Ach dat meisje heeft het wel in zich om de nieuwe fok hoer te worden ondanks haar 12jarige leeftijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt veel van TS zeggen, maar ik heb er wel respect voor dat hij het gewoon allemaal post. Wel terecht overigens, wat denk zij wel niet.
Ah da's zo'n boerentrien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
Gespreksgeschiedenissen komen nog.
Maar het is niet meer je vriendin dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
Ik zou wel geven. Hoe oud is ze? En waarom een zijkant foto.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Snol in kwestie.
12quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou wel geven. Hoe oud is ze? En waarom een zijkant foto.
Waarom moet jij het weer verpesten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n kneus he, jij was 15 toch?
Heb je wel al gezoend?quote:
Kan dat nog verder dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom moet jij het weer verpesten?
Ja je weet het niet he met jou, pijpen nog niet gedaan dus dan maar rustig beginnenquote:
Je zou toch wat anders met hun moeten doen gezien je reputatiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
2 meisjes bereid te vinden om haar te bitchslappen.
Pics komen morgen online!
Ja want morgen komen er dus picsquote:
Dude, een 12jarige kind laten bitchslappen, pak dan haar knikkers afquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
masterlijk TS, zet dit doorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
Triest man, de eckte bazen touchen je chick...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
UPDATE:
Doe maar niet straks opent hij daar een topic over, dat hij geslagen is...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Triest man, de eckte bazen touchen je chick...
Vervolgens doe je helamaal niets. Daarna dumpt ze jou en ga jij andere meisjes zoeken om haar te slaan![]()
Ik hoop dat haar nieuwe vriend je tanden eruit rost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |