Ach dat meisje heeft het wel in zich om de nieuwe fok hoer te worden ondanks haar 12jarige leeftijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt veel van TS zeggen, maar ik heb er wel respect voor dat hij het gewoon allemaal post. Wel terecht overigens, wat denk zij wel niet.
Ah da's zo'n boerentrien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
Gespreksgeschiedenissen komen nog.
Maar het is niet meer je vriendin dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
Ik zou wel geven. Hoe oud is ze? En waarom een zijkant foto.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
12quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou wel geven. Hoe oud is ze? En waarom een zijkant foto.
Waarom moet jij het weer verpesten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n kneus he, jij was 15 toch?
Heb je wel al gezoend?quote:
Kan dat nog verder dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom moet jij het weer verpesten?
Ja je weet het niet he met jou, pijpen nog niet gedaan dus dan maar rustig beginnenquote:
Je zou toch wat anders met hun moeten doen gezien je reputatiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
2 meisjes bereid te vinden om haar te bitchslappen.
Pics komen morgen online!
Ja want morgen komen er dus picsquote:
Dude, een 12jarige kind laten bitchslappen, pak dan haar knikkers afquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
masterlijk TS, zet dit doorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
Triest man, de eckte bazen touchen je chick...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
Doe maar niet straks opent hij daar een topic over, dat hij geslagen is...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Triest man, de eckte bazen touchen je chick...
Vervolgens doe je helamaal niets. Daarna dumpt ze jou en ga jij andere meisjes zoeken om haar te slaan![]()
Ik hoop dat haar nieuwe vriend je tanden eruit rost.
quote:Wat ben jij voor een zielige kneus,
Gaat iej op niet OK stemmen,
Je kan er niet tegen dat zij het uit maakt en dan reageer je dat af op mij..:-s
Beetje kinderagtig niet..??
Als je nog langs wil komen zeg je maar wanneer je wilt..
Als je egt zo erg baalt dat je haar kwijt bent,
Dat begrijp ik trouwens wel hoor..;-)
OK ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit kreeg ik van haar vriendje:
[..]
Negert heeft gelijk. Like it or not.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
goede reactiequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
ik wil je vriendin batsen, niet kicken!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: mensen kicken op mijn vriendin, en ik weet niet wat ik moet doen.
Zonder chatlogs oid moet je gewoon accepteren dat dit topic naar beneden zakt, TS.quote:
Idd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Zonder chatlogs oid moet je gewoon accepteren dat dit topic naar beneden zakt, TS.
Oké, doe je best!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil ze best posten, maar ik zit nu op de computer waar ze niet opstaan.
En als ik ze vanavond ga posten moet ik eerst die namen veranderen en weg painten.
Dat heb je toch wel over voor een beetje backfire-aandacht?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil ze best posten, maar ik zit nu op de computer waar ze niet opstaan.
En als ik ze vanavond ga posten moet ik eerst die namen veranderen en weg painten.
Met een 12jarige meisjequote:
Nee, met die vriend van haar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met een 12jarige meisje![]()
Vorige week wou je haar nog terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |