Nou nouquote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk ja
En hij wil mij gewoon
Na 40 vrouwen te hebben geprobeerd, mag ik blijven hangen
Whehe, begin je daar ook altijd over tegen hemquote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk ja
En hij wil mij gewoon
Je hebt nog iets van 9 jaar om me zwaar in te gaan halen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh ik pas 5, hosselaar die je bent.
Waarom zou je het dan meer schoon moeten maken? Een beetje spuug ga je niet dood gaan en met dat zaad moet je toch al iets doen lijkt me.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee omdat ik dan moet schoonmaken en ik ben lui. Maar ik ken een vriend die het wel doet.
Nou enquote:
Ik heb mijne ook weleens bekeken in de spiegel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo op Google zoeken naar anussen, kan ik alleen maar vieze vinden die helemaal niet op mijn eigen lijken!
Ado heeft aids.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk ja
En hij wil mij gewoon
AH DUDEquote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb mijne ook weleens bekeken in de spiegel.Hij is best mooi.
Pics van jou anus mogen ook wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om over exen en sex met exen enzo te pratenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Whehe, begin je daar ook altijd over tegen hem? Mijn vriendin wil nog wel eens mijn exen derbij halen, schijtirritant
Werd je vroeger ook al gepest dan, of alleen nu?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]Ik lijk irl op de linkerhelft van deze smiley.
[..]
Stoelen aanschuiven is niet echt romantisch, gewoon welgemanierd.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik lijk irl op de linkerhelft van deze smiley.
[..]
Nee hoor, we hadden ooit een discussie. Lakitu is het bijvoorbeeld niet. Maar Otis en ik schuiven stoelen aan, bloemen allesss.
Oh kut, ik bedoelde die trouwsmiley.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Werd je vroeger ook al gepest dan, of alleen nu?
Ik ga echt niet mijn sperma als glijmiddel gebruikenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan meer schoon moeten maken? Een beetje spuug ga je niet dood gaan en met dat zaad moet je toch al iets doen lijkt me.
Het geeft echt wel meer bende. Ik heb het wel geprobeerd maar niks voor mij.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan meer schoon moeten maken? Een beetje spuug ga je niet dood gaan en met dat zaad moet je toch al iets doen lijkt me.
Same herequote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om over exen en sex met exen enzo te praten
en het boeit me echt totaal niet hoeveel vrouwen hij gehad zou hebben
Zou jij ook eens moeten doen.quote:
Dat gaat beetje te ver.quote:
Ze bedoelt met: "Er iets mee doen". Schoonmaken.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn sperma als glijmiddel gebruikenDat dan weer net niet
Ik bekijk mijne constantquote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, okequote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het geeft echt wel meer bende. Ik heb het wel geprobeerd maar niks voor mij.
Wie heeft het hier over sperma als glijmiddelquote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn sperma als glijmiddel gebruikenDat dan weer net niet
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh kut, ik bedoelde die trouwsmiley.![]()
![]()
Nee idd, je hoeft niet trots te zijn op veel, of je te schamen btw.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt nog iets van 9 jaar om me zwaar in te gaan halen.
Ik moet er vaak wel om lachen, zoveel van die stakkers die zeggen dat ze namen en mensen met wie ze het deden niet eens meer wisten.
Allemaal 1 grote luchtballon, op enkele uitzonderingen in het Gooi na.
De meeste mensen hebben gewoon maar een beperkt aantal bedpartners gehad en, en er is werkelijk niets cools aan om er veel gehad te hebben, dat betekent enkel dat je niet in staat bent tot een fatsoenlijke relaltie, of een mannelijke of vrouwelijke hoer bent, of nymphomaan.
Prima, als je zo'n afwijking hebt, maar het is geen prestatie.
Ik bedoel, ik kan morgen ook 2000,- van mijn spaarrekening halen en de goedkoopste hoeren uitzoeken, dan sta ik over een paar weken op 70.
Wow, wat een baas ben ik dan.
Nee ik ook nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan me niets romantischer voorstellen als bloemen en een aangeschoven stoel
Nee, dat vind ik onzin. Maar ik geef m'n jas wel aan meisjes als ze het koud hebben, laat ze voorgaan als ik in de rij sta bij clubs ook al is dat vrij normaal, ik moest een keer een meisje van station naar m'n kamer bij mij achterop brengen en toen had ik een kussentje op m'n bagagedrager gelegd enz enz.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Mozy het volgende:
Je hebt van die gasten die dan zon jas op een plas water tyfen zodat hun bitch er over heen kan laufen.
Ik spring gewoon zelf in die plas en schreeuw naar dat mens dat ze door moet lopen terwijl ik spartel als een goudvis op het droge.
Zo romantisch ben ik.
Da's gewoon functioneel, om het gesmolten kaarsvet te gebruiken bij de seks?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Tsja, het is net wat je romantisch vindt. Ik heb ook wel eens kaarsjes aan bijv., maar dat vind ik niet bepaald romantisch.
Ik moet altijd zo om jou lachen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan me niets romantischer voorstellen als bloemen en een aangeschoven stoel
Roze.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bekijk mijne constantsamen met m'n poes, hihihihihi.
Zeg trouwens eens welke kleur piercing ik moet nemen?
nee hoorquote:
mijne welquote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Same heremaar m'n vriend wil het er nooit over hebben.
Zwartquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bekijk mijne constantsamen met m'n poes, hihihihihi.
Zeg trouwens eens welke kleur piercing ik moet nemen?
Ik denk het ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk dat Mozy een hopeloze romanticus is.
Maar het draagt wel bij aan een romantisch sfeertje.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Tsja, het is net wat je romantisch vindt. Ik heb ook wel eens kaarsjes aan bijv., maar dat vind ik niet bepaald romantisch.
Jij bent zo verliefd op Chai, dat je allemaal schattige dingetjes voor haar doet. Net als Jef in GTST. Bijv. een klap ballonnen voor d'r kopen ofzoquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent zo verliefd op Chai, dat je allemaal schattige dingetjes voor haar doet. Net als Jef in GTST. Bijv. een klap ballonnen voor d'r kopen ofzo![]()
.
Cute.quote:
Precies ja. Sowieso, weinig romance als je weet dat je sowieso keihard gaat neuken.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's gewoon functioneel, om het gesmolten kaarsvet te gebruiken bij de seks?
Roze is wel cutequote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo om jou lachen.![]()
[..]
Roze.Maar dat wil je vast niet. Pff, ik weet zo niet wat mooi staat eigenlijk. Waar dacht je zelf aan?
En zwart jaquote:
Ja oke dat doe ik ookquote:Op zondag 10 januari 2010 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik onzin. Maar ik geef m'n jas wel aan meisjes als ze het koud hebben, laat ze voorgaan als ik in de rij sta bij clubs ook al is dat vrij normaal, ik moest een keer een meisje van station naar m'n kamer bij mij achterop brengen en toen had ik een kussentje op m'n bagagedrager gelegd enz enz.
Welgemanierd voor mijn part.
Dit is nog maar als ik geen vriendin heb.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja oke dat doe ik ookOp dat kussentje na dan. Maar dat is toch niet romantisch te noemen
. Ik ga geen jas in een plas water leggen of wat voor shit
. Die normale dingen doe ik allemaal wel maar ik ga niet geforceerd extra dingen doen
. Ik ben dus gewoon normaal romantisch of zo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |