Hahaha, ja doe glow in the dark.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja. Sowieso, weinig romance als je weet dat je sowieso keihard gaat neuken.
[..]
Roze is wel cutemaar dat valt zo weg weet je
! Ik wil glow in the dark
!
[..]
En zwart ja!
Dan ben ik een gentleman, maakt me ook niet uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef PhifeDawg het volgende:
Maar als jullie die dingen romantisch noemen ben ik het zelfs nog
Lachen tochquote:Op maandag 11 januari 2010 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ja doe glow in the dark.Ben benieuwd wat D. ervan vindt.
Een gentleman is beleefd en geordend, een romanticus is chaotisch en impulsiefquote:Op maandag 11 januari 2010 00:04 schreef Maisnon het volgende:
En nu het verschil tussen gentleman en romanticus bespreken
Wat een flapdrolquote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lachen tochhij wilde per se dat ik een gele nam, wtf, geel? Hij zei dat het mooi zou staan bij mijn roomblanke huidje (yeah really
!)
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef S.Seagal het volgende:
Fuck jullie ik dik verhaal typen geen quote niks.
Depends. Als je veel single bent geweest een stuk of 15/20 in het geval van lange relaties lijkt 10 me toch meer acceptabel.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een acceptabel aantal als je 22 bent oid?
Sexpartners dan?
Ik heb hem geslot, TS bleek 14 te zijnquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef S.Seagal het volgende:
Je moet het goed aanpakken:
Met valentijn afgesproken alleen ergens te eten. Maar ik had gewoon hele recepten van het internet gehaald. Inkopen gedaan in de stad. En haar lievelings eten is Mexicaans. Dus allemaal dingen gekocht die bij dat thema passen. En als toetje 2 taartjes in de vorm van een hart. En een pak semi-casual aangedaan omdat ze dat het mooiste vond. Ze kwam langs mij huis om uit eten te gaan en toen zag ze dat.
Dat is wel heel liefquote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef S.Seagal het volgende:
Je moet het goed aanpakken:
Met valentijn afgesproken alleen ergens te eten. Maar ik had gewoon hele recepten van het internet gehaald. Inkopen gedaan in de stad. En haar lievelings eten is Mexicaans. Dus allemaal dingen gekocht die bij dat thema passen. En als toetje 2 taartjes in de vorm van een hart. En een pak semi-casual aangedaan omdat ze dat het mooiste vond. Ze kwam langs mij huis om uit eten te gaan en toen zag ze dat.
Zo goed?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef S.Seagal het volgende:
Fuck jullie ik dik verhaal typen geen quote niks.
Ik ben beleefd, chaotisch, impulsief en voorbedacht.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een gentleman is beleefd en geordend, een romanticus is chaotisch en impulsief
Ik ben beide
Ik zag het jaquote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem geslot, TS bleek 14 te zijn
Whehe, jaquote:
Verschilt tochquote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een acceptabel aantal als je 22 bent oid?
Sexpartners dan?
Dat vind ik best veelquote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Depends. Als je veel single bent geweest een stuk of 15/20 in het geval van lange relaties lijkt 10 me toch meer acceptabel.
Whehe, wat een smoothe boy is hij toch.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lachen tochhij wilde per se dat ik een gele nam, wtf, geel? Hij zei dat het mooi zou staan bij mijn roomblanke huidje (yeah really
!)
Als je het meent, dankje. Want ik wil geen pity-quote.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief
[..]
Zo goed?
Dude what?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Depends. Als je veel single bent geweest een stuk of 15/20 in het geval van lange relaties lijkt 10 me toch meer acceptabel.
Dat is wel erg veel.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dit plaatjequote:Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, wat een smoothe boy is hij toch.![]()
[ afbeelding ]
Nummer 5 vind ik qua kleur wel gaaf. Wat jij?
Holy fuck, gaat zo'n hele pin door je clit heen?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, wat een smoothe boy is hij toch.![]()
[ afbeelding ]
Nummer 5 vind ik qua kleur wel gaaf. Wat jij?
10 als je lange relaties heb, als je op je 14de bent begonnen heb je er dus 8 gehad, 8 van 1.2 jaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef Allure_ het volgende:
Seagal, dat vind ik serieus wel heel romantisch.
Heeft ze nu ook met die laforest of zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef Skylark. het volgende:
Die Pluis_Konijn spoort echt niet voor 100% volgens mij.
Ik vind 10 op je 22e best veel, als je stelt dat je voornamelijk lange relaties hebt gehad jaquote:
Het is een dude toch.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook met die laforest of zo?Beetje vreemd kind inderdaad.
Kan ik me ook in vindenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook kaarsjes aangedaan?quote:
Prima, ik denk wederom dat je mijn post weer eens verkeerd interpreteert, al neuk je met 80 mensen, met wederzijds genoegen, men doet maar, alleen mensen dreigen nogal eens hun aantal bedpartners te overdrijven, net als mensen soms zeggen dat ze meer verdienen dan ze in werkelijkheid doen, dat is gewoon doorzichtig en lachwekkend.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee idd, je hoeft niet trots te zijn op veel, of je te schamen btw.
Het gaat erom of je je er zelf prettig bij voelt en dan ben jij niet de persoon om daarover te oordelen.
Er kunnen allerlei redenen zijn voor een hoger of een lager aantal.
En ik denk dat je het onderschat, ik denk serieus dat er veel mensen zijn die namen niet eens meer weten. Ook denk ik niet dat veel mensen van in de 20 naar de hoeren zijn geweest om hun neuk-count op te krikken.
Het was een pity-quote, maar ik meen het welquote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je het meent, dankje. Want ik wil geen pity-quote.
Nou stel je bent 22 en je hebt 2,5 jaar lang relatie gehad ofzo in totaal. Dan heb je alsnog een jaar of 4 kunnen neuken. Dan vind ik 10 niet veel of weinig.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude what?
22 en dan tien sexpartners icm lange relaties?
Wat noem jij dan lang?
https://www.alloverpiercings.nl/quote:Op maandag 11 januari 2010 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Janies. Heb jij er eigenlijk verschillende piercings in? En waar koop je die?
weet Chai dat ook?quote:
wat de fuckquote:Op maandag 11 januari 2010 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was een pity-quote, maar ik meen het wel
Ik zou heel verlegen worden enzo
En ik vind 20 voor iemand van 22 ook redelijk veel, maar op de een of andere manier boeit het me vanaf een bepaalde leeftijd niet meer, das redelijk hypocriet. Toen ik mn ex leerde kennen was hij 27 en zat ie rond de 80 en dat heb ik nooit veel gevondenterwijl ik dat wel veel had gevonden als ie 22 was geweest en het in feite niet zo heel veel uitmaakt dan
Ik zit zelf trouwens best netjes btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |