Ik heb een keer zo'n popperspray gebruikt, maar dat is natuurlijk niet the real deal en het werkte voor geen meter.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:24 schreef Allure_ het volgende:
Wie doet hier wel eens poppers? Dat lijkt me wel leuk namelijk.
Volgens mij hebben wij twee ook wel ADHD. Alleen nooit laten testen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck you, je wilt gewoon niet sharen.Zou ik adhd kunnen faken?
Maarja, jij bent al bezig met 5 andere chimi's. Ik wacht welquote:Op zondag 10 januari 2010 23:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja, klopt. Tegenpolen trekken elkaar aan, tho'.
Alleen surfen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is het internet. Je kan niet lopen op het internet.
Ik zou het denk ik kunnen faken, ik praat nogal veel. Maar ik heb wel geduld.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij twee ook wel ADHD. Alleen nooit laten testen.![]()
Ja, maar ik bedoel zo'n flesje met dat spul wat je gewoon in 1 keer moet opdrinkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n popperspray gebruikt, maar dat is natuurlijk niet the real deal en het werkte voor geen meter.
Mensen die competitie schuwen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, jij bent al bezig met 5 andere chimi's. Ik wacht wel.
Zooi voor ADHD'ers. Op Recept, je word en heel druk van, depressief als het is uitgewerkt, je hebt totaal geen honger als je het hebt ingenomen, en zodra het is uitgewerkt eet je kilo's.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja deze info. Daar geef ik 4 kudos voor.
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is het internet. Je kan niet lopen op het internet.
4 Kudos voor jou.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zooi voor ADHD'ers. Op Recept, je word en heel druk van, depressief als het is uitgewerkt, je hebt totaal geen honger als je het hebt ingenomen, en zodra het is uitgewerkt eet je kilo's.
Ze neemt sommige dingen soms nogal serieus.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Agh was een grapje alleen ze snapte het niet.
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gekquote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
Met poppers kun je ook goed anaal. Want al je spieren ontspannen.
Handig voor naakt daggeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
Met poppers kun je ook goed anaal. Want al je spieren ontspannen.
Poppers drink je toch niet? Maar inhaleer je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel zo'n flesje met dat spul wat je gewoon in 1 keer moet opdrinken. Volgens mij is dat echt lekker
.
Eeuwig dank.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik help je de goede tijd te hebben.
9 in heel mijn leven, weinig he?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met hoeveel chici's ben jij gegaan, eerlijke man?
O, dat wist ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is een animatie met een stickfiguur die loopt.
Niet dat ik een expert ben, maar je kunt het ook uit zo'n klein flesje drinken toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Poppers drink je toch niet? Maar inhaleer je.
Bwehe, dat is waar. Zonder kan ookquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gek! En bovendien zeggen ze dat als het dan uitwerkt dat je anus zich helemaal samenkrampt, kan er beter geen piem0l meer inzitten want dan ben je best wel screwed. Letterlijk.
*kijkt rond of NG of Japsnars er is*quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij me al een oude vrouw vindt, valt er voor mij niet veel te halen?
7 is gemiddeld in NL.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
9 in heel mijn leven, weinig he?
Tenminste ik neem aan dat je seks bedoelt?
Oh ik pas 5, hosselaar die je bent.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
9 in heel mijn leven, weinig he?
Tenminste ik neem aan dat je seks bedoelt?
niet iedereen is zo'n volleerde anaalneukert als jouquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen poppers voor nodig gek! En bovendien zeggen ze dat als het dan uitwerkt dat je anus zich helemaal samenkrampt, kan er beter geen piem0l meer inzitten want dan ben je best wel screwed. Letterlijk.
Niet dat ik weet, het is wel een vloeistof. Een vluchtige vloeistof.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet dat ik een expert ben, maar je kunt het ook uit zo'n klein flesje drinken toch?
En dan tel ik een slechte keer mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh ik pas 5, hosselaar die je bent.
Om de leraar anaal te nemenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, het is wel een vloeistof. Een vluchtige vloeistof.
In 5 havo gebruikten wij het weleens tijdens de les.
mwoah, je inhaleert het wel hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet dat ik een expert ben, maar je kunt het ook uit zo'n klein flesje drinken toch?
Mr. Sunshine.quote:
Serieus?quote:
OMG MENSEN DIE JONGER ZIJN DAN JIJ.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
*kijkt rond of NG of Japsnars er is*
Ik heb niets tegen 20+, maar bij voorkeur jonger dan ik. Maar ik heb tot mijn verbazing gemerkt dat ik blijkbaar ook game heb bij 22'ers.
Karl Popper die stelt dat alleen falsificatie mogelijk is, geen verificatie bij sociale wetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Poppers drink je toch niet? Maar inhaleer je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |