Nee.quote:
I did that, once.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik spacede ook altijd lekker op Ritalin!
Voor vrouwen ja, ze doen altijd net alsof het voor mannen moeilijk is, maar als ik je een inhoudelijke PM zou sturen zou jij denken, hmmm, ff over nadenken, en als de gemiddelde klb-user je een dom hosselbericht zou sturen zou je em al vrij snel deleten of negeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat het makkelijk is?
Namen, rugnummers?quote:
Ja deze info. Daar geef ik 4 kudos voor.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef PhifeDawg het volgende:
Wat is ritalin en hoe krijg ik het. En wat gebeurd er.
Op recept.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef PhifeDawg het volgende:
Wat is ritalin en hoe krijg ik het. En wat gebeurd er.
Jij wilde mij niet, zei je via PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat wij Bonny & Clyde waren. Maar je sluit me gewoon buiten in bepaalde dingen.
Met hoeveel chici's ben jij gegaan, eerlijke man?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor vrouwen ja, ze doen altijd net alsof het voor mannen moeilijk is, maar als ik je een inhoudelijke PM zou sturen zou jij denken, hmmm, ff over nadenken, en als de gemiddelde klb-user je een dom hosselbericht zou sturen zou je em al vrij snel deleten of negeren.
Dus dankzij het gebrek aan normaal gedrag van de mannelijke medemens, heb ik het nu voor het kiezen, dan wanneer ik zo'n foute opschepperige hosselaar zou zijn.
God, gaat die weer hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor vrouwen ja, ze doen altijd net alsof het voor mannen moeilijk is, maar als ik je een inhoudelijke PM zou sturen zou jij denken, hmmm, ff over nadenken, en als de gemiddelde klb-user je een dom hosselbericht zou sturen zou je em al vrij snel deleten of negeren.
Dus dankzij het gebrek aan normaal gedrag van de mannelijke medemens, heb ik het nu voor het kiezen, dan wanneer ik zo'n foute opschepperige hosselaar zou zijn.
Ja.quote:
Nee, nee, dat heb ik nooit gezegd. Lees het nog maar eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij wilde mij niet, zei je via PM.
Ik probeer hier zelf info te krijgen. Dus ik heb het niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, heb jij Ritalin? Neem wat voor mij mee okay, als je hierheen komt.
Ja vrienden van mij ook maar die spreek ik nu nooit meer dus m'n ritalinstash is ook gone with the windquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.Zo'n vriend van me krijgt het daarvoor. Geniaal
Oja, klopt. Tegenpolen trekken elkaar aan, tho'.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, nee, dat heb ik nooit gezegd. Lees het nog maar eens.
Waarom zou je een oud spook een pm sturen?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fuck you, je wilt gewoon niet sharen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik probeer hier zelf info te krijgen. Dus ik heb het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |