trio?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jongen, als je dit niet gelooft moet je Apebeer maar eens vragen. Die knakker heb ik op MSN en die weet ook daar alles van.
Prima bron inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jongen, als je dit niet gelooft moet je Apebeer maar eens vragen. Die knakker heb ik op MSN en die weet ook daar alles van.
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef MilfLover het volgende:
Heey pikkebaas ga je nog wat interessante msngesprekken plaatsen of wat. Dat domme gelul van jou is ook niet bepaald boeiend.
Dus pics en interessante msngesprekken wil ik zien.
En anders gewoon een slotje hierop![]()
Gast wat ben jij nou weer voor waardeloze gebruiker wat een taalgebruikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:58 schreef dionmaggot het volgende:
als je het wilt aanpakken dan drink je eerst aardig wat alcohol danvoel je geen pijn meer dan neuk je je vriendin zonder glijmiddel in haar kontgat dat pak je een mes en de stoerst snij je een gat in zijn strot en dan pak je ze tong en steek hem in de fik dat zal dat stelletje kankerdekankerdekanker wikkers is leren
gebruik eens komma's en punten mongoolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:58 schreef dionmaggot het volgende:
als je het wilt aanpakken dan drink je eerst aardig wat alcohol danvoel je geen pijn meer dan neuk je je vriendin zonder glijmiddel in haar kontgat dat pak je een mes en de stoerst snij je een gat in zijn strot en dan pak je ze tong en steek hem in de fik dat zal dat stelletje kankerdekankerdekanker wikkers is leren
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Het verhaal gaat verder. Ik had haar verwijderd uit mijn telefoon, van MSN en van Hyves.
Ik wou niks meer met haar te maken hebben. Tot mijn grote verbazing kon zij nog wel tegen mij praten op MSN en deelde zij mij mede dat ze de verkeerde keuze had gemaakt en dat ze met mij moest praten. De volgende dag heb ik met haar gesproken. Ze begon te huilen...![]()
Ik kon dit niet aanzien en heb haar teruggenomen uit de hoop dat ze dan gelukkiger werd.
Nu blijkt dat ze maandag weer met die andere heeft afgesproken.![]()
![]()
Dat deed ik ook. Ik wou niks meer met haar te maken hebben. Alleen tja, als een meisje om mij moet huilen dat doet mij toch wel iets.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:47 schreef John_Q het volgende:
Waarom laat je je zo kennen TS?
Omdat ze gaat huilen neem je haar terug?![]()
Ze spreekt ook nog eens af met die andere gozer, dumpen dus en verder gaan met je leven.
Dat kan ik me ook wel voorstellen maar je wilt toch niet 1 van de 2 bij haar zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Ik wou niks meer met haar te maken hebben. Alleen tja, als een meisje om mij moet huilen dat doet mij toch wel iets.
Ja, maar ik ben gewoon verliefd op haar. En dat gaat niet zo maar over.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:52 schreef John_Q het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen maar je wilt toch niet 1 van de 2 bij haar zijn?
Beetje eergevoel/principes heb je toch wel?
Ik kan je zeggen ( uit ervaring ) dat je dan nooit meer iets om dat mens moet geven. Dat is het enige wapen dat vrouwen dan naar boven kunnen halen en veel mannen trappen daar nog in ook. Geloof me nou, de enige die hier plezier aan heeft is zij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Ik wou niks meer met haar te maken hebben. Alleen tja, als een meisje om mij moet huilen dat doet mij toch wel iets.
Liefde maakt dan echt blindquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon verliefd op haar. En dat gaat niet zo maar over.
En ik heb ook tegen haar gezegd dat dit de laatste keer is en dat ik haar dan nooit meer wil zien...
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben ook een baas, alleen ik faal op liefdesgebied.Vergeet baas nummer één niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Vergeet baas nummer één niet.\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neee
Allemaal een grote bek in de studio, maar no way dat ze dat ooit hadden tegen Biggie Smalls persoonlijk.quote:
quote:
Eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef Choad het volgende:
Ja doodgebloed topique. Dat er geen #2 mag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |