Pics van je vriendin plaatsenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: mensen kicken op mijn vriendin, en ik weet niet wat ik moet doen.
Oh rebelse jongen jijquote:Op maandag 11 januari 2010 16:20 schreef Salvad0R het volgende:
Noem je dat een acceptatieprobleem?
Ik pik het hele systeem niet, kan je nagaan.
hun op de bek pakken voor de neus van je vriendinquote:Op maandag 11 januari 2010 16:22 schreef Westerling het volgende:
Op dr bek pakken voor hun neus.
Dat dus. +quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Nemain het volgende:
Wat doet je vriendin dan als er iemand aan haar zit?
Kan ik jou ook claimen? zoja * Claimedquote:
Wat moet ik anders, ik ben niet zo'n held als jij.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef no1uknow het volgende:
Je pikt het niet! Je opent er een topic over!
True.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, ik ben niet zo'n held als jij.
Wat ben jij dan voor kneus, Sorry AP, maar ik had meer 'mans' gedrag van jou verwachtquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Zo zijn er de hele tijd mensen die aan haar zitten. Ik heb geen idee wat ik moet doen.
Horen geestelijke gehandicapten niet meer op hun dagverblijf te zitten?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Vriendin van TS is 12 en ze heeft hem weer teruggenomen nadat hij urenlang heeft lopen huilen en smeken op MSN
Wakker worden want jij hebt geen vriendinquote:[b]Op maandag 11 januari 2010 16:17 ik weet niet wat ik moet doen.
Zeg dat ze er geen probleem mee moeten hebben dat haar slipje nog plakkerig is van jouw spul.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, ik ben niet zo'n held als jij.
Nee, maar handig voor je moeder: er is een kinderdagverblijf voor jouquote:Op maandag 11 januari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Horen geestelijke gehandicapten niet meer op hun dagverblijf te zitten?
Laat haar jou dan daar maar snel heenbrengen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar handig voor je moeder: er is een kinderdagverblijf voor jou
Wow! Al jouw lettertjes zijn groot. Hoe doe je dat????quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Vriendin van TS is 12 en ze heeft hem weer teruggenomen nadat hij urenlang heeft lopen huilen en smeken op MSN
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Ik zou eerder jouw moeder daarheen brengen aangezien ze geen man op de wereld heeft gebracht.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat haar jou dan daar maar snel heenbrengen.
Wat zou een echte baas als jou doen in dit soort situaties.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou eerder jouw moeder daarheen brengen aangezien ze geen man op de wereld heeft gebracht.
Lees mijn posts een stukje hierboven dan pannenkoekquote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat zou een echte baas als jou doen in dit soort situaties.
Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |