Pics van je anus.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gek! En bovendien zeggen ze dat als het dan uitwerkt dat je anus zich helemaal samenkrampt, kan er beter geen piem0l meer inzitten want dan ben je best wel screwed. Letterlijk.
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gek! En bovendien zeggen ze dat als het dan uitwerkt dat je anus zich helemaal samenkrampt, kan er beter geen piem0l meer inzitten want dan ben je best wel screwed. Letterlijk.
Ik zou het niet doen zonder glijmiddel inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoor. Lijkt me eerder glijmiddel nodig
Ik luisterde net Xtal , en ik moest aan je denkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
Gvd. Fok laadde weer eens niet.Ancilla.
Aphex Twin.
Nou, ik denk dat er weinig onder komenquote:
Hihi.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luisterde net Xtal , en ik moest aan je denken.
Als we dood zijn, stopt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af he, de SC gaat zovaak over seks, zouden we er ooit over uitgepraat raken?
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Janies, zullen we nu alvast afspreken dat we aan partner ruil gaan doen?
Ik hossel PD eerst.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je kan me altijd nog bellen als je 1 tekort komt.
Dat valt nog echt wel mee hoor. Veel gelovigen houden het bij 1. Plus je hebt mensen die het helemaal niet doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er weinig onder komen
I'm not.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n volleerde anaalneukert als jou
quote:
Glijmiddel is genoeg te vinden in het gaatje ernaastquote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoor. Lijkt me eerder glijmiddel nodig
Ik doe hier maar niet aan meequote:
Heb jij wel een partner dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Janies, zullen we nu alvast afspreken dat we aan partner ruil gaan doen?
Het probleem is dat ik die nog niet hebquote:Op zondag 10 januari 2010 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dat overlegt met jouw partner
+1quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan je dat voortaan dan altijd via msn doen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Glijmiddel is genoeg te vinden in het gaatje ernaast!
Hoezo? Willen jullie niet weten wanneer we gaan meeten?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Glijmiddel is genoeg te vinden in het gaatje ernaast!
quote:
Mijn oom bv, die heeft zelfs nog nooit met een vrouw (of man) in 1 bed geslapenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat valt nog echt wel mee hoor. Veel gelovigen houden het bij 1. Plus je hebt mensen die het helemaal niet doen.
2? Ik weet zeker dat het er 3 zijnquote:
Dat mag je wel pmen maar om in elke post nou PD neer te zetten gaat mij een beetje irriteren.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo? Willen jullie niet weten wanneer we gaan meeten?
Ik zag het, maar snapte het niet. Het was een slechte haiku met teveel woorden.quote:
Wat?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
2? Ik weet zeker dat het er 3 zijnBetrouwbare bron genaamd Sanna
Doet ze al :pquote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hihihi oke.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat mag je wel pmen maar om in elke post nou PD neer te zetten gaat mij een beetje irriteren.
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik die nog niet heb.
Maar hallo zeg, wat heb jij het goed getroffen.
Mooie meisjes mits 15+ doe ik altijd met liefde. Ik tape je mond wel af.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef Allure_ het volgende:
Oh, en Sky: Je voorkeur gaat uit naar jonger, dus daar kan ik dan verder ook niks aan doen.
Mij niet, pure egoboostquote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat mag je wel pmen maar om in elke post nou PD neer te zetten gaat mij een beetje irriteren.
Mag best hoorquote:
O dank je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik die nog niet heb.
Maar hallo zeg, wat heb jij het goed getroffen.
Okequote:Op zondag 10 januari 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mooie meisjes mits 15+ doe ik altijd met liefde. Ik tape je mond wel af.
Dat blijkt, jaquote:Op zondag 10 januari 2010 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag best hoor
[..]
O dank je.
Denk ik![]()
Ik heb gewoon een goede smaak
De eerste twee standjes wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Dus jij doet al het werk dan
?
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers?
[..]
Het is gewoon een anus hoor!
Kutgevoel joh, vooral als je bier op isquote:
5 minuten, toeng elijk afgezet, kutshowquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand dat My Name is Michael oid gekeken
Ik snap het wel ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.
Gisteren even!!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me overigens serieus best wel handig als man, een natte lul fapt veel beterquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een gaatje waar glijmiddel uitkomt.
Ik kreeg ook altijd complimentjes met mn ex, die was ook erg aantrekkelijk (een lul, maar aantrekkelijkquote:
Posten die hapquote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef PhifeDawg het volgende:
Volgens mij heb ik wel pics van bt's anus. Ze weet het zelf alleen nog niet
Michael Jackson wordt echt teveel uitgemolkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me overigens serieus best wel handig als man, een natte lul fapt veel beter!
Hehe tsja, ze kunnen niet alles hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd complimentjes met mn ex, die was ook erg aantrekkelijk (een lul, maar aantrekkelijk)
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers?
[..]
Het is gewoon een anus hoor!
Jij dan, hier praten alless maar een smsje om 8,00 uur.quote:
Ik zo op Google zoeken naar anussen, kan ik alleen maar vieze vinden die helemaal niet op mijn eigen lijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.
De reden weet jequote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij dan, hier praten alless maar een smsje om 8,00 uur.
Ik ben een goede jongen, met manieren.quote:
FUUUUUU.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Ugh ik ben kapot maar ik moet nog ff wat maken en ik zit het heel de avond uit te stellen
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo op Google zoeken naar anussen, kan ik alleen maar vieze vinden die helemaal niet op mijn eigen lijken!
Zelfde hier. Alleen dan met lezenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Ugh ik ben kapot maar ik moet nog ff wat maken en ik zit het heel de avond uit te stellen
En een romanticus, toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een goede jongen, met manieren.
Wil jij nu je eerste note?quote:
Thanks but no thanksquote:Op zondag 10 januari 2010 23:49 schreef Adolecens het volgende:
Bt?! Ik heb een topic voor je, hebben?
hoe weet je of een meisje sex wilt
Uhuh, wat dat betreft lijk ik een beetje op Otis.quote:
Ja. Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een goede jongen, met manieren.
Nee omdat ik dan moet schoonmaken en ik ben lui. Maar ik ken een vriend die het wel doet.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je dat ja als je jezelf aftrekt?
Volgens mij claimt 90% van de jongens een romanticus te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, wat dat betreft lijk ik een beetje op Otis.
Kut... dan moet ik gaan ruimen en in de gaten houdenquote:
Hij is echt heel leuk jaquote:Op zondag 10 januari 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe tsja, ze kunnen niet alles hebben.
Alhoewel Ado dat dus wel heeft.
Ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij claimt 90% van de jongens een romanticus te zijn.
quote:
Nee hoor, we hadden ooit een discussie. Lakitu is het bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar ik ben het echt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |