Dat zeg ik. En als je opgepakt wordt dan kan je je verdedigen met de simpel te onthouden toverspreuk:quote:
Sommige users hebben dat. Ik voel met TS mee (aan zijn vriending)quote:
Mag ze dat al van paps en mams aangezien zij 12 is??quote:
Dat moet je gewoon doen inderdaad, krijgt ze zeker een jaar huisarrest en geen kledingzak geldquote:
Haha, ik doe nou kinderachtig, is het ook wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doen inderdaad, krijgt ze zeker een jaar huisarrest en geen kledingzak geld
Bron?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, ik doe nou kinderachtig, is het ook wel.
Maar kijk; ze heeft het met een Duitser gedaan toen ze 11 was. Dit heb ik allemaal in de gespreksgeschiedenis, en dit mogen haar ouders niet weten.
Post de gespreksgeschiedenis hier dan, dan heb je haar helemaal te grazen genomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, ik doe nou kinderachtig, is het ook wel.
Maar kijk; ze heeft het met een Duitser gedaan toen ze 11 was. Dit heb ik allemaal in de gespreksgeschiedenis, en dit mogen haar ouders niet weten.
Je kunt veel van TS zeggen, maar ik heb er wel respect voor dat hij het gewoon allemaal post. Wel terecht overigens, wat denk zij wel niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een heerlijke topic weer van AP
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: mensen kicken op mijn vriendin, en ik weet niet wat ik moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |