Ik heb nog nooit een man ontmoet die meer wilde dan ikquote:Op zondag 10 januari 2010 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik wil belachelijk veel en m'n vriendje wil zo mogelijk nog meerik zou niet kunnen leven met een man die minder zin had dan ik.
Oh my.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat schijnen ze te doen in het Amsterdamse studentencorps!
Ze komen met steeds gekkere dingen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo welke sletten doen dat allemaal danquote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man ontmoet die meer wilde dan ik
Nymfomaniekeuring!quote:
Serieus?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik spacede ook altijd lekker op Ritalin!
Geile dispuutssletjes, jwz.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Zo welke sletten doen dat allemaal dan
Nee.quote:
I did that, once.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik spacede ook altijd lekker op Ritalin!
Voor vrouwen ja, ze doen altijd net alsof het voor mannen moeilijk is, maar als ik je een inhoudelijke PM zou sturen zou jij denken, hmmm, ff over nadenken, en als de gemiddelde klb-user je een dom hosselbericht zou sturen zou je em al vrij snel deleten of negeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat het makkelijk is?
Namen, rugnummers?quote:
Ja deze info. Daar geef ik 4 kudos voor.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef PhifeDawg het volgende:
Wat is ritalin en hoe krijg ik het. En wat gebeurd er.
Op recept.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef PhifeDawg het volgende:
Wat is ritalin en hoe krijg ik het. En wat gebeurd er.
Jij wilde mij niet, zei je via PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat wij Bonny & Clyde waren. Maar je sluit me gewoon buiten in bepaalde dingen.
Met hoeveel chici's ben jij gegaan, eerlijke man?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor vrouwen ja, ze doen altijd net alsof het voor mannen moeilijk is, maar als ik je een inhoudelijke PM zou sturen zou jij denken, hmmm, ff over nadenken, en als de gemiddelde klb-user je een dom hosselbericht zou sturen zou je em al vrij snel deleten of negeren.
Dus dankzij het gebrek aan normaal gedrag van de mannelijke medemens, heb ik het nu voor het kiezen, dan wanneer ik zo'n foute opschepperige hosselaar zou zijn.
God, gaat die weer hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor vrouwen ja, ze doen altijd net alsof het voor mannen moeilijk is, maar als ik je een inhoudelijke PM zou sturen zou jij denken, hmmm, ff over nadenken, en als de gemiddelde klb-user je een dom hosselbericht zou sturen zou je em al vrij snel deleten of negeren.
Dus dankzij het gebrek aan normaal gedrag van de mannelijke medemens, heb ik het nu voor het kiezen, dan wanneer ik zo'n foute opschepperige hosselaar zou zijn.
Ja.quote:
Nee, nee, dat heb ik nooit gezegd. Lees het nog maar eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij wilde mij niet, zei je via PM.
Ik probeer hier zelf info te krijgen. Dus ik heb het niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, heb jij Ritalin? Neem wat voor mij mee okay, als je hierheen komt.
Ja vrienden van mij ook maar die spreek ik nu nooit meer dus m'n ritalinstash is ook gone with the windquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.Zo'n vriend van me krijgt het daarvoor. Geniaal
Oja, klopt. Tegenpolen trekken elkaar aan, tho'.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, nee, dat heb ik nooit gezegd. Lees het nog maar eens.
Waarom zou je een oud spook een pm sturen?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fuck you, je wilt gewoon niet sharen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik probeer hier zelf info te krijgen. Dus ik heb het niet.
Ik heb een keer zo'n popperspray gebruikt, maar dat is natuurlijk niet the real deal en het werkte voor geen meter.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:24 schreef Allure_ het volgende:
Wie doet hier wel eens poppers? Dat lijkt me wel leuk namelijk.
Volgens mij hebben wij twee ook wel ADHD. Alleen nooit laten testen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck you, je wilt gewoon niet sharen.Zou ik adhd kunnen faken?
Maarja, jij bent al bezig met 5 andere chimi's. Ik wacht welquote:Op zondag 10 januari 2010 23:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja, klopt. Tegenpolen trekken elkaar aan, tho'.
Alleen surfen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is het internet. Je kan niet lopen op het internet.
Ik zou het denk ik kunnen faken, ik praat nogal veel. Maar ik heb wel geduld.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij twee ook wel ADHD. Alleen nooit laten testen.![]()
Ja, maar ik bedoel zo'n flesje met dat spul wat je gewoon in 1 keer moet opdrinkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n popperspray gebruikt, maar dat is natuurlijk niet the real deal en het werkte voor geen meter.
Mensen die competitie schuwen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, jij bent al bezig met 5 andere chimi's. Ik wacht wel.
Zooi voor ADHD'ers. Op Recept, je word en heel druk van, depressief als het is uitgewerkt, je hebt totaal geen honger als je het hebt ingenomen, en zodra het is uitgewerkt eet je kilo's.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja deze info. Daar geef ik 4 kudos voor.
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is het internet. Je kan niet lopen op het internet.
4 Kudos voor jou.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zooi voor ADHD'ers. Op Recept, je word en heel druk van, depressief als het is uitgewerkt, je hebt totaal geen honger als je het hebt ingenomen, en zodra het is uitgewerkt eet je kilo's.
Ze neemt sommige dingen soms nogal serieus.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Agh was een grapje alleen ze snapte het niet.
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gekquote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
Met poppers kun je ook goed anaal. Want al je spieren ontspannen.
Handig voor naakt daggeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
Met poppers kun je ook goed anaal. Want al je spieren ontspannen.
Poppers drink je toch niet? Maar inhaleer je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel zo'n flesje met dat spul wat je gewoon in 1 keer moet opdrinken. Volgens mij is dat echt lekker
.
Eeuwig dank.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik help je de goede tijd te hebben.
9 in heel mijn leven, weinig he?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met hoeveel chici's ben jij gegaan, eerlijke man?
O, dat wist ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is een animatie met een stickfiguur die loopt.
Niet dat ik een expert ben, maar je kunt het ook uit zo'n klein flesje drinken toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Poppers drink je toch niet? Maar inhaleer je.
Bwehe, dat is waar. Zonder kan ookquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gek! En bovendien zeggen ze dat als het dan uitwerkt dat je anus zich helemaal samenkrampt, kan er beter geen piem0l meer inzitten want dan ben je best wel screwed. Letterlijk.
*kijkt rond of NG of Japsnars er is*quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij me al een oude vrouw vindt, valt er voor mij niet veel te halen?
7 is gemiddeld in NL.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
9 in heel mijn leven, weinig he?
Tenminste ik neem aan dat je seks bedoelt?
Oh ik pas 5, hosselaar die je bent.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
9 in heel mijn leven, weinig he?
Tenminste ik neem aan dat je seks bedoelt?
niet iedereen is zo'n volleerde anaalneukert als jouquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gek! En bovendien zeggen ze dat als het dan uitwerkt dat je anus zich helemaal samenkrampt, kan er beter geen piem0l meer inzitten want dan ben je best wel screwed. Letterlijk.
Niet dat ik weet, het is wel een vloeistof. Een vluchtige vloeistof.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet dat ik een expert ben, maar je kunt het ook uit zo'n klein flesje drinken toch?
En dan tel ik een slechte keer mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh ik pas 5, hosselaar die je bent.
Om de leraar anaal te nemenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, het is wel een vloeistof. Een vluchtige vloeistof.
In 5 havo gebruikten wij het weleens tijdens de les.
mwoah, je inhaleert het wel hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet dat ik een expert ben, maar je kunt het ook uit zo'n klein flesje drinken toch?
Mr. Sunshine.quote:
Serieus?quote:
OMG MENSEN DIE JONGER ZIJN DAN JIJ.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
*kijkt rond of NG of Japsnars er is*
Ik heb niets tegen 20+, maar bij voorkeur jonger dan ik. Maar ik heb tot mijn verbazing gemerkt dat ik blijkbaar ook game heb bij 22'ers.
Karl Popper die stelt dat alleen falsificatie mogelijk is, geen verificatie bij sociale wetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Poppers drink je toch niet? Maar inhaleer je.
Pics van je anus.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen zonder glijmiddel inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoor. Lijkt me eerder glijmiddel nodig
Ik luisterde net Xtal , en ik moest aan je denkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
Gvd. Fok laadde weer eens niet.Ancilla.
Aphex Twin.
Nou, ik denk dat er weinig onder komenquote:
Hihi.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luisterde net Xtal , en ik moest aan je denken.
Als we dood zijn, stopt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af he, de SC gaat zovaak over seks, zouden we er ooit over uitgepraat raken?
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Janies, zullen we nu alvast afspreken dat we aan partner ruil gaan doen?
Ik hossel PD eerst.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je kan me altijd nog bellen als je 1 tekort komt.
Dat valt nog echt wel mee hoor. Veel gelovigen houden het bij 1. Plus je hebt mensen die het helemaal niet doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er weinig onder komen
I'm not.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n volleerde anaalneukert als jou
quote:
Glijmiddel is genoeg te vinden in het gaatje ernaastquote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoor. Lijkt me eerder glijmiddel nodig
Ik doe hier maar niet aan meequote:
Heb jij wel een partner dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Janies, zullen we nu alvast afspreken dat we aan partner ruil gaan doen?
Het probleem is dat ik die nog niet hebquote:Op zondag 10 januari 2010 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dat overlegt met jouw partner
+1quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan je dat voortaan dan altijd via msn doen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Glijmiddel is genoeg te vinden in het gaatje ernaast!
Hoezo? Willen jullie niet weten wanneer we gaan meeten?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Glijmiddel is genoeg te vinden in het gaatje ernaast!
quote:
Mijn oom bv, die heeft zelfs nog nooit met een vrouw (of man) in 1 bed geslapenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat valt nog echt wel mee hoor. Veel gelovigen houden het bij 1. Plus je hebt mensen die het helemaal niet doen.
2? Ik weet zeker dat het er 3 zijnquote:
Dat mag je wel pmen maar om in elke post nou PD neer te zetten gaat mij een beetje irriteren.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo? Willen jullie niet weten wanneer we gaan meeten?
Ik zag het, maar snapte het niet. Het was een slechte haiku met teveel woorden.quote:
Wat?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
2? Ik weet zeker dat het er 3 zijnBetrouwbare bron genaamd Sanna
Doet ze al :pquote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hihihi oke.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat mag je wel pmen maar om in elke post nou PD neer te zetten gaat mij een beetje irriteren.
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik die nog niet heb.
Maar hallo zeg, wat heb jij het goed getroffen.
Mooie meisjes mits 15+ doe ik altijd met liefde. Ik tape je mond wel af.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef Allure_ het volgende:
Oh, en Sky: Je voorkeur gaat uit naar jonger, dus daar kan ik dan verder ook niks aan doen.
Mij niet, pure egoboostquote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat mag je wel pmen maar om in elke post nou PD neer te zetten gaat mij een beetje irriteren.
Mag best hoorquote:
O dank je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik die nog niet heb.
Maar hallo zeg, wat heb jij het goed getroffen.
Okequote:Op zondag 10 januari 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mooie meisjes mits 15+ doe ik altijd met liefde. Ik tape je mond wel af.
Dat blijkt, jaquote:Op zondag 10 januari 2010 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag best hoor
[..]
O dank je.
Denk ik![]()
Ik heb gewoon een goede smaak
De eerste twee standjes wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Dus jij doet al het werk dan
?
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers?
[..]
Het is gewoon een anus hoor!
Kutgevoel joh, vooral als je bier op isquote:
5 minuten, toeng elijk afgezet, kutshowquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand dat My Name is Michael oid gekeken
Ik snap het wel ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.
Gisteren even!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me overigens serieus best wel handig als man, een natte lul fapt veel beterquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.
Ik kreeg ook altijd complimentjes met mn ex, die was ook erg aantrekkelijk (een lul, maar aantrekkelijkquote:
Posten die hapquote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef PhifeDawg het volgende:
Volgens mij heb ik wel pics van bt's anus. Ze weet het zelf alleen nog niet
Michael Jackson wordt echt teveel uitgemolkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me overigens serieus best wel handig als man, een natte lul fapt veel beter!
Hehe tsja, ze kunnen niet alles hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd complimentjes met mn ex, die was ook erg aantrekkelijk (een lul, maar aantrekkelijk)
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers?
[..]
Het is gewoon een anus hoor!
Jij dan, hier praten alless maar een smsje om 8,00 uur.quote:
Ik zo op Google zoeken naar anussen, kan ik alleen maar vieze vinden die helemaal niet op mijn eigen lijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.
De reden weet jequote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij dan, hier praten alless maar een smsje om 8,00 uur.
Ik ben een goede jongen, met manieren.quote:
FUUUUUU.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Ugh ik ben kapot maar ik moet nog ff wat maken en ik zit het heel de avond uit te stellen
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo op Google zoeken naar anussen, kan ik alleen maar vieze vinden die helemaal niet op mijn eigen lijken!
Zelfde hier. Alleen dan met lezenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Ugh ik ben kapot maar ik moet nog ff wat maken en ik zit het heel de avond uit te stellen
En een romanticus, toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een goede jongen, met manieren.
Wil jij nu je eerste note?quote:
Thanks but no thanksquote:Op zondag 10 januari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
Bt?! Ik heb een topic voor je, hebben?
hoe weet je of een meisje sex wilt
Uhuh, wat dat betreft lijk ik een beetje op Otis.quote:
Ja. Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een goede jongen, met manieren.
Nee omdat ik dan moet schoonmaken en ik ben lui. Maar ik ken een vriend die het wel doet.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je dat ja als je jezelf aftrekt?
Volgens mij claimt 90% van de jongens een romanticus te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, wat dat betreft lijk ik een beetje op Otis.
Kut... dan moet ik gaan ruimen en in de gaten houdenquote:
Hij is echt heel leuk jaquote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe tsja, ze kunnen niet alles hebben.
Alhoewel Ado dat dus wel heeft.
Ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij claimt 90% van de jongens een romanticus te zijn.
quote:
Nee hoor, we hadden ooit een discussie. Lakitu is het bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar ik ben het echt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk ja
En hij wil mij gewoon
Na 40 vrouwen te hebben geprobeerd, mag ik blijven hangen
Whehe, begin je daar ook altijd over tegen hemquote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk ja
En hij wil mij gewoon
Je hebt nog iets van 9 jaar om me zwaar in te gaan halen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh ik pas 5, hosselaar die je bent.
Waarom zou je het dan meer schoon moeten maken? Een beetje spuug ga je niet dood gaan en met dat zaad moet je toch al iets doen lijkt me.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee omdat ik dan moet schoonmaken en ik ben lui. Maar ik ken een vriend die het wel doet.
Nou enquote:
Ik heb mijne ook weleens bekeken in de spiegel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo op Google zoeken naar anussen, kan ik alleen maar vieze vinden die helemaal niet op mijn eigen lijken!
Ado heeft aids.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk ja
En hij wil mij gewoon
AH DUDEquote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb mijne ook weleens bekeken in de spiegel.Hij is best mooi.
Pics van jou anus mogen ook wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om over exen en sex met exen enzo te pratenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Whehe, begin je daar ook altijd over tegen hem? Mijn vriendin wil nog wel eens mijn exen derbij halen, schijtirritant
Werd je vroeger ook al gepest dan, of alleen nu?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]Ik lijk irl op de linkerhelft van deze smiley.
[..]
Stoelen aanschuiven is niet echt romantisch, gewoon welgemanierd.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik lijk irl op de linkerhelft van deze smiley.
[..]
Nee hoor, we hadden ooit een discussie. Lakitu is het bijvoorbeeld niet. Maar Otis en ik schuiven stoelen aan, bloemen allesss.
Oh kut, ik bedoelde die trouwsmiley.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Werd je vroeger ook al gepest dan, of alleen nu?
Ik ga echt niet mijn sperma als glijmiddel gebruikenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan meer schoon moeten maken? Een beetje spuug ga je niet dood gaan en met dat zaad moet je toch al iets doen lijkt me.
Het geeft echt wel meer bende. Ik heb het wel geprobeerd maar niks voor mij.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan meer schoon moeten maken? Een beetje spuug ga je niet dood gaan en met dat zaad moet je toch al iets doen lijkt me.
Same herequote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om over exen en sex met exen enzo te praten
en het boeit me echt totaal niet hoeveel vrouwen hij gehad zou hebben
Zou jij ook eens moeten doen.quote:
Dat gaat beetje te ver.quote:
Ze bedoelt met: "Er iets mee doen". Schoonmaken.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn sperma als glijmiddel gebruikenDat dan weer net niet
Ik bekijk mijne constantquote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, okequote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het geeft echt wel meer bende. Ik heb het wel geprobeerd maar niks voor mij.
Wie heeft het hier over sperma als glijmiddelquote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn sperma als glijmiddel gebruikenDat dan weer net niet
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh kut, ik bedoelde die trouwsmiley.![]()
![]()
Nee idd, je hoeft niet trots te zijn op veel, of je te schamen btw.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt nog iets van 9 jaar om me zwaar in te gaan halen.
Ik moet er vaak wel om lachen, zoveel van die stakkers die zeggen dat ze namen en mensen met wie ze het deden niet eens meer wisten.
Allemaal 1 grote luchtballon, op enkele uitzonderingen in het Gooi na.
De meeste mensen hebben gewoon maar een beperkt aantal bedpartners gehad en, en er is werkelijk niets cools aan om er veel gehad te hebben, dat betekent enkel dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke relaltie, of een mannelijke of vrouwelijke hoer bent, of nymphomaan.
Prima, als je zo'n afwijking hebt, maar het is geen prestatie.
Ik bedoel, ik kan morgen ook 2000,- van mijn spaarrekening halen en de goedkoopste hoeren uitzoeken, dan sta ik over een paar weken op 70.
Wow, wat een baas ben ik dan.
Nee ik ook nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan me niets romantischer voorstellen als bloemen en een aangeschoven stoel
Nee, dat vind ik onzin. Maar ik geef m'n jas wel aan meisjes als ze het koud hebben, laat ze voorgaan als ik in de rij sta bij clubs ook al is dat vrij normaal, ik moest een keer een meisje van station naar m'n kamer bij mij achterop brengen en toen had ik een kussentje op m'n bagagedrager gelegd enz enz.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Mozy het volgende:
Je hebt van die gasten die dan zon jas op een plas water tyfen zodat hun bitch er over heen kan laufen.
Ik spring gewoon zelf in die plas en schreeuw naar dat mens dat ze door moet lopen terwijl ik spartel als een goudvis op het droge.
Zo romantisch ben ik.
Da's gewoon functioneel, om het gesmolten kaarsvet te gebruiken bij de seks?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Tsja, het is net wat je romantisch vindt. Ik heb ook wel eens kaarsjes aan bijv., maar dat vind ik niet bepaald romantisch.
Ik moet altijd zo om jou lachen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan me niets romantischer voorstellen als bloemen en een aangeschoven stoel
Roze.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bekijk mijne constantsamen met m'n poes, hihihihihi.
Zeg trouwens eens welke kleur piercing ik moet nemen?
nee hoorquote:
mijne welquote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Same heremaar m'n vriend wil het er nooit over hebben.
Zwartquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bekijk mijne constantsamen met m'n poes, hihihihihi.
Zeg trouwens eens welke kleur piercing ik moet nemen?
Ik denk het ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk dat Mozy een hopeloze romanticus is.
Maar het draagt wel bij aan een romantisch sfeertje.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Tsja, het is net wat je romantisch vindt. Ik heb ook wel eens kaarsjes aan bijv., maar dat vind ik niet bepaald romantisch.
Jij bent zo verliefd op Chai, dat je allemaal schattige dingetjes voor haar doet. Net als Jef in GTST. Bijv. een klap ballonnen voor d'r kopen ofzoquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent zo verliefd op Chai, dat je allemaal schattige dingetjes voor haar doet. Net als Jef in GTST. Bijv. een klap ballonnen voor d'r kopen ofzo![]()
.
Cute.quote:
Precies ja. Sowieso, weinig romance als je weet dat je sowieso keihard gaat neuken.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's gewoon functioneel, om het gesmolten kaarsvet te gebruiken bij de seks?
Roze is wel cutequote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo om jou lachen.![]()
[..]
Roze.Maar dat wil je vast niet. Pff, ik weet zo niet wat mooi staat eigenlijk. Waar dacht je zelf aan?
En zwart jaquote:
Ja oke dat doe ik ookquote:Op zondag 10 januari 2010 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik onzin. Maar ik geef m'n jas wel aan meisjes als ze het koud hebben, laat ze voorgaan als ik in de rij sta bij clubs ook al is dat vrij normaal, ik moest een keer een meisje van station naar m'n kamer bij mij achterop brengen en toen had ik een kussentje op m'n bagagedrager gelegd enz enz.
Welgemanierd voor mijn part.
Dit is nog maar als ik geen vriendin heb.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja oke dat doe ik ookOp dat kussentje na dan. Maar dat is toch niet romantisch te noemen
. Ik ga geen jas in een plas water leggen of wat voor shit
. Die normale dingen doe ik allemaal wel maar ik ga niet geforceerd extra dingen doen
. Ik ben dus gewoon normaal romantisch of zo
.
Hahaha, ja doe glow in the dark.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja. Sowieso, weinig romance als je weet dat je sowieso keihard gaat neuken.
[..]
Roze is wel cutemaar dat valt zo weg weet je
! Ik wil glow in the dark
!
[..]
En zwart ja!
Dan ben ik een gentleman, maakt me ook niet uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef PhifeDawg het volgende:
Maar als jullie die dingen romantisch noemen ben ik het zelfs nog
Lachen tochquote:Op maandag 11 januari 2010 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ja doe glow in the dark.Ben benieuwd wat D. ervan vindt.
Een gentleman is beleefd en geordend, een romanticus is chaotisch en impulsiefquote:Op maandag 11 januari 2010 00:04 schreef Maisnon het volgende:
En nu het verschil tussen gentleman en romanticus bespreken
Wat een flapdrolquote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lachen tochhij wilde per se dat ik een gele nam, wtf, geel? Hij zei dat het mooi zou staan bij mijn roomblanke huidje (yeah really
!)
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef S.Seagal het volgende:
Fuck jullie ik dik verhaal typen geen quote niks.
Depends. Als je veel single bent geweest een stuk of 15/20 in het geval van lange relaties lijkt 10 me toch meer acceptabel.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een acceptabel aantal als je 22 bent oid?
Sexpartners dan?
Ik heb hem geslot, TS bleek 14 te zijnquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef S.Seagal het volgende:
Je moet het goed aanpakken:
Met valentijn afgesproken alleen ergens te eten. Maar ik had gewoon hele recepten van het internet gehaald. Inkopen gedaan in de stad. En haar lievelings eten is Mexicaans. Dus allemaal dingen gekocht die bij dat thema passen. En als toetje 2 taartjes in de vorm van een hart. En een pak semi-casual aangedaan omdat ze dat het mooiste vond. Ze kwam langs mij huis om uit eten te gaan en toen zag ze dat.
Dat is wel heel liefquote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef S.Seagal het volgende:
Je moet het goed aanpakken:
Met valentijn afgesproken alleen ergens te eten. Maar ik had gewoon hele recepten van het internet gehaald. Inkopen gedaan in de stad. En haar lievelings eten is Mexicaans. Dus allemaal dingen gekocht die bij dat thema passen. En als toetje 2 taartjes in de vorm van een hart. En een pak semi-casual aangedaan omdat ze dat het mooiste vond. Ze kwam langs mij huis om uit eten te gaan en toen zag ze dat.
Zo goed?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef S.Seagal het volgende:
Fuck jullie ik dik verhaal typen geen quote niks.
Ik ben beleefd, chaotisch, impulsief en voorbedacht.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een gentleman is beleefd en geordend, een romanticus is chaotisch en impulsief
Ik ben beide
Ik zag het jaquote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem geslot, TS bleek 14 te zijn
Whehe, jaquote:
Verschilt tochquote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een acceptabel aantal als je 22 bent oid?
Sexpartners dan?
Dat vind ik best veelquote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Depends. Als je veel single bent geweest een stuk of 15/20 in het geval van lange relaties lijkt 10 me toch meer acceptabel.
Whehe, wat een smoothe boy is hij toch.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lachen tochhij wilde per se dat ik een gele nam, wtf, geel? Hij zei dat het mooi zou staan bij mijn roomblanke huidje (yeah really
!)
Als je het meent, dankje. Want ik wil geen pity-quote.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief
[..]
Zo goed?
Dude what?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Depends. Als je veel single bent geweest een stuk of 15/20 in het geval van lange relaties lijkt 10 me toch meer acceptabel.
Dat is wel erg veel.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dit plaatjequote:Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, wat een smoothe boy is hij toch.![]()
[ afbeelding ]
Nummer 5 vind ik qua kleur wel gaaf. Wat jij?
Holy fuck, gaat zo'n hele pin door je clit heen?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, wat een smoothe boy is hij toch.![]()
[ afbeelding ]
Nummer 5 vind ik qua kleur wel gaaf. Wat jij?
10 als je lange relaties heb, als je op je 14de bent begonnen heb je er dus 8 gehad, 8 van 1.2 jaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef Allure_ het volgende:
Seagal, dat vind ik serieus wel heel romantisch.
Heeft ze nu ook met die laforest of zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef Skylark. het volgende:
Die Pluis_Konijn spoort echt niet voor 100% volgens mij.
Ik vind 10 op je 22e best veel, als je stelt dat je voornamelijk lange relaties hebt gehad jaquote:
Het is een dude toch.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook met die laforest of zo?Beetje vreemd kind inderdaad.
Kan ik me ook in vindenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook kaarsjes aangedaan?quote:
Prima, ik denk wederom dat je mijn post weer eens verkeerd interpreteert, al neuk je met 80 mensen, met wederzijds genoegen, men doet maar, alleen mensen dreigen nogal eens hun aantal bedpartners te overdrijven, net als mensen soms zeggen dat ze meer verdienen dan ze in werkelijkheid doen, dat is gewoon doorzichtig en lachwekkend.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee idd, je hoeft niet trots te zijn op veel, of je te schamen btw.
Het gaat erom of je je er zelf prettig bij voelt en dan ben jij niet de persoon om daarover te oordelen.
Er kunnen allerlei redenen zijn voor een hoger of een lager aantal.
En ik denk dat je het onderschat, ik denk serieus dat er veel mensen zijn die namen niet eens meer weten. Ook denk ik niet dat veel mensen van in de 20 naar de hoeren zijn geweest om hun neuk-count op te krikken.
Het was een pity-quote, maar ik meen het welquote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je het meent, dankje. Want ik wil geen pity-quote.
Nou stel je bent 22 en je hebt 2,5 jaar lang relatie gehad ofzo in totaal. Dan heb je alsnog een jaar of 4 kunnen neuken. Dan vind ik 10 niet veel of weinig.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude what?
22 en dan tien sexpartners icm lange relaties?
Wat noem jij dan lang?
https://www.alloverpiercings.nl/quote:Op maandag 11 januari 2010 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Janies. Heb jij er eigenlijk verschillende piercings in? En waar koop je die?
weet Chai dat ook?quote:
wat de fuckquote:Op maandag 11 januari 2010 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was een pity-quote, maar ik meen het wel
Ik zou heel verlegen worden enzo
En ik vind 20 voor iemand van 22 ook redelijk veel, maar op de een of andere manier boeit het me vanaf een bepaalde leeftijd niet meer, das redelijk hypocriet. Toen ik mn ex leerde kennen was hij 27 en zat ie rond de 80 en dat heb ik nooit veel gevondenterwijl ik dat wel veel had gevonden als ie 22 was geweest en het in feite niet zo heel veel uitmaakt dan
Ik zit zelf trouwens best netjes btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |