Ik heb al jaren een vriendin van dezelfde leeftijd waar we elkaar vertrouwen in de relatie. Gezien jouw topics is dat niet bij jou zo, balzak.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat zou een echte baas als jou doen in dit soort situaties.
Ik ben benieuwd.
Pics van je vriendin.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een vriendin van dezelfde leeftijd waar we elkaar vertrouwen in de relatie. Gezien jouw topics is dat niet bij jou zo.
Jongen, kijk eens goed naar jezelf.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat zou een echte baas als jou doen in dit soort situaties.
Ik ben benieuwd.
o.us laat ons niet langer in spanning: Pics van je chickquote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een vriendin van dezelfde leeftijd waar we elkaar vertrouwen in de relatie. Gezien jouw topics is dat niet bij jou zo.
:$
Wil je de vriendin van TS zo niet noemenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef illusions het volgende:
Wat een slet. Ze kickt gewoon op alle aandacht van die wiggers en TS ziet dat niet in.
Komen er nu wel aan na diequote:
Waar de kanker ben jij mee bezig man?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je de vriendin van TS zo niet noemen [ afbeelding ]? Alsjeblieft [ afbeelding ]?
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef 3keernix het volgende:
AP dit is wat voor jou [OPROEP] Wil je je relatie een laatste kans geven?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |