Ik ben een goede jongen, met manieren.quote:
FUUUUUU.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Ugh ik ben kapot maar ik moet nog ff wat maken en ik zit het heel de avond uit te stellen
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo op Google zoeken naar anussen, kan ik alleen maar vieze vinden die helemaal niet op mijn eigen lijken!
Zelfde hier. Alleen dan met lezenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Ugh ik ben kapot maar ik moet nog ff wat maken en ik zit het heel de avond uit te stellen
En een romanticus, toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een goede jongen, met manieren.
Wil jij nu je eerste note?quote:
Thanks but no thanksquote:Op zondag 10 januari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
Bt?! Ik heb een topic voor je, hebben?
hoe weet je of een meisje sex wilt
Uhuh, wat dat betreft lijk ik een beetje op Otis.quote:
Ja. Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een goede jongen, met manieren.
Nee omdat ik dan moet schoonmaken en ik ben lui. Maar ik ken een vriend die het wel doet.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je dat ja als je jezelf aftrekt?
Volgens mij claimt 90% van de jongens een romanticus te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, wat dat betreft lijk ik een beetje op Otis.
Kut... dan moet ik gaan ruimen en in de gaten houdenquote:
Hij is echt heel leuk jaquote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe tsja, ze kunnen niet alles hebben.
Alhoewel Ado dat dus wel heeft.
Ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij claimt 90% van de jongens een romanticus te zijn.
quote:
Nee hoor, we hadden ooit een discussie. Lakitu is het bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar ik ben het echt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |