Dat blijkt, jaquote:Op zondag 10 januari 2010 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag best hoor
[..]
O dank je.
Denk ik![]()
Ik heb gewoon een goede smaak
De eerste twee standjes wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Dus jij doet al het werk dan
?
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers?
[..]
Het is gewoon een anus hoor!
Kutgevoel joh, vooral als je bier op isquote:
5 minuten, toeng elijk afgezet, kutshowquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand dat My Name is Michael oid gekeken
Ik snap het wel ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.
Gisteren even!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me overigens serieus best wel handig als man, een natte lul fapt veel beterquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.
Ik kreeg ook altijd complimentjes met mn ex, die was ook erg aantrekkelijk (een lul, maar aantrekkelijkquote:
Posten die hapquote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef PhifeDawg het volgende:
Volgens mij heb ik wel pics van bt's anus. Ze weet het zelf alleen nog niet
Michael Jackson wordt echt teveel uitgemolkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me overigens serieus best wel handig als man, een natte lul fapt veel beter!
Hehe tsja, ze kunnen niet alles hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd complimentjes met mn ex, die was ook erg aantrekkelijk (een lul, maar aantrekkelijk)
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers?
[..]
Het is gewoon een anus hoor!
Jij dan, hier praten alless maar een smsje om 8,00 uur.quote:
Ik zo op Google zoeken naar anussen, kan ik alleen maar vieze vinden die helemaal niet op mijn eigen lijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.
De reden weet jequote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij dan, hier praten alless maar een smsje om 8,00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |