ligt aan de verkoperquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dank u. Is dat nog een beetje kwaliteit of is het gewoon prut?
Ik heb geen echte ervaringen met verkopers van die dingen, jij toevallig wel? Kan je misschien zeggen welke wat beter zijn en welke niet zo goed zijn?quote:
Nee, pm revpolen of Jefrey_San of een van de andere Ugh homosquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen echte ervaringen met verkopers van die dingen, jij toevallig wel? Kan je misschien zeggen welke wat beter zijn en welke niet zo goed zijn?
Oki thanks!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, pm revpolen of Jefrey_San of een van de andere Ugh homos
lees de vorige topics even door, zijn genoeg/te veel mensen die ughs hebben/bestellen
Nou jeeh, je wint telkens niet, en dat vind je leuk?quote:
Je hoeft niet altijd iets te winnen om iets leuk te vinden, alleen de kans dat je wint is al okquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nou jeeh, je wint telkens niet, en dat vind je leuk?__
Jups.. Het gaat nu bijna allemaal nog om (slechte) immitatie (voetbal)kleding in plaats van de leuke aparte gadgets waar het topic eerst om ging. (Solar powered flip flop flowers!!!!111!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
neo2000 en ik, de harde kern is al weg.
Het is gewoon geen leuke reeks meer met al die Tommy Hilfiger, Bjorn Borg, Ugg, en weet ik wat voor namaakkleding-shit.
..zulke eencelligen voegen naar mijn idee nu echt helemaal niets toe aan het topic. Net als 50 posts achter elkaar met alleen maar janksmilies in spoiler tags (niets mis met een beetje trollen maar daar heb je genoeg topics in R&P voor!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef bobbiedaboo het volgende:
is het wel een veilig en eerlijke site?
geen oplichters enzo en hackers die mn bankrekening leegplundere??
Jij moet beroepsgokker worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd iets te winnen om iets leuk te vinden, alleen de kans dat je wint is al ok
quote:2010 Lunar New Year Holiday Shipping Schedule
The Lunar (Chinese) New Year holiday is around the corner. It's the most valued time in the local communities here in the East, just like Christmas in the West.
Due to the nationwide observation of the holiday, Hong Kong Post and the Customs will be temporarily closed and DX shipments will be temporarily paused between Feb 12 and Feb 20, 2010. Some customers will start to get shipment notification immediately after the holiday, but live postal tracking information for orders shipped between and a few days before and after these dates will likely not be processed and shown in the postal system immediately after the holiday due to post holiday traffic at the customs and HK Post.
Meanwhile, DX’s website will still be functioning and you can still make orders as usual. But Customer Service will be reduced between Feb 12 and Feb 20. During the holiday, limited staffs will still be around to handle the most urgent matters in the support ticket system to ensure everything will catch up right after the holiday.
Be sure to check out how much EMS Express upgrade costs, as displayed in the shopping cart -- depending on your order sometimes it costs only a few dollars and other times it's free! By choosing EMS during the holiday you can likely avoid the post holiday traffic jam at the post office, so that shipping time will be minimized.
More information may become available in the coming days. We will keep everyone updated.
May the Year of Tiger bring prosperity and happiness for everyone. Thank you for all the love for DX, and the patience while we sort out glitches in the past year. We will work harder in the coming year to make improvement in all aspects!
Kung Hei Fat Choi!
All Staff in DealExtreme.com
Lol leuk hoor. Linkje, prijs en kwaliteit is welkom. En ja we gaan gewoon door met die shirtjes. Boeiend. All in the game.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef -Mo- het volgende:
En om verder te gaan met slechte imitatie voetbalkleding-posts:
[ afbeelding ]
Net op tijd voor de start van seizoen 8 die ik met JB-shirtje kan bekijken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jups.. Het gaat nu bijna allemaal nog om (slechte) immitatie (voetbal)kleding in plaats van de leuke aparte gadgets waar het topic eerst om ging. (Solar powered flip flop flowers!!!!111!!!!!)
Plus dat de oldbies best af en toe nog wel ervaring hebben met bepaalde shops/inbeslagnames van goederen () maar er toch niet echt naar geluisterd wordt naar mijn idee, omdat het topic elke keer overspoeld wordt door newbies die niets anders doen als hersenloos schreeuwen en vragen stellen die al letterlijk 100000 keer in hetzelfde mofo'ing topic beantwoord zijn. Maar da's een pagina terug, en waarom lezen als je ook 50 keer dezelfde vraag kan posten? Is ook goed voor je postcount! Of zelfs in de OP staan.. En dan wijs je daar op vriendelijke manier op, om vervolgens teruggefloten te worden.
![]()
Niets mis met newbie vragen maar:
[..]
..zulke eencelligen voegen naar mijn idee nu echt helemaal niets toe aan het topic. Net als 50 posts achter elkaar met alleen maar janksmilies in spoiler tags (niets mis met een beetje trollen maar daar heb je genoeg topics in R&P voor!![]()
)
My 2 cents. En ja, ik ben verzuurd, maar daar ben je dan ook een oldbie voor.
Welk product>?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:42 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met dit product? Kan je ook de DSi opladen met deze?
+1 voor eerste post die met voetbal zooi te maken heeft die mij aan het lachen maakt. Eerste leuke voetbal shirt tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef -Mo- het volgende:
En om verder te gaan met slechte imitatie voetbalkleding-posts:
[ afbeelding ]
Net op tijd voor de start van seizoen 8 die ik met JB-shirtje kan bekijken.
quote:
Je Ampere-meter slaat op hol.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
+1 voor eerste post die met voetbal zooi te maken heeft die mij aan het lachen maakt. Eerste leuke voetbal shirt tot nu toe.
[..]
[ afbeelding ]
Bij twijfel (eigenlijk gewoon altijd in dit topic) een andere naam gebruiken. Zeepoort bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Trekkaas het volgende:
Is dit nou een echte zeepoort 320gb harde schijf voor ongeveer 30 dollar, of zal dit een gebruikte zijn of zo?
http://item.taobao.com/au(...)d431f57.htm?cm_cat=0
Oops, dat vergeet ik altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij twijfel (eigenlijk gewoon altijd in dit topic) een andere naam gebruiken. Zeepoort bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Zlatan9 het volgende:
Waarom kan ik bij www.dealperfect.com geen add to cart meer klikken ?
Nee hoor, mijn give-a-fuck o meter slaat juist helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Je Ampere-meter slaat op hol.
Dat zie ik ook wel maar, maar waarom kan ik niet add to cart klikken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef Skiet het volgende:
[..]
Er staat FOKKING groot "HOW TO BUY" bij elk product......
Klik er eens op
Toevallig zijn er vandaag van mij 13 reviews geplaatst die ik in juli gemaakt had. Het kan dus heel lang duren maar DX is nu een beetje de achterstanden aan het wegwerken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef lawlhalla het volgende:
hoe lang duurt het eigenlijk voordat een review die je hebt geschreven word geplaatst op DX ?
Bloemkool met kaassausquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef neo2000 het volgende:
Protip.
Oh, en als je geen Engels kan, kan ik je afraden in het buitenland spullen te bestellen. Is een beetje als bloemkool proberen te eten zonder dat je bloemkool lust zeg maar.
Kaaskool met bloemensausquote:
http://www.ek88shirt.nl/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:15 schreef gers het volgende:
iemand toevallig het ek shrtje van 88 gespot op tb of tt ?lijkt mij namelijk geweldig voor carnaval
Wat raar, dat heb ik helemaal niet..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef korting het volgende:
Vandaag de MD-52 binnen, met stoffen draadjes en kanon op de verpakking. Ze vallen me erg tegen, je hoort de bas pas als je ze goed hard zet (slecht voor je oren) en de geluidskwaliteit is slecht (heel dof). Ze werden hier vergeleken met oordopjes van 30 euro, maar ik vind de originele ipod (1e gen) oortjes beter.
Denk dat de personenen die interesse hebben meer aan fotos van de sloffen zelf hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef revpolen het volgende:
voor de gene die vragen had over de UJJS
[ afbeelding ]
mm pakketje binnen van de postbode ( na 84,85 belasting betaald )
[ afbeelding ]
mm bekend logo...
[ afbeelding ]
lol @ chinees G.AY
[ afbeelding ]
zo ze zijn er weer
Tradetang is niet down hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ze komen van http://www.tradetang.com/
maar goed die is nu down ( denk ik? )
dus kan me leverancier niet zeggen nu
is iig een top chinees!
ga hem ff wijzen op dit topic
Is hier niet offline, net ook nog op zoek geweest naar UJJS :p , wel fijn als je even deelt welke supplier het was, dan weet ik in ieder geval dat die goed isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
is iig een top chinees!
Moet lukken, je hebt nog bijna 5 wekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef thijs1994 het volgende:
Als ik nu nog wat voor carnaval bestel, heb ik 't dan ervoor nog binnen? Iemand nog tips voor carnaval? Ga in elk geval deze halen met de kameraden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30883.
Ziet er goed uit hoor. Kwaliteit is ook prima? Hoeveel had je er wel niet besteld johquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
is iig een top chinees!
revpolen heeft een schoenenwinkelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef Skiet het volgende:
Tweede keer dat je zoveel UJJS besteld hebt of niet? En weer alles binnen zonder problemen. Netjes man. Als je leverancier, soorten die je gekocht hebt en prijzen kan droppen zou het erg dope zijn.
maar waarom hebben ze die in beslag genomen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:46 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/106512-1875948.html
dit is me leverancier
2e x ja..![]()
gekke is... 1 paar ( van me schoonzusje word inbeslag genomen...
12 paar laten ze door
geen idee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:57 schreef mug89 het volgende:
[..]
maar waarom hebben ze die in beslag genomen?
jij hoeft toch niet te weten dat ze echt of nep zijn?
Je hebt helemaal niks gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zo ik ben weer terug in deze reeks.
Wil iemand mij een kleine samenvatting geven?
Nieuwe hypes/producten enz.
Het laatste wat ik echt heb meegemaakt was met dat cameraatje
Gewoon op Taobao?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef thijs1994 het volgende:
Dan heb je niet veel gemist. Maar ik wil nog wel even weten waar je je voetbalshirt hebt besteld toen.
16 dollar is sowieso te duurquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef revpolen het volgende:
heb btw gisteren ook zon camera gewonnen meen 16 dollar
en zie dat me chineesje zijn shop heeft gesloten ofzo
12 stuks is wel een beetje veel, ik vind het een hoop geld voor schoenen die ik nog niet gezien hebquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef revpolen het volgende:
[..]
geen idee.
heb gemailt naar ze maar geen reactie meer gehad van ze,,
naar mij id mogen ze die dingen niet vernietigen zonder mij toestemming?
Gewoon Taobao + JACK :|quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
12 stuks is wel een beetje veel, ik vind het een hoop geld voor schoenen die ik nog niet gezien heb
Iemand die ook een goede verkoper weet van 1 of 2 paar?
Je maakt je username waarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef korting het volgende:
doet Jack nog steeds "de laagste prijs zoeken"?
Ik wil dit ding halen bij DX, maar miss kan Jack het goedkoper regelen.
krijg nu..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef Downstar het volgende:
Tradetang ligt er bij mij ook uit ;
http://downforeveryoneorjustme.com/tradetang.com
volgens de site allen last voor mij .. revpolen heeft t ook zie ik .. hmmm
Kijk eens op Ebay HIER bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef korting het volgende:
doet Jack nog steeds "de laagste prijs zoeken"?
Ik wil dit ding halen bij DX, maar miss kan Jack het goedkoper regelen.
Ban voor Dionquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zo ik ben weer terug in deze reeks.
Wil iemand mij een kleine samenvatting geven?
Nieuwe hypes/producten enz.
Het laatste wat ik echt heb meegemaakt was met dat cameraatje
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef Wesleyz het volgende:
.....
Iemand ervaring met Chinese telefoons?
Beetje goed bereik en werkt dual sim een beetje ?
Een 17 inch sleeve gehaald voor <4 euro bij de Action, kan geen Chinees tegenopquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef kloink het volgende:
december wat dingen besteld bij FP en krijg vandaag me stoffe laptop sleeve binnen (erg geinig verpakt overigens) maaaaar niet de rest!
Iemand ervaring dat dit in delen bezorgd kan worden? Die sleeve paste namelijk wel erg mooi in een gekke chineze plastic enveloppe waar de rest niet bij kon.
Overigens rrraazendsnel die gasten van FP en verpakking ziet er altijd goed en solide uit. owjaa..mocht je laptop nog verlegen zitten om zo'n sleeve condoom ding..scheelt je ruim de helft met de prijzen in Nederland. Me kat lag wel op ze rug toen ik hem uit het plastic haalde..WAT een chemische luchhhttt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een 17 inch sleeve gehaald voor <4 euro bij de Action, kan geen Chinees tegenop![]()
Even een vraagje aan iedereen. Hebben jullie ook veel last van bestellingen met verkeerde design, verkeerde kleuren of gewoon kapot gefabriceerd? Ik krijg nu toch een vracht zooi binnen
Ik had er al 1 besteld en die werkt nog goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:41 schreef mickeyD het volgende:
denk dat t handiger is om een sippo te bestellen als kado ipv een electrische aansteker die t eind van de maand niet haalt.
Je koopt een gele Ferrari sleutelhanger en vervolgens krijg je een rode (die ik al hadquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, maar drop eens linkjes van die kutproducten. Dan hebben we er wat aan. Mocht het bij ons dan ook zo zijn dan ligt het niet alleen aan jou en is het product dus gewoon kut
-> KLB.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je koopt een gele Ferrari sleutelhanger en vervolgens krijg je een rode (die ik al had)
Ja we geven wel een $1 coupon, de goede opsturen kan niet![]()
Je koopt een zwarte koptelefoon en je krijgt een witte![]()
We doen net alsof de zin niet in de email stond![]()
Dat soort onzin... lijkt wel een epidemie.
Oplader Ebay, werkt niet goed. Ja we sturen wel een nieuwe op maar betaal even de verzendkosten want nu maken we geen winstNee, ok we betalen de helft terug
Toen maar even moeten dreigen met de feedback
![]()
Mijn kerstlampjes komen ook ineens binnen deze week, telkens iets mis mee![]()
Gisteren kwam er een snoer binnen en ik merkte een stuk met te lang draad. Is het losse draad in elkaar gedraaid met een plakbandje erop, daar hoort dus een lampje te zittenLevensgevaarlijk, staat 220V op
![]()
Ik blijf mailen en je merkt gewoon dat ze zitten te kontendraaien terwijl ze zelf de boel verkloten.
Alsof dit mijn hobby is, telkens zooi ontvangen waar ik niks aan heb![]()
Skiet, bestel gelijk zo'n flashing keychain van BMW voor je maat
\quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn kerstlampjes komen ook ineens binnen deze week, telkens iets mis mee![]()
Zegt ie nu! Ik heb er eergisteren een besteld :pquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:07 schreef monkeybrain het volgende:
Oplader Ebay, werkt niet goed. Ja we sturen wel een nieuwe op maar betaal even de verzendkosten want nu maken we geen winstNee, ok we betalen de helft terug
Toen maar even moeten dreigen met de feedback
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef Deezertje het volgende:
Heb me Oral C opzetborsteltjes binnen van PopBuying.
Heb ze even vergleken met de ''echte'' die ik bij mijn tandenborstel kreeg, maar werkelijk waar, ik kan geen verschillen vinden. Alles is hetzelfde. Op de verpakking staat ook gewoon: www.braun.com , www.oralb.com etc. Ook een importeur ''Gilette'' etc... dus voor 2,95 dollar / per 4 stuks zijn ze gewoon echt... vanavond eens met het poetsen testen
Via de site een formulier invullenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:18 schreef majtje het volgende:
Wat was ook alweer het mail adres van Deal Extreme. Had een Headphone voor de xdoos rondje besteld en controller voor de wjj maar heb alleen die Headphone gehad. Zat wel een briefje bij met: Heb geduld! maar Geduld is op..Wil met 3 man wjj-en maar gaat nu nog niet..grrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |