abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:42:21 #1
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76062240
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

vrijdag 25 december 2009 @ 23:42:37 #2
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76062255
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef joepie91 het volgende:
??

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32407

USB 3.0 alweer?
Correct
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef joepie91 het volgende:
Hm. Kan hem niet vinden, zal wel op een andere site geweest zijn.

Wel deze: http://www.suntekstore.co(...)r--us-standard-.html
4 oplaadbare CR123's + een lader voor ongeveer 9 euro.
Ja klopt, dus het is goedkoper om die batterijen inclusief zaklamp te kopen (of vrijwel even duur)

Lader + 4 batterijen pakket: $12,98

Lader los: $5,98
Batterij+Zaklamp: $1,31

5,98 + (4x1,31) = $11,22
Hoi
pi_76062384
pi_76062420
Waar kun je nu nog (goedkope) refurbished Nintendo DS lites kopen?
banaan
pi_76062478
Heb heeeel wat gekocht op DealExtreme, echte aanrader.
Ik koop tegenwoordig ook veel van iOffer.com

kan misschien in de OP? Is toch wel echt een goede site!
ik ben niet goed met kompjoeter!
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:49:53 #6
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76062530
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:48 schreef Quantie het volgende:

OP aanpassen kan hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DXtopic
Misschien kan je even toelichten wat voor site het is?
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:50:03 #7
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76062537
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Correct
[..]

Ja klopt, dus het is goedkoper om die batterijen inclusief zaklamp te kopen (of vrijwel even duur)

Lader + 4 batterijen pakket: $12,98

Lader los: $5,98
Batterij+Zaklamp: $1,31

5,98 + (4x1,31) = $11,22
Maar die lader staat ook op Ebay voor minder + converter stekker
http://cgi.ebay.nl/CHARGE(...)?hash=item3a5534e517

Deze heeft een output van 600Mah, de bovenste 300Mah. Deze lijkt me zo snel gezien een leuke.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6672
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:51:58 #8
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76062598
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar die lader staat ook op Ebay voor minder + converter stekker
http://cgi.ebay.nl/CHARGE(...)?hash=item3a5534e517

Deze heeft een output van 600Mah, de bovenste 300Mah. Deze lijkt me zo snel gezien een leuke.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6672
Goedkoop die bovenste, die onderste opzich ook wel maar dan moet je nog weer zo'n converter kopen of je moet nog een ander kabeltje hebben..
Hoi
pi_76062672
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:48 schreef Quantie het volgende:

Die zijn dus nu voor altijd uitverkocht op DX, en op PB zijn ze te duur

Hoeveel zou het kosten als je er een kocht via Pbpurchase?
banaan
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:03:55 #12
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_76063063
We gaan hier dus weer verder? even knipperen en ik loop weer een topic achter
pi_76063105
Terug vind prulletjes
kei lief.
pi_76063870
TVP
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:26:51 #15
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_76063952
quote:
Hoe maakt ie daar winst op? :|
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:41:26 #16
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76064466
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76064749
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:26 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Hoe maakt ie daar winst op? :|
misschien niet veel, maar wil hij ook 'echte' spullen verkopen ofzo..
of heeft ie een partij op kunnen kopen
pi_76065125
Wel leuk als Jack meer echte goede merken gaat verkopen maar mooie prijzen!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_76065567
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:46 schreef Trekkaas het volgende:
Waar kun je nu nog (goedkope) refurbished Nintendo DS lites kopen?
hier is ie 105 dollar inclusief verzendkosten
http://www.goldenbridge.hk/goods.php?id=1924
pi_76068952
Toch jammer dat die 15% code op is. Misschien een 50 procent new years code?
  zaterdag 26 december 2009 @ 08:45:35 #21
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_76069165
die 7" netbooks klinken meer als PDA's
◦System: Windows CE 5.0
◦Processor: ARM framework multimedia CPU
◦Notebook Memory: 128M
◦Hard Drive: 2GB NAND Flash MLC (= accu leeg, alle programma's foetsie)

die "arm" processor zit tegenwoordig in de mindere telefoons (400mhz of minder)
dus dan weet je wel wat voor ding je koopt..
daarbij is 7" echt TE klein om fatsoenlijk op te internetten.
en kunnen oude windows CE's niet overweg met java, dus die site's kun je ook al niet bezoeken.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_76070023
quote:
De prijs vertienvoudigd meteen
  zaterdag 26 december 2009 @ 10:40:26 #23
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76070119
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 06:54 schreef jopiede het volgende:
Toch jammer dat die 15% code op is. Misschien een 50 procent new years code?
Nee, 2% code op de frontpage
pi_76072223
En hoe weten wij dat die Bosei 100% origineel zijn? Dat weten we met zoveel spullen niet en die Bosei worden toch voor 80 dollar verkocht...
pi_76072226
tvp
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:31:07 #26
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_76074680
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:16 schreef GoodFella275 het volgende:
En hoe weten wij dat die Bosei 100% origineel zijn? Dat weten we met zoveel spullen niet en die Bosei worden toch voor 80 dollar verkocht...
Dat weet je niet. En ik gok zelf dat je het niet eens kan ontdekken als je ze binnen hebt. Naar mijn idee is chinees "genuine" ook echt pas genuine als ze daar zelf het verschil niet kunnen ontdekken.
Enige manier dat je het waarsch. kan ontdekken is door naar Bosie zelf te stappen met de dopjes om bijvoorbeeld garantie te claimen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:34:46 #27
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76074833
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat weet je niet. En ik gok zelf dat je het niet eens kan ontdekken als je ze binnen hebt. Naar mijn idee is chinees "genuine" ook echt pas genuine als ze daar zelf het verschil niet kunnen ontdekken.
Enige manier dat je het waarsch. kan ontdekken is door naar Bosie zelf te stappen met de dopjes om bijvoorbeeld garantie te claimen.
En gewoon nieuwe te krijgen zelfs als ze fake zijn maar té goed na-gemaakt
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_76075905
er kan nu dus niet meer geboden worden bij superdailydeal op ebay, dankjewel degene die een gratis ipoot wou
pi_76076040
Die new era caps op DX zijn of echt, of heel, heel goed nagemaakt
pi_76076188
haal ze van taobao, mischien iets duurder maar dan heb je ze in jouw maat en 1000 keer zoveel
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:42:25 #31
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76077249
Ik ga deze bestellen.

Ik vind leren bandjes beter en mooier dan die schakel gekloot.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16717

Misschien nog een groene laser erbij doen .
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:42:48 #32
131319 mickeyD
pi_76077263
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef mtchel112 het volgende:
er kan nu dus niet meer geboden worden bij superdailydeal op ebay, dankjewel degene die een gratis ipoot wou
dat kon al niet, want hij heeft nederland geblokeerd staan .
je moet em mailen.
zie mn bericht in t vorige topic
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_76077350
wie had nou van die sigaretten van jack gekocht (weet wel welk merk)
waren die n beetje goed?
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:46:41 #34
183846 joepie91
pi_76077362
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:07 schreef Luman het volgende:
Link?

Overigens gaat DealExtreme zich nu volgens mij ook op de duurdere en kwalitatief betere producten richten, heb inmiddels al een controller gezien met SANWA-onderdelen (die worden in arcademachines en bij wedstrijden gebruikt), een TFT-monitor, een gun controller voor games, een USB 3.0 PCI-kaart, en meer van dat soort nieuwe/kwalitatief goede dingen. Zou wel leuk zijn als ze meer van dat soort dingen krijgen, alleen dan nog ietsje goedkoper
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:51:04 #35
131319 mickeyD
pi_76077465
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:07 schreef Luman het volgende:
hier halen: http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/103280.html
hij verkoopt ze met stickers, en echt lijkende logo's
$50 per 3 inclusief DHL shipping (dus snel in huis)!!
heel veel keus, en hele goeie ervaringen met die verkoper.
tradetang is veilig, hij krijgt zijn geld pas als jij je spullen thuis hebt en op "okay" drukt.

ff doorklikken naar pagina 16 en verder in z'n vooraad

[ Bericht 8% gewijzigd door mickeyD op 26-12-2009 14:58:38 ]
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:55:38 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76077602
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:16 schreef GoodFella275 het volgende:
Jack's 100% guarantee
Maar ik zie dat ze online voor 90 dollar te koop zijn, op Amerikaanse sites
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En gewoon nieuwe te krijgen zelfs als ze fake zijn maar té goed na-gemaakt
Of Boze jat het Chinese model omdat ze beter klinken
Boze is sowieso een kut merk, je mag zelf bepalen of het troep is OF te duur voor wat je krijgt.
pi_76077670
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:51 schreef mickeyD het volgende:

[..]

hier halen: http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/103280.html
hij verkoopt ze met stickers, en echt lijkende logo's
$50 per 3 inclusief DHL shipping (dus snel in huis)!!
heel veel keus, en hele goeie ervaringen met die verkoper.
tradetang is veilig, hij krijgt zijn geld pas als jij je spullen thuis hebt en op "okay" drukt.
dat is wel heel erg veel, ik had er 1 voor iets van 11 dollar, ook met sticker en echt lijkende logo's gewoon van taobao had ik in 1,5 week in huis geloof ik
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:58:33 #38
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76077679
Monkeybrain had jij die link nog van dia Taobao shop over die trainingspakken?
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:00:02 #39
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76077714
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Dionysiou het volgende:
Monkeybrain had jij die link nog van dia Taobao shop over die trainingspakken?
Ik ben niet van de trainingspakken, dat was iemand anders
Ik wist trouwens niet dat Grieken de naam Sjonnie ook gebruiken
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:00:48 #40
131319 mickeyD
pi_76077732
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

dat is wel heel erg veel, ik had er 1 voor iets van 11 dollar, ook met sticker en echt lijkende logo's gewoon van taobao had ik in 1,5 week in huis geloof ik
linkje, or "it did not happen"
pi_76078135
http://www.chinavasion.co(...)pired-red-led-watch/
Is ie al binnen? Is het wat?

[ Bericht 28% gewijzigd door veda op 26-12-2009 15:26:48 ]
pi_76078209
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jack's 100% guarantee
Maar ik zie dat ze online voor 90 dollar te koop zijn, op Amerikaanse sites
[..]

Of Boze jat het Chinese model omdat ze beter klinken
Boze is sowieso een kut merk, je mag zelf bepalen of het troep is OF te duur voor wat je krijgt.
Maar de 1e generatie zijn bij Jack maar 37$
pi_76078710
Heb mijn 1e pakketje binnen. Toevallig pakketje die ik het laatste had besteld.
Was ook saaiste bestelling zeg.
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:42:48 #44
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76078746
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:41 schreef dennis00 het volgende:
Heb mijn 1e pakketje binnen. Toevallig pakketje die ik het laatste had besteld.
Was ook saaiste bestelling zeg.
Wut?

TNT Werkt vandaag niet.. evenals de meeste andere koeriers.
pi_76079621
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25113
Voor mijn 16SD kaart twv 25euro ofzo, waar ik niets meer mee doe.
Maar mijn HDD-recorder accepteert alleen USB flashsticks.
Dit is de ideale oplossing Valt me enorm mee dat hij ook gewoon bestanden met 10megabyte per seconden verwerkt.

Besteld op 13 oktober en is 24 oktober binnengekomen.
Heb nog 10 andere dingen besteld, die moeten nog binnenkomen.
Dit was toevallig mijn laatste bestelling, komt als 1e binnen.
pi_76079706
hoe duur was nouw zon slof cigs bij jack?
pi_76079722
iemand ervaring met die xbox360 games van tradetang ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_76079881
Hallo allemaal,

Hoe gaat Jack om met garantie.
Heb laatst een klokje relox automatic gekocht van dealperfect.
Leuk voor onder de kerstboom maar, na 5 uur dragen doet de klokje het niet meer.

Heeft iemand ervaring hoe Jack hier mee om gaat???

Groet,

Fer.
pi_76079963
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef mickeyD het volgende:

[..]

linkje, or "it did not happen"
http://item.taobao.com/au(...)171f171e1dbc12a2.htm voila was 10,61 dollar

dat jij je hebt om laten kopen 3 petten voor 50 dollar:O
pi_76080083
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,

Leuk voor onder de kerstboom maar, na 5 uur dragen doet de klokje het niet meer.

Groet,

Fer.
hij komt per vliegtuig om te bekijken offie wel echt kapot is, daarna geeft hij zo nodig een nieuwe
pi_76080516
quote:
Hallo allemaal,

Groet,

Fer.
Mail hem even. Heb er nog geen ervaring mee. Dat is wel een risico van bestellen uit Hong Kong helaas.
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:16:42 #52
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76080853
quote:
Hallo allemaal,

Groet,

Fer.
Die van 13 dollar?
Daar mag je geen garantie voor verwachten, het ding deed het uit de verpakking dus tja... De bouwkwaliteit is om te huilen, dat wist je van te voren.
pi_76081058
quote:
Hallo allemaal,

Groet,

Fer.
Moet je Jack even mailen. Heb ook wel eens een lengines gekocht, die nauwelijks werkte (opwind mechanisme werkte niet goed) kreeg ik zo een nieuwe van hem. Dat vond ik eigenlijk al meer service dan ik verwacht had voor zo'n horloge.

Heb ook een rolax van 10 dollar ofzo en die loopt al een half jaar prima.
pi_76081468
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Die van 13 dollar?
Daar mag je geen garantie voor verwachten, het ding deed het uit de verpakking dus tja... De bouwkwaliteit is om te huilen, dat wist je van te voren.
Hij kan het altijd proberen toch? Kijken wat Jack zegt. Maar inderdaad, voor die 10 dollar zou ik iig niet uitstekende garantie verwachten.
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:49:41 #55
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76081605
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Link?

Overigens gaat DealExtreme zich nu volgens mij ook op de duurdere en kwalitatief betere producten richten, heb inmiddels al een controller gezien met SANWA-onderdelen (die worden in arcademachines en bij wedstrijden gebruikt), een TFT-monitor, een gun controller voor games, een USB 3.0 PCI-kaart, en meer van dat soort nieuwe/kwalitatief goede dingen. Zou wel leuk zijn als ze meer van dat soort dingen krijgen, alleen dan nog ietsje goedkoper
Die Sanwa komt uit dezelfde Qanba fabriek als die goedkopere met hele neppe Streetfighter art
Ze knallen er alleen Sanwa in, niet eens voordelig. 11 knoppen en een joystick voor 80 dollar extra is gewoon aso duur, koop je zelf voor de helft van de prijs.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:44 schreef veda het volgende:

[..]

Hij kan het altijd proberen toch? Kijken wat Jack zegt. Maar inderdaad, voor die 10 dollar zou ik iig niet uitstekende garantie verwachten.
Inderdaad hoor, vooral mailen. Alleen klinkt ie zo verbaasd
13 dollar voor een automatisch horloge is gewoon TE goedkoop, gewoon een lollig dingetje.

Eigenlijk moet Jack dit erbij zetten, zal niet de eerste zijn die gaat klagen. Het zou jammer zijn als ie deze strontgoedkope zaken niet meer gaat verkopen omdat het niks oplevert.
pi_76081825
quote:

[..]

Die van 13 dollar?
ik heb hier een IK colouring van DX, werkt al paar maanden perfect hoor is ook zo'n zelfopwindgeval
  zaterdag 26 december 2009 @ 18:15:54 #57
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76082202
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:59 schreef mug89 het volgende:

[..]

ik heb hier een IK colouring van DX, werkt al paar maanden perfect hoor is ook zo'n zelfopwindgeval
Zijn ook een tikkie duurder en hebben een "merknaam", dat scheelt heel veel qua bouwkwaliteit.

Ik zeg niet dat het altijd dikke stront is maar een Folex voor $13... te weinig geld en ze raffelen dit soort naamloze neppe zooi sneller af. Dat verkoopt omdat het een Folex is, niet omdat het goede kwaliteit is.
pi_76083226
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zijn ook een tikkie duurder en hebben een "merknaam", dat scheelt heel veel qua bouwkwaliteit.

Ik zeg niet dat het altijd dikke stront is maar een Folex voor $13... te weinig geld en ze raffelen dit soort naamloze neppe zooi sneller af. Dat verkoopt omdat het een Folex is, niet omdat het goede kwaliteit is.
Dat is waar, maar veel duurder was ie ook niet, rond 16 euro dacht ik, iets duurder misschien
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:14:21 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76083301
Daarom zeg ik ook dat je de bodem aan het afschrapen bent.
Enkele dollars is dan echt een hoop geld, zeg maar een verdubbeling voor de productiekosten.

Zo moet je het bekijken.

Zaklampen zijn verstuurd
pi_76083983
k, hier is mijn eerste bestelling bij popbuying ook verzonden...
pi_76083984
Ik vertrouw het voor gin meter. BP-4L genuine accu's van Nokla ? Vast nep en maar de helft van de capaciteit. 16 euro kosten ze.

Voor 9 euro heeft DX nu een supasm0ker haha. Wie gaat het proberen. Is wel wat anders dan de echte voor 99 euro.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_76084123
Is dat niet ranzig? Een stuk metaal in je bek?
pi_76084240
ik weet niet, maar het lijkt me nou niet zo'n vet idee om gezondheidsproducten oid. bij zulke websites te bestellen.. ik hou het gewoon bij gadgets
pi_76084765
quote:
deze schijnen echt fantastisch in je oor te zitten. ik ga er eens over nadenken...
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_76084878
Echte boze met kut-garantie (moet je opsturen, kost extreem veel om terug te sturen) en je weet het slechts voor misschien 90% zeker dat het om echt gaat.

Dure dingen moet je niet uit China halen.
pi_76085277
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 10:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De prijs vertienvoudigd meteen

iemand besteld??
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:46:24 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76085455
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef dennis00 het volgende:
Echte boze met kut-garantie (moet je opsturen, kost extreem veel om terug te sturen) en je weet het slechts voor misschien 90% zeker dat het om echt gaat.

Dure dingen moet je niet uit China halen.
Je kunt het gewoon via Boze afhandelen, niks China. Zolang je maar een bon hebt... Dat onnozele gekakel van mensen die echt angst hebben zodra iets niet van de V&D komt Die 90% haal je ook uit je kont, alsof jij weet waar het vandaan komt. We kennen Jack toch als een betrouwbare leverancier, of weet jij iets meer?

Wat is duur, ook maar relatief. Er is een groot verschil tussen duur en veel geld, als iets duur is moet je het sowieso niet kopen. Iets dat veel geld kost maar wel voordelig of waardevol is moet je wel kopen.

Alle "dure" spullen die je in Nederland koopt komen ook gewoon uit China, dus wees vooral niet Chinafobisch.
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:59:13 #68
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76085781
En mijn jet torch is al kaput Of ik doe iets niet goed
pi_76085845
Ik ben opzoek voor iemand naar een stekker waarmee je een 12v aansluiting (auto sigarettenaansteker) binnen kan opladen. Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
&lt;&gt;
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:47:04 #70
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_76087219
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Swindler het volgende:
Ik ben opzoek voor iemand naar een stekker waarmee je een 12v aansluiting (auto sigarettenaansteker) binnen kan opladen. Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
230VAC => 12VDC adaptor, vast wel te koop bij de action
Heb je china niet voor nodig.
pi_76087270
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:47 schreef Norbert704 het volgende:

[..]

230VAC => 12VDC adaptor, vast wel te koop bij de action
Heb je china niet voor nodig.
Geldt dat niet voor 90%. Daarbij kost het ongeveer net zoveel om naar de Action te rijden dan om het in China te bestellen

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15997

Zoiets?

Edit:
Ow, je bedoelt andersom
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15646

[ Bericht 10% gewijzigd door Fastmatti op 26-12-2009 21:58:18 ]
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:50:45 #72
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76087301
Ik krijg geen antwoord meer van die Ebay gast!
6 eien
pi_76087315
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Geldt dat niet voor 90%. Daarbij kost het ongeveer net zoveel om naar de Action te rijden dan om het in China te bestellen
Dus in china bestellen want tijd is geld?
pi_76087381
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef veda het volgende:

[..]

Dus in china bestellen want tijd is geld?
Je scheel zoeken in een winkel kost inderdaad veel tijd. Dit zijn typisch van die dingen die je het beste op internet kunt bestellen. Nog even los van het feit dat reizen naar de winkel bijna net zo duur is als het product.
pi_76087718
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15997

Zoiets?

Edit:
Ow, je bedoelt andersom
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15646
Super bedankt voor die laatste
&lt;&gt;
  zaterdag 26 december 2009 @ 22:07:52 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76087783
En ik altijd maar denken dat dit was om je sigaretten mee aan te steken in je huis
pi_76087881
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:05 schreef Swindler het volgende:

[..]

Super bedankt voor die laatste
Het is trouwens niet het meest veilige product dat je kunt bedenken!
pi_76087950
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik ga het zelf ook niet gebruiken , een tante van mij vroeg ernaar
&lt;&gt;
pi_76088092
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Swindler het volgende:
Deze krijg ik binnenkort.

1000mA en die van DX is 450mA.
woef
pi_76088358
Weet iemand een mooi horloges? (lieft 1 op 1 echt)
die een beetje op dezen lijkt.

pi_76088376
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

daar dacht ik ook al aan, is dat nou eigenlijk wel een slim idee?
bij de reacties was al iemand waarbij ie was 'opgeblazen' (whoop geluid, en dood)

ik las ook dat er een iphone lader was die kon toveren, je Iphone wordt een baksteen..

ik ga dus nog meer even verder zoeken voor een iphone 3gs autolader
  zaterdag 26 december 2009 @ 22:34:49 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76088533
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:28 schreef ferrariking het volgende:
Weet iemand een mooi horloges? (lieft 1 op 1 echt)
die een beetje op dezen lijkt.

[ afbeelding ]
Ferrari king zoekt een imitatie Wasio
Hoeveel heb je te besteden? Uit Singapore of Amerika kun je ze voor de helft van de prijs krijgen vergeleken met de Nederlandse lijstprijs.
pi_76088723
quote:

[..]

Die van 13 dollar?
Nee één van $32.
Ik heb jack al gemaild.Nu maar wachten op zijn reactie.

Fer
pi_76089541
tvp
pi_76089847
Jullie hebben bij mij een nutteloze koopdrift aangewakkerd
pi_76089884
Ik zoek ook zo'n 220V naar 12V adapter, maar hij moet minimaal 200W kunnen leveren, iemand ideeën?
  zondag 27 december 2009 @ 00:01:52 #87
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76090649
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek ook zo'n 220V naar 12V adapter, maar hij moet minimaal 200W kunnen leveren, iemand ideeën?
Waarom?

http://bargainoffers.com/(...)converter-p-139.html
Zoiets moet je dan hebben, en er zelf even zo'n plug aanmaken?
Hoi
pi_76093933
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef Fastmatti het volgende:
gewoon aan toegeven.. zo duur is het allemaal niet
pi_76094940
quote:
Op zondag 27 december 2009 00:01 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Waarom?

http://bargainoffers.com/(...)converter-p-139.html
Zoiets moet je dan hebben, en er zelf even zo'n plug aanmaken?
110V maar hij wil 12V.
woef
  zondag 27 december 2009 @ 08:51:11 #90
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76094992
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef Fastmatti het volgende:
Wat heb je gezien?

Na flink zoeken een cr123 charger gekocht. Op DX staan echt horrorverhalen over ontploffingen, vuur etc
De goedkoopste kunnen ook alleen 2 batterijen opladen, niet 1 Uiteindelijk maar gekozen voor de minst gevaarlijke, deze schijnt alleen maar kapot te gaan Dragonlasers levert ze ook dus zo slecht zal het niet zijn.

Op Ebay voor E5.07, krijg je er gratis een eurostekker en autolader bij vergeleken met DX
Kan ook 18650 opladen, lijkt me een goede keus. Binnen enkele uur al verpakt en op de bus
pi_76094999
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef Twizu het volgende:
Ik heb gisterenmorgen al een refund gekregen
  zondag 27 december 2009 @ 08:59:11 #92
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76095014
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef Twizu het volgende:
mijn schuld
pi_76095191
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
$2.90. Moet je er wel even een andere stekker aanzetten.
woef
pi_76095290
heb gisteren mn 2 aanstekers van dx gevuld met gas, kwamen enorme steekvlammen uit van wel 25-30 cm schrok me kapot
pi_76095703
hehe chineese rotzooi
  zondag 27 december 2009 @ 10:37:13 #96
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76095742
quote:
Op zondag 27 december 2009 09:33 schreef bbfakir het volgende:

[..]

$2.90. Moet je er wel even een andere stekker aanzetten.
Output: 12V 3A
Niet sterk genoeg
quote:
Op zondag 27 december 2009 08:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Op Ebay voor E5.07, krijg je er gratis een eurostekker en autolader bij vergeleken met DX
Kan ook 18650 opladen, lijkt me een goede keus. Binnen enkele uur al verpakt en op de bus
[ afbeelding ]
URL?
Hoi
  zondag 27 december 2009 @ 10:48:41 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76095906
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:37 schreef Unreal88 het volgende:

URL?
Had je zelf ook simpel kunnen vinden
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390126082654&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
pi_76096063
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ferrari king zoekt een imitatie Wasio
Hoeveel heb je te besteden? Uit Singapore of Amerika kun je ze voor de helft van de prijs krijgen vergeleken met de Nederlandse lijstprijs.
Ik vraag wel aan jack alles hij wel een mooi weet.
pi_76096175
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:37 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Output: 12V 3A
Niet sterk genoeg
Je hebt haast 200W/12V = 17A nodig. Dat ga je zonder echte transformator echt niet vinden hoor.
  zondag 27 december 2009 @ 11:14:40 #100
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76096294
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:06 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je hebt haast 200W/12V = 17A nodig. Dat ga je zonder echte transformator echt niet vinden hoor.
Daarom ben ik ook wel benieuwd waarvoor hij het nodig heeft..
Hoi
pi_76096311
Als ik met Paypal betaal, levert men niet op mijn adres in Indonesie. Is daar een oplossing voor?
  zondag 27 december 2009 @ 11:34:43 #102
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76096608
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Als ik met Paypal betaal, levert men niet op mijn adres in Indonesie. Is daar een oplossing voor?
Staan je adresgegevens dan goed ingesteld op PP?
pi_76096647
Jeps, dat is het probleem niet. Heb al vanalles hier ontvangen namelijk, voornamelijk van prive-personen. Kennelijk zijn bedrijven er niet happig op.
pi_76097881
Ik ben trouwens op zoek naar een GPS-apparaatje wat niet aan een computer of mobieltje verbonden hoeft te worden en mij ten aller tijde de coordinaten kan geven waar ik me bevind. Iemand een idee?
  zondag 27 december 2009 @ 12:28:12 #105
131319 mickeyD
pi_76098064
tom tom?
pi_76098136
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een GPS-apparaatje wat niet aan een computer of mobieltje verbonden hoeft te worden en mij ten aller tijde de coordinaten kan geven waar ik me bevind. Iemand een idee?
deze of deze bijvoorbeeld?
jaja, en azo...
  zondag 27 december 2009 @ 12:36:27 #107
131319 mickeyD
pi_76098356
dankzij jullie gaat die superdaily om meer geld vragen..
ik krijg net een mail of ik ff $5 over wil maken voor tracking nummers.

heb geantwoord dat t niet kan "omdat er uit veiligheids overwegingen" geen geld op mn paypal account staat.
pi_76098464
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:36 schreef mickeyD het volgende:
dankzij jullie gaat die superdaily om meer geld vragen..
ik krijg net een mail of ik ff $5 over wil maken voor tracking nummers.
Gewoon zeggen dat je geen trackingnummers wil.
  zondag 27 december 2009 @ 12:42:36 #109
131319 mickeyD
pi_76098564
komt op t zelfde neer toch?
maargoed, als hij ze 3 in 1 pakket verstuurd is de kans dat t "gepakt" wordt te groot..
per stuk verstuurt is die kans nihil.
snap zn probleem wel, maar ga geen liggende gelden aanleggen op paypal voor chinezen..
pi_76099232
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Zou ik gewoon in de winkels kijken. Krijg af en toe wel eens een reclame folder met een navigatiesysteem van onder de 100 euro. 80 ofzo
pi_76099715
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:14 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook wel benieuwd waarvoor hij het nodig heeft..
Oeps, vergeten te zeggen... Ik heb het nodig voor een laadapparaat van 180W. En het hoeft niet z'n raar cigaretten-auto aansluiting te hebben, die heb ik sowieso niet nodig.

Die dingen zijn trouwens een stuk groter als wat hier gepost is, het zijn echte "kastjes". Jammer genoeg kan ik ze alleen voor veel te dure prijzen vinden
pi_76100459
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Kun je niet het billing address in Nederland doen en dan zelf het delivery adress invoeren.
pi_76100474
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef mickeyD het volgende:
tom tom?
Kan ik die gewoon in mijn zak stoppen en kan ik dan mijn positie uitlezen?
pi_76100585
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Kun je niet het billing address in Nederland doen en dan zelf het delivery adress invoeren.
Voor zover ik weet niet. Paypal is vrij eigenwijs in dat soort dingen helaas.
  zondag 27 december 2009 @ 13:35:02 #115
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76100643
quote:
Op zondag 27 december 2009 08:54 schreef PedroN het volgende:

[..]

Ik heb gisterenmorgen al een refund gekregen
Heb je het hele bedrag teruggekregen?
6 eien
pi_76100708
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:58 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Zou ik gewoon in de winkels kijken. Krijg af en toe wel eens een reclame folder met een navigatiesysteem van onder de 100 euro. 80 ofzo
hmjah, folders krijg ik hier in Indonesie niet. Kan wel eens kijken in een speciaal winkelcentrum, maar daar kom ik voorlopig niet vermoed ik zo.
pi_76100735
Ergens in de chinese webwinkels een goedkope e-book te koop?
pi_76100795
Het wordt steeds goedkoper
Nieuwe telefoon met wifi op DP voor 50 euro

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.27073

pi_76100806
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:29 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

deze of deze bijvoorbeeld?
ah, zoiets dus inderdaad. Thanks.
pi_76100921
quote:
Our system does not allow you to ship to these countries.
goftedomme... hoerige.... kut-Paypal.
pi_76101128
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

goftedomme... hoerige.... kut-Paypal.
En dropshippen naar jezelf? Of gaat dat ook via PP?
  zondag 27 december 2009 @ 13:51:09 #122
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76101337
pi_76101363
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet. Paypal is vrij eigenwijs in dat soort dingen helaas.
Ik weet niet waar je besteld, maar bij de meeste kun je gewoon een account aanmaken waar je zelf het adres kunt invoeren. Kun je ook gewoon met paypal betalen. Kun je alleen de Express checkout niet gebruiken, want dan verzenden ze naar je Nederlandse adres.
pi_76101487
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Het wordt steeds goedkoper
Nieuwe telefoon met wifi op DP voor 50 euro

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.27073

[ afbeelding ]
Toch nog steeds pauper:
1 Geen UMTS/HSPDA dus langzaam kut internet wanneer je geen Wifi netwerk in de buurt hebt
2 iPhone interface, hoe sneu is dat?
  zondag 27 december 2009 @ 14:30:39 #125
215011 Placenta
eating your placenta
pi_76103040
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
eens
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_76105238
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Twizu het volgende:

[..]

Heb je het hele bedrag teruggekregen?
Ja, ik heb hem gemaild dat ik niet akkoord ging met 50%, ik hem negatieve feedback ging geven en een paypal geschil ging openen. Daarop reageerde hij niet en heb ik vervolgens via Paypal een geschil geopend, binnen een uur heeft hij toen een refund gedaan met het verzoek geen negatieve feedback te geven.
De negatieve feedback heeft hij wel gekregen, daar baalt hij meer van dan de refund.
  zondag 27 december 2009 @ 15:35:42 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76105598
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik ben niet van de trainingspakken, dat was iemand anders
Ik wist trouwens niet dat Grieken de naam Sjonnie ook gebruiken
Dat was ikke dus alleen verkoper begrijpt niets van maatvoering zit dus nut met pak wat niet past
Wel goedkoop dat dan weer wel 28 euri
pi_76105731
Nogmaals, ergens goedkope e-books te krijgen?
pi_76105759
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:39 schreef Apekoek het volgende:
Nogmaals, ergens goedkope e-books te krijgen?
Ik bedoel e-readers offcourse!
  zondag 27 december 2009 @ 15:41:56 #130
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76105828
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13015

Wat als je zoiets zou bestellen? Is het wel legaal?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 27 december 2009 @ 15:48:14 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76106048
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef CantFazeMe het volgende:

gewoon shippen naar de EBI in vught t.a.v. de Heer W. Holleeder
pi_76106226
Is er iets aan te bevelen tussen de vele Logitech Harmony's die op ebay staan? Ik kan niet vinden wat nou het verschil is tussen bijv. de 659 en de 688? Ik wil eigenlijk eerst een goedkope (rond de $30) proberen voor ik mijn geld uitgeef aan een One of 900.
  zondag 27 december 2009 @ 15:58:08 #133
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76106383
quote:

Zolang je er niemand mee op zijn hoofd mept is er niks aan de hand.
  zondag 27 december 2009 @ 16:01:18 #134
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76106499
Haha. Even een Sniper samenstellen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 27 december 2009 @ 16:01:58 #135
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76106522
quote:

Ja.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_76107010
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:53 schreef g0dz0r het volgende:
Is er iets aan te bevelen tussen de vele Logitech Harmony's die op ebay staan? Ik kan niet vinden wat nou het verschil is tussen bijv. de 659 en de 688? Ik wil eigenlijk eerst een goedkope (rond de $30) proberen voor ik mijn geld uitgeef aan een One of 900.
Ik heb de Harmony 555, weet niet wat het verschil is ten opzichte van de 659 of 688, de one heeft icons bij de kanalen,

maar de 555 werkt al perfect.. je kan echt alles instellen.. 15 apparaten.. xbox etc.
alle knoppen zijn aan te passen of te leren door de originele afstandsbediening..

ik denk dat het opzich weinig uitmaakt welke je koopt, het zal voornamelijk om het uiterlijk en enkele uitbreidingen gaan die niet 1 2 3 nodig zijn, maar het leuker maakt oid.

ik mis nu niet een knop ofzo zeg maar die je bij de andere wel zou hebben, ik heb m in ieder geval nog niet tegengekomen.
  zondag 27 december 2009 @ 16:18:35 #137
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76107011
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:40 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik bedoel e-readers offcourse!
zie TB
pi_76107022
quote:

er zit geen wapen onder, dus waarom niet
  zondag 27 december 2009 @ 16:19:16 #139
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
  zondag 27 december 2009 @ 16:27:28 #140
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76107299
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:10 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Oeps, vergeten te zeggen... Ik heb het nodig voor een laadapparaat van 180W. En het hoeft niet z'n raar cigaretten-auto aansluiting te hebben, die heb ik sowieso niet nodig.

Die dingen zijn trouwens een stuk groter als wat hier gepost is, het zijn echte "kastjes". Jammer genoeg kan ik ze alleen voor veel te dure prijzen vinden
Geef anders even gewoon wat meer info over het apparaat, moet hij echt op 12V? Waar is hij voor?
Hoi
pi_76107490
quote:
Wat kan je er mee?
pi_76107759
Is dit normaal? shipped 17 november (eerste bestelling bij focalprice) en het is nog niet binnen, of komt dat nog steeds door de feestdagen?
pi_76107794
hey heb via ebay een ipod touch cradle gekocht mooi ding

alleen stond er dit

Your order ********** has been shipped on 12/24/2009 via air mail and will be delivered by your local postal service. Your shipment confirmation number is ***************. Most orders usually take up to 10 business days to arrive due to customs clearance.

betekent dit dat ik mn pakketje bij het postkantoor moet opahalen? en krijg ik dan bericht als het er is oid? of word het netjes bij mij thuis bezorgd
pi_76107936
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Wat kan je er mee?
Ik heb zo'n bordje:
http://www.voti.nl/DB038/n_index.html
die je volledig kan programmeren naar wat je wilt, en boven die hele grote zwarte pic-chip zit een 16pin poort waar dit displaytje op kan
Nu wilde ik een jaar geleden (oid) al een displaytje kopen, maar die had ie niet meer. Nu kwam ik deze tegen, dus maar gekocht

Tevens kan je het displaytje direct aan een printerpoort solderen, die aansluiten op zo'n parallel naar usb ding, en dan op de PC er een drivertje voor maken. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, dus geen idee of me dat lukt.
pi_76108212
Mijn zusje wil graag een neppe aaipod, bij Jack heb je er een van 2GB met camera voor 30 dollar.
Kun je ergens anders nog een goedkopere kopen?

Danku!

[ Bericht 0% gewijzigd door Trekkaas op 27-12-2009 17:23:00 ]
banaan
pi_76108226
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef korting het volgende:
Is dit normaal? shipped 17 november (eerste bestelling bij focalprice) en het is nog niet binnen, of komt dat nog steeds door de feestdagen?
Ik zit ook nog op een bestelling te wachten die 19/11 verzonden is, dus dat kan wel kloppen en ja dat komt nog steeds door de drukte bij de HK-post
pi_76108263
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef mtchel112 het volgende:
hey heb via ebay een ipod touch cradle gekocht mooi ding

alleen stond er dit

Your order ********** has been shipped on 12/24/2009 via air mail and will be delivered by your local postal service. Your shipment confirmation number is ***************. Most orders usually take up to 10 business days to arrive due to customs clearance.

betekent dit dat ik mn pakketje bij het postkantoor moet opahalen? en krijg ik dan bericht als het er is oid? of word het netjes bij mij thuis bezorgd
Krijg je gewoon op je adres, tenzij er niemand thuis is dan moet je het wel ophalen op het postkantoor
pi_76108270
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef veda het volgende:

[..]

Ik heb zo'n bordje:
http://www.voti.nl/DB038/n_index.html
die je volledig kan programmeren naar wat je wilt, en boven die hele grote zwarte pic-chip zit een 16pin poort waar dit displaytje op kan
Nu wilde ik een jaar geleden (oid) al een displaytje kopen, maar die had ie niet meer. Nu kwam ik deze tegen, dus maar gekocht

Tevens kan je het displaytje direct aan een printerpoort solderen, die aansluiten op zo'n parallel naar usb ding, en dan op de PC er een drivertje voor maken. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, dus geen idee of me dat lukt.
Cool Ik was gewoon even nieuwsgierig trouwens

Heeft er iemand nog een leuk linkje waar ik goedkoop 1,2V (oplaadbaar dus) AA batterijen kan kopen? En dan het liefste een paar dozijn want die dingen heb ik altijd nodig, en hier zijn ze zo stinkend duur...
pi_76108278
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef Trekkaas het volgende:
Mijn zusje wil graag een neppe iPod, bij Jack heb je er een van 2GB met camera voor 30 dollar.

Danku!
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=cc6689446100074dc5ca98b925cc1423&ali
deze schenen erg goed te zijn. Geen idee hoe duur die dan worden.
pi_76108286
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

zie TB
Kansloos, goedkoopste ereader is een 270 dollar, hoe komt het toch dat de electronica prijzen daar zo hoog zijn? Voor een paar tientjes voordeel, die ik misschien aan de douane moet terug betalen neem ik echt niet het risico.
pi_76108428
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:55 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Kansloos, goedkoopste ereader is een 270 dollar, hoe komt het toch dat de electronica prijzen daar zo hoog zijn? Voor een paar tientjes voordeel, die ik misschien aan de douane moet terug betalen neem ik echt niet het risico.
Dat zijn yuan
270 yuan is ongeveer 27 euro.

Wil je van taobao bestellen moet je naar Jack mailen en dan besteld hij het voor je en stuurt ie het naar je toe. Jack vraagt wat winst daarvoor en er komen wat verzendkosten overheen. Meer info hierover vind je in de OP

edit: ow, dat begreep je al

edit2: Kijk:
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s5#ListView

http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010731 (ow das alleen een screen protector )

[ Bericht 12% gewijzigd door veda op 27-12-2009 17:07:27 ]
pi_76108569
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef korting het volgende:
Het lijkt erop dat er ergens rond die tijd iets vreselijk mis is gelopen. Er zijn heel veel mensen die later hebben besteld en wel het product al binnen hebben.

5 December besteld
24 December in huis.

Helaas is het cadeau voor mijn vriendin dat ik op 3 December had besteld nog niet aangekomen. Kortom er is geen pijl op te trekken.
pi_76108739
Ik zit dus net op GP AA batterijen te zoeken op Taobao, maar geen een linkje daar opent Ligt het aan mij of heeft Taobao vandaag problemen?

EDIT: Hij doet het alweer Zie: http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-1bf5d1486dde8633e072dc0f990c781a.htm?cm_cat=0&pm1=2 dat is echt wel goedkoop. Nu alleen nog aan Rachel vragen of het werkelijk om 4 AA's gaat of 1 voor 17 yuan, bij die chinezen weet je het namelijk nooit...
  zondag 27 december 2009 @ 17:10:41 #155
48067 neo2000
pi_76108774
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef Trekkaas het volgende:
Mijn zusje wil graag een neppe aaipod, bij Jack heb je er een van 2GB met camera voor 30 dollar.

Danku!
Ik zou eens beginnen met de OP te lezen, om te beginnen het stukje over merknamen e.d.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 27 december 2009 @ 17:23:05 #156
128384 mcwops
gat in je glas
pi_76109150
na wat zoeken op TB heb ik voor 2paar ujjz een prijsopgave gedaan. 2x 42e incl tracking. ik kan geen referenties terugvinden of dit reele prijzen zijn van jacques . anyone?

[ Bericht 1% gewijzigd door mcwops op 27-12-2009 18:06:59 ]
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 27 december 2009 @ 17:24:20 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76109199
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zit dus net op GP AA batterijen te zoeken op Taobao, maar geen een linkje daar opent Ligt het aan mij of heeft Taobao vandaag problemen?

EDIT: Hij doet het alweer Zie: http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-1bf5d1486dde8633e072dc0f990c781a.htm?cm_cat=0&pm1=2 dat is echt wel goedkoop. Nu alleen nog aan Rachel vragen of het werkelijk om 4 AA's gaat of 1 voor 17 yuan, bij die chinezen weet je het namelijk nooit...
Een typisch product dat geen voordeel oplevert. Bij de Action heb je voor E2.50 2x Duracell anti discharge Nihms.
pi_76109333
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een typisch product dat geen voordeel oplevert. Bij de Action heb je voor E2.50 2x Duracell anti discharge Nihms.
We hebben het hier over GP, niet duracel... En het zijn er ook nog eens 4 ipv 2
pi_76109680
Hallo,
spreekt iemand van jullie Rachel, Tiffany of Jack op msn? Wat is het adres en wanneer zijn ze beschikbaar?
Via welk e-mailadres reageren ze het snelst in jullie ervaring?
Alvast bedankt!
  zondag 27 december 2009 @ 17:47:07 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76109824
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

We hebben het hier over GP, niet duracel... En het zijn er ook nog eens 4 ipv 2
Ten eerste is G-P helemaal niet zo'n goed merk, omdat je Buracell blijkbaar shit vindt. (Ben ik het mee eens maar kom ik op terug)

Ten tweede heb je bergen NEP batterijen in China. Kijk eens bij DX naar Eneeloop en de ervaringen. Maar als jij denkt dat je voor nog geen 2 euro 4 G-P's hebt, prima Komen ook nog verzendkosten bij dus reken maar op minstens 5 euro.

Ten derde zijn de Action Buracells anti discharge (duur) en hoogstwaarschijnlijk uit de Wanyo Eneeloop fabriek. Vergeet het Buracell labeltje dus maar

Aan jou de keus
  zondag 27 december 2009 @ 17:49:01 #161
128384 mcwops
gat in je glas
pi_76109875
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef alexvandeweg het volgende:
Hallo,
spreekt iemand van jullie Rachel, Tiffany of Jack op msn? Wat is het adres en wanneer zijn ze beschikbaar?
Via welk e-mailadres reageren ze het snelst in jullie ervaring?
Alvast bedankt!

msn al heel lang niet meer. kon ik geen pijl op trekken. email verstandiger

DealPerfectcs01@gmail.com = jack
DealPerfectcs02@gmail.com = rachel
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 27 december 2009 @ 18:03:48 #162
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76110337
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:49 schreef mcwops het volgende:

[..]

msn al heel lang niet meer. kon ik geen pijl op trekken. email verstandiger

DealPerfectcs01@gmail.com = jack
DealPerfectcs02@gmail.com = rachel
Rachel is er 's ochtends nog wel eens op maar voor snelle service zou ik mailen.
pi_76111351
Het lijkt me handiger als ze samen één e-mail box beheren trouwens,

Heb nu ook een keukenmes gekocht voor 10euro
Is het trouwens beter om een account te maken i.p.v. losse bestellingen? En kan dat achteraf nog?
Ik moet nu o.a. elke keer order-id met e-mail adres invoeren, terwijl ik alles liever op een rijtje zie.

Al zie je toch maar alleen of het product al geshipped is met tracking en niet waar het product echt is...
  zondag 27 december 2009 @ 18:35:59 #164
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76111404
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Eigenlijk wel he, maar soms spreek ik liever met jack
Hoi
pi_76111566
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ten eerste is G-P helemaal niet zo'n goed merk, omdat je Buracell blijkbaar shit vindt. (Ben ik het mee eens maar kom ik op terug)

Ten tweede heb je bergen NEP batterijen in China. Kijk eens bij DX naar Eneeloop en de ervaringen. Maar als jij denkt dat je voor nog geen 2 euro 4 G-P's hebt, prima Komen ook nog verzendkosten bij dus reken maar op minstens 5 euro.

Ten derde zijn de Action Buracells anti discharge (duur) en hoogstwaarschijnlijk uit de Wanyo Eneeloop fabriek. Vergeet het Buracell labeltje dus maar

Aan jou de keus
Ten eerste, Ik doelde er meer op dat je Geepee en Buracell niet kunt vergelijken. Ik heb nog nooit metingen gedaan met een van die twee, dus geen idee welke beter/slechter is, ik ga er op af van wat ik gelezen heb.

Ten tweede, dus het zijn allemaal cheap batterijen met een Geepee stikkertje (omhulsel) er op?

Ten derde, ik snap niet waarop je doelt? Dat het Eneeeeloops zijn ipv Buracells?
pi_76111580
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel he, maar soms spreek ik liever met jack
http://dealextreme.com/products.dx/category.1106 ?
pi_76112325
quote:
Nee, alsjeblieft niet. Zorgt alleen maar voor meer gedoe.
Stuur je de een een mailtje met ik wil dit zus zo bestellen,
Stuurt persoon 1 dus netjes alles ervoor terug,
Stuur jij weer terug wat ze nog nodig heeft,
Ziet persoon 2 het mailtje en snapt er geen reed van en stuurt onzin terug.
Schiet dus niet op.
En daarnaast reageert Rachel leuker dan Jack enzo.
  zondag 27 december 2009 @ 19:00:42 #168
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76112334
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ten eerste, Ik doelde er meer op dat je Geepee en Buracell niet kunt vergelijken. Ik heb nog nooit metingen gedaan met een van die twee, dus geen idee welke beter/slechter is, ik ga er op af van wat ik gelezen heb.

Ten tweede, dus het zijn allemaal cheap batterijen met een Geepee stikkertje (omhulsel) er op?

Ten derde, ik snap niet waarop je doelt? Dat het Eneeeeloops zijn ipv Buracells?
Buracells zijn inderdaad meer reclamepraatjes dan werkelijke goede batterijen, algemeen bekend. Alleen is dit weer een apart geval.

Op tweakers.net hebben ze dat eens besproken (en doorgemeten) over deze Action Buracells. Het zijn dus waarschijnlijk batterijen ingekocht bij Sanjo/eneeeloop met een Buracell wikkel (made in Japan). Kun je ook op Engelse sites teruglezen.... Dat doen fabrikanten wel vaker ipv zelf alles ontwikkelen.

Ik neem aan dat je snapt dat deze dus niet drastisch leeglopen zoals normale Nihm dat wel doet. Na 1 jaar zijn ze nog steeds 90% vol.

Maar goed, je krijgt dus 4 prima batterijen voor 5 euro in Nederland. Normaal gesproken zijn ze voor 10 euro al een koopjes Ik heb ze zelf ook, niks mis mee. Die GEEPEE zijn heel waarschijnlijk goedkope troep met een nep wikkel, die bijv. 1500Mah halen ipv 2500Mah.

De vraag is alleen wat ga je met de batterijen doen, voor bepaalde klussen heb je bepaalde types.
Als jij een LEL van een schijnwerper wilt voeden dan moet je hoge Mah batterijen hebben. Liggen de batterijen een paar weken in de kast, dan moet je anti discharge hebben.
pi_76113435
Hallo,

Ik ben op zoek naar die china firework man uit den haag die toen voor weinig urks had gekocht.

Je mag me ook pm'n

(ik weet je naam hier niet en je post kan ik niet terug vinden)

Groetjes
  zondag 27 december 2009 @ 19:33:39 #170
48067 neo2000
pi_76113508
quote:
Ja, samen een mailbox delen waar dagelijks honderden mailtjes binnen komen van allerhande contactgestoorden die matig tot bijna geen Engels spreken. Zal vast en zeker handiger werken dan aparte mailboxen!
pi_76113804
Uh, je kunt nu wel lacherig doen, maar elke grote onderneming werkt met gezamelijke e-mail boxen. Ook grote bedrijven als de ING en dergelijke. Dat is echt handiger, omdat je anders gewoon iedereen tegelijk gaat e-mailen. Heb ik als ondernemer ook ervaring mee.

Voor het doeleinde 'offertes toesturen' en bestellingen verwerken e.d. is een gezamelijke inbox handiger. Je hebt sneller reactie en je doet geen dubbel werk.
pi_76113839
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar die china firework man uit den haag die toen voor weinig urks had gekocht.

Je mag me ook pm'n

Groetjes
Volgensmij is dat revpolen
pi_76113922
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,

Je mag me ook pm'n

Groetjes
revpolen?
oeps... te traag

Murphy heeft trouwens toegeslagen bij een van mijn pakjes. Ik heb een sata naar ide adapter besteld bij DX die ik nu ondertussen echt nodig heb en deze komt maar niet aan. Pakjes die veel later zijn besteld komen gewoon wel aan.

[ Bericht 16% gewijzigd door thecuriousone op 27-12-2009 19:52:08 (te traag, dus post toch wat nuttig gemaakt) ]
jaja, en azo...
  zondag 27 december 2009 @ 19:46:28 #174
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76113978
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:43 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Volgensmij is dat revpolen
Kan er maar eentje zijn inderdaad.
6 eien
pi_76114201
Nog 1x een vraagje, weet iemand misschien of er ergens kinder voetbal shirt zijn? Ik heb al gezocht maar ik kan alleen grote maten vinden..
pi_76114428
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Buracells zijn inderdaad meer reclamepraatjes dan werkelijke goede batterijen, algemeen bekend. Alleen is dit weer een apart geval.

Op tweakers.net hebben ze dat eens besproken (en doorgemeten) over deze Action Buracells. Het zijn dus waarschijnlijk batterijen ingekocht bij Sanjo/eneeeloop met een Buracell wikkel (made in Japan). Kun je ook op Engelse sites teruglezen.... Dat doen fabrikanten wel vaker ipv zelf alles ontwikkelen.

Ik neem aan dat je snapt dat deze dus niet drastisch leeglopen zoals normale Nihm dat wel doet. Na 1 jaar zijn ze nog steeds 90% vol.

Maar goed, je krijgt dus 4 prima batterijen voor 5 euro in Nederland. Normaal gesproken zijn ze voor 10 euro al een koopjes Ik heb ze zelf ook, niks mis mee. Die GEEPEE zijn heel waarschijnlijk goedkope troep met een nep wikkel, die bijv. 1500Mah halen ipv 2500Mah.

De vraag is alleen wat ga je met de batterijen doen, voor bepaalde klussen heb je bepaalde types.
Als jij een LEL van een schijnwerper wilt voeden dan moet je hoge Mah batterijen hebben. Liggen de batterijen een paar weken in de kast, dan moet je anti discharge hebben.
Van Buracell had ik me het al gedacht ja, ze maken er zoveel reclame voor dat 50% van de prijs al door de reclame wordt bepaald.

Ik gebruik AA's voor heel veel verschillende dingen zoals RC zender (met 2,5 (?) inch scherm), digitale camera, computer muis etc. Eigenlijk niets dat ontzettend veel stroom trekt.

Maarja, die Geepee's zijn zo goedkoop dat ik ze wel gewoon wil proberen, en dan kijken hoeveel mAh ik er in kan stoppen. Ik heb ook nog echte Geepee's (ook 2500mAh dacht ik) waarmee ik ze zou kunnen vergelijken.

Iemand trouwens enig idee hoeveel A gemiddelde AA's constant en piek kunnen leveren? (Lees je nooit wat van op verpakkingen)
pi_76115083
Kijk eens in DIT topic, veel leesvoer over oplaadbare batterijen, erg informatief
  zondag 27 december 2009 @ 20:25:05 #178
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_76115290
Boehoe,

Heb ik een leuke broek besteld en betaald via Rachel (order via TB), krijg ik een 5 dagen later ofzo een mail van Jennifer terug dat de broeken uitverkocht zijn
Hebben jullie me een beetje gemist?
  zondag 27 december 2009 @ 20:33:13 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76115551
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Van Buracell had ik me het al gedacht ja, ze maken er zoveel reclame voor dat 50% van de prijs al door de reclame wordt bepaald.

Ik gebruik AA's voor heel veel verschillende dingen zoals RC zender (met 2,5 (?) inch scherm), digitale camera, computer muis etc. Eigenlijk niets dat ontzettend veel stroom trekt.

Maarja, die Geepee's zijn zo goedkoop dat ik ze wel gewoon wil proberen, en dan kijken hoeveel mAh ik er in kan stoppen. Ik heb ook nog echte Geepee's (ook 2500mAh dacht ik) waarmee ik ze zou kunnen vergelijken.

Iemand trouwens enig idee hoeveel A gemiddelde AA's constant en piek kunnen leveren? (Lees je nooit wat van op verpakkingen)
Alsof je tegen een muur kletst Je hebt gelijk hoor, gewoon die Chinese halen
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

revpolen?
oeps... te traag

Murphy heeft trouwens toegeslagen bij een van mijn pakjes. Ik heb een sata naar ide adapter besteld bij DX die ik nu ondertussen echt nodig heb en deze komt maar niet aan. Pakjes die veel later zijn besteld komen gewoon wel aan.
Als Murphy echt bezig is... dan zou ik dat kaartje maar niet in je computer steken als het aankomt Dan fikt het hele boeltje door
  zondag 27 december 2009 @ 20:37:01 #180
48067 neo2000
pi_76115683
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef dennis00 het volgende:
Uh, je kunt nu wel lacherig doen, maar elke grote onderneming werkt met gezamelijke e-mail boxen. Ook grote bedrijven als de ING en dergelijke. Dat is echt handiger, omdat je anders gewoon iedereen tegelijk gaat e-mailen. Heb ik als ondernemer ook ervaring mee.

Voor het doeleinde 'offertes toesturen' en bestellingen verwerken e.d. is een gezamelijke inbox handiger. Je hebt sneller reactie en je doet geen dubbel werk.
Dat ben ik met je eens, maar aangezien zij meerdere offices hebben zoals al eens eerder genoemd en het volgens mij best heel erg druk hebben, denk ik haast dat het voor hen niet anders is. En, ze doen verder aan het verdelen van taken (1 pers. als aanspreekpunt voor Tb orders bijvoorbeeld, tenminste, dat was wel het streven naar wat ik begreep) dan is 1 mailbox niet echt handig. En een normaal bedrijf heeft een normale clientèle, niet de debielen die zij waarsch aantrekken.:P (* neo2000 kijkt af en toe naar het niveau van het topic, en dat is dan ook nog eens in de moerstaal van de users op het forum.. )
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:52 schreef roald17 het volgende:
Nog 1x een vraagje, weet iemand misschien of er ergens kinder voetbal shirt zijn? Ik heb al gezocht maar ik kan alleen grote maten vinden..
Of ik heb een deja vu, of je valt in herhaling.
  zondag 27 december 2009 @ 20:40:37 #181
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_76115803
iemand klopte op me grot?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_76115971
Jij was toch diegene die ujjs bestelde? Waar doe je dat en wat zijn de kosten?
  zondag 27 december 2009 @ 20:52:09 #183
226677 revpolen
pi_76116236
www.tradetang.com
dan zoeken
dan betalen
dan wachten
dan brief krijgen van de inklaring @ tnt
dan weer wachten
dan dingdong..
dan de deur open doen
postbode geld geven
en klaar!

ok nu serieus..
gewoon op tradetang bestellen
kosten 40 tot 90$

ik betaalde voor 10 paar 400$
en moest in nederland 90,- euro inklaring betalen
pi_76118100
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Alsof je tegen een muur kletst Je hebt gelijk hoor, gewoon die Chinese halen
Ok, dan haal ik me die Net ff mailtje naar Rachel gestuurd
  zondag 27 december 2009 @ 22:04:35 #185
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76119399
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ok, dan haal ik me die Net ff mailtje naar Rachel gestuurd
!
Hoi
pi_76121608
quote:

Heb nu ook een keukenmes gekocht voor 10euro
Is het trouwens beter om een account te maken i.p.v. losse bestellingen? En kan dat achteraf nog?
Ik moet nu o.a. elke keer order-id met e-mail adres invoeren, terwijl ik alles liever op een rijtje zie.

Al zie je toch maar alleen of het product al geshipped is met tracking en niet waar het product echt is...
ik heb gewoon bij DX en PB een account aangemaakt,
zie niet in waarom niet.. heb je lekker overzicht van alles dat je ooit besteld hebt etc..
  zondag 27 december 2009 @ 22:50:25 #187
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76121940
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef mug89 het volgende:

[..]

ik heb gewoon bij DX en PB een account aangemaakt,
zie niet in waarom niet.. heb je lekker overzicht van alles dat je ooit besteld hebt etc..
Zonder PB account was ik allang de helft van m'n orders kwijt geweest .. als dr 10 onderweg zijn probeer die dan maar is makkelijk te tracken
Werkt best,, jack heeft ook track link in z'n systeem gezet nadat ik 'm ff tipte net als 't bij DX zit
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_76121946
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef revpolen het volgende:
ok nu serieus..
gewoon op tradetang bestellen
kosten 40 tot 90$
Ik zie dat een hoop niet gratis naar Nederland verzenden. Heeft dan een reden?

Welke verzendmethode moet je trouwens kiezen?
quote:
Accepted ONLY if you use the following shipping type: DHL, EMS, Fedex, TNT, UPS
  zondag 27 december 2009 @ 22:58:22 #190
226677 revpolen
pi_76122439
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik zie dat een hoop niet gratis naar Nederland verzenden. Heeft dan een reden?

Welke verzendmethode moet je trouwens kiezen?
[..]

EMS verzend niet naar NL daarom doen sommige het niet..
anders gewoon 1 die wel shipped en dan EMS kiezen
dan versturen hun het via een andere (geen idee welke maarja boeiend! het komt aan!! )
en soms nemens ze dhl
pi_76122666
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef revpolen het volgende:

[..]

EMS verzend niet naar NL daarom doen sommige het niet..
anders gewoon 1 die wel shipped en dan EMS kiezen
dan versturen hun het via een andere (geen idee welke maarja boeiend! het komt aan!! )
en soms nemens ze dhl
Begrijp ik nu goed dat de verzending niet gratis is, maar dat je altijd voor EMS moet kiezen?

Edit: Laat maar, ik snap het al. Als Nederland niet bij het lijstje staat dan moet je verzendkosten betalen. Als die wel op het lijstje staat dan is het 0,0 euro.

Tweede vraag is eigenlijk hoe groot de kans is dat je invoerrechten moet betalen. Inklaringskosten betaal je altijd? Of ook altijd invoerrechten?
  zondag 27 december 2009 @ 23:17:13 #192
226677 revpolen
pi_76123470
soms wel soms niet
had laatst de postbode voor de deur staan met 2x zelfde in een pakket
voor de 1 moest ik 22 euro betalen voor de andere niet
pi_76123580
~40 euro voor de ujjs en 22 euro zijn allemaal bedragen die te overzien zijn. Ga thuis overleggen welke model besteld moet worden.
pi_76124593
quote:
Neem dan de 525, die ziet er tenminste een beetje goed uit
pi_76125082
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat de verzending niet gratis is, maar dat je altijd voor EMS moet kiezen?

Edit: Laat maar, ik snap het al. Als Nederland niet bij het lijstje staat dan moet je verzendkosten betalen. Als die wel op het lijstje staat dan is het 0,0 euro.

Tweede vraag is eigenlijk hoe groot de kans is dat je invoerrechten moet betalen. Inklaringskosten betaal je altijd? Of ook altijd invoerrechten?
beide niet altijd
pi_76125541
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:46 schreef Semmm het volgende:

[..]

beide niet altijd
Het duurde even, maar het is me geheel duidelijk nu
pi_76125861
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het duurde even, maar het is me geheel duidelijk nu
Oke
pi_76126510
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef Semmm het volgende:

[..]

Oke
Enige probleem is nu dat iemand niet weet welke ze wil hebben
pi_76127591
M'n PayPal claim duurt nu al 4 weken....
pi_76128422
quote:
ugh, die eerste is wel erg lelijk zeg..

ik heb de 555, en ziet er volgens mij precies hetzelfde uit als die 525, alleen is mijne zwart..
dus ik zeg, doe de 525
  maandag 28 december 2009 @ 01:44:53 #201
183846 joepie91
pi_76128649
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef dennis00 het volgende:

Eigenlijk niet
De meeste grote bedrijven hebben een zogenaamd ticket-system. Als een mailtje binnenkomt, wordt er gekeken of er een ticketnummer in dat mailtje staat (kan in het ontvanger-adres staan, in de onderwerpregel, in de berichttekst, etc). Zo niet, dan krijgt een medewerker het mailtje toegewezen. Vervolgens krijg jij een reactie met een ticketnummer. Stuur je nou een reactie terug, dan wordt dat ticketnummer uitgelezen, en komt je mailtje vanzelf terecht bij de medewerker die jouw ticketnummer toegewezen kreeg en het vorige mailtje heeft getypt. Een tracking-code dus zeg maar. Wél één e-mailadres, maar zeker niet één mailbox.
pi_76131245
Ik vraag me sowieso een beetje af of de FOK!ers niet een totaal verkeerd beeld heeft van dit soort bedrijven.
  maandag 28 december 2009 @ 09:29:02 #203
48067 neo2000
pi_76131302
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vraag me sowieso een beetje af of de FOK!ers niet een totaal verkeerd beeld heeft van dit soort bedrijven.
Ik denk dat je uit de reakties wel kan opmaken dat het inderdaad zo is. Heeft vast ook met de gemiddelde leeftijd in dit topic te maken.
pi_76131524
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat je uit de reakties wel kan opmaken dat het inderdaad zo is. Heeft vast ook met de gemiddelde leeftijd in dit topic te maken.
Waarschijnlijk hebben ze ook nog nooit een bedrijventerrein in Azië gezien.
  maandag 28 december 2009 @ 09:44:02 #205
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76131557
Gasten die denken ''speciaal'' te zijn als je my friend word genoemd enzo.
pi_76131611
Zo´n wake-up light bevalt hier trouwens heel goed. Wel even goed zoeken naar een aanbieding, want de prijsverschillen zijn vrij groot.
  maandag 28 december 2009 @ 09:48:54 #207
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76131654
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef Fastmatti het volgende:
Zoals het woord bedrijven gebruiken gewoon een toko

Ik zie een beetje goedkope afbraakruimte met 2 computers, een hoop amateuristisch geklooi, maar wel met de beste bedoelingen.

Hier en daar kun je dat ook wel terugzien op foto's, video's etc. Als ik alles zo bekijk dan kan het systeem een stuk strakker worden ontworpen. Ik zie vooral tijdvreters in de gehele keten, maar blijkbaar kijken ze in China anders tegen tijd aan. Ook hebben ze een westerse persoon nodig om eens helder uit te leggen wat de klant verwacht, het sluit niet altijd aan op onze wereld. Soms vraag ik me echt af wat ze nu precies denken als ik sommige rariteiten zie

Maja, eigenlijk is het wel vreselijk leuk en charmant, dus vooral niks veranderen Misschien schat ik de gemiddelde koper ook wel te hoog in
  maandag 28 december 2009 @ 09:49:04 #208
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76131661
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef Fastmatti het volgende:
Zo´n wake-up light bevalt hier trouwens heel goed. Wel even goed zoeken naar een aanbieding, want de prijsverschillen zijn vrij groot.
Dankje!

Zal inderdaad zoeken ja.. bij 1 zo'n type krijg je 20 EU cashback. Ook wel lekker.
pi_76131670
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:42 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze ook nog nooit een bedrijventerrein in Azië gezien.
Bij deze een bedrijventerrein in Azie: foto gemaakt op Batam, direct onder Singapore

pi_76131725
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dankje!

Zal inderdaad zoeken ja.. bij 1 zo'n type krijg je 20 EU cashback. Ook wel lekker.
Zelf heb ik hem bij de Blokker ( ) gekocht, daar was die door een aanbieding goedkoper dan via internet. Volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit welke je koopt.
pi_76131771
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Bij deze een bedrijventerrein in Azie: foto gemaakt op Batam, direct onder Singapore

[ afbeelding ]
Herkenbaar, Singapore ziet het er trouwens ongeveer ook zo uit. Het is trouwens ongelooflijk wat ze nog voor elkaar krijgen in dit soort bedrijfjes.

Het enige waar ik bij Batam aan denk is trouwens foute karaokebarretjes
  maandag 28 december 2009 @ 09:55:25 #212
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76131785
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ziet er nog netjes uit
  maandag 28 december 2009 @ 11:03:24 #213
48067 neo2000
pi_76133201
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Potholes.
  maandag 28 december 2009 @ 11:17:31 #214
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76133541
Ah nee, waarom ben ik zo aardig.
quote:
Apologies.We agree to refund. can you return?
Would you mind please returning the item via cheap
regular postal mail??No need express or
registered), we will check it what's wrong and
improve the quality.
Please declare the package: Broken electronics,
Value $10

Thanks your cooperation, we will improve in the
future. PLease tell us if you can return?
regards

- superdealdaily2046
6 eien
pi_76133787
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Twizu het volgende:
[..]

Hij heeft precies hetzelfde mailtje naar mij gestuurd.
  maandag 28 december 2009 @ 11:27:38 #216
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76133845
quote:
[..]
Gewoon zeggen dat hij wel weet wat er verkeerd is.
Hoi
  maandag 28 december 2009 @ 11:29:24 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76133896
quote:
[..]

Vertel die knakker maar dat hij de verzendkosten mag betalen van $18, daarna stuur je het op.
Ik denk niet dat ie snapt hoe duur de post hier is.

Dan zal ie OF weigeren en dan eis je een 100% refund.
OF je krijgt het geld en vervolgens stuur je niks op Zit toch geen tracking op...
  maandag 28 december 2009 @ 11:40:41 #218
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76134258
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Vertel die knakker maar dat hij de verzendkosten mag betalen van $18, daarna stuur je het op.
Ik denk niet dat ie snapt hoe duur de post hier is.

Dan zal ie OF weigeren en dan eis je een 100% refund.
OF je krijgt het geld en vervolgens stuur je niks op Zit toch geen tracking op...
Gelijk even gedaan.
Het is wel een volhouder, ik had verwacht dat ik het geld gelijk terug zou krijgen.
6 eien
pi_76135142
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef Twizu het volgende:

[..]

Gelijk even gedaan.
Het is wel een volhouder, ik had verwacht dat ik het geld gelijk terug zou krijgen.
Jullie zijn te aardig, mij biedt hij zelfs al geld als compensatie om de negatieve feedback te verwijderen die ik hem gegeven heb.
Gewoon even een paypal geschil aan maken, melden dat hij een dag de tijd heeft om te refunden en dat je hem een vette negatieve feedback geeft waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH.
Je zal zien hoe snel je je geld terug hebt en over de player zal je hem ook niet meer horen.
Gewoon je niet laten chanteren met het feit dat je pas je geld terug krijgt als je positieve feedback geeft.

Ze balen meer van negatieve feedback waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH dan dat ze $20 of zo moeten terug betalen.
quote:
sorry we send you a $5 compensation, fine?
regards

- superdealdaily2046
antwoord: NO!
pi_76135167
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef PedroN het volgende:

[..]

Jullie zijn te aardig, mij biedt hij zelfs al geld als compensatie om de negatieve feedback te verwijderen die ik hem gegeven heb.
Gewoon even een paypal geschil aan maken, melden dat hij een dag de tijd heeft om te refunden en dat je hem een vette negatieve feedback geeft waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH.
Je zal zien hoe snel je je geld terug hebt en over de player zal je hem ook niet meer horen.
Gewoon je niet laten chanteren met het feit dat je pas je geld terug krijgt als je positieve feedback geeft.

Ze balen meer van negatieve feedback waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH dan dat ze $20 of zo moeten terug betalen.

Dus dat.
pi_76136651
Heb ik godverdomme 10-12 al iets besteld op dealextreme, kreeg ik een mailtje dat het 12-12 verzonden is, heb ik nog steeds niks in huis
pi_76136826
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Repeat het volgende:
Heb ik godverdomme 10-12 al iets besteld op dealextreme, kreeg ik een mailtje dat het 12-12 verzonden is, heb ik nog steeds niks in huis
Niet huilen, genoeg hebben(waaronder ik) pakketjes uit china die nog moeten aankomen vanaf 17 november ofzo
pi_76136965
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Repeat het volgende:
5-12 besteld, 24-12 in huis. Dus waarschijnlijk heb je het nog wel voor nieuwjaar. Welk nieuwjaar mag je zelf invullen

Edit:
3-12 besteld en 28-12 in huis

[ Bericht 6% gewijzigd door Fastmatti op 28-12-2009 13:24:56 ]
pi_76137080
Werkt TNT vandaag wel weer gewoon?

Ik wacht op een pakket die 17 dec. HKP heeft verlaten.
Duurt het bij jullie ook zo lang (bijna 11 dagen) vanaf hkp naar je huis??
  maandag 28 december 2009 @ 13:06:59 #225
183846 joepie91
pi_76137164
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Jeffrey_San het volgende:

Ja, TNT werkt. Heb net nog post binnengehad. Pakketjes zullen later vandaag wel komen.
pi_76137267

Deze vandaag binnen gekregen. Had al een fm-transmitter liggen, maar daar kon ik de frequentie niet van instellen en die had ook geen ingebouwde mp3speler met sd/usb slot. Maar deze is echt geniaal! Mp3 functie werkt perfect, het schermpje is zelfs niet alleen een simpel dingetje maar een grafisch schermpje, equalizer in te stellen, afstandsbediening werkt top, en bovenalles, het geluid wordt goed doorgegeven. Volgens m'n radio zelfs stereo Voor 5 euro fantastisch ding.
pi_76137277
Welke frequentie gebruik je dan?
pi_76137874
quote:

Pakketje van 17 dec. heb ik al binnen gehad (23 dec.). Wacht op pakketje van 14 dec.
  maandag 28 december 2009 @ 13:40:26 #229
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76138382
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef PedroN het volgende:

[..]

[..]

antwoord: NO!
Volgens mij is Twizu meer bezig met grappige emailtjes dan direct geld ontvangen. Ik vind dit wel prachtig, een beetje die gast aan zijn ketting trekken Twizu heeft toch 7 dollar betaald, dan kun je wel even dollen
pi_76138749
is alibaba.com een beetje te vertrouwen?
pi_76138922
Heeft iemand misschien een goede betrouwbare wholesale kleding site want bijna alle wholesale sites gebruiken westernunion ofzo .
pi_76139410
Zojuist stond de postbode aan de deur met een gele enveloppe.
Besteld op 7 december bij dealperfect (dit item)

Helemaal perfect zo, stevig frame, heldere glazen etc. Vraagme alleen af hoe het met de UV-protection zit.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_76139517
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:10 schreef Fastmatti het volgende:
Welke frequentie gebruik je dan?
Ehm, op dit moment 104.00
pi_76139686
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Helemaal perfect zo, stevig frame, heldere glazen etc. Vraagme alleen af hoe het met de UV-protection zit.
Ik haat je. Met je neppe troep.
pi_76139772
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Ehm, op dit moment 104.00
Tegen dit probleem liep ik vorig jaar al aan. Nu doet 103.8 het niet omdat die uit de lucht zijn, maar als die het wel doet dan is er bijna geen vrije frequentie over. Dan moet je echt een goede FM-transmitter hebben die een zwakke zender echt kan wegdrukken.
pi_76139904
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moet je em eens opdoen in de zon, krijg je spontaan koppijn. Is niet zo goed voor je, je ogen laten denken dat er een UV protect inzit.
pi_76139929
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik haat je. Met je neppe troep.
Ach waarom ook niet.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_76140019
quote:

Denk dat er een nigeriaan met een zelfgemaakte bom in het vliegtuig zat, ik wacht ook nog op een pakketje die 7 december hkp heeft verlaten
pi_76141019
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Tegen dit probleem liep ik vorig jaar al aan. Nu doet 103.8 het niet omdat die uit de lucht zijn, maar als die het wel doet dan is er bijna geen vrije frequentie over. Dan moet je echt een goede FM-transmitter hebben die een zwakke zender echt kan wegdrukken.
Ehm. hij drukt alle zwakke zenders weg op 107.5 - 107.9 hoor je ook wat muziek als je de FM-transmitter uit zet, doe je hem aan dan hoor je geen ruis ofzo. Perfect!
  maandag 28 december 2009 @ 14:51:39 #240
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76141476
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Volgens mij is Twizu meer bezig met grappige emailtjes dan direct geld ontvangen. Ik vind dit wel prachtig, een beetje die gast aan zijn ketting trekken Twizu heeft toch 7 dollar betaald, dan kun je wel even dollen
Iets meer (¤12 ). Ben inderdaad wel benieuwd met welke 'vriendelijke' suggesties my friend allemaal nog gaat komen om eronderuit te komen.
6 eien
  maandag 28 december 2009 @ 15:33:31 #241
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_76143187
wat is de beste site voor accesoires voor een espresso (met een n ervoor) apparaat? glazen, cuphouders.
e.d.
  maandag 28 december 2009 @ 15:45:59 #242
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76143766
Komt ie weer, wat is nu een goed excuus om domo kun te halen
Camera tasje?

maandag 28 december 2009 @ 16:06:55 #243
48067 neo2000
pi_76144647
Om domo kun te halen is heul geen excuus nodig.
  maandag 28 december 2009 @ 16:28:25 #244
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76145431
Dan moet je naar de Gelegenheids Gynaceloog
pi_76145641
Heb me 8GB MMSPD kaartje binnen voor de PSP.
Iets meer dan 12 euro en het is een echte SONY, althans... alles wijst op een echte Sony, geen vage logo's websites of iets anders, heb zelfs 5 jaar garantie...

10e verzonden, 28e binnen, dus helaas niet met kerst kunnen gebruiken, maar heb gelukkig nog een weekje vakantie!
  maandag 28 december 2009 @ 16:35:52 #246
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76145720
Maar snel besteld, mijn testikels vlogen spontaan terug in mijn buikholte
Hopelijk dalen ze weer terug, even wat porno surfen, nextdoor Nikki ofzo
pi_76145733
Mijn Adipas Broek is net binnengekomen
(pakketje dat 17 Dec. HKP heeft verlaten).

Foto:

Alleen iets te kort (maat XL) heb Maat L in NL
  maandag 28 december 2009 @ 16:38:56 #248
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76145835
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:

Foto:
[ link | afbeelding ]

Hoeveel? Waar?
Ik heb precies dezelfde gekocht bij de Actiesport tig jaar terug Fantastisch ding, wil er meer van hebben
  maandag 28 december 2009 @ 16:41:37 #249
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76145945
quote:

Foto:
[ link | afbeelding ]

Ik had maat XXL Asian size van Jack.
Die zijn goed qua lengte.
  maandag 28 december 2009 @ 16:57:42 #250
48067 neo2000
pi_76146523
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef Dionysiou het volgende:
Dan moet je naar de Gelegenheids Gynaceloog
Step into my office..
quote:

Foto:
[ link | afbeelding ]

Zou ik toch niet willen hebben.. Vind dat een trainingsbroek meer weg moet hebben van een trainingsbroek, en minder van een tomaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 28-12-2009 19:07:51 ]
  maandag 28 december 2009 @ 16:58:55 #251
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76146568
Na een dag hard werken om onze gadgets te maken, even relaxen...

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 28-12-2009 17:29:09 ]
pi_76148196
quote:

Ik had er een tijdje geleden ook een hoop binnen gekregen, en getest met de gratis uv meter van abn ambro, en volgens dat dingetje zat er gewoon uv bescherming op, bij mij waren de glazen zelfs gepolariseerd
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:45 schreef monkeybrain het volgende:
Komt ie weer, wat is nu een goed excuus om domo kun te halen
Camera tasje?

[ afbeelding ]
Die is heel vet, ik ben nog aan het twijfelen tussen deze en de rugzak versie
  maandag 28 december 2009 @ 19:24:32 #253
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76152096
Het is een vreselijk duffe rugzak design. Zijn hoofd is ook veel te hoog op deze manier. Dan is de keuze makkelijk, en een stuk goedkoper.
pi_76152269
quote:

Foto:
[ link | afbeelding ]

hoeveel had je er voor betaald ?
  maandag 28 december 2009 @ 19:33:30 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76152564
Zoek de alien Schattige foto
pi_76153115
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zoek de alien Schattige foto
[ afbeelding ]
E.T
  maandag 28 december 2009 @ 20:20:32 #257
226677 revpolen
pi_76154769
vandaag ( was weer eens aan het werk )
pakket geprobeert afteleveren...
staat op komt uit belgie!!

geen idee wat het is
verwacht enkel uit china en polen pakketten
pi_76156043
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef revpolen het volgende:
vandaag ( was weer eens aan het werk )
pakket geprobeert afteleveren...
staat op komt uit belgie!!
[..]
Uit België... Ik heb je niets gestuurd

Daarnet deze besteld.

Altijd handig!
jaja, en azo...
pi_76156361
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:46 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Uit België... Ik heb je niets gestuurd

Daarnet deze besteld.
[ link | afbeelding ]
Altijd handig!
Wtf is het? Wcrollen?
  maandag 28 december 2009 @ 20:55:01 #260
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76156384
Fluitjes?
6 eien
  maandag 28 december 2009 @ 20:56:55 #261
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76156439
Wat een hebberige prul hebben ze daar ook.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_76156752
Grapjassen
Het zijn kabelbinders

jaja, en azo...
pi_76156850
@Twizu
Hoe is het met je Chinese vriend? Nog iets gehoord?
  maandag 28 december 2009 @ 21:08:00 #264
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76156882
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef PedroN het volgende:
@Twizu
Nope. Nog niet.

Heb gemaild dat de verzendkosten $20 zijn, ben benieuwd
6 eien
  maandag 28 december 2009 @ 21:15:15 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76157219
Je kunt beter een draadloze controller halen voor je xbox
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef PedroN het volgende:
@Twizu
Ze zijn druk aan het onderhandelen
  maandag 28 december 2009 @ 21:32:51 #266
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76158129
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
Je kunt beter een draadloze controller halen voor je xbox
[..]

Ze zijn druk aan het onderhandelen
[ afbeelding ]
Hehe. Jij hebt dat plaatje ook altijd bij de hand hè
6 eien
pi_76160466
Jack heeft de prijzen van ze bloemen op zonne energie flink omhoog gegooid. Jammer!
  maandag 28 december 2009 @ 22:30:38 #268
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76161012
Vindt je 50 cent echt flink?
Kun je ze ergens anders goedkoper vinden? Hij maakte er geen winst op
pi_76164582
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef monkeybrain het volgende:
Vindt je 50 cent echt flink?
Kun je ze ergens anders goedkoper vinden? Hij maakte er geen winst op

Nee, hoor daar niet van. Maar het is toch een prijsstijging van bijna 20 procent. Het viel me gewoon op. Gelukkig had ik er nog een aantal gekocht voor de prijsstijging en met 15% korting haha.

Weinig leuke nieuwe dingen gezien de laatste tijd trouwens
pi_76164660
Ben op zoek naar een plug om een normale koptelefoon in het vliegtuig te kunnen gebruiken? Heb hem gezien op DE, maar ik kan het hem niet meer vinden.
pi_76164948
Ik heb een tijd niet op TB besteld via PB. Wie moet ik daar nu voor hebben en wat is het actuele e-mail adres? Ik heb wel een hoop adressen, maar ik wil gewoon even zeker weten dat ik de juiste mail.

[ Bericht 41% gewijzigd door Skiet op 29-12-2009 00:03:56 ]
pi_76165846
gewoon dealperfectcs02@gmail.com (rachel) en jack: dealperfectcs01@gmail.com

Wat ga je kopen dan
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:26:25 #273
131319 mickeyD
pi_76166108
aan superdaily gestuurd: (hij heeft ze nog niet verstuurd, en wil $5 extra om ze apart te verzenden zoals ik vroeg, komt ie nu opeens mee)

hi friend, sorry..

i found some negative reply's on a dutch website about your mp4 players.

they seem to be 4GB in stead of 16GB.

is this true?

i don't mind if they are, but not for $15 a piece.

i don't mind paying $10 a piece for a 4GB mp4 player.

it's your choice, full refund for the 16GB, or $15 refund and send me the players (that your advertise as 16GB and are 4GB for real)

thank you.

greetings
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:27:27 #274
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76166141
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:26 schreef mickeyD het volgende:
aan superdaily gestuurd: (hij heeft ze nog niet verstuurd, en wil $5 extra om ze apart te verzenden zoals ik vroeg, komt ie nu opeens mee)

hi friend, sorry..

is this true?

it's your choice, full refund for the 16GB, or $15 refund and send me the players (that your advertise as 16GB and are 4GB for real)

thank you.

greetings
Ahah! ben benieuwd!
6 eien
pi_76166168

Zoiets zoek ik dus, maar dan niet voor 8,-

Edit:
Denk dat deze wel voldoet.

Hmm, mijn volgende bestelling wordt echt een rare bestelling. Screen protectors, plugjes, batterijen allemaal tegelijk

[ Bericht 28% gewijzigd door Fastmatti op 29-12-2009 00:35:02 ]
pi_76167749
Mijn screenprotector had geen gat voor het geluid van de iPhone bij bellen.
pi_76167926
hoe lang duurt het ongeveer voordat je je order kunt tracen?
pi_76168165
Ja, en hoe weet je waar hij is? Ik zie alleen wanneer hij shipped is... en wanneer hij uit HongKong is vertrokken.

Op de site van de Hong Kong post wordt ook weinig informatie gegeven, maar er wordt wel naar verwezen.
pi_76168199
Gewoon een maand wachten nadat hij shipped is, dan krijg je hem vanzelf binnen.

En aan die code heb je verder niks
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:23:08 #280
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76168324
Kom op Marko
Alleen omdat ze luie UI-loze newbies zijn hoef je niet zo te doen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_76168329
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:26 schreef mickeyD het volgende:

hi friend, sorry..

is this true?

thank you.

greetings
greetings . Terug naar de basisschool jij!
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:24:47 #282
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168339
Waarom is iedereen nog wakker hier?
6 eien
pi_76168351
Ik slaap
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:26:20 #284
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168355
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI.
6 eien
pi_76168365
Die kan ik niet zien op de
mobiele versie van fok
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:32:42 #286
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168404
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:27 schreef Semmm het volgende:
Die kan ik niet zien op de
mobiele versie van fok
Je weet niet wat je mist!
6 eien
pi_76168463
Onee!
pi_76168464
quote:

Foto:
[ link | afbeelding ]

Kan je het opmeten voor me?Ben er ook naar opzoek, heb normaal ook L
pi_76168479
Waarom reageert iedereen op die Adididas broek terwijl bij mij de foto en t Linkje het niet doen
pi_76168487
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Kom op Marko
Alleen omdat ze luie UI-loze newbies zijn hoef je niet zo te doen.
Jah weet ik veel. Ben ik een keer netjes
maja, dit topic volg ik al nauwelijks meer
pi_76168510
Dion wordt al bijna wakker
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:57 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

05.00 wakker elke dag.
Vandaar dat ik twijfel.
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:46:41 #292
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168518
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:45 schreef Semmm het volgende:
Dion wordt al bijna wakker
[..]

6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:46:56 #293
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168522
Stelletje nachtbrakers op Fok!
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:47:48 #294
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168526
Als het topic vol is, ga ik slapen.
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:48:07 #295
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168528
En ik wil het nieuwe topic aanmaken, dat dan weer wel.
6 eien
pi_76168542
pi_76168549
pi_76168551
Nou dan ram ik hem wel ff vol
pi_76168555
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:51:42 #300
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168556
Het is bijna 3:00, spannend.
6 eien
pi_76168558
Dat mag Twizu

Edit: toch niet, dat gaat nog een hele klus worden om een nieuw topic te openen via de telefoon

Edit 2: doe jij t ff?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')