Oehhh regel de fok knokploeg!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, met die vriend van haar.
Ik ben een baas, ik doe het alleen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehhh regel de fok knokploeg!
quote:
Waar maak je je dan zo druk over. Heeft ze iemand anders een zoen gegeven voor een Ipodhoesje?quote:
Hij heeft je lekker gedist en gaat haar nu ontmaagden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit kreeg ik van haar vriendje:
[..]
kuthoerquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Nemain het volgende:
Wat doet je vriendin dan als er iemand in haar zit?
Ja man, jij bent echt een baasquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben een baas, ik doe het alleen.
Mooi voorzet om mensen te lokken hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou eens even wat gespreksgeschiedenissen gaan plaatsen.
Ik geloof jou niet meer met jouw lokacties in dit faaltopic.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou eens even wat gespreksgeschiedenissen gaan plaatsen.
Hij is ook nog een kinderlokker, met zijn 12-jarige vriendinquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik geloof jou niet meer met jouw lokacties in dit faaltopic.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben een baas, ik doe het alleen.
ik vind je een aardige jongenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik doe nou wel erg stoer... maar eigenlijk ben ik heel verdrietig... ik zou paar een graag reacties hebben die mij helpen om er weer bovenop te komen.
[ afbeelding ]
Als jullie meer willen, dan krijgen jullie dat. Ik heb het gehad met haar.
WTF! is dit voor bullshit dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik doe nou wel erg stoer... maar eigenlijk ben ik heel verdrietig... ik zou paar een graag reacties hebben die mij helpen om er weer bovenop te komen.
[ afbeelding ]
Boringquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
je verdient beter,she's a hoquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
het is nog steeds zijn vriendinquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
Wanneer komt er een EKTE update met pics en sappige verhalen over het uitgewoonde kutje van je 12 jarige ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is allang uit, ze is met een ander en ik voel me veel te goed voor haar.Zet die spoiler maa rin je OP onder SAMENVATTING.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan hier een slotje op. Aandachtsnol.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is allang uit, ze is met een ander en ik voel me veel te goed voor haar.post meer msn gesprekken dan als het toch uit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
En pics.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
post meer msn gesprekken dan als het toch uit is
stel dan gewoon 50 posts per pagina inquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:42 schreef GlenSpey het volgende:
Geen zorgen TS, je bent niet de enigste die faalt.
Ik bijvoorbeeld,
ik heb net alle 10 pagina's van dit topic door zitten lezen in de hoop dat het ergens leuk werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |