quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Correctquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef joepie91 het volgende:
??
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32407
USB 3.0 alweer?
Ja klopt, dus het is goedkoper om die batterijen inclusief zaklamp te kopen (of vrijwel even duur)quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef joepie91 het volgende:
Hm. Kan hem niet vinden, zal wel op een andere site geweest zijn.
Wel deze: http://www.suntekstore.co(...)r--us-standard-.html
4 oplaadbare CR123's + een lader voor ongeveer 9 euro.
OP aanpassen kan hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DXtopicquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:48 schreef Quantie het volgende:
Heb heeeel wat gekocht op DealExtreme, echte aanrader.
Ik koop tegenwoordig ook veel van iOffer.com
kan misschien in de OP? Is toch wel echt een goede site!
Maar die lader staat ook op Ebay voor minder + converter stekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Correct
[..]
Ja klopt, dus het is goedkoper om die batterijen inclusief zaklamp te kopen (of vrijwel even duur)
Lader + 4 batterijen pakket: $12,98
Lader los: $5,98
Batterij+Zaklamp: $1,31
5,98 + (4x1,31) = $11,22
Goedkoop die bovenste, die onderste opzich ook wel maar dan moet je nog weer zo'n converter kopen of je moet nog een ander kabeltje hebben..quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar die lader staat ook op Ebay voor minder + converter stekker![]()
http://cgi.ebay.nl/CHARGE(...)?hash=item3a5534e517
Deze heeft een output van 600Mah, de bovenste 300Mah. Deze lijkt me zo snel gezien een leuke.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6672
Die zijn dus nu voor altijd uitverkocht op DX, en op PB zijn ze te duurquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:48 schreef Quantie het volgende:
Heb heeeel wat gekocht op DealExtreme, echte aanrader.
Ik koop tegenwoordig ook veel van iOffer.com
kan misschien in de OP? Is toch wel echt een goede site!
Hoe maakt ie daar winst op? :|quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Semmm het volgende:
Jack verkoopt nu ook echte bose!
http://popbuying.com/detail.pb/sku.27051
http://popbuying.com/detail.pb/sku.27050
misschien niet veel, maar wil hij ook 'echte' spullen verkopen ofzo..quote:
hier is ie 105 dollar inclusief verzendkostenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:46 schreef Trekkaas het volgende:
Waar kun je nu nog (goedkope) refurbished Nintendo DS lites kopen?
De prijs vertienvoudigd meteenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Semmm het volgende:
Nee, 2% code op de frontpagequote:Op zaterdag 26 december 2009 06:54 schreef jopiede het volgende:
Toch jammer dat die 15% code op is. Misschien een 50 procent new years code?
Dat weet je niet. En ik gok zelf dat je het niet eens kan ontdekken als je ze binnen hebt. Naar mijn idee is chinees "genuine" ook echt pas genuine als ze daar zelf het verschil niet kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:16 schreef GoodFella275 het volgende:
En hoe weten wij dat die Bosei 100% origineel zijn? Dat weten we met zoveel spullen niet en die Bosei worden toch voor 80 dollar verkocht...
En gewoon nieuwe te krijgen zelfs als ze fake zijn maar té goed na-gemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. En ik gok zelf dat je het niet eens kan ontdekken als je ze binnen hebt. Naar mijn idee is chinees "genuine" ook echt pas genuine als ze daar zelf het verschil niet kunnen ontdekken.
Enige manier dat je het waarsch. kan ontdekken is door naar Bosie zelf te stappen met de dopjes om bijvoorbeeld garantie te claimen.
dat kon al niet, want hij heeft nederland geblokeerd staan .quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef mtchel112 het volgende:
er kan nu dus niet meer geboden worden bij superdailydeal op ebay, dankjewel degene die een gratis ipoot wou
Link?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:07 schreef Luman het volgende:
Die new era caps op DX zijn of echt, of heel, heel goed nagemaakt
hier halen: http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/103280.htmlquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:07 schreef Luman het volgende:
Die new era caps op DX zijn of echt, of heel, heel goed nagemaakt
Jack's 100% guaranteequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:16 schreef GoodFella275 het volgende:
En hoe weten wij dat die Bosei 100% origineel zijn? Dat weten we met zoveel spullen niet en die Bosei worden toch voor 80 dollar verkocht...
Of Boze jat het Chinese model omdat ze beter klinkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En gewoon nieuwe te krijgen zelfs als ze fake zijn maar té goed na-gemaakt
dat is wel heel erg veel, ik had er 1 voor iets van 11 dollar, ook met sticker en echt lijkende logo's gewoon van taobao had ik in 1,5 week in huis geloof ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:51 schreef mickeyD het volgende:
[..]
hier halen: http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/103280.html
hij verkoopt ze met stickers, en echt lijkende logo's
$50 per 3 inclusief DHL shipping (dus snel in huis)!!
heel veel keus, en hele goeie ervaringen met die verkoper.
tradetang is veilig, hij krijgt zijn geld pas als jij je spullen thuis hebt en op "okay" drukt.
Ik ben niet van de trainingspakken, dat was iemand andersquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Dionysiou het volgende:
Monkeybrain had jij die link nog van dia Taobao shop over die trainingspakken?
linkje, or "it did not happen"quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dat is wel heel erg veel, ik had er 1 voor iets van 11 dollar, ook met sticker en echt lijkende logo's gewoon van taobao had ik in 1,5 week in huis geloof ik
Maar de 1e generatie zijn bij Jack maar 37$quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jack's 100% guarantee![]()
Maar ik zie dat ze online voor 90 dollar te koop zijn, op Amerikaanse sites
[..]
Of Boze jat het Chinese model omdat ze beter klinken![]()
Boze is sowieso een kut merk, je mag zelf bepalen of het troep is OF te duur voor wat je krijgt.
Wut?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:41 schreef dennis00 het volgende:
Heb mijn 1e pakketje binnen. Toevallig pakketje die ik het laatste had besteld.
Was ook saaiste bestelling zeg.
http://item.taobao.com/au(...)171f171e1dbc12a2.htm voila was 10,61 dollarquote:
hij komt per vliegtuig om te bekijken offie wel echt kapot is, daarna geeft hij zo nodig een nieuwequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,
Hoe gaat Jack om met garantie.
Heb laatst een klokje relox automatic gekocht van dealperfect.
Leuk voor onder de kerstboom maar, na 5 uur dragen doet de klokje het niet meer.
![]()
Heeft iemand ervaring hoe Jack hier mee om gaat???
Groet,
Fer.
Mail hem even. Heb er nog geen ervaring mee. Dat is wel een risico van bestellen uit Hong Kong helaas.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,
Leuk voor onder de kerstboom maar, na 5 uur dragen doet de klokje het niet meer.
![]()
Groet,
Fer.
Die van 13 dollar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,
![]()
Groet,
Fer.
Moet je Jack even mailen. Heb ook wel eens een lengines gekocht, die nauwelijks werkte (opwind mechanisme werkte niet goed) kreeg ik zo een nieuwe van hem. Dat vond ik eigenlijk al meer service dan ik verwacht had voor zo'n horloge.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,
![]()
Groet,
Fer.
Hij kan het altijd proberen toch? Kijken wat Jack zegt. Maar inderdaad, voor die 10 dollar zou ik iig niet uitstekende garantie verwachten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die van 13 dollar?
Daar mag je geen garantie voor verwachten, het ding deed het uit de verpakking dus tja... De bouwkwaliteit is om te huilen, dat wist je van te voren.
Die Sanwa komt uit dezelfde Qanba fabriek als die goedkopere met hele neppe Streetfighter artquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Link?
Overigens gaat DealExtreme zich nu volgens mij ook op de duurdere en kwalitatief betere producten richten, heb inmiddels al een controller gezien met SANWA-onderdelen (die worden in arcademachines en bij wedstrijden gebruikt), een TFT-monitor, een gun controller voor games, een USB 3.0 PCI-kaart, en meer van dat soort nieuwe/kwalitatief goede dingen. Zou wel leuk zijn als ze meer van dat soort dingen krijgen, alleen dan nog ietsje goedkoper
Inderdaad hoor, vooral mailen. Alleen klinkt ie zo verbaasdquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:44 schreef veda het volgende:
[..]
Hij kan het altijd proberen toch? Kijken wat Jack zegt. Maar inderdaad, voor die 10 dollar zou ik iig niet uitstekende garantie verwachten.
ik heb hier een IK colouring van DX, werkt al paar maanden perfect hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die van 13 dollar?
Daar mag je geen garantie voor verwachten, het ding deed het uit de verpakking dus tja... De bouwkwaliteit is om te huilen, dat wist je van te voren.
Zijn ook een tikkie duurder en hebben een "merknaam", dat scheelt heel veel qua bouwkwaliteit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:59 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb hier een IK colouring van DX, werkt al paar maanden perfect hooris ook zo'n zelfopwindgeval
Dat is waar, maar veel duurder was ie ook niet, rond 16 euro dacht ik, iets duurder misschienquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn ook een tikkie duurder en hebben een "merknaam", dat scheelt heel veel qua bouwkwaliteit.
Ik zeg niet dat het altijd dikke stront is maar een Folex voor $13... te weinig geld en ze raffelen dit soort naamloze neppe zooi sneller af. Dat verkoopt omdat het een Folex is, niet omdat het goede kwaliteit is.
deze schijnen echt fantastisch in je oor te zitten. ik ga er eens over nadenken...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Semmm het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De prijs vertienvoudigd meteen
Je kunt het gewoon via Boze afhandelen, niks China. Zolang je maar een bon hebt... Dat onnozele gekakel van mensen die echt angst hebben zodra iets niet van de V&D komtquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef dennis00 het volgende:
Echte boze met kut-garantie (moet je opsturen, kost extreem veel om terug te sturen) en je weet het slechts voor misschien 90% zeker dat het om echt gaat.
Dure dingen moet je niet uit China halen.
230VAC => 12VDC adaptor, vast wel te koop bij de actionquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Swindler het volgende:
Ik ben opzoek voor iemand naar een stekker waarmee je een 12v aansluiting (auto sigarettenaansteker) binnen kan opladen. Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
Geldt dat niet voor 90%. Daarbij kost het ongeveer net zoveel om naar de Action te rijden dan om het in China te bestellenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:47 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
230VAC => 12VDC adaptor, vast wel te koop bij de action
Heb je china niet voor nodig.
Dus in china bestellen want tijd is geld?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor 90%. Daarbij kost het ongeveer net zoveel om naar de Action te rijden dan om het in China te bestellen
Je scheel zoeken in een winkel kost inderdaad veel tijd. Dit zijn typisch van die dingen die je het beste op internet kunt bestellen. Nog even los van het feit dat reizen naar de winkel bijna net zo duur is als het product.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef veda het volgende:
[..]
Dus in china bestellen want tijd is geld?
Super bedankt voor die laatstequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor 90%. Daarbij kost het ongeveer net zoveel om naar de Action te rijden dan om het in China te bestellen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15997
Zoiets?
Edit:
Ow, je bedoelt andersom
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15646
Ik ga het zelf ook niet gebruikenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is trouwens niet het meest veilige product dat je kunt bedenken!
Deze krijg ik binnenkort.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Swindler het volgende:
Ik ben opzoek voor iemand naar een stekker waarmee je een 12v aansluiting (auto sigarettenaansteker) binnen kan opladen. Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
daar dacht ik ook al aan, is dat nou eigenlijk wel een slim idee?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is trouwens niet het meest veilige product dat je kunt bedenken!
Ferrari king zoekt een imitatie Wasioquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:28 schreef ferrariking het volgende:
Weet iemand een mooi horloges? (lieft 1 op 1 echt)
die een beetje op dezen lijkt.
[ afbeelding ]
Nee één van $32.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die van 13 dollar?
Waarom?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek ook zo'n 220V naar 12V adapter, maar hij moet minimaal 200W kunnen leveren, iemand ideeën?
gewoon aan toegeven.. zo duur is het allemaal nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef Fastmatti het volgende:
Jullie hebben bij mij een nutteloze koopdrift aangewakkerd
110V maar hij wil 12V.quote:Op zondag 27 december 2009 00:01 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Waarom?
http://bargainoffers.com/(...)converter-p-139.html
Zoiets moet je dan hebben, en er zelf even zo'n plug aanmaken?
Wat heb je gezien?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef Fastmatti het volgende:
Jullie hebben bij mij een nutteloze koopdrift aangewakkerd
Ik heb gisterenmorgen al een refund gekregenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef Twizu het volgende:
Ik krijg geen antwoord meer van die Ebay gast!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef Twizu het volgende:
Ik krijg geen antwoord meer van die Ebay gast!
$2.90. Moet je er wel even een andere stekker aanzetten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek ook zo'n 220V naar 12V adapter, maar hij moet minimaal 200W kunnen leveren, iemand ideeën?
Output: 12V 3Aquote:Op zondag 27 december 2009 09:33 schreef bbfakir het volgende:
[..]
$2.90. Moet je er wel even een andere stekker aanzetten.
URL?quote:Op zondag 27 december 2009 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op Ebay voor E5.07, krijg je er gratis een eurostekker en autolader bij vergeleken met DX![]()
Kan ook 18650 opladen, lijkt me een goede keus. Binnen enkele uur al verpakt en op de bus![]()
[ afbeelding ]
Had je zelf ook simpel kunnen vindenquote:
Ik vraag wel aan jack alles hij wel een mooi weet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ferrari king zoekt een imitatie Wasio![]()
Hoeveel heb je te besteden? Uit Singapore of Amerika kun je ze voor de helft van de prijs krijgen vergeleken met de Nederlandse lijstprijs.
Je hebt haast 200W/12V = 17A nodig. Dat ga je zonder echte transformator echt niet vinden hoor.quote:
Daarom ben ik ook wel benieuwd waarvoor hij het nodig heeft..quote:Op zondag 27 december 2009 11:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je hebt haast 200W/12V = 17A nodig. Dat ga je zonder echte transformator echt niet vinden hoor.
Staan je adresgegevens dan goed ingesteld op PP?quote:Op zondag 27 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Als ik met Paypal betaal, levert men niet op mijn adres in Indonesie. Is daar een oplossing voor?
deze of deze bijvoorbeeld?quote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een GPS-apparaatje wat niet aan een computer of mobieltje verbonden hoeft te worden en mij ten aller tijde de coordinaten kan geven waar ik me bevind. Iemand een idee?
Gewoon zeggen dat je geen trackingnummers wil.quote:Op zondag 27 december 2009 12:36 schreef mickeyD het volgende:
dankzij jullie gaat die superdaily om meer geld vragen..
ik krijg net een mail of ik ff $5 over wil maken voor tracking nummers.
Zou ik gewoon in de winkels kijken. Krijg af en toe wel eens een reclame folder met een navigatiesysteem van onder de 100 euro. 80 ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een GPS-apparaatje wat niet aan een computer of mobieltje verbonden hoeft te worden en mij ten aller tijde de coordinaten kan geven waar ik me bevind. Iemand een idee?
Oeps, vergeten te zeggen... Ik heb het nodig voor een laadapparaat van 180W. En het hoeft niet z'n raar cigaretten-auto aansluiting te hebben, die heb ik sowieso niet nodig.quote:Op zondag 27 december 2009 11:14 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook wel benieuwd waarvoor hij het nodig heeft..
Kun je niet het billing address in Nederland doen en dan zelf het delivery adress invoeren.quote:Op zondag 27 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Als ik met Paypal betaal, levert men niet op mijn adres in Indonesie. Is daar een oplossing voor?
Voor zover ik weet niet. Paypal is vrij eigenwijs in dat soort dingen helaas.quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kun je niet het billing address in Nederland doen en dan zelf het delivery adress invoeren.
Heb je het hele bedrag teruggekregen?quote:Op zondag 27 december 2009 08:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik heb gisterenmorgen al een refund gekregen
hmjah, folders krijg ik hier in Indonesie niet. Kan wel eens kijken in een speciaal winkelcentrum, maar daar kom ik voorlopig niet vermoed ik zo.quote:Op zondag 27 december 2009 12:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zou ik gewoon in de winkels kijken. Krijg af en toe wel eens een reclame folder met een navigatiesysteem van onder de 100 euro. 80 ofzo
goftedomme... hoerige.... kut-Paypal.quote:Our system does not allow you to ship to these countries.
En dropshippen naar jezelf? Of gaat dat ook via PP?quote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goftedomme... hoerige.... kut-Paypal.
Ik weet niet waar je besteld, maar bij de meeste kun je gewoon een account aanmaken waar je zelf het adres kunt invoeren. Kun je ook gewoon met paypal betalen. Kun je alleen de Express checkout niet gebruiken, want dan verzenden ze naar je Nederlandse adres.quote:Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Paypal is vrij eigenwijs in dat soort dingen helaas.
Toch nog steeds pauper:quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Het wordt steeds goedkoper
Nieuwe telefoon met wifi op DP voor 50 euro
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.27073
[ afbeelding ]
Ja, ik heb hem gemaild dat ik niet akkoord ging met 50%, ik hem negatieve feedback ging geven en een paypal geschil ging openen. Daarop reageerde hij niet en heb ik vervolgens via Paypal een geschil geopend, binnen een uur heeft hij toen een refund gedaan met het verzoek geen negatieve feedback te geven.quote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb je het hele bedrag teruggekregen?
Dat was ikke dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben niet van de trainingspakken, dat was iemand anders
Ik wist trouwens niet dat Grieken de naam Sjonnie ook gebruiken![]()
Ik bedoel e-readers offcourse!quote:Op zondag 27 december 2009 15:39 schreef Apekoek het volgende:
Nogmaals, ergens goedkope e-books te krijgen?
quote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13015
Wat als je zoiets zou bestellen? Is het wel legaal?
Zolang je er niemand mee op zijn hoofd mept is er niks aan de hand.quote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de Harmony 555, weet niet wat het verschil is ten opzichte van de 659 of 688, de one heeft icons bij de kanalen,quote:Op zondag 27 december 2009 15:53 schreef g0dz0r het volgende:
Is er iets aan te bevelen tussen de vele Logitech Harmony's die op ebay staan?Ik kan niet vinden wat nou het verschil is tussen bijv. de 659 en de 688? Ik wil eigenlijk eerst een goedkope (rond de $30) proberen voor ik mijn geld uitgeef aan een One of 900.
er zit geen wapen onder, dus waarom nietquote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Geef anders even gewoon wat meer info over het apparaat, moet hij echt op 12V? Waar is hij voor?quote:Op zondag 27 december 2009 13:10 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Oeps, vergeten te zeggen... Ik heb het nodig voor een laadapparaat van 180W. En het hoeft niet z'n raar cigaretten-auto aansluiting te hebben, die heb ik sowieso niet nodig.
Die dingen zijn trouwens een stuk groter als wat hier gepost is, het zijn echte "kastjes". Jammer genoeg kan ik ze alleen voor veel te dure prijzen vinden![]()
Wat kan je er mee?quote:Op zondag 27 december 2009 16:32 schreef veda het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)2666c0a.htm?cm_cat=0
Displaytje gekocht
Ik heb zo'n bordje:quote:
Ik zit ook nog op een bestelling te wachten die 19/11 verzonden is, dus dat kan wel kloppen en ja dat komt nog steeds door de drukte bij de HK-postquote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef korting het volgende:
Is dit normaal? shipped 17 november (eerste bestelling bij focalprice) en het is nog niet binnen, of komt dat nog steeds door de feestdagen?
Krijg je gewoon op je adres, tenzij er niemand thuis is dan moet je het wel ophalen op het postkantoorquote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef mtchel112 het volgende:
hey heb via ebay een ipod touch cradle gekocht mooi ding
alleen stond er dit
Your order ********** has been shipped on 12/24/2009 via air mail and will be delivered by your local postal service. Your shipment confirmation number is ***************. Most orders usually take up to 10 business days to arrive due to customs clearance.
betekent dit dat ik mn pakketje bij het postkantoor moet opahalen? en krijg ik dan bericht als het er is oid? of word het netjes bij mij thuis bezorgd
Coolquote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bordje:
http://www.voti.nl/DB038/n_index.html
die je volledig kan programmeren naar wat je wilt, en boven die hele grote zwarte pic-chip zit een 16pin poort waar dit displaytje op kan![]()
Nu wilde ik een jaar geleden (oid) al een displaytje kopen, maar die had ie niet meer. Nu kwam ik deze tegen, dus maar gekocht
Tevens kan je het displaytje direct aan een printerpoort solderen, die aansluiten op zo'n parallel naar usb ding, en dan op de PC er een drivertje voor maken. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, dus geen idee of me dat lukt.
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=cc6689446100074dc5ca98b925cc1423&aliquote:Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef Trekkaas het volgende:
Mijn zusje wil graag een neppe iPod, bij Jack heb je er een van 2GB met camera voor 30 dollar.
Kun je ergens anders nog een goedkopere kopen?
Danku!
Kansloos, goedkoopste ereader is een 270 dollar, hoe komt het toch dat de electronica prijzen daar zo hoog zijn? Voor een paar tientjes voordeel, die ik misschien aan de douane moet terug betalen neem ik echt niet het risico.quote:
Dat zijn yuanquote:Op zondag 27 december 2009 16:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kansloos, goedkoopste ereader is een 270 dollar, hoe komt het toch dat de electronica prijzen daar zo hoog zijn? Voor een paar tientjes voordeel, die ik misschien aan de douane moet terug betalen neem ik echt niet het risico.
Het lijkt erop dat er ergens rond die tijd iets vreselijk mis is gelopen. Er zijn heel veel mensen die later hebben besteld en wel het product al binnen hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef korting het volgende:
Is dit normaal? shipped 17 november (eerste bestelling bij focalprice) en het is nog niet binnen, of komt dat nog steeds door de feestdagen?
Ik zou eens beginnen met de OP te lezen, om te beginnen het stukje over merknamen e.d.quote:Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef Trekkaas het volgende:
Mijn zusje wil graag een neppe aaipod, bij Jack heb je er een van 2GB met camera voor 30 dollar.
Kun je ergens anders nog een goedkopere kopen?
Danku!
Een typisch product dat geen voordeel oplevert. Bij de Action heb je voor E2.50 2x Duracell anti discharge Nihms.quote:Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zit dus net op GP AA batterijen te zoeken op Taobao, maar geen een linkje daar opentLigt het aan mij of heeft Taobao vandaag problemen?
EDIT: Hij doet het alweerZie: http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-1bf5d1486dde8633e072dc0f990c781a.htm?cm_cat=0&pm1=2 dat is echt wel goedkoop. Nu alleen nog aan Rachel vragen of het werkelijk om 4 AA's gaat of 1 voor 17 yuan, bij die chinezen weet je het namelijk nooit...
We hebben het hier over GP, niet duracel... En het zijn er ook nog eens 4 ipv 2quote:Op zondag 27 december 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een typisch product dat geen voordeel oplevert. Bij de Action heb je voor E2.50 2x Duracell anti discharge Nihms.
Ten eerste is G-P helemaal niet zo'n goed merk, omdat je Buracell blijkbaar shit vindt. (Ben ik het mee eens maar kom ik op terug)quote:Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
We hebben het hier over GP, niet duracel... En het zijn er ook nog eens 4 ipv 2
quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef alexvandeweg het volgende:
Hallo,
spreekt iemand van jullie Rachel, Tiffany of Jack op msn? Wat is het adres en wanneer zijn ze beschikbaar?
Via welk e-mailadres reageren ze het snelst in jullie ervaring?
Alvast bedankt!
Rachel is er 's ochtends nog wel eens op maar voor snelle service zou ik mailen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:49 schreef mcwops het volgende:
[..]
msn al heel lang niet meer. kon ik geen pijl op trekken. email verstandiger
DealPerfectcs01@gmail.com = jack
DealPerfectcs02@gmail.com = rachel
Eigenlijk wel he, maar soms spreek ik liever met jackquote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Het lijkt me handiger als ze samen één e-mail box beheren trouwens,
Ten eerste, Ik doelde er meer op dat je Geepee en Buracell niet kunt vergelijken. Ik heb nog nooit metingen gedaan met een van die twee, dus geen idee welke beter/slechter is, ik ga er op af van wat ik gelezen heb.quote:Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ten eerste is G-P helemaal niet zo'n goed merk, omdat je Buracell blijkbaar shit vindt. (Ben ik het mee eens maar kom ik op terug)
Ten tweede heb je bergen NEP batterijen in China. Kijk eens bij DX naar Eneeloop en de ervaringen. Maar als jij denkt dat je voor nog geen 2 euro 4 G-P's hebt, primaKomen ook nog verzendkosten bij dus reken maar op minstens 5 euro.
Ten derde zijn de Action Buracells anti discharge (duur) en hoogstwaarschijnlijk uit de Wanyo Eneeloop fabriek. Vergeet het Buracell labeltje dus maar
Aan jou de keus![]()
http://dealextreme.com/products.dx/category.1106 ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar soms spreek ik liever met jack
Nee, alsjeblieft niet. Zorgt alleen maar voor meer gedoe.quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Buracells zijn inderdaad meer reclamepraatjes dan werkelijke goede batterijen, algemeen bekend. Alleen is dit weer een apart geval.quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ten eerste, Ik doelde er meer op dat je Geepee en Buracell niet kunt vergelijken. Ik heb nog nooit metingen gedaan met een van die twee, dus geen idee welke beter/slechter is, ik ga er op af van wat ik gelezen heb.
Ten tweede, dus het zijn allemaal cheap batterijen met een Geepee stikkertje (omhulsel) er op?
Ten derde, ik snap niet waarop je doelt? Dat het Eneeeeloops zijn ipv Buracells?
Ja, samen een mailbox delen waar dagelijks honderden mailtjes binnen komen van allerhande contactgestoorden die matig tot bijna geen Engels spreken. Zal vast en zeker handiger werken dan aparte mailboxen!quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Volgensmij is dat revpolenquote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar die china firework man uit den haag die toen voor weinig urks had gekocht.![]()
Je mag me ook pm'n
(ik weet je naam hier niet en je post kan ik niet terug vinden)
Groetjes
revpolen?quote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar die china firework man uit den haag die toen voor weinig urks had gekocht.![]()
Je mag me ook pm'n
(ik weet je naam hier niet en je post kan ik niet terug vinden)
Groetjes
Kan er maar eentje zijn inderdaad.quote:
Van Buracell had ik me het al gedacht ja, ze maken er zoveel reclame voor dat 50% van de prijs al door de reclame wordt bepaald.quote:Op zondag 27 december 2009 19:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Buracells zijn inderdaad meer reclamepraatjes dan werkelijke goede batterijen, algemeen bekend. Alleen is dit weer een apart geval.
Op tweakers.net hebben ze dat eens besproken (en doorgemeten) over deze Action Buracells. Het zijn dus waarschijnlijk batterijen ingekocht bij Sanjo/eneeeloop met een Buracell wikkel (made in Japan). Kun je ook op Engelse sites teruglezen.... Dat doen fabrikanten wel vaker ipv zelf alles ontwikkelen.
Ik neem aan dat je snapt dat deze dus niet drastisch leeglopen zoals normale Nihm dat wel doet. Na 1 jaar zijn ze nog steeds 90% vol.
Maar goed, je krijgt dus 4 prima batterijen voor 5 euro in Nederland. Normaal gesproken zijn ze voor 10 euro al een koopjesIk heb ze zelf ook, niks mis mee. Die GEEPEE zijn heel waarschijnlijk goedkope troep met een nep wikkel, die bijv. 1500Mah halen ipv 2500Mah.
De vraag is alleen wat ga je met de batterijen doen, voor bepaalde klussen heb je bepaalde types.
Als jij een LEL van een schijnwerper wilt voeden dan moet je hoge Mah batterijen hebben. Liggen de batterijen een paar weken in de kast, dan moet je anti discharge hebben.
Alsof je tegen een muur kletstquote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Van Buracell had ik me het al gedacht ja, ze maken er zoveel reclame voor dat 50% van de prijs al door de reclame wordt bepaald.
Ik gebruik AA's voor heel veel verschillende dingen zoals RC zender (met 2,5 (?) inch scherm), digitale camera, computer muis etc. Eigenlijk niets dat ontzettend veel stroom trekt.
Maarja, die Geepee's zijn zo goedkoop dat ik ze wel gewoon wil proberen, en dan kijken hoeveel mAh ik er in kan stoppen. Ik heb ook nog echte Geepee's (ook 2500mAh dacht ik) waarmee ik ze zou kunnen vergelijken.
Iemand trouwens enig idee hoeveel A gemiddelde AA's constant en piek kunnen leveren? (Lees je nooit wat van op verpakkingen)
Als Murphy echt bezig is... dan zou ik dat kaartje maar niet in je computer steken als het aankomtquote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
revpolen?
oeps... te traag
Murphy heeft trouwens toegeslagen bij een van mijn pakjes. Ik heb een sata naar ide adapter besteld bij DX die ik nu ondertussen echt nodig heb en deze komt maar niet aan. Pakjes die veel later zijn besteld komen gewoon wel aan.
Dat ben ik met je eens, maar aangezien zij meerdere offices hebben zoals al eens eerder genoemd en het volgens mij best heel erg druk hebben, denk ik haast dat het voor hen niet anders is. En, ze doen verder aan het verdelen van taken (1 pers. als aanspreekpunt voor Tb orders bijvoorbeeld, tenminste, dat was wel het streven naar wat ik begreep) dan is 1 mailbox niet echt handig. En een normaal bedrijf heeft een normale clientèle, niet de debielen die zij waarsch aantrekken.:P (* neo2000 kijkt af en toe naar het niveau van het topic, en dat is dan ook nog eens in de moerstaal van de users op het forum..quote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef dennis00 het volgende:
Uh, je kunt nu wel lacherig doen, maar elke grote onderneming werkt met gezamelijke e-mail boxen. Ook grote bedrijven als de ING en dergelijke. Dat is echt handiger, omdat je anders gewoon iedereen tegelijk gaat e-mailen. Heb ik als ondernemer ook ervaring mee.
Voor het doeleinde 'offertes toesturen' en bestellingen verwerken e.d. is een gezamelijke inbox handiger. Je hebt sneller reactie en je doet geen dubbel werk.
Of ik heb een deja vu, of je valt in herhaling.quote:Op zondag 27 december 2009 19:52 schreef roald17 het volgende:
Nog 1x een vraagje, weet iemand misschien of er ergens kinder voetbal shirt zijn?Ik heb al gezocht maar ik kan alleen grote maten vinden..
Ok, dan haal ik me diequote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alsof je tegen een muur kletstJe hebt gelijk hoor, gewoon die Chinese halen
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 21:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik me dieNet ff mailtje naar Rachel gestuurd
ik heb gewoon bij DX en PB een account aangemaakt,quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Heb nu ook een keukenmes gekocht voor 10euro
Is het trouwens beter om een account te maken i.p.v. losse bestellingen? En kan dat achteraf nog?
Ik moet nu o.a. elke keer order-id met e-mail adres invoeren, terwijl ik alles liever op een rijtje zie.
Al zie je toch maar alleen of het product al geshipped is met tracking en niet waar het product echt is...
Zonder PB account was ik allang de helft van m'n orders kwijt geweest .. als dr 10 onderweg zijn probeer die dan maar is makkelijk te trackenquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb gewoon bij DX en PB een account aangemaakt,
zie niet in waarom niet.. heb je lekker overzicht van alles dat je ooit besteld hebt etc..
Ik zie dat een hoop niet gratis naar Nederland verzenden. Heeft dan een reden?quote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef revpolen het volgende:
ok nu serieus..
gewoon op tradetang bestellen
kosten 40 tot 90$
quote:Accepted ONLY if you use the following shipping type: DHL, EMS, Fedex, TNT, UPS
EMS verzend niet naar NL daarom doen sommige het niet..quote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik zie dat een hoop niet gratis naar Nederland verzenden. Heeft dan een reden?
Welke verzendmethode moet je trouwens kiezen?
[..]
Begrijp ik nu goed dat de verzending niet gratis is, maar dat je altijd voor EMS moet kiezen?quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
EMS verzend niet naar NL daarom doen sommige het niet..
anders gewoon 1 die wel shipped en dan EMS kiezen
dan versturen hun het via een andere (geen idee welke maarja boeiend! het komt aan!! )
en soms nemens ze dhl
Neem dan de 525, die ziet er tenminste een beetje goed uitquote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef veda het volgende:
Welke harmony raden jullie mij aan?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220506039851&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
http://www.kieskeurig.nl/(...)_525/prijzen/275910/
beide niet altijdquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat de verzending niet gratis is, maar dat je altijd voor EMS moet kiezen?
Edit: Laat maar, ik snap het al. Als Nederland niet bij het lijstje staat dan moet je verzendkosten betalen. Als die wel op het lijstje staat dan is het 0,0 euro.
Tweede vraag is eigenlijk hoe groot de kans is dat je invoerrechten moet betalen. Inklaringskosten betaal je altijd? Of ook altijd invoerrechten?
Okequote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het duurde even, maar het is me geheel duidelijk nu![]()
ugh, die eerste is wel erg lelijk zeg..quote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef veda het volgende:
Welke harmony raden jullie mij aan?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220506039851&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
http://www.kieskeurig.nl/(...)_525/prijzen/275910/
Eigenlijk nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef dennis00 het volgende:
Uh, je kunt nu wel lacherig doen, maar elke grote onderneming werkt met gezamelijke e-mail boxen. Ook grote bedrijven als de ING en dergelijke. Dat is echt handiger, omdat je anders gewoon iedereen tegelijk gaat e-mailen. Heb ik als ondernemer ook ervaring mee.
Voor het doeleinde 'offertes toesturen' en bestellingen verwerken e.d. is een gezamelijke inbox handiger. Je hebt sneller reactie en je doet geen dubbel werk.
Ik denk dat je uit de reakties wel kan opmaken dat het inderdaad zo is. Heeft vast ook met de gemiddelde leeftijd in dit topic te maken.quote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vraag me sowieso een beetje af of de FOK!ers niet een totaal verkeerd beeld heeft van dit soort bedrijven.
Waarschijnlijk hebben ze ook nog nooit een bedrijventerrein in Azië gezien.quote:Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je uit de reakties wel kan opmaken dat het inderdaad zo is. Heeft vast ook met de gemiddelde leeftijd in dit topic te maken.
Zoals het woord bedrijven gebruikenquote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vraag me sowieso een beetje af of de FOK!ers niet een totaal verkeerd beeld heeft van dit soort bedrijven.
Dankje!quote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef Fastmatti het volgende:
Zo´n wake-up light bevalt hier trouwens heel goed. Wel even goed zoeken naar een aanbieding, want de prijsverschillen zijn vrij groot.
Bij deze een bedrijventerrein in Azie: foto gemaakt op Batam, direct onder Singaporequote:Op maandag 28 december 2009 09:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze ook nog nooit een bedrijventerrein in Azië gezien.
Zelf heb ik hem bij de Blokker (quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dankje!
Zal inderdaad zoeken ja.. bij 1 zo'n type krijg je 20 EU cashback. Ook wel lekker.
Herkenbaar, Singapore ziet het er trouwens ongeveer ook zo uit. Het is trouwens ongelooflijk wat ze nog voor elkaar krijgen in dit soort bedrijfjes.quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bij deze een bedrijventerrein in Azie: foto gemaakt op Batam, direct onder Singapore
[ afbeelding ]
Dat ziet er nog netjes uitquote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bij deze een bedrijventerrein in Azie: foto gemaakt op Batam, direct onder Singapore
[ afbeelding ]
Potholes.quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Apologies.We agree to refund. can you return?
Would you mind please returning the item via cheap
regular postal mail??No need express or
registered), we will check it what's wrong and
improve the quality.
Please declare the package: Broken electronics,
Value $10
Thanks your cooperation, we will improve in the
future. PLease tell us if you can return?
regards
- superdealdaily2046
quote:
Gelijk even gedaan.quote:Op maandag 28 december 2009 11:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Vertel die knakker maar dat hij de verzendkosten mag betalen van $18, daarna stuur je het op.
Ik denk niet dat ie snapt hoe duur de post hier is.
Dan zal ie OF weigeren en dan eis je een 100% refund.
OF je krijgt het geld en vervolgens stuur je niks opZit toch geen tracking op...
Jullie zijn te aardig, mij biedt hij zelfs al geld als compensatie om de negatieve feedback te verwijderen die ik hem gegeven heb.quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gelijk even gedaan.
Het is wel een volhouder, ik had verwacht dat ik het geld gelijk terug zou krijgen.
antwoord: NO!quote:sorry we send you a $5 compensation, fine?
regards
- superdealdaily2046
quote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef PedroN het volgende:
[..]
Jullie zijn te aardig, mij biedt hij zelfs al geld als compensatie om de negatieve feedback te verwijderen die ik hem gegeven heb.
Gewoon even een paypal geschil aan maken, melden dat hij een dag de tijd heeft om te refunden en dat je hem een vette negatieve feedback geeft waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH.
Je zal zien hoe snel je je geld terug hebt en over de player zal je hem ook niet meer horen.
Gewoon je niet laten chanteren met het feit dat je pas je geld terug krijgt als je positieve feedback geeft.
Ze balen meer van negatieve feedback waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH dan dat ze $20 of zo moeten terug betalen.
Niet huilen, genoeg hebben(waaronder ik) pakketjes uit china die nog moeten aankomen vanaf 17 november ofzoquote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Repeat het volgende:
Heb ik godverdomme 10-12 al iets besteld op dealextreme, kreeg ik een mailtje dat het 12-12 verzonden is, heb ik nog steeds niks in huis![]()
5-12 besteld, 24-12 in huis. Dus waarschijnlijk heb je het nog wel voor nieuwjaar. Welk nieuwjaar mag je zelf invullenquote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Repeat het volgende:
Heb ik godverdomme 10-12 al iets besteld op dealextreme, kreeg ik een mailtje dat het 12-12 verzonden is, heb ik nog steeds niks in huis![]()
Ja, TNT werkt. Heb net nog post binnengehad. Pakketjes zullen later vandaag wel komen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
Werkt TNT vandaag wel weer gewoon?
Ik wacht op een pakket die 17 dec. HKP heeft verlaten.
Duurt het bij jullie ook zo lang (bijna 11 dagen) vanaf hkp naar je huis??
Pakketje van 17 dec. heb ik al binnen gehad (23 dec.). Wacht op pakketje van 14 dec.quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
Volgens mij is Twizu meer bezig met grappige emailtjes dan direct geld ontvangen. Ik vind dit wel prachtig, een beetje die gast aan zijn ketting trekkenquote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef PedroN het volgende:
[..]
Jullie zijn te aardig, mij biedt hij zelfs al geld als compensatie om de negatieve feedback te verwijderen die ik hem gegeven heb.
Gewoon even een paypal geschil aan maken, melden dat hij een dag de tijd heeft om te refunden en dat je hem een vette negatieve feedback geeft waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH.
Je zal zien hoe snel je je geld terug hebt en over de player zal je hem ook niet meer horen.
Gewoon je niet laten chanteren met het feit dat je pas je geld terug krijgt als je positieve feedback geeft.
Ze balen meer van negatieve feedback waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH dan dat ze $20 of zo moeten terug betalen.
[..]
antwoord: NO!
Ik haat je. Met je neppe troep.quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zojuist stond de postbode aan de deur met een gele enveloppe.
Besteld op 7 december bij dealperfect (dit item)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal perfect zo, stevig frame, heldere glazen etc. Vraagme alleen af hoe het met de UV-protection zit.
Tegen dit probleem liep ik vorig jaar al aan. Nu doet 103.8 het niet omdat die uit de lucht zijn, maar als die het wel doet dan is er bijna geen vrije frequentie over. Dan moet je echt een goede FM-transmitter hebben die een zwakke zender echt kan wegdrukken.quote:
Moet je em eens opdoen in de zon, krijg je spontaan koppijn. Is niet zo goed voor je, je ogen laten denken dat er een UV protect inzit.quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal perfect zo, stevig frame, heldere glazen etc. Vraagme alleen af hoe het met de UV-protection zit.
Denk dat er een nigeriaan met een zelfgemaakte bom in het vliegtuig zat, ik wacht ook nog op een pakketje die 7 december hkp heeft verlatenquote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ehm. hij drukt alle zwakke zenders wegquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tegen dit probleem liep ik vorig jaar al aan. Nu doet 103.8 het niet omdat die uit de lucht zijn, maar als die het wel doet dan is er bijna geen vrije frequentie over. Dan moet je echt een goede FM-transmitter hebben die een zwakke zender echt kan wegdrukken.
Iets meer (¤12quote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Volgens mij is Twizu meer bezig met grappige emailtjes dan direct geld ontvangen. Ik vind dit wel prachtig, een beetje die gast aan zijn ketting trekkenTwizu heeft toch 7 dollar betaald, dan kun je wel even dollen
Hoeveel? Waar?quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Mijn Adipas Broek is net binnengekomen![]()
(pakketje dat 17 Dec. HKP heeft verlaten).
Foto:
[ link | afbeelding ]
Alleen iets te kort (maat XL) heb Maat L in NL
Ik had maat XXL Asian size van Jack.quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Foto:
[ link | afbeelding ]
Step into my office..quote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef Dionysiou het volgende:
Dan moet je naar de Gelegenheids Gynaceloog
Zou ik toch niet willen hebben.. Vind dat een trainingsbroek meer weg moet hebben van een trainingsbroek, en minder van een tomaat.quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Foto:
[ link | afbeelding ]
Ik had er een tijdje geleden ook een hoop binnen gekregen, en getest met de gratis uv meter van abn ambro, en volgens dat dingetje zat er gewoon uv bescherming op, bij mij waren de glazen zelfs gepolariseerdquote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Die is heel vet, ik ben nog aan het twijfelen tussen deze en de rugzak versiequote:Op maandag 28 december 2009 15:45 schreef monkeybrain het volgende:
Komt ie weer, wat is nu een goed excuus om domo kun te halen![]()
Camera tasje?![]()
[ afbeelding ]
hoeveel had je er voor betaald ?quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Foto:
[ link | afbeelding ]
E.Tquote:Op maandag 28 december 2009 19:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zoek de alienSchattige foto
![]()
[ afbeelding ]
Uit België... Ik heb je niets gestuurdquote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef revpolen het volgende:
vandaag ( was weer eens aan het werk )
pakket geprobeert afteleveren...
staat op komt uit belgie!!
[..]
Wtf is het? Wcrollen?quote:Op maandag 28 december 2009 20:46 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Uit België... Ik heb je niets gestuurd
Daarnet deze besteld.
[ link | afbeelding ]
Altijd handig!
Nope. Nog niet.quote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef PedroN het volgende:
@Twizu
Hoe is het met je Chinese vriend? Nog iets gehoord?
Ze zijn druk aan het onderhandelenquote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef PedroN het volgende:
@Twizu
Hoe is het met je Chinese vriend? Nog iets gehoord?
Hehe. Jij hebt dat plaatje ook altijd bij de hand hèquote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
Je kunt beter een draadloze controller halen voor je xbox
[..]
Ze zijn druk aan het onderhandelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef monkeybrain het volgende:
Vindt je 50 cent echt flink?
Kun je ze ergens anders goedkoper vinden? Hij maakte er geen winst op
Ahah! ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:26 schreef mickeyD het volgende:
aan superdaily gestuurd: (hij heeft ze nog niet verstuurd, en wil $5 extra om ze apart te verzenden zoals ik vroeg, komt ie nu opeens mee)
hi friend, sorry..
i found some negative reply's on a dutch website about your mp4 players.
they seem to be 4GB in stead of 16GB.
is this true?
i don't mind if they are, but not for $15 a piece.
i don't mind paying $10 a piece for a 4GB mp4 player.
it's your choice, full refund for the 16GB, or $15 refund and send me the players (that your advertise as 16GB and are 4GB for real)
thank you.
greetings
greetingsquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:26 schreef mickeyD het volgende:
aan superdaily gestuurd: (hij heeft ze nog niet verstuurd, en wil $5 extra om ze apart te verzenden zoals ik vroeg, komt ie nu opeens mee)
hi friend, sorry..
i found some negative reply's on a dutch website about your mp4 players.
they seem to be 4GB in stead of 16GB.
is this true?
i don't mind if they are, but not for $15 a piece.
i don't mind paying $10 a piece for a 4GB mp4 player.
it's your choice, full refund for the 16GB, or $15 refund and send me the players (that your advertise as 16GB and are 4GB for real)
thank you.
greetings
Je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:27 schreef Semmm het volgende:
Die kan ik niet zien op de
mobiele versie van fok
Kan je het opmeten voor me?Ben er ook naar opzoek, heb normaal ook Lquote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Foto:
[ link | afbeelding ]
Jah weet ik veel. Ben ik een keer netjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Kom op Marko
Alleen omdat ze luie UI-loze newbies zijn hoef je niet zo te doen.
quote:Op maandag 28 december 2009 09:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
05.00 wakker elke dag.
Vandaar dat ik twijfel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |