Pakketje van 17 dec. heb ik al binnen gehad (23 dec.). Wacht op pakketje van 14 dec.quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
Werkt TNT vandaag wel weer gewoon?
Ik wacht op een pakket die 17 dec. HKP heeft verlaten.
Duurt het bij jullie ook zo lang (bijna 11 dagen) vanaf hkp naar je huis??
Volgens mij is Twizu meer bezig met grappige emailtjes dan direct geld ontvangen. Ik vind dit wel prachtig, een beetje die gast aan zijn ketting trekkenquote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef PedroN het volgende:
[..]
Jullie zijn te aardig, mij biedt hij zelfs al geld als compensatie om de negatieve feedback te verwijderen die ik hem gegeven heb.
Gewoon even een paypal geschil aan maken, melden dat hij een dag de tijd heeft om te refunden en dat je hem een vette negatieve feedback geeft waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH.
Je zal zien hoe snel je je geld terug hebt en over de player zal je hem ook niet meer horen.
Gewoon je niet laten chanteren met het feit dat je pas je geld terug krijgt als je positieve feedback geeft.
Ze balen meer van negatieve feedback waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH dan dat ze $20 of zo moeten terug betalen.
[..]
antwoord: NO!
Ik haat je. Met je neppe troep.quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zojuist stond de postbode aan de deur met een gele enveloppe.
Besteld op 7 december bij dealperfect (dit item)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal perfect zo, stevig frame, heldere glazen etc. Vraagme alleen af hoe het met de UV-protection zit.
Tegen dit probleem liep ik vorig jaar al aan. Nu doet 103.8 het niet omdat die uit de lucht zijn, maar als die het wel doet dan is er bijna geen vrije frequentie over. Dan moet je echt een goede FM-transmitter hebben die een zwakke zender echt kan wegdrukken.quote:
Moet je em eens opdoen in de zon, krijg je spontaan koppijn. Is niet zo goed voor je, je ogen laten denken dat er een UV protect inzit.quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zojuist stond de postbode aan de deur met een gele enveloppe.
Besteld op 7 december bij dealperfect (dit item)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal perfect zo, stevig frame, heldere glazen etc. Vraagme alleen af hoe het met de UV-protection zit.
Denk dat er een nigeriaan met een zelfgemaakte bom in het vliegtuig zat, ik wacht ook nog op een pakketje die 7 december hkp heeft verlatenquote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
Werkt TNT vandaag wel weer gewoon?
Ik wacht op een pakket die 17 dec. HKP heeft verlaten.
Duurt het bij jullie ook zo lang (bijna 11 dagen) vanaf hkp naar je huis??
Ehm. hij drukt alle zwakke zenders wegquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tegen dit probleem liep ik vorig jaar al aan. Nu doet 103.8 het niet omdat die uit de lucht zijn, maar als die het wel doet dan is er bijna geen vrije frequentie over. Dan moet je echt een goede FM-transmitter hebben die een zwakke zender echt kan wegdrukken.
Iets meer (¤12quote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Volgens mij is Twizu meer bezig met grappige emailtjes dan direct geld ontvangen. Ik vind dit wel prachtig, een beetje die gast aan zijn ketting trekkenTwizu heeft toch 7 dollar betaald, dan kun je wel even dollen
Hoeveel? Waar?quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Mijn Adipas Broek is net binnengekomen![]()
(pakketje dat 17 Dec. HKP heeft verlaten).
Foto:
[ link | afbeelding ]
Alleen iets te kort (maat XL) heb Maat L in NL
Ik had maat XXL Asian size van Jack.quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Foto:
[ link | afbeelding ]
Step into my office..quote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef Dionysiou het volgende:
Dan moet je naar de Gelegenheids Gynaceloog
Zou ik toch niet willen hebben.. Vind dat een trainingsbroek meer weg moet hebben van een trainingsbroek, en minder van een tomaat.quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Foto:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |