Haha, ik heb jack al op de hoogte gebracht en die zijn technische staf, dus dat zal binnekort wel gefixt wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Geprobeerd, je krijgt maar 2%Anders meteen effe een eyepot etc. besteld
Daar zit volgensmij een heel schaap inquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef monkeybrain het volgende:
Wat voor type OEGGS zijn dit? Deze vind ik dus echt cool hoor![]()
[ afbeelding ]
coin purses: ongeveer 11 cm op 7 cm en 4 cm dikquote:
Je moet geen hond hebben anders zit ie telkens tegen je been aan te rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Semmm het volgende:
[..]
Daar zit volgensmij een heel schaap inJEZUS WAAT LELIJK
Ik vind dat kontje veel strakkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet voor jezelf, of..?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
De coupon geldt voor een muismat opgestuurd voor $4,99.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Hmm ik probeer wat te bestellen bij ArtsCow, een muismat.
Met een couponcode staat er -4,99 eraf en gratis verzending
Muismat kost 6.99 dus zou je verwachten dat er 2 dollar over blijft incl. verzending.
Maar nee hoor. blijf gewoon op 4,99 uitkomen incl. verzending...
Hoe krijg ik het aangepast...
Scheermesjes Mach 3 turbo van PB kan ik in ieder geval iedereen afraden. Behalve dat ze bot zijn, doet de indicator strip het niet. (is gewoon een laagje groen plastic bij de nepperds..)quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef Deezertje het volgende:
Heb me Oral C opzetborsteltjes binnen van PopBuying.
Heb ze even vergleken met de ''echte'' die ik bij mijn tandenborstel kreeg, maar werkelijk waar, ik kan geen verschillen vinden. Alles is hetzelfde. Op de verpakking staat ook gewoon: www.braun.com , www.oralb.com etc. Ook een importeur ''Gilette'' etc... dus voor 2,95 dollar / per 4 stuks zijn ze gewoon echt... vanavond eens met het poetsen testen
IT REALLY BRINGS OUT THE PROSTITUTE IN HER. I LIKE!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.pixmania.nl/nl(...)-gb-ddr2-667-pc.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek DDR2 2GB geheugen, wie o wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door mickeyD op 13-01-2010 23:09:41 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
Installeert XP automatisch, werkt hier primaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb vandaag overigens besteld @ DX:
Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) - (Finally, nu maar hopen dat de drivers het doen @ XP64)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |