Best wishes ofzo was genoeg geweest hoorquote:With kindest regards and all the best of wishes for the new year, many luck, health and prosperity for you and your loved ones
Ruiken ze lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze ontvangen vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die supplier komt als het goed is vanaf deze week ook op het forumquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef Skiet het volgende:
Raar de de supplier van Revpolen opeens niks meer verkoopt op TT. 183 completed orders en dan opeens stoppen.
Had dat gezegd, ik heb hier nog een werkende en ook een niet werkende i68 liggen... En nog een i9+++ dacht ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Skiet het volgende:
Ik ga deze week toch maar een Sciphone I68+ bestellen (van de officiële site). Wil wel eens zien hoe dat ding werkt en of het een beetje lijkt op de broer ervan.
Hij is alleen wel erg groot hoor
[ afbeelding ]
En i68 (werkend) en i9+++ verkoop je niet? Anders heb ik namelijk wel interesse als je daarvoor een leuk prijsje hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Had dat gezegd, ik heb hier nog een werkende en ook een niet werkende i68 liggen... En nog een i9+++ dacht ik![]()
Als iemand trouwens nog interesse heeft in een niet werkende i68+ hoor ik het wel, moet de firmware van worden geflasht, voor de rest toppie
Geprobeerd, je krijgt maar 2%quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:18 schreef gers het volgende:
jack geeft wel veel korting![]()
http://popbuying.com/Coupons.pb
98 %![]()
Hoe groot zijn ze ongeveer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:30 schreef thecuriousone het volgende:
Vandaag 2 custom coin purses en 1 custom camera bag ontvangen van Artscow. Allemaal gekocht met superkorting via de vouchers.
De foto's zijn goed gelukt, de tasjes zijn mooi afgewerkt en van prima kwaliteit!
Het spijt ons, het lukt niet om een order door te geven. Gelieve het nog een keer te proberen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef julian6 het volgende:
Als ik wil bestellen bij Focalprice krijg ik deze melding:
"Sorry, failed to place an order. Please try again."
weet iemand wat dat nu weer betekend?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef revpolen het volgende:
[..]
die supplier komt als het goed is vanaf deze week ook op het forum
heb der nieuwe naam om te verkopen op TT
waarom? geen idee
Ja maar waarom krijg ik die meldingquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Het spijt ons, het lukt niet om een order door te geven. Gelieve het nog een keer te proberen.
Omdat je niet kan bestellen, storing ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja maar waarom krijg ik die melding
Probeer eens te bestellen met IE of Firefox, daar wil het nog wel eens aan liggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:46 schreef julian6 het volgende:
Oke dus ik ben niet de enige die dat heeft?
edit: Het lag aan google Chrome, bestellen met firefox gaat prima![]()
Of probeer het eens met een andere internetbrowser.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Probeer eens te bestellen met IE of Firefox, daar wil het nog wel eens aan liggen.
Lol, ze kopen gewoon wat in maar weten niet waarvoor het nou is ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef monkeybrain het volgende:
Cool zo'n onderzetter....
[ afbeelding ]
Bij Jack denken ze dat het een boekenplank is ofzo, ze staan allemaal zo op de foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |