_76747675
kan ook niet inloggen, krijg steeds "wrong login or password"
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:09:30 #177
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_76747824
Bedankt voor dit Topic,
Ik vertrouw nooit zo snel dit soort winkeltjes
Maar door alle positieve reacties over DX heb ik vrijdag toch maar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29510 besteld
Voor die 28 euro kon ik het niet laten
Zal wel slechte kwaliteit zijn, maar als het touch screen beetje lekker werkt ben ik van plan om ook maar even een telefoontje voor een paar euro te bestellen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31855

Iemand ervaring met Chinese telefoons?
Beetje goed bereik en werkt dual sim een beetje ?
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:15:43 #178
131319 mickeyD
pi_76748013
zie alles als een gadget, en je zelf als proefkonijn die alles voor een schijntje krijgt, en alles wat je binnen krijgt zal meevallen.
gaat t stuk, geef je de chinezen de schuld, en heb je er weinig moeite mee omdat het maar weinig gekost heeft.. valt t mee, dan voel jeje koning te rijk
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:28:07 #179
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_76748348
Haha,
Heb er zelf inderdaad weinig vertrouwen in dat de kwaliteit goed is.
Nou ben ik zelf niet zo iemand die over elk klein minpuntje loopt te zeuren.
Het kan niet zijn dat je voor zo'n lage prijs, de jackpot krijgt lijkt mij.
En zowel, is dit alleen maar mooi mee genomen en is de stap om vaker te bestellen bij DX snel gemaakt.
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_76750252
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef korting het volgende:

Kijk eens op Ebay HIER bijvoorbeeld
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:40:16 #181
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76751008
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ban voor Dion
Veel kansloze taalfouten
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_76751763
Iemand al ervaring met "Store Credit" bij DealExtreme? Toch niet echt klantvriendelijk uitgewerkt...

Ik heb een kapot item ontvangen dat momenteel "out of stock" is en dacht een refund te krijgen. Niet dus.

Ik krijg store credits. Alles moet via customer service verlopen, er is niets geautomatiseerd.
Ofwel een bestelling plaatsen waarbij ik iets van dezelfde waarde mag laten toevoegen.
Ofwel een bestelling plaatsen (die ik eerst betaal!) waarbij ik dan een paypal refund moet aanvragen voor het tegoed.

Daarbij nog eens dat hun customer service zo traaaaaag is.
Waarom genereren ze geen vouchers met een bepaalde waarde? Pfffffffffff.
jaja, en azo...
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:09:34 #183
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_76752742
mijn telefoon is onderweg volgens DHL
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_76753329
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef Wesleyz het volgende:
.....

Iemand ervaring met Chinese telefoons?
Beetje goed bereik en werkt dual sim een beetje ?
Ja
Ja, Ja

Zoek even in mijn postgeschiedenis, heb daar al meerdere malen mijn ervaringen gedeeld aangaande
Chinese telefoons.
pi_76753565
december wat dingen besteld bij FP en krijg vandaag me stoffe laptop sleeve binnen (erg geinig verpakt overigens) maaaaar niet de rest!

Iemand ervaring dat dit in delen bezorgd kan worden? Die sleeve paste namelijk wel erg mooi in een gekke chineze plastic enveloppe waar de rest niet bij kon.

Overigens rrraazendsnel die gasten van FP en verpakking ziet er altijd goed en solide uit. owjaa..mocht je laptop nog verlegen zitten om zo'n sleeve condoom ding..scheelt je ruim de helft met de prijzen in Nederland. Me kat lag wel op ze rug toen ik hem uit het plastic haalde..WAT een chemische luchhhttt.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:59:09 #186
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76754429
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef kloink het volgende:
december wat dingen besteld bij FP en krijg vandaag me stoffe laptop sleeve binnen (erg geinig verpakt overigens) maaaaar niet de rest!

Iemand ervaring dat dit in delen bezorgd kan worden? Die sleeve paste namelijk wel erg mooi in een gekke chineze plastic enveloppe waar de rest niet bij kon.

Overigens rrraazendsnel die gasten van FP en verpakking ziet er altijd goed en solide uit. owjaa..mocht je laptop nog verlegen zitten om zo'n sleeve condoom ding..scheelt je ruim de helft met de prijzen in Nederland. Me kat lag wel op ze rug toen ik hem uit het plastic haalde..WAT een chemische luchhhttt.
Een 17 inch sleeve gehaald voor <4 euro bij de Action, kan geen Chinees tegenop

Even een vraagje aan iedereen. Hebben jullie ook veel last van bestellingen met verkeerde design, verkeerde kleuren of gewoon kapot gefabriceerd? Ik krijg nu toch een vracht zooi binnen
pi_76755116
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een 17 inch sleeve gehaald voor <4 euro bij de Action, kan geen Chinees tegenop

Even een vraagje aan iedereen. Hebben jullie ook veel last van bestellingen met verkeerde design, verkeerde kleuren of gewoon kapot gefabriceerd? Ik krijg nu toch een vracht zooi binnen

Nee, maar drop eens linkjes van die kutproducten. Dan hebben we er wat aan. Mocht het bij ons dan ook zo zijn dan ligt het niet alleen aan jou en is het product dus gewoon kut
pi_76756498

Voor een vriend besteld. Net ze nieuwe BMW binnen en hij rookt. Dus prima cadeau. Dit soort dingen trouwens in NL nog niet gezien. Is het ergens te koop en wat moet het kosten? Zonde als ik er meer bestel terwijl ze hier goedkoper zijn.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:41:33 #189
131319 mickeyD
pi_76758013
denk dat t handiger is om een sippo te bestellen als kado ipv een electrische aansteker die t eind van de maand niet haalt.
pi_76758124
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:41 schreef mickeyD het volgende:
denk dat t handiger is om een sippo te bestellen als kado ipv een electrische aansteker die t eind van de maand niet haalt.
Ik had er al 1 besteld en die werkt nog goed.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:07:09 #191
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76758695
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, maar drop eens linkjes van die kutproducten. Dan hebben we er wat aan. Mocht het bij ons dan ook zo zijn dan ligt het niet alleen aan jou en is het product dus gewoon kut
Je koopt een gele Ferrari sleutelhanger en vervolgens krijg je een rode (die ik al had )
Ja we geven wel een $1 coupon, de goede opsturen kan niet

Je koopt een zwarte koptelefoon en je krijgt een witte
We doen net alsof de zin niet in de email stond

Dat soort onzin... lijkt wel een epidemie.

Oplader Ebay, werkt niet goed. Ja we sturen wel een nieuwe op maar betaal even de verzendkosten want nu maken we geen winst Nee, ok we betalen de helft terug Toen maar even moeten dreigen met de feedback

Mijn kerstlampjes komen ook ineens binnen deze week, telkens iets mis mee
Gisteren kwam er een snoer binnen en ik merkte een stuk met te lang draad. Is het losse draad in elkaar gedraaid met een plakbandje erop, daar hoort dus een lampje te zitten Levensgevaarlijk, staat 220V op

Ik blijf mailen en je merkt gewoon dat ze zitten te kontendraaien terwijl ze zelf de boel verkloten.
Alsof dit mijn hobby is, telkens zooi ontvangen waar ik niks aan heb

Skiet, bestel gelijk zo'n flashing keychain van BMW voor je maat
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:51:23 #192
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76760339
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je koopt een gele Ferrari sleutelhanger en vervolgens krijg je een rode (die ik al had )
Ja we geven wel een $1 coupon, de goede opsturen kan niet

Je koopt een zwarte koptelefoon en je krijgt een witte
We doen net alsof de zin niet in de email stond

Dat soort onzin... lijkt wel een epidemie.

Oplader Ebay, werkt niet goed. Ja we sturen wel een nieuwe op maar betaal even de verzendkosten want nu maken we geen winst Nee, ok we betalen de helft terug Toen maar even moeten dreigen met de feedback

Gisteren kwam er een snoer binnen en ik merkte een stuk met te lang draad. Is het losse draad in elkaar gedraaid met een plakbandje erop, daar hoort dus een lampje te zitten Levensgevaarlijk, staat 220V op

Ik blijf mailen en je merkt gewoon dat ze zitten te kontendraaien terwijl ze zelf de boel verkloten.
Alsof dit mijn hobby is, telkens zooi ontvangen waar ik niks aan heb

Skiet, bestel gelijk zo'n flashing keychain van BMW voor je maat
-> KLB.

Je hebt wel gelijk, vooral de aftersales zijn grandioos!
6 eien
pi_76760387
Ik heb net nog 3 kettingtjes besteld waaraan een rood hartje hangt en als je dat dan open doet heb je een USB stick van 1GB. Kan je weinig mee verkeerd doen denk ik.
Voor wat verjaardagen
pi_76761127
quote:

[..]

\
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:18:14 #195
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76761464
quote:
Zegt ie nu! Ik heb er eergisteren een besteld :p
Hoi
pi_76763489
Heb me Oral C opzetborsteltjes binnen van PopBuying.
Heb ze even vergleken met de ''echte'' die ik bij mijn tandenborstel kreeg, maar werkelijk waar, ik kan geen verschillen vinden. Alles is hetzelfde. Op de verpakking staat ook gewoon: www.braun.com , www.oralb.com etc. Ook een importeur ''Gilette'' etc... dus voor 2,95 dollar / per 4 stuks zijn ze gewoon echt... vanavond eens met het poetsen testen
pi_76763548
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef Deezertje het volgende:
Heb ze even vergleken met de ''echte'' die ik bij mijn tandenborstel kreeg, maar werkelijk waar, ik kan geen verschillen vinden. Alles is hetzelfde. Op de verpakking staat ook gewoon: www.braun.com , www.oralb.com etc. Ook een importeur ''Gilette'' etc... dus voor 2,95 dollar / per 4 stuks zijn ze gewoon echt... vanavond eens met het poetsen testen

Welke van de 3 heb jij genomen?
pi_76763737
Van de laatste 6 winnaars op suntek kwamen er 5 uit Ontario, Canada. Ofcourseeee:')_
pi_76763986
Wat was ook alweer het mail adres van Deal Extreme. Had een Headphone voor de xdoos rondje besteld en controller voor de wjj maar heb alleen die Headphone gehad. Zat wel een briefje bij met: Heb geduld! maar Geduld is op ..Wil met 3 man wjj-en maar gaat nu nog niet..grrrr
pi_76764009
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:18 schreef majtje het volgende:
Wat was ook alweer het mail adres van Deal Extreme. Had een Headphone voor de xdoos rondje besteld en controller voor de wjj maar heb alleen die Headphone gehad. Zat wel een briefje bij met: Heb geduld! maar Geduld is op ..Wil met 3 man wjj-en maar gaat nu nog niet..grrrr
Via de site een formulier invullen
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:19:07 #201
164283 Luco
Buongiorno!
pi_76764032
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:18 schreef majtje het volgende:
Nou ja, je kan niks anders dan wachten... Op DX je order status bekijken, kijken oftie uberhaupt in stock is nu. Is dat niet zo kan je nog lang wachten en is het makkelijker om een CSE ticket aan te maken
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_76764123
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Luco het volgende:

[..]

Nou ja, je kan niks anders dan wachten... Op DX je order status bekijken, kijken oftie uberhaupt in stock is nu. Is dat niet zo kan je nog lang wachten en is het makkelijker om een CSE ticket aan te maken
dan ga ik braaf zitten duimendraaien hij is in stock..Dus mijn geduld word wederom op de proef gesteld
pi_76764744
Luck Coupon

Is dit nieuw? En wat is het? Hoe krijg je het?

Our Coupon System is updating right now. All functions will back to normal in 24 hours
Thanks for the support.

Dat zie ik wel staan, ben benieuwd
pi_76764749
Zou dit iets zijn? http://www.chinavasion.co(...)tor-120-inch-beauty/

Het ziet er wel heel vet uit voor 200 euro, zeker met die reserve lamp voor 8 euro!
banaan
pi_76764870
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Trekkaas het volgende:
Zou dit iets zijn? http://www.chinavasion.co(...)tor-120-inch-beauty/

Het ziet er wel heel vet uit voor 200 euro, zeker met die reserve lamp voor 8 euro!
Vergeet de verzendkosten niet (70 euro) en de BTW + Invoerrecht + 12,50 kosten TNT

Ga je dus rond de 380 euro uitkomen uiteindelijk..
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:44:51 #206
131319 mickeyD
pi_76765113
zie daar maar eens een lamp voor te krijgen als tie op is
pi_76765166
Als ik deze op m'n tv aansluit kan ik dan gewoon alle programmas opnemen of heb ik nog meer nodig? http://www.chinavasion.co(...)cording-and-viewing/ o
pi_76765239
quote:
Yes! We ship to
Do you ship to the Netherlands?
pi_76765353
Vandaag m'n lampjes binnengekregen. Drie stuks a 90 cent stuk.. Leuke dingetjes, stevig, mooi, fel maar wel heél klein. Had ik niet verwacht eigenlijk maar ach krijg maar zoiets voor een euro in NL .
pi_76765577
jammer dat die chinees die hier gepost werd geen Ujj's meer verkoopt. Ik wil nog een paar daar kopen want heb nieuwe nodig. Is het beter als ik zelf zoek op Tradetang (zijn er zooooooveeeel) of gewoon via Jack en dan TaoBao. Maar heb geen ervaring met beide dus een ben een beetje huiverig.
pi_76765692
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef Skiet het volgende:

[..]

Vergeet de verzendkosten niet (70 euro) en de BTW + Invoerrecht + 12,50 kosten TNT

Ga je dus rond de 380 euro uitkomen uiteindelijk..
En dan heb je een 800x600 native beamer.
pi_76766531
iemand die nog een goede supplier weet voor naike luchtmax
pi_76766634
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef colorito86 het volgende:
jammer dat die chinees die hier gepost werd geen Ujj's meer verkoopt. Ik wil nog een paar daar kopen want heb nieuwe nodig. Is het beter als ik zelf zoek op Tradetang (zijn er zooooooveeeel) of gewoon via Jack en dan TaoBao. Maar heb geen ervaring met beide dus een ben een beetje huiverig.
Herkenbaar, ik ben er ook een beetje huiverig voor. Ik wacht nog ff af
pi_76767477
Raar de de supplier van Revpolen opeens niks meer verkoopt op TT. 183 completed orders en dan opeens stoppen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:49:32 #215
131319 mickeyD
pi_76768059
misschien is zn voorraad op?
pi_76768181
http://item.taobao.com/au(...)5d2f0.jhtml?cm_cat=0
vind deze mooi,
alleen over de maat
bij airmax 90 die ik nu draag (originele) heb ik maat 45, op het labeltje staat 29cm
en bij die maattabel onderaan de pagina staat maat 45: 290mm

denken jullie dat ik in de oranje luchtmax one pas:p
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:53:13 #217
164283 Luco
Buongiorno!
pi_76768277
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef mtchel112 het volgende:
vind deze mooi,
alleen over de maat
bij airmax 90 die ik nu draag (originele) heb ik maat 45, op het labeltje staat 29cm

Hoeveel mm is 1 cm?
pi_76768338
quote:
vind deze mooi,
alleen over de maat

dit wordt een de nieuwe 2x de helft
pi_76768382
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef Luco het volgende:

[..]

Hoeveel mm is 1 cm?
wat ik meer bedoel is dat die maten niet afwijken ofzo, want je hoort vaak dat mensen met maat 45 beter maat 46 kunnen kopen op bv taobao
pi_76768384
quote:
vind deze mooi,
alleen over de maat

gast, waarom vraag je dit?
pi_76768410
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

wat ik meer bedoel is dat die maten niet afwijken ofzo, want je hoort vaak dat mensen met maat 45 beter maat 46 kunnen kopen op bv taobao
En wij kunnen in onze glazenbol zien of die schoenen afwijken?
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:56:42 #222
164283 Luco
Buongiorno!
pi_76768461
ALS die maattabel klopt is maat 45 gewoon prima (Want 290mm is 29cm). Hoe ze verder vallen kunnen wij ook niet ruiken
pi_76769002
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef colorito86 het volgende:
Hoi,
Ik heb begin deze week ujj besteld op tradetang, bij een hele vriendelijke en hulpvaardige verkoper. Nou, dit zegt nog niks, maar ik post het hier zeker als ik ze heb aan gekregen.
Het was het model met die knoopjes aan de zijkant = b aily b utton
en ze hebben me ¤34 gekost, met gratis verzendig.
pi_76769144
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef Evitaa het volgende:

[..]

Hoi,
Ik heb begin deze week ujj besteld op tradetang, bij een hele vriendelijke en hulpvaardige verkoper. Nou, dit zegt nog niks, maar ik post het hier zeker als ik ze heb aan gekregen.
Het was het model met die knoopjes aan de zijkant = b aily b utton
en ze hebben me ¤34 gekost, met gratis verzendig.
Heb je een linkje?
pi_76769609
Ga ik even voor je zoeken:
http://www.tradetang.com/(...)/124497-2071456.html

Ik vind de advertentie die ik dan heb 'gekocht' even niet terug, want deze is voor 2 paar.
pi_76769638
Kreeg net mail terug van een chinees met een prachtige eindzin
quote:
With kindest regards and all the best of wishes for the new year, many luck, health and prosperity for you and your loved ones
Best wishes ofzo was genoeg geweest hoor
pi_76769998
Deze ontvangen vandaag:

woensdag 13 januari 2010 @ 17:44:15 #228
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76770624
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze ontvangen vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruiken ze lekker ?
pi_76770735
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:08 schreef Skiet het volgende:

[..]

Welke van de 3 heb jij genomen?
Flexible Soft van 2,95
pi_76770770
Ik ga deze week toch maar een Sciphone I68+ bestellen (van de officiële site). Wil wel eens zien hoe dat ding werkt en of het een beetje lijkt op de broer ervan.

Hij is alleen wel erg groot hoor

[ Bericht 32% gewijzigd door Skiet op 13-01-2010 18:01:08 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:07:20 #231
131319 mickeyD
pi_76771359
je zult maar 1.60m zijn en je jaszakken zijn niet groot genoeg

t wordt trouwens knap tijd dat die sukkels er 1 uitbrengen met wifi.

[ Bericht 59% gewijzigd door mickeyD op 13-01-2010 18:14:02 ]
pi_76771901
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:44 schreef NietOpHetIjs het volgende:

[..]

Ruiken ze lekker ?
Mwah, beetje muf. Zo'n standaard siliconen geur
pi_76772266
Vandaag 2 custom coin purses en 1 custom camera bag ontvangen van Artscow. Allemaal gekocht met superkorting via de vouchers.
De foto's zijn goed gelukt, de tasjes zijn mooi afgewerkt en van prima kwaliteit!
jaja, en azo...
pi_76772652
Dat vraagt om foto's!
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:51:49 #235
226677 revpolen
pi_76773083
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef Skiet het volgende:
Raar de de supplier van Revpolen opeens niks meer verkoopt op TT. 183 completed orders en dan opeens stoppen.
die supplier komt als het goed is vanaf deze week ook op het forum
heb der nieuwe naam om te verkopen op TT
waarom? geen idee
pi_76773134
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Skiet het volgende:
Ik ga deze week toch maar een Sciphone I68+ bestellen (van de officiële site). Wil wel eens zien hoe dat ding werkt en of het een beetje lijkt op de broer ervan.

Hij is alleen wel erg groot hoor

[ afbeelding ]
Had dat gezegd, ik heb hier nog een werkende en ook een niet werkende i68 liggen... En nog een i9+++ dacht ik

Als iemand trouwens nog interesse heeft in een niet werkende i68+ hoor ik het wel, moet de firmware van worden geflasht, voor de rest toppie
pi_76773233
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Had dat gezegd, ik heb hier nog een werkende en ook een niet werkende i68 liggen... En nog een i9+++ dacht ik

Als iemand trouwens nog interesse heeft in een niet werkende i68+ hoor ik het wel, moet de firmware van worden geflasht, voor de rest toppie
En i68 (werkend) en i9+++ verkoop je niet? Anders heb ik namelijk wel interesse als je daarvoor een leuk prijsje hebt.
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:07:08 #238
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76773670
Iemand al de verbeteringen in 't membersysteem van Pop opgemerkt? Wordt langzaam aan steeds beter, member status, percentage discount wat je krijgt, points etc.. clickable tracking codes komen der ook deze week aan
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_76774137
jack geeft wel veel korting
http://popbuying.com/Coupons.pb
98 %
pi_76774268
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:18 schreef gers het volgende:
jack geeft wel veel korting
http://popbuying.com/Coupons.pb
98 %
Geprobeerd, je krijgt maar 2% Anders meteen effe een eyepot etc. besteld
pi_76774317
Als ik wil bestellen bij Focalprice krijg ik deze melding:

"Sorry, failed to place an order. Please try again."

weet iemand wat dat nu weer betekend?
pi_76774426
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:30 schreef thecuriousone het volgende:
Vandaag 2 custom coin purses en 1 custom camera bag ontvangen van Artscow. Allemaal gekocht met superkorting via de vouchers.
De foto's zijn goed gelukt, de tasjes zijn mooi afgewerkt en van prima kwaliteit!
Hoe groot zijn ze ongeveer?
pi_76774518
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef julian6 het volgende:
Als ik wil bestellen bij Focalprice krijg ik deze melding:

"Sorry, failed to place an order. Please try again."

weet iemand wat dat nu weer betekend?
Het spijt ons, het lukt niet om een order door te geven. Gelieve het nog een keer te proberen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:36:55 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76774887
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef revpolen het volgende:

[..]

die supplier komt als het goed is vanaf deze week ook op het forum
heb der nieuwe naam om te verkopen op TT
waarom? geen idee

Eens kijken of ie mannelijke OEGGSS heeft voor mij, morgen nog even een Hugh Hefner badjas halen bij de Zeeman

Ik heb wat bestellingen gedaan

Ik wil gewoon een kubus om mee te frutten, de grootste en zwaarste genomen
Volgens een cube nerd op youtube 1 van de beste 5 blok cubes, de allerbeste was 3 keer zo duur dus... Wel humor dat de originele Rubik echt een drol was volgens hem

Mijn toekomst

Staat stoer op mijn omafiets

Zo'n t-shirt ding met batterijen, nu 14% korting bij FP

Cool zo'n onderzetter....

Bij Jack denken ze dat het een boekenplank is ofzo, ze staan allemaal zo op de foto
pi_76774958
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Het spijt ons, het lukt niet om een order door te geven. Gelieve het nog een keer te proberen.
Ja maar waarom krijg ik die melding
pi_76775285
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ja maar waarom krijg ik die melding
Omdat je niet kan bestellen, storing ofzo
pi_76775315
Oke dus ik ben niet de enige die dat heeft?

edit: Het lag aan google Chrome, bestellen met firefox gaat prima
pi_76775494
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:46 schreef julian6 het volgende:
Oke dus ik ben niet de enige die dat heeft?

edit: Het lag aan google Chrome, bestellen met firefox gaat prima
Probeer eens te bestellen met IE of Firefox, daar wil het nog wel eens aan liggen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:54:49 #249
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76775735
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Probeer eens te bestellen met IE of Firefox, daar wil het nog wel eens aan liggen.
Of probeer het eens met een andere internetbrowser.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:00:19 #250
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_76776015
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef monkeybrain het volgende:
Cool zo'n onderzetter....

[ afbeelding ]

Bij Jack denken ze dat het een boekenplank is ofzo, ze staan allemaal zo op de foto
[ afbeelding ]
Lol, ze kopen gewoon wat in maar weten niet waarvoor het nou is ofzo
pi_76776516
Hmm ik probeer wat te bestellen bij ArtsCow, een muismat.

Met een couponcode staat er -4,99 eraf en gratis verzending
Muismat kost 6.99 dus zou je verwachten dat er 2 dollar over blijft incl. verzending.

Maar nee hoor. blijf gewoon op 4,99 uitkomen incl. verzending...

Hoe krijg ik het aangepast...
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:22:59 #252
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76777026
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:21 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Geprobeerd, je krijgt maar 2% Anders meteen effe een eyepot etc. besteld
Haha, ik heb jack al op de hoogte gebracht en die zijn technische staf, dus dat zal binnekort wel gefixt worden
In china heet het als je 2% korting krijt "98%" ... vandaar dat ze 't zo vertaald hebben.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:43:03 #253
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:47:21 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76778154
Wat voor type OEGGS zijn dit? Deze vind ik dus echt cool hoor

pi_76778211
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
Daar zit volgensmij een heel schaap in JEZUS WAAT LELIJK
pi_76778459
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe groot zijn ze ongeveer?
coin purses: ongeveer 11 cm op 7 cm en 4 cm dik
photo case: ongeveer 14 cm op 10 cm en 3 cm dik (voor kleine camera dus...)
Foto's ga ik niet posten omdat er foto's van m'n dochtertje op staan (heb de tasjes laten maken als cadeautje voor de grootouders).
jaja, en azo...
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:55:18 #257
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76778517
Foto's met 3/4 van de foto geblurd dan? Of gezichten geblurd bijvoorbeeld.
Dan kunnen we een beetje de afdruk-kwaliteit zien.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:01:43 #258
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76778826
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Semmm het volgende:

[..]

Daar zit volgensmij een heel schaap in JEZUS WAAT LELIJK
Je moet geen hond hebben anders zit ie telkens tegen je been aan te rijden
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:07:04 #259
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_76779075
Heeft iemand ervaring met chinese xbox 360 headsets-

(DX)
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:20:39 #260
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_76779754
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind dat kontje veel strakker
En die uggs dus lelijk.
pi_76780103
Op verzoek, de Artscow coin purse:

Foto's zijn niet zo goed gelukt. Detail gaat wat verloren door de flits (en het scherpe gedeelte van de foto heb ik met een gigablur onherkenbaar gemaakt).

[ Bericht 11% gewijzigd door thecuriousone op 13-01-2010 21:41:39 ]
jaja, en azo...
pi_76780162
quote:

[ afbeelding ]
Toch niet voor jezelf, of..?
pi_76780360
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Hmm ik probeer wat te bestellen bij ArtsCow, een muismat.

Met een couponcode staat er -4,99 eraf en gratis verzending
Muismat kost 6.99 dus zou je verwachten dat er 2 dollar over blijft incl. verzending.

Maar nee hoor. blijf gewoon op 4,99 uitkomen incl. verzending...

Hoe krijg ik het aangepast...
De coupon geldt voor een muismat opgestuurd voor $4,99.
Normaal kost de muismat $6,99 + $4,99 verzendingskosten... dus $6,99 korting.
jaja, en azo...
pi_76781239
Ik zoek DDR2 2GB geheugen, wie o wie?
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:49:21 #265
48067 neo2000
pi_76781501
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef Deezertje het volgende:
Scheermesjes Mach 3 turbo van PB kan ik in ieder geval iedereen afraden. Behalve dat ze bot zijn, doet de indicator strip het niet. (is gewoon een laagje groen plastic bij de nepperds..)
Ze hebben wel weer 1 voordeel; bij de eckte mesjes geeft de indicator strip aan wanneer je mesje versleten is. Hier laat gewoon heel de oranje verf op het mesje los zodat je het niet kan missen. En aangezien de mesjes zo bot als de reet van Sinterklaas zijn en de verf na 2 dagen al loslaat klopt dit aardig.
quote:

[ afbeelding ]
IT REALLY BRINGS OUT THE PROSTITUTE IN HER. I LIKE!
pi_76782649
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek DDR2 2GB geheugen, wie o wie?
http://www.pixmania.nl/nl(...)-gb-ddr2-667-pc.html

?
pi_76782849
Ohja. Vandaag zijn ook de velcro kabelbinders van DX aangekomen. Die doen wat ze moeten doen!

Heb vandaag ook suntekstore support gecontacteerd omdat ik nog steeds de goedies, die ik eind november heb gewonnen, nog niet heb ontvangen. Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden (als ze al antwoorden...).
jaja, en azo...
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:33:12 #268
48067 neo2000
pi_76784077
Ik heb vandaag overigens besteld @ DX:
Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) - (Finally, nu maar hopen dat de drivers het doen @ XP64)
3-Port 1080p 2.5Gbps Mini HDMI Hi-Definition Switch - Ben ik persoonlijk erg benieuwd naar of het zo simpel werkt als uit de reviews blijkt. Voor dat geld 2 extra HDMI poorten bij op m'n tv, zal mij benieuwen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:35:08 #269
131319 mickeyD
pi_76784181
ik zou dr doen!
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:37:18 #270
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76784316
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef mickeyD het volgende:
ik zou dr doen!
pi_76785186
Ik heb net deze pet besteld, past er ook wel bij

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30968
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:51:23 #272
131319 mickeyD
pi_76785239
wat klopt hier niet:
SPOILER

[ Bericht 26% gewijzigd door mickeyD op 13-01-2010 23:09:41 ]
pi_76785997
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef mickeyD het volgende:
wat klopt hier niet:
[ afbeelding ]
Ik mis de spoiler met het antwoord

of bedoel je 1000Mb?
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:03:23 #274
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76786079
usb2 kan 1000mbps niet verwerken? Mbit dus....
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb vandaag overigens besteld @ DX:
Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) - (Finally, nu maar hopen dat de drivers het doen @ XP64)

Installeert XP automatisch, werkt hier prima
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:07:51 #275
131319 mickeyD
pi_76786352
USB 2.0 is max 480mb/sec idd
pi_76786412
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef mickeyD het volgende:
USB 2.0 is max 480mb/sec !
Mb is toch 1/8 van MB? dus 125 MB
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:12:50 #277
131319 mickeyD
pi_76786615
dan zou een gigabit lankaart ook maar 125mbps zijn
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:17:20 #278
131319 mickeyD
pi_76786882
ahhh deze wilde die nou net niet plaatsen

gay male ujj's
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:19:26 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76786995
De politie is al ter plekke om hem voor straf te tasen
pi_76787280
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
gay male ujj's
The fuck, mijn favo band, wat doe je
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:35:41 #281
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_76787959
*nvm*
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:10:59 #282
131319 mickeyD
pi_76789838
1 male band?
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:14:23 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76789996
Wie is die gast? De Boy George van de jaren 2000?
pi_76793907
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef mickeyD het volgende:
wat klopt hier niet:
[ afbeelding ]
SPOILER
Dat verkopen ze zelfs in Nederland op die manier (of hebben ze iig verkocht).
  donderdag 14 januari 2010 @ 02:48:27 #285
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76794575
Jack heeft weer nieuwe couponcodes!

6 eien
  donderdag 14 januari 2010 @ 07:55:41 #286
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76795641
Ik roep een fatwa uit, degene die Twizu omlegt krijgt van mij 10 varkentjes
pi_76796153
Ik heb serieus 10 seconden op die spoiler lopen drukken

Edit:

Als je wilt bestellen bij pbpurchase, add eff SKU 1888. Dan vervalt de 1 dollar service fee
(message van rachel )

[ Bericht 44% gewijzigd door jopiede op 14-01-2010 09:07:17 ]
pi_76797163
Even een vraagje

Ik wil vanmiddag iets betalen met PayPal, ik heb nog zo'n 70 euro op m'n PayPal rekening staan. Normaal gesproken maakt ie eerst m'n PayPal rekening op en gaat ie dan over op m'n bankrekening. Ik wil eigenlijk minstens 40 euro op m'n PayPal laten staan. Weet iemand hoe ik dit doe?
pi_76797275
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef Semmm het volgende:
Even een vraagje

Ik wil vanmiddag iets betalen met PayPal, ik heb nog zo'n 70 euro op m'n PayPal rekening staan. Normaal gesproken maakt ie eerst m'n PayPal rekening op en gaat ie dan over op m'n bankrekening. Ik wil eigenlijk minstens 40 euro op m'n PayPal laten staan. Weet iemand hoe ik dit doe?
Betalen en daarna weer aanvullen
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:46:50 #290
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76797303
Heeft iemand ervaring met het kopen van een digitaal fotolijstje? Welke is aan te raden?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_76797591
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Betalen en daarna weer aanvullen
Is het niet mogelijk om een klein bedrag even vast te zetten?
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:06:40 #292
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76797750
Haha, in China kan alles

pi_76797827
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Haha, in China kan alles

[ afbeelding ]
Ik eerst:
kei lief.
pi_76798462
Het kan allemaal in China

pi_76799709
Zojuist een wit (niet: geel) pakketje van meneer David van de Suntekstore ontvangen.
Besteld: 2-jan
Shipped: 9-jan
Ontvangen: 14-jan
Da's best wel snel, vind ik.

O.a. wat van die zaklampjes van $1.31 incl. lithium batterij. En die zijn opmerkelijk goed:
- Van degelijk aanvoelend aluminium
- Geen gammele clickie switch, maar een goede
- Echte power-led: zo eentje op een 6-hoekig printje
- Stroomverbruik: 0.68 A, dus ongeveer 2.5 Watt.
Het zal geen LED uit de hoogste efficacy bin zijn, maar dan nog
Er zit denk ik geen stroom regulator is, dus LED zit meteen op de batterij. Dat zou afh. van de batterij en de LED wel eens fout kunnen gaan lijkt me. Eens kijken hoe lang e.e.a. mee gaat.

Al met al ben ik blij dat onze Chinese vrinden een verstandige invulling hebben gegeven aan de wijze woorden van de destijds het licht gezien hebbende kameraad Deng Xiao Ping: "Rijk zijn is glorieus". De gemiddelde socialist denkt rijk te worden door iemand anders te bestelen (via de politiek / belastingen dus), maar onze Chinese vrinden doen het door zinvolle produkten te produceren en te verhandelen.
Goud kan je niet bijdrukken
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:18:10 #296
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76799810
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Haha, in China kan alles

[ afbeelding ]
wtf laat die kerel volgende keer een shirt aantrekken bah bah bah
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:19:14 #297
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76799844
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
gay male ujj's

mannen en ugg's t is gewoon viess

mannen met ugg's zijn halve wijfen.
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:21:47 #298
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76799927
tvp? hmm wanneer is dit topic te einde?
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:22:58 #299
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76799959
iemand trouwens ervaring met logitech harmony uit china?
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:26:08 #300
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76800059
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef flexoo het volgende:

[..]

wtf laat die kerel volgende keer een shirt aantrekken bah bah bah
Een keer op marktplaats een ouwe vent gezien die zijn gare tv wilde verkopen, stond ie in zijn nakie gespiegeld in de beeldbuis
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Poekieman het volgende:

Al met al ben ik blij dat onze Chinese vrinden een verstandige invulling hebben gegeven aan de wijze woorden van de destijds het licht gezien hebbende kameraad Deng Xiao Ping: "Rijk zijn is glorieus". De gemiddelde socialist denkt rijk te worden door iemand anders te bestelen (via de politiek / belastingen dus), maar onze Chinese vrinden doen het door zinvolle produkten te produceren en te verhandelen.
Heb je enig idee wat China uitspookt in Afrika om aan grondstoffen te komen Heb je enig idee wat ze uitspoken met hun eigen bevolking, dat is niet stelen? Niet dat het hier zoveel beter is....
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef Semmm het volgende:
Even een vraagje

Met als nut??? Op je bankrekening krijg je nog rente, als je iets wilt kopen hoeft het toch niet op je paypal te staan
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:26:20 #301
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76800066
hebbes!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')