Beste Nienke,quote:
Ik heb wel het idee dat het bij de publieken wat minder sensatiebejag zal zijn... Maar ik zou me idd niet snel opgevenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet moeten zeggen, maar denk je echt dat mensen hierop reageren? Als ik zo'n programma bekijk vind ik het echt afschuwelijk en apart dat mensen zich daarvoor opgeven.
Waarom?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet moeten zeggen, maar denk je echt dat mensen hierop reageren? Als ik zo'n programma bekijk vind ik het echt afschuwelijk en apart dat mensen zich daarvoor opgeven.
Omdat ik het toch altijd best triest vind, als een programma wat wordt uitgezonden op tv, wat dus iedereen kan zien, iemand zijn relatie probeert te redden.quote:
Oké, dat verklaart het "apart". Maar waarom dan afschuwelijk?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik het toch altijd best triest vind, als een programma wat wordt uitgezonden op tv, wat dus iedereen kan zien, iemand zijn relatie probeert te redden.
Humor bij de EOquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef redjerelatie het volgende:
Beste Zargon,
dank voor de correctie. Heb 't meteen aangepast. (of was het nou aan gepast)
Whehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:41 schreef eriksd het volgende:
Niet de EO-bashen, naar goed christelijk gebruik doen ze aan zelfkastijding.
Ik vind dat echt zo onbegrijpelijk. Meneer heeft een leidinggevende functie.quote:
IDD!! Snap wel dat mensen dan desperate zijn maar ik zou niet de godganze wereld erbij willen betrekken! Nee, bij dit soort progr zap ik vrolijk verder.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |