Pics van je anus.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gek! En bovendien zeggen ze dat als het dan uitwerkt dat je anus zich helemaal samenkrampt, kan er beter geen piem0l meer inzitten want dan ben je best wel screwed. Letterlijk.
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gek! En bovendien zeggen ze dat als het dan uitwerkt dat je anus zich helemaal samenkrampt, kan er beter geen piem0l meer inzitten want dan ben je best wel screwed. Letterlijk.
Ik zou het niet doen zonder glijmiddel inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoor. Lijkt me eerder glijmiddel nodig
Ik luisterde net Xtal , en ik moest aan je denkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
Gvd. Fok laadde weer eens niet.Ancilla.
Aphex Twin.
Nou, ik denk dat er weinig onder komenquote:
Hihi.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luisterde net Xtal , en ik moest aan je denken.
Als we dood zijn, stopt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af he, de SC gaat zovaak over seks, zouden we er ooit over uitgepraat raken?
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Janies, zullen we nu alvast afspreken dat we aan partner ruil gaan doen?
Ik hossel PD eerst.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je kan me altijd nog bellen als je 1 tekort komt.
Dat valt nog echt wel mee hoor. Veel gelovigen houden het bij 1. Plus je hebt mensen die het helemaal niet doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er weinig onder komen
I'm not.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n volleerde anaalneukert als jou
quote:
Glijmiddel is genoeg te vinden in het gaatje ernaastquote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Whehe, droog gaat dat echt niet lukken gelijk hoor. Lijkt me eerder glijmiddel nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |