Pics van je vriendin plaatsenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: mensen kicken op mijn vriendin, en ik weet niet wat ik moet doen.
Oh rebelse jongen jijquote:Op maandag 11 januari 2010 16:20 schreef Salvad0R het volgende:
Noem je dat een acceptatieprobleem?
Ik pik het hele systeem niet, kan je nagaan.
hun op de bek pakken voor de neus van je vriendinquote:Op maandag 11 januari 2010 16:22 schreef Westerling het volgende:
Op dr bek pakken voor hun neus.
Dat dus. +quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Nemain het volgende:
Wat doet je vriendin dan als er iemand aan haar zit?
Kan ik jou ook claimen? zoja * Claimedquote:
Wat moet ik anders, ik ben niet zo'n held als jij.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef no1uknow het volgende:
Je pikt het niet! Je opent er een topic over!
True.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, ik ben niet zo'n held als jij.
Wat ben jij dan voor kneus, Sorry AP, maar ik had meer 'mans' gedrag van jou verwachtquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Zo zijn er de hele tijd mensen die aan haar zitten. Ik heb geen idee wat ik moet doen.
Horen geestelijke gehandicapten niet meer op hun dagverblijf te zitten?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Vriendin van TS is 12 en ze heeft hem weer teruggenomen nadat hij urenlang heeft lopen huilen en smeken op MSN
Wakker worden want jij hebt geen vriendinquote:[b]Op maandag 11 januari 2010 16:17 ik weet niet wat ik moet doen.
Zeg dat ze er geen probleem mee moeten hebben dat haar slipje nog plakkerig is van jouw spul.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, ik ben niet zo'n held als jij.
Nee, maar handig voor je moeder: er is een kinderdagverblijf voor jouquote:Op maandag 11 januari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Horen geestelijke gehandicapten niet meer op hun dagverblijf te zitten?
Laat haar jou dan daar maar snel heenbrengen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar handig voor je moeder: er is een kinderdagverblijf voor jou
Wow! Al jouw lettertjes zijn groot. Hoe doe je dat????quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Vriendin van TS is 12 en ze heeft hem weer teruggenomen nadat hij urenlang heeft lopen huilen en smeken op MSN
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Ik zou eerder jouw moeder daarheen brengen aangezien ze geen man op de wereld heeft gebracht.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat haar jou dan daar maar snel heenbrengen.
Wat zou een echte baas als jou doen in dit soort situaties.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou eerder jouw moeder daarheen brengen aangezien ze geen man op de wereld heeft gebracht.
Lees mijn posts een stukje hierboven dan pannenkoekquote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat zou een echte baas als jou doen in dit soort situaties.
Ik ben benieuwd.
Ik heb al jaren een vriendin van dezelfde leeftijd waar we elkaar vertrouwen in de relatie. Gezien jouw topics is dat niet bij jou zo, balzak.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Pics van je vriendin.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een vriendin van dezelfde leeftijd waar we elkaar vertrouwen in de relatie. Gezien jouw topics is dat niet bij jou zo.
Jongen, kijk eens goed naar jezelf.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
o.us laat ons niet langer in spanning: Pics van je chickquote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een vriendin van dezelfde leeftijd waar we elkaar vertrouwen in de relatie. Gezien jouw topics is dat niet bij jou zo.
:$
Wil je de vriendin van TS zo niet noemenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef illusions het volgende:
Wat een slet. Ze kickt gewoon op alle aandacht van die wiggers en TS ziet dat niet in.
Komen er nu wel aan na diequote:
Waar de kanker ben jij mee bezig man?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je de vriendin van TS zo niet noemen [ afbeelding ]? Alsjeblieft [ afbeelding ]?
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef 3keernix het volgende:
AP dit is wat voor jou [OPROEP] Wil je je relatie een laatste kans geven?
Jaquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef no1uknow het volgende:
Je pikt het niet! Je opent er een topic over!
Als ze aan de kont van je vriendin zitten, dan zit je ook aan hun kont. Dan stoppen ze meteen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Zoals de meesten weten heeft TS een vriendin ().
TS is blij met zijn vriendin en wil graag dat het aanblijft.
Alleen zijn er nu steeds van die 'wiggers' die op haar geilen.
Zo zijn er de hele tijd mensen die aan haar zitten. Ik heb geen idee wat ik moet doen.
Ik moet me verweren, dat weet ik wel. Maar dat durf ik niet. Ik weet zeker dat meerdere van jullie dit probleem hebben... Ik moet iets doen, maar wat.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist helemaal niet dat dit emotie-icoon op MSN zat, voortaan ga ik 'm altijd gebruiken. Wat een koningenemotie [ afbeelding ]
Ja hij heet wel smile011.gif maar smilen doet ie zeker niet hahaha!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist helemaal niet dat dit emotie-icoon op MSN zat, voortaan ga ik 'm altijd gebruiken. Wat een koningenemotie [ afbeelding ]
Ik zet altijd zo'n gezicht op als ik in een berenvel ga foerageren in Siberische wouden.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij heet trouwens "met ontblote tanden" Goede naam, je weet direct waar je aan toe bent. [ afbeelding ]
Ze ziet er goed uit o.usquote:
Ik als ik iets met ontblote tanden typquote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zet altijd zo'n gezicht op als ik in een berenvel ga foerageren in Siberische wouden.
o.us heeft alleen bazen in zijn lijstquote:
Zeker een stuk of 584.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
o.us heeft alleen bazen in zijn lijst
2quote:
Ik ben ook een baas, alleen ik faal op liefdesgebied.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zet altijd zo'n gezicht op als ik in een berenvel ga foerageren in Siberische wouden.
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben ook een baas, alleen ik faal op liefdesgebied.En dat was het voor vandaag mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik ben ook een baas, alleen ik faal op liefdesgebied.Een Faalbaas dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS, wees een man en zeg er wat van!"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Ja of dat dus.. heeft TS geld ofzo dat ze bij hem blijft?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef Multivitamine het volgende:
TS geef het op. Als je vriendin het niet leuk vond had zij er zelf wel wat van gezegd. Daar hoef jij verder niets voor te doen.
Nu zit ze (ook terwijl jij naast haar loopt) naar elke (mooiboy)jongen stiekem pijpmondjes te trekken en haar tong in haar wang te drukken, terwijl ze een gretige knipoog geeft. Ze wilt je niet meer.
Daar word ie alleen maar rustig van.quote:
Dat deed me goed dat je dat zei.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Hyman het volgende:
Wtf, als je meisje er vandoor gaat met een paar wiggers, dan ben jij te goed voor haar, of zij is gewoon naïef.
Of je bent gewoon saai
Heb je al onder haar boerka mogen kijken?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Trouwens, ik lap haar nu ook een laars aan door te flirten met een Marokkaans meisje. (:'))
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Heb je al onder haar boerka mogen kijken?
Ik ben principieel tegen op Marokkanen en Turken, en anderen die het in Nederland verpesten. Dus ik doe het om haar op te naaien.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Heb je al onder haar boerka mogen kijken?
Klinkt al als een perfecte relatie zeg, jullie zitten elkaar op te naaien, nadat jij haar terug kreeg door te smeken op MSN, ga zo door!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen op Marokkanen en Turken, en anderen die het in Nederland verpesten. Dus ik doe het om haar op te naaien.
Hij is geblokt op MSNquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Er is wat gebeurd, maar ik wil het niet vertellen.
Sup?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Er is wat gebeurd, maar ik wil het niet vertellen.
Pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze heeft me gedumpt en ze gaat nu met een wannabe nigger.
Ghehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze heeft me gedumpt en ze gaat nu met een wannabe nigger.
Dat zeg ik. En als je opgepakt wordt dan kan je je verdedigen met de simpel te onthouden toverspreuk:quote:
Sommige users hebben dat. Ik voel met TS mee (aan zijn vriending)quote:
Mag ze dat al van paps en mams aangezien zij 12 is??quote:
Dat moet je gewoon doen inderdaad, krijgt ze zeker een jaar huisarrest en geen kledingzak geldquote:
Haha, ik doe nou kinderachtig, is het ook wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doen inderdaad, krijgt ze zeker een jaar huisarrest en geen kledingzak geld
Bron?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, ik doe nou kinderachtig, is het ook wel.
Maar kijk; ze heeft het met een Duitser gedaan toen ze 11 was. Dit heb ik allemaal in de gespreksgeschiedenis, en dit mogen haar ouders niet weten.
Post de gespreksgeschiedenis hier dan, dan heb je haar helemaal te grazen genomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, ik doe nou kinderachtig, is het ook wel.
Maar kijk; ze heeft het met een Duitser gedaan toen ze 11 was. Dit heb ik allemaal in de gespreksgeschiedenis, en dit mogen haar ouders niet weten.
Je kunt veel van TS zeggen, maar ik heb er wel respect voor dat hij het gewoon allemaal post. Wel terecht overigens, wat denk zij wel niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een heerlijke topic weer van AP
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Ach dat meisje heeft het wel in zich om de nieuwe fok hoer te worden ondanks haar 12jarige leeftijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt veel van TS zeggen, maar ik heb er wel respect voor dat hij het gewoon allemaal post. Wel terecht overigens, wat denk zij wel niet.
Ah da's zo'n boerentrien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
Gespreksgeschiedenissen komen nog.
Maar het is niet meer je vriendin dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
Ik zou wel geven. Hoe oud is ze? En waarom een zijkant foto.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
12quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou wel geven. Hoe oud is ze? En waarom een zijkant foto.
Waarom moet jij het weer verpesten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n kneus he, jij was 15 toch?
Heb je wel al gezoend?quote:
Kan dat nog verder dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom moet jij het weer verpesten?
Ja je weet het niet he met jou, pijpen nog niet gedaan dus dan maar rustig beginnenquote:
Je zou toch wat anders met hun moeten doen gezien je reputatiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
2 meisjes bereid te vinden om haar te bitchslappen.
Pics komen morgen online!
Ja want morgen komen er dus picsquote:
Dude, een 12jarige kind laten bitchslappen, pak dan haar knikkers afquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
masterlijk TS, zet dit doorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
Triest man, de eckte bazen touchen je chick...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
Doe maar niet straks opent hij daar een topic over, dat hij geslagen is...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Triest man, de eckte bazen touchen je chick...
Vervolgens doe je helamaal niets. Daarna dumpt ze jou en ga jij andere meisjes zoeken om haar te slaan![]()
Ik hoop dat haar nieuwe vriend je tanden eruit rost.
quote:Wat ben jij voor een zielige kneus,
Gaat iej op niet OK stemmen,
Je kan er niet tegen dat zij het uit maakt en dan reageer je dat af op mij..:-s
Beetje kinderagtig niet..??
Als je nog langs wil komen zeg je maar wanneer je wilt..
Als je egt zo erg baalt dat je haar kwijt bent,
Dat begrijp ik trouwens wel hoor..;-)
OK ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit kreeg ik van haar vriendje:
[..]
Negert heeft gelijk. Like it or not.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
goede reactiequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
ik wil je vriendin batsen, niet kicken!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Zonder chatlogs oid moet je gewoon accepteren dat dit topic naar beneden zakt, TS.quote:
Idd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Zonder chatlogs oid moet je gewoon accepteren dat dit topic naar beneden zakt, TS.
Oké, doe je best!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil ze best posten, maar ik zit nu op de computer waar ze niet opstaan.
En als ik ze vanavond ga posten moet ik eerst die namen veranderen en weg painten.
Dat heb je toch wel over voor een beetje backfire-aandacht?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil ze best posten, maar ik zit nu op de computer waar ze niet opstaan.
En als ik ze vanavond ga posten moet ik eerst die namen veranderen en weg painten.
Met een 12jarige meisjequote:
Nee, met die vriend van haar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met een 12jarige meisje![]()
Vorige week wou je haar nog terug
Oehhh regel de fok knokploeg!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, met die vriend van haar.
Ik ben een baas, ik doe het alleen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehhh regel de fok knokploeg!
quote:
Waar maak je je dan zo druk over. Heeft ze iemand anders een zoen gegeven voor een Ipodhoesje?quote:
Hij heeft je lekker gedist en gaat haar nu ontmaagden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
kuthoerquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Nemain het volgende:
Wat doet je vriendin dan als er iemand in haar zit?
Ja man, jij bent echt een baasquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben een baas, ik doe het alleen.
Mooi voorzet om mensen te lokken hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou eens even wat gespreksgeschiedenissen gaan plaatsen.
Ik geloof jou niet meer met jouw lokacties in dit faaltopic.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou eens even wat gespreksgeschiedenissen gaan plaatsen.
Hij is ook nog een kinderlokker, met zijn 12-jarige vriendinquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik geloof jou niet meer met jouw lokacties in dit faaltopic.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben een baas, ik doe het alleen.
ik vind je een aardige jongenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik doe nou wel erg stoer... maar eigenlijk ben ik heel verdrietig... ik zou paar een graag reacties hebben die mij helpen om er weer bovenop te komen.
[ afbeelding ]
Als jullie meer willen, dan krijgen jullie dat. Ik heb het gehad met haar.
WTF! is dit voor bullshit dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik doe nou wel erg stoer... maar eigenlijk ben ik heel verdrietig... ik zou paar een graag reacties hebben die mij helpen om er weer bovenop te komen.
[ afbeelding ]
Boringquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
je verdient beter,she's a hoquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
het is nog steeds zijn vriendinquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
Wanneer komt er een EKTE update met pics en sappige verhalen over het uitgewoonde kutje van je 12 jarige ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is allang uit, ze is met een ander en ik voel me veel te goed voor haar.Zet die spoiler maa rin je OP onder SAMENVATTING.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan hier een slotje op. Aandachtsnol.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is allang uit, ze is met een ander en ik voel me veel te goed voor haar.post meer msn gesprekken dan als het toch uit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
En pics.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
post meer msn gesprekken dan als het toch uit is
stel dan gewoon 50 posts per pagina inquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:42 schreef GlenSpey het volgende:
Geen zorgen TS, je bent niet de enigste die faalt.
Ik bijvoorbeeld,
ik heb net alle 10 pagina's van dit topic door zitten lezen in de hoop dat het ergens leuk werd.
HAHA WAT TRIEST ZEG, GAAT ZE HELEMAAL HUILEN OM HAAR EX. STRAKS GAAT ZE NOG SMEKEN OP MSN, HET MOET NIET GEKKER WORDEN, RAAR WIJFquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Godnondeju! Nu krijg ik een SMSje van haar dat ze moest huilen om een SMSje van gisteren die ik haar stuurde. SNOL!
Ik gok dat mijn vocabulaire meer woorden bevat dan dat van jou.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
HAHA WAT TRIEST ZEG, GAAT ZE HELEMAAL HUILEN OM HAAR EX. STRAKS GAAT ZE NOG SMEKEN OP MSN, HET MOET NIET GEKKER WORDEN, RAAR WIJF!1
TS, ken je het woord zelfreflectie?
Mijn beste, ik ben er zeer zeker van dat jij als proleet eerste klasse een dergelijk vocabulaire nooit zal kunnen omvatten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn vocabulaire meer woorden bevat dan dat van jou.
Hoe graag wilt ze je terug, laat haar het bewijzenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Godverdomme, dit alles faalt wel erg hard. Nu wilt ze me ineens terug.![]()
Wat is dit nou man, ik heb gezegd dat ik haar nooit meer wou zien, en dat ga ik na streven.
Serieus of niet serieus, het is either way niet leuk meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Godverdomme, dit alles faalt wel erg hard. Nu wilt ze me ineens terug.![]()
Wat is dit nou man, ik heb gezegd dat ik haar nooit meer wou zien, en dat ga ik na streven.
Jongen, als je dit niet gelooft moet je Apebeer maar eens vragen. Die knakker heb ik op MSN en die weet ook daar alles van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieus of niet serieus, het is either way niet leuk meer
ja ditquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieus of niet serieus, het is either way niet leuk meer
trio?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jongen, als je dit niet gelooft moet je Apebeer maar eens vragen. Die knakker heb ik op MSN en die weet ook daar alles van.
Prima bron inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jongen, als je dit niet gelooft moet je Apebeer maar eens vragen. Die knakker heb ik op MSN en die weet ook daar alles van.
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef MilfLover het volgende:
Heey pikkebaas ga je nog wat interessante msngesprekken plaatsen of wat. Dat domme gelul van jou is ook niet bepaald boeiend.
Dus pics en interessante msngesprekken wil ik zien.
En anders gewoon een slotje hierop![]()
Gast wat ben jij nou weer voor waardeloze gebruiker wat een taalgebruikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:58 schreef dionmaggot het volgende:
als je het wilt aanpakken dan drink je eerst aardig wat alcohol danvoel je geen pijn meer dan neuk je je vriendin zonder glijmiddel in haar kontgat dat pak je een mes en de stoerst snij je een gat in zijn strot en dan pak je ze tong en steek hem in de fik dat zal dat stelletje kankerdekankerdekanker wikkers is leren
gebruik eens komma's en punten mongoolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:58 schreef dionmaggot het volgende:
als je het wilt aanpakken dan drink je eerst aardig wat alcohol danvoel je geen pijn meer dan neuk je je vriendin zonder glijmiddel in haar kontgat dat pak je een mes en de stoerst snij je een gat in zijn strot en dan pak je ze tong en steek hem in de fik dat zal dat stelletje kankerdekankerdekanker wikkers is leren
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Het verhaal gaat verder. Ik had haar verwijderd uit mijn telefoon, van MSN en van Hyves.
Ik wou niks meer met haar te maken hebben. Tot mijn grote verbazing kon zij nog wel tegen mij praten op MSN en deelde zij mij mede dat ze de verkeerde keuze had gemaakt en dat ze met mij moest praten. De volgende dag heb ik met haar gesproken. Ze begon te huilen...![]()
Ik kon dit niet aanzien en heb haar teruggenomen uit de hoop dat ze dan gelukkiger werd.
Nu blijkt dat ze maandag weer met die andere heeft afgesproken.![]()
![]()
Dat deed ik ook. Ik wou niks meer met haar te maken hebben. Alleen tja, als een meisje om mij moet huilen dat doet mij toch wel iets.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:47 schreef John_Q het volgende:
Waarom laat je je zo kennen TS?
Omdat ze gaat huilen neem je haar terug?![]()
Ze spreekt ook nog eens af met die andere gozer, dumpen dus en verder gaan met je leven.
Dat kan ik me ook wel voorstellen maar je wilt toch niet 1 van de 2 bij haar zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Ik wou niks meer met haar te maken hebben. Alleen tja, als een meisje om mij moet huilen dat doet mij toch wel iets.
Ja, maar ik ben gewoon verliefd op haar. En dat gaat niet zo maar over.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:52 schreef John_Q het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen maar je wilt toch niet 1 van de 2 bij haar zijn?
Beetje eergevoel/principes heb je toch wel?
Ik kan je zeggen ( uit ervaring ) dat je dan nooit meer iets om dat mens moet geven. Dat is het enige wapen dat vrouwen dan naar boven kunnen halen en veel mannen trappen daar nog in ook. Geloof me nou, de enige die hier plezier aan heeft is zij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Ik wou niks meer met haar te maken hebben. Alleen tja, als een meisje om mij moet huilen dat doet mij toch wel iets.
Liefde maakt dan echt blindquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon verliefd op haar. En dat gaat niet zo maar over.
En ik heb ook tegen haar gezegd dat dit de laatste keer is en dat ik haar dan nooit meer wil zien...
[..]
Ik ben ook een baas, alleen ik faal op liefdesgebied.Vergeet baas nummer één niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Vergeet baas nummer één niet.\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neee
Allemaal een grote bek in de studio, maar no way dat ze dat ooit hadden tegen Biggie Smalls persoonlijk.quote:
quote:
Eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef Choad het volgende:
Ja doodgebloed topique. Dat er geen #2 mag komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |