Zoetermeer, dat is hier vlakbijquote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
heb op deze gitaar geboden
hopelijk doet hij het
http://link.marktplaats.nl/311090292
Ik zou gewoon bellen, dat is wat directer dan bieden via marktpalats, gewoon ff telefoontje dat je hem voor 300 zo snel mogelijk op komt halen danquote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
hopelijk doet hij het
hopelijk doet hij het echtquote:
geen nummerquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bellen, dat is wat directer dan bieden via marktpalats, gewoon ff telefoontje dat je hem voor 300 zo snel mogelijk op komt halen dandan heb je ook gleijk duidelijkheid
Mooi gitaartje
Ik denk voor de grap van de week, ik pak is de echte gitaar er bij, maar dan weet ik niet hoe ik moet beginnen en wat ik moet spelenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijker dan gewoon gitaar spelen
Nummer staat bij de advertentiequote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef genakt het volgende:
[..]
geen nummer
in de winkel is hij iets over de 500 euro. 525 volgens mij
De standaard versie wel ja. Als ik nu zoiets nieuw zou moeten kopen, dan zou ik het wel weten:quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef genakt het volgende:
[..]
geen nummer
in de winkel is hij iets over de 500 euro. 525 volgens mij
Nou, ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijker dan gewoon gitaar spelen
zo scheelquote:
wat vind je er beter aan dan die van marktplaats ?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De standaard versie wel ja. Als ik nu zoiets nieuw zou moeten kopen, dan zou ik het wel weten:
http://www.thomann.de/nl/epiphone_les_paul_custom_chrome_ltd.htm
Iedere zichzelf respecterende gitarist hoort een SG te hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
Antihulde aan de TT. Wie voedt genakt even opnieuw op?!?
Gewoon een beetje erop slaan, en dan noem je het punkquote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik denk voor de grap van de week, ik pak is de echte gitaar er bij, maar dan weet ik niet hoe ik moet beginnen en wat ik moet spelen![]()
Met gytar hero niveau medium-hard..
Mooier, niet beter. Dat is persoonlijke smaak!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef genakt het volgende:
wat vind je er beter aan dan die van marktplaats ?
Idd, mooie prijs dan als die nieuw zo duur is, gewoon gelijk een deal maken, die 2 tientjes meer of minder ga je ook niet dood van.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef genakt het volgende:
[..]
zo scheel![]()
ik ga gelijk bellen
[..]
wat vind je er beter aan dan die van marktplaats ?
Ach dan kan ik het ook nog eensquote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende gitarist hoort een SG te hebben
[..]
Gewoon een beetje erop slaan, en dan noem je het punk
12 tientjes drib!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Idd, mooie prijs dan als die nieuw zo duur is, gewoon gelijk een deal maken, die 2 tientjes meer of minder ga je ook niet dood van.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ach dan kan ik het ook nog eens
vader jacob lukt me wel half![]()
Het is gewoon een beetje noten vergelijken van de piano of dergelijke naar gitaar,
heeft iemand niet een voorbeeld ofzo, kan ik is kijken of het met echte gitaar lukt van me pa
ow okquote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooier, niet beter. Dat is persoonlijke smaak!
Zulke cadeau's wil ik ook wel, dubbel maakt niet uit!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoetermeer, dat is hier vlakbij
Ik heb trouwens nog nooit gitaren cadeau gekregen, laat staan dubbel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
Dat ook ja, wie krijgt er nu een gitaar dubbel cadeauquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoetermeer, dat is hier vlakbij
Ik heb trouwens nog nooit gitaren cadeau gekregen, laat staan dubbel...
Dan zal de prijs ook nog wel omhoog gaan. Spaar lekker nog even door! Er is zoveel keus, ook in Les Pauls!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef genakt het volgende:
hij wil nog even wachten omdat hij al zoveel reacties heeft gehad
moet over een weekje even terugbellen
En dat accepteer je zomaar?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef genakt het volgende:
hij wil nog even wachten omdat hij al zoveel reacties heeft gehad
moet over een weekje even terugbellen
Lelijk dingquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
In het volgende topic een rickenbacker 360 in de OP!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat accepteer je zomaar?
Dan ben je ook geen handelaar. Je had hem gewoon een beetje onder druk moeten zetten.
heb 3500 maar wil er nu nog even max 500 aan uitgevenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan zal de prijs ook nog wel omhoog gaan. Spaar lekker nog even door! Er is zoveel keus, ook in Les Pauls!
Ik ook niet maar je kan het altijd proberen natuurlijk. Er zijn genoeg die er wel intrappen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ik nu een Epi LP had staan, dan had ik em ook niet verkocht voor 300! Dan kun je nog zo blaten aan de andere kant van de lijn
ja inderdaad dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ik nu een Epi LP had staan, dan had ik em ook niet verkocht voor 300! Dan kun je nog zo blaten aan de andere kant van de lijn
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
In het volgende topic een rickenbacker 360 in de OP!!!
[ afbeelding ]
dat zijn die studio gevallen ik weet niet of zo goed zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Meursault het volgende:
Thomann heeft toch wel een aantal LP's voor minder dan 300? Of zijn die niet zo goed?
Die witte zijn wel mooi op zich.
Gewoon nog even verder kijken, er staat zoveel te koop op internet!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef genakt het volgende:
[..]
heb 3500 maar wil er nu nog even max 500 aan uitgeven
heb het geld nog nodig voor andere dingen
woon net 2 weken op mezelf dus
maar inderdaad wel raar verhaal dubbel kado
alles is al klaar alleen nog gordijnen in me woonkamerquote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon nog even verder kijken, er staat zoveel te koop op internet!
Op jezelf wonen is duur, verkijk je er maar niet op. Ik heb ooit een gitaar moeten verkopen voor een vloer en dat was NIET leuk
Niet duur!quote:
Helemaal niet duur!quote:
Die Peavey vind ik persoonlijk nóg cooler!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Helemaal niet duur!Er zitten EMG's in en er zit een koffer bij.
Het is dan geen LP, maar sla je kans Genakt!
Sla je kans?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Helemaal niet duur!Er zitten EMG's in en er zit een koffer bij.
Het is dan geen LP, maar sla je kans Genakt!
Kom maar naar beneden en sla je kans!quote:
Dat vind ik ook eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die Peavey vind ik persoonlijk nóg cooler!
Ik ben schijnbaar dialexisch...quote:
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
hopelijk doet hij het
Jammerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, die toch nietWe luisteren nu naar waar foutjes zitten. Al sinds 10u bezig hehe
Misschien heeft ie em gekocht!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
edit : klopt niet wat ik zijquote:
heb geen bericht gehadquote:
Och armequote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen bericht gehad
dus denk dat hij verkocht is
Wat een hater is het danquote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen bericht gehad
dus denk dat hij verkocht is
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....
solliciteren, beter betaalde baan krijgen, en dan veel gitaren kopen voor onsquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer nog steeds zo klote in het Noorden?
Hier in de randstad snap ik niet waarom er een weeralarm is. Een beetje miezer-sneeuw, that's it!
Is er een sollicitatietopic?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!
hmm niemand die ik ken heeft creditcardquote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef TeleluvR het volgende:
Thomann kan gewoon via overschrijving. En je kan vast wel ERGENS een CC regelen, toch?
Da's kut! Ik hoop nog steeds op verbetering!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
solliciteren, beter betaalde baan krijgen, en dan veel gitaren kopen voor ons
Zoals Tele zei, stel die vraag eens in het sollicitatietopicquote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Solliciteren
Als het weer zo blijft ga ik dat ook doen, dan kan ik toch niet bij de baas komen.
in het noorden denk ik dat het nooit goed zal komenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's kut! Ik hoop nog steeds op verbetering!
En sperwersquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.
En geen Randstadquote:
even voor je verbeterdquote:
Dan moet je het wel goed verbeteren natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed verbeteren natuurlijk.
[..]
quote:
Houd je er wel erg in dat ook Epiphones (en met name Customs) geregeld worden nagemaakt en voor veel worden verkocht? Met andere woorden: Let goed op de echtheidskenmerken en speel even grondig op de gitaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef genakt het volgende:
andere gevonden en nog in de buurt ook
http://link.marktplaats.nl/305985973
Je bod staat nog bovenaanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef genakt het volgende:
Epiphones namakenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Houd je er wel erg in dat ook Epiphones (en met name Customs) geregeld worden nagemaakt en voor veel worden verkocht? Met andere woorden: Let goed op de echtheidskenmerken en speel even grondig op de gitaar!
Ja zelfs dat. Als je weet dat die kopietjes rond de 100 euro kosten, dan is verpatsen voor 350 best een lucratieve zaak.quote:
Die leu uut t westen kumm'n hier alle mooie plekjes inpikk'n!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In de Randstad kun je tenminste nog autorijden.
Heb dan ook al mail gestuurd met de vraag voor foto's en serial no.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja zelfs dat. Als je weet dat die kopietjes rond de 100 euro kosten, dan is verpatsen voor 350 best een lucratieve zaak.
Disclaimer: niet gezegd dat dit een neppert is! Maar ik vind het op z'n minst verdacht dat er geen 'echte' foto's bij staan!
In die context wil ik er liever "sla je Hans" van makenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom maar naar beneden en sla je kans!
Nou, dat heb ik afgelopen woensdag gezien ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In de Randstad kun je tenminste nog autorijden.
* TeleluvR SG over heeft...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook weer een SG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je leren een behoorlijke taal te sprekenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die leu uut t westen kumm'n hier alle mooie plekjes inpikk'n!
in ieder geval mailen om echte foto's, mensen die internet plaatjes uploaden zijn ten eerste lui, en ten tweede vertrouw ik dat nooit echt. En áls ik het wel aandurf ga ik altijd eerst heen om hem in het echt te zien en goed te testen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef genakt het volgende:
Auto heb ik alquote:
Dat krijg je wanneer zoveel provincialen tegelijk de grote werken komen bekijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik afgelopen woensdag gezien ja.
Ja, praat me er niet van gast, je weet dat ik hem wel wilquote:
Heb er nu driequote:
Dubbel cadeau gekregen, geen serienummer, geen snaren, maar wel een echte Gibson. Wel met epi logo. want dat heb ik er zelf opgeplakt. Kraakt als de ziekte, maar dat is authentiek. heb ik al gezegd dat ie stinkt?quote:
Je weet ook dat ie niet weg hoeft. Relax... Er zijn meer SG's in den wereld!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, praat me er niet van gast, je weet dat ik hem wel wil
Geld
ik respecteer mezelf, als gitarist, maar heb geen SG, en nu?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende gitarist hoort een SG te hebben
een queen cover?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef Meursault het volgende:
Wat is er mis met een SG?
En ik dump weer even een liedje
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef Meursault het volgende:niks mis met B.C. Rich gitaartjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de bassen daar in tegen vind ik van mindere kwaliteit...
iemand een warlock 5-snarige bas kopen?tot nu toe houd ik geld over... vind het nog wel meevallen met duur zijn van op mezelf wonen, toegegeven, het kost wel iets meer dan thuis wonen voor een klein bedrag per maand...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon nog even verder kijken, er staat zoveel te koop op internet!
Op jezelf wonen is duur, verkijk je er maar niet op. Ik heb ooit een gitaar moeten verkopen voor een vloer en dat was NIET leuklastig, een echte baan is handig omdat je dan meer geld hebt voor je GAS-pot, maar de hele dag gitaar spelen is ook leukquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....amen to thatquote:(alleen dan voor het zuiden)
hey, kan je op een SG wel met je schoenen aan spelen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook weer een SG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo vast een veel te lange post zo... TVP?
Laatste tijd altijd. Rondwaden in plassen bier is killer voor mijn sokkenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
hey, kan je op een SG wel met je schoenen aan spelen?
Dat kun je niet menen. Het is een verkrachting eerste klas.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
een queen cover?
*goed luistert of het iets is of dat ze het verneuken*
mwa, het is om aan te horen, maar de solo vind ik minder... einde is dan wel weer oke met het 'koor' outro
uiteindelijk wel jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen. Het is een verkrachting eerste klas.
hehe, kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste tijd altijd. Rondwaden in plassen bier is killer voor mijn sokken
re mail die ik kreegquote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
in ieder geval mailen om echte foto's, mensen die internet plaatjes uploaden zijn ten eerste lui, en ten tweede vertrouw ik dat nooit echt. En áls ik het wel aandurf ga ik altijd eerst heen om hem in het echt te zien en goed te testen.
Ja, zou het maar doen. Je mag ook het geld gewoon op rekening stortenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef genakt het volgende:
[..]
re mail die ik kreeg
Please send me the e-mail by English, THANKS![]()
laat maar dus
Bod verwijderen en heel snel wegrennenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef genakt het volgende:
[..]
re mail die ik kreeg
Please send me the e-mail by English, THANKS![]()
laat maar dus
Jawel, regelmatig! Paar keer per dag, maar antwoorden blijft er soms even bij...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
Auto is trouwens weer bijna in orde. Jij kijkt je mail niet veel, of wel, Dean?
Oh, prima. Ik vroeg het mij gewoon af. Was ook meer een mededelend mailtje!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, regelmatig! Paar keer per dag, maar antwoorden blijft er soms even bij...
Vooral omdat je geen prangende vraag had, denk dat komt wel ff als ik wat meer tijd heb
Ik vind die studio's zó lelijk gewoonquote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
Genakt: Voor deze prijs kun je hier best wel even lol van hebben!
http://link.marktplaats.nl/311349646
Ach, lekker sober en eenvoudig. De klank is er niet minder om. Ik geef toe zelf ook een standard of een custom mooier te vinden, maar daar betaal je voor...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind die studio's zó lelijk gewoon![]()
Lijkt net zo'n cheapass starterspakket beginnersgitaar
Ja, daarom... sorry voor het niet reageren, maar mooi dat het zo goed als opgelost isquote:Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, prima. Ik vroeg het mij gewoon af. Was ook meer een mededelend mailtje!
Oh het zal uiteraard goed klinken, maar een LP model moet naar mijn idee gewoon een binding hebben sowiesoquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach, lekker sober en eenvoudig. De klank is er niet minder om. Ik geef toe zelf ook een standard of een custom mooier te vinden, maar daar betaal je voor...
Samensmelten niet. Morgen door de sneeuw niet te werken, dus even wat kleine dingen doen, waaronder weer aan de praat krijgen. Jetta is nogsteeds niet goed...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef TeleluvR het volgende:
Prima joh! Heb je nu een golf diesel voor de deur staan? Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Ga je die nu samensmelten met de jetta ?
Poos niet gelopen enzo denk ik.... allemaal wat stroef.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef TeleluvR het volgende:
Cool. Golf 1.6D is inderdaad gebouwd als een tank. -20 zijn onze auto's nou eenmaal niet op ingesteld!
Daaromquote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, je kunt straks lekker dieselen, fijn man!!!
ziet er wel aardig uitquote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
Genakt: Voor deze prijs kun je hier best wel even lol van hebben!
http://link.marktplaats.nl/311349646
Cool!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef defamai het volgende:
Gewoon even dumpen:
Mijn gitaar:
[ afbeelding ]
Een Hofner 174 Solid Body uit 1971. Het is hoogstwaarschijnlijk een prototype, er is buiten dit exemplaar geen andere bekend met een halve slagplaat, van dit type. Enige bekende referentie is een plaatje in een Selmer catalogus uit 1972. Ook het 'staartstuk' blijkt vrij uniek te zijn. Verder is het gewoon een fijn gitaartje.
Nicequote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef defamai het volgende:
Gewoon even dumpen:
Mijn gitaar:
[ afbeelding ]
Een Hofner 174 Solid Body uit 1971. Het is hoogstwaarschijnlijk een prototype, er is buiten dit exemplaar geen andere bekend met een halve slagplaat, van dit type. Enige bekende referentie is een plaatje in een Selmer catalogus uit 1972. Ook het 'staartstuk' blijkt vrij uniek te zijn. Verder is het gewoon een fijn gitaartje.
Gaafquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef defamai het volgende:
Gewoon even dumpen:
Mijn gitaar:
[ afbeelding ]
wat hij zegtquote:Op maandag 11 januari 2010 08:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
ZOOT![]()
![]()
Erg gaaf ja (Voor erbij dan niet als main axe)
vrij coolquote:Op maandag 11 januari 2010 07:46 schreef Quantie het volgende:
Meh, guys wat vinden jullie van deze Gibson SG?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou je weet toch ongeveer waar ik woonquote:Op zondag 10 januari 2010 22:59 schreef TeleluvR het volgende:
Is dat zover dan? Goed, vervoer valt altijd wel te regelen...
quote:Op maandag 11 januari 2010 08:32 schreef Cynic het volgende:
Die doet zo vroeg op de morgen wel pijn aan de ogen... Is dat zo'n Clapton model?
Ah, ok!quote:
Nou het is niet zappa specifiek maar meer psychedelische rock waaraan gerefereerd wordtquote:Op maandag 11 januari 2010 09:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, ok!
Maar Clapton heeft toch ook een tijdje op van die hele kleurige SG's gespeeld?
Volgens ben je in de war met de SG The Fool waar hij op speelde.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, ok!
Maar Clapton heeft toch ook een tijdje op van die hele kleurige SG's gespeeld?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/309509937
Ik wil stiekem dezequote:
Die zou ik je eerder aanraden dan die Epiphonesquote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef genakt het volgende:
waar is die link van de ibanez
dat lp model kan hem niet meer vinden
thanxquote:
weet ikquote:Op maandag 11 januari 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zou ik je eerder aanraden dan die Epiphones
Als alleen de headstock verschil maakt met die van mij [pre-lawsuit] dan heb je er een geweldige gitaar aan
het is alleen in groningenquote:
Als je em voor 300 kunt meenemen, doen!quote:
koop dan een dean hardtailquote:Op maandag 11 januari 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil stiekem deze
Dean Evo Dragster...
[ afbeelding ]
ik vind die oude ibanez lp's veel mooier dan de epiphones zullen ook stuk beter zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 10:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je em voor 300 kunt meenemen, doen!
Houd er wel erg in dat geen kopie, maar een soort derivaat van een LP is.
[ afbeelding ]
quote:
weet je hoe lang dat duurtquote:
Je wil het of je wilt het niet...quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil stiekem deze
Dean Evo Dragster...
[ afbeelding ]
trouwens morgen jammen hequote:Op maandag 11 januari 2010 10:56 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dan pakken we toch de auto?![]()
(tankpas van de zaak)
Meer verstand is een relatief begrip hequote:Op maandag 11 januari 2010 10:59 schreef genakt het volgende:
[..]
trouwens morgen jammen he![]()
als je mee wil en ik het zeker weet kunnen we gaan ja
dat zou mischien wel beter zijn heb ik iemand erbij met meer verstand dan ik![]()
ja van gitaren hequote:Op maandag 11 januari 2010 11:04 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Meer verstand is een relatief begrip he
Zoot?quote:
zal toch wel nietquote:Op maandag 11 januari 2010 11:46 schreef The_Dean het volgende:
ANWBfo' sho'!
Wat een helden!
Ook maar eens achter een CC aan...
Als ik vandaag een aanvraag bij de Rabo, kan ik hem dan meteen vandaag nog gebruiken?
ANWB heeft me ook meer geholpen dan ik lief ben. En de ADAC. En de Falck.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:47 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, dat zeker niet, kost ongeveer 2 weken, ze moeten ook het een en het ander valideren.
Ach, de ANWB heeft mij 3x in 1 week op weg geholpen, steunen wil ik ze wel!
282 euro.quote:
Jimi speelde oook op zoiets toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:32 schreef Cynic het volgende:
Die doet zo vroeg op de morgen wel pijn aan de ogen... Is dat zo'n Clapton model?
Pfff, op de bankrekening red ik dat niet. Mocht vandaag mijn CC in de brievenbus liggen, vind ik voorschieten geen probleem!quote:
Dat zou een en ander wel voorspoedigen denk ik. Rest komen we dan wel uitquote:Op maandag 11 januari 2010 11:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pfff, op de bankrekening red ik dat niet. Mocht vandaag mijn CC in de brievenbus liggen, vind ik voorschieten geen probleem!
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Oh wacht, ik heb net een gitaar verkocht. Als ik dat geld nou eens zou storten... Ik heb nog wel even contact vandaag!
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:03 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vegeet dat soort dingen... het is ook alweer een uur geleden
Ja, dat geloof ik graagquote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef TeleluvR het volgende:
2 maanden thuiszitten wordt je knijterdement van!
Ben je ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
En ik dacht dat ik gek aan het worden was....
denk door de emg'squote:Op maandag 11 januari 2010 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor LTD is het ?
Ja bij die had je het kunnen wetenAl is het een belachelijke vraagprijs, ik heb em voor 750 nieuw gekocht
Hij is een van die vervelende mannetjes waar je je eigen poten van opvreet als je een gitaar probeert te verkopen en een fractie van de vraagprijs gaan biedenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Cynic het volgende:
Ik stel me zo voor dat-ie niet voor 250 weg gaat...
Emg's zitten er standaard in, 500 is een redelijke prijs voor die gast opzichquote:Op maandag 11 januari 2010 13:31 schreef genakt het volgende:
[..]
denk door de emg's
heb gezegt voor 500 wil ik hem wel anders helaas
het is toch te proberen voor hetzelfde doet hij het wel per mail had ik 500 gebodenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij is een van die vervelende mannetjes waar je je eigen poten van opvreet als je een gitaar probeert te verkopen en een fractie van de vraagprijs gaan bieden
Zoek gewoon een gitaar die wel binnen je budget zit
ja heb gezegd max 500 voor mezelfquote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar zet eens op een rijtje voor jezelf wat je nou wil uitgeven.
Het ene moment wil je een Epiphone voor 300e, dan even later is het weer iets wat bijna 2x zo duur is
enz
Ik wil ze nu incl. bandlogo. Wie weet wat adresjes waar het niet al te duur is?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Cynic het volgende:
Waarom zou je ze ook gaan maken?
Ik koop ze altijd gewoon...
Koop dan maar even een linkshandige SG met P90's.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb dat ding 2 jaar geleden voor 1200 euro gekocht![]()
Wil iemand nog een vette gitaar? Als ik er namelijk nieuw 1 koop voor een debiel hoog bedrag, valt de prijs als een baksteen naar beneden
Verkoopt GAS Station ook al plectrums incl bandlogo?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Voor 500 had ik dat ding ook zo gekocht
Nog nietquote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Verkoopt GAS Station ook al plectrums incl bandlogo?
Dat gebeurt ook altijd met mijn spullenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb dat ding 2 jaar geleden voor 1200 euro gekocht![]()
Wil iemand nog een vette gitaar? Als ik er namelijk nieuw 1 koop voor een debiel hoog bedrag, valt de prijs als een baksteen naar beneden
Washburnquote:Op maandag 11 januari 2010 14:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook altijd met mijn spullen
Tascam die nieuw ongeveer 500 kost koop ik tweedehands voor 350, kost-ie een paar maandjes later nieuw nog maar 290...
Akelig...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Washburn
Jim Root Telecaster
LTD EC-1000
Gewoon niet weg doen, probleem opgelostquote:Op maandag 11 januari 2010 14:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Washburn
Jim Root Telecaster
LTD EC-1000
Alle 3 zwaar in waarde gedaald nadat ik ze een week had....
Staat inderdaad niet op de planningquote:Op maandag 11 januari 2010 14:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon niet weg doen, probleem opgelost
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Akelig...
Is het je nog gelukt een Washburn ergens te vinden?
Hoeveel horen ze nu nog te kosten dan? (EC1000)quote:Op maandag 11 januari 2010 14:36 schreef Dribbel_ het volgende:
En oppassen waar je dat ding koopt, die EC's staan in sommige winkels nog steeds voor 1100e
Eignelijk belachelijk hoeveel prijsverschil er soms tussen verschillende zaken zit.
Ik heb er 750 voor betaald, maar beetje gemiddelde prijs schommelt zo tussen de 750 en 900 ligt er ook maar een beetje aan wie je waar kent dat je er nog wat van de prijs af kan halenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Hoeveel horen ze nu nog te kosten dan? (EC1000)
ik zie ze in alle winkels voor rond de 1049quote:Op maandag 11 januari 2010 14:36 schreef Dribbel_ het volgende:
En oppassen waar je dat ding koopt, die EC's staan in sommige winkels nog steeds voor 1100e
Eignelijk belachelijk hoeveel prijsverschil er soms tussen verschillende zaken zit.
http://www.janmorien-gitaren.nl/product_info.php?cPath=15_30_336&products_id=2324&osCsid=5e938a2da8d4b1eb81ca4fed87dd4b72quote:Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik zie ze in alle winkels voor rond de 1049
waar heb jij hem gekocht dan ?
Is dat niet gewoon de rode gloed van de buizen?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef DrD00m het volgende:
He Dean, weet jij hoe je zulke ledjes in moet bouwen in een Top?
[ afbeelding ]
Ik vind dit best een vet idee. Wil kijken of dit bij mijn versterker ook mogelijk is, maar ik heb totaal geen verstand van het aansluiten van zulke led-lampjes
Nee, die ENGL versterkers hebben ook blauwe ledjes erin zittenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de rode gloed van de buizen?
Jij wilde geen LP met p90's toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:00 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een akoestische gitaar kopen?
http://link.marktplaats.nl/309920286
[ afbeelding ]
Kan ik een Gibson LP kopen.
Jawelquote:Op maandag 11 januari 2010 15:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij wilde geen LP met p90's toch?![]()
Mooi!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:43 schreef Sloggi het volgende:
Feauteau? Ik heb er al een op het oog:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan iets afgeragder en ik moet er een nieuw slagplaat bij regelen. Met ebben toets!
heb je geen zwarte liggen ?!quote:
quote:
En PM terug.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
Uiterste prijs staat in je PM-box...
bij een auto zaak kan je zoeits voor een paar tientjes halen johquote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef DrD00m het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70115564
Is dit iets om in de versterker te bouwen?
Ik denk dat je dat al snel zat bent. Mijn tuner heeft ook feestverlichting, maar dat gebruik ik nooit meerquote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef DrD00m het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70115564
Is dit iets om in de versterker te bouwen?
Wel raar, een vraagteken en een uitroepteken vlak achter elkaar. Is het nou ? of ! ?quote:
Ik had er al één in mijn kledingkast, zo kwam ik ook op het ideequote:Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
Opplek LED-lampjes is iets wat je overal moet hebben: kasten, auto's...
Jupquote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik had er al één in mijn kledingkast, zo kwam ik ook op het idee.
Losse kabels zitten nu ook vast in mijn rack met klittebandjes die dan weer vast kunnen op de harde kant van klitteband (zal vast een naam hebben), zodat er niks los door mijn rack kan rollen of stuiteren
.
Dean weet dat ik slechte ervaringen heb met rondstuiterende dingen in gear.
De transformator van mijn vorige versterker (Hartke 3500) zit met 4 boutjes vast. Nu is, geen idee waarom, één van de moertjes losgeraakt en gaan stuiteren door mijn versterker tot het een comfortabel huisje vond ergens tussen andere electronica. Ik zette mijn versterker aan en pooeefffff. Hoewel Dean de schade opzich wel heeft kunnen repareren, is er een nieuwe transformator nodig en daar aan komen is niet zo makkelijk, dus heb ik maar een nieuwe versterker gekocht (een Hartke LH500)quote:
Is ie echt goed?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Cynic het volgende:
Ik kreeg zojuis mijn The T-Bone mb57 binnen, een 100% ripoff van de Shure sm57. Ziet er hetzelfde uit, klinkt hetzelfde, maar kost 1/3 van het origineel. En dan krijg je er een gratiis kabel bij
Oef, da's nog veel!quote:
Zijn die T-Bones echt zo interessant? Zo ja, dan koop ik er ook één voor thuisquote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Cynic het volgende:
Ik kreeg zojuis mijn The T-Bone mb57 binnen, een 100% ripoff van de Shure sm57. Ziet er hetzelfde uit, klinkt hetzelfde, maar kost 1/3 van het origineel. En dan krijg je er een gratiis kabel bij
Dan moet je meer denken aan een condensator microfoon*quote:Op maandag 11 januari 2010 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zijn die T-Bones echt zo interessant? Zo ja, dan koop ik er ook één voor thuis.
Wat is tof voor akoestische instrumenten en pogingen-tot-zang?
Dat is in mijn geval (gelukkig) enkel een kwestie van het juiste moment van de dag uitkiezenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dan moet je meer denken aan een condensator microfoon*
Mits je de juiste ruimte hebt om op te nemen (Lees geen geluidshinder van buitenaf).
Trouwens lees ook eens de lap tekst van HIM in het studio topicquote:Op maandag 11 januari 2010 17:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval (gelukkig) enkel een kwestie van het juiste moment van de dag uitkiezen.
Mazzelpikquote:Op maandag 11 januari 2010 17:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval (gelukkig) enkel een kwestie van het juiste moment van de dag uitkiezen.
Ik moet het niet 's ochtends vroeg doen, want dan is er veel verkeer of doordeweeks tijdens schoolpauzes (heb een middelbare school in de straatquote:
Niks mis mee, is volgens mij gewoon hetzelfdequote:
Maar gaat hij misschien maar 20 jaar mee ipv 30quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niks mis mee, is volgens mij gewoon hetzelfde
Waar gekocht?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Cynic het volgende:
Thomann.quote:
Die ibanezgitaren lees ik nooit wat slechts over, zeker de oude niet, zeker een aanrader dus!quote:
Dat dacht ik! Niet dat ik er geld voor heb ofzo, maarjaquote:Op maandag 11 januari 2010 19:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die ibanezgitaren lees ik nooit wat slechts over, zeker de oude niet, zeker een aanrader dus!
deze middag tijdens de les ongeveer een uur gitaren gezocht met een leraarquote:
Ik postte 'm vooral voor jouquote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
deze middag tijdens de les ongeveer een uur gitaren gezocht met een leraar
hij speelt al zo'n 30 jaar en wou die gitaar ook hebben volgenshem was het echt een goed ding
dus als je em wil moet je snel wezen
Hmm, ik ken het niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat dacht ik! Niet dat ik er geld voor heb ofzo, maarja
Weet trouwens iemand iets over het merk The Asama? Deze ziet er namelijk ook wel aardig uit.
700 euro is echt veel en veel te duurquote:Op maandag 11 januari 2010 20:03 schreef genakt het volgende:
vind deze ibanex leuker
http://www.speurders.nl/o(...)ist-dc-50130684.html
seymour duncans erin
en ja had hem dus al gezien begin verliefd te worden op oude ibanez lp modellen
maar hij is wel mooiquote:Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
700 euro is echt veel en veel te duur
Cobus wellichtquote:Op maandag 11 januari 2010 20:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Als ik Stewart Copeland nu even mail om te vragen of hij wat drumtracks voor me wil maken zou ie dat dan doen?
![]()
Zoek drums met veel variatie 132 bpm moet echt opvullend gedrumd zijn.
* Fucking drumcomputers heb ik oorlog mee![]()
![]()
Ga zelf leren drummenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Als ik Stewart Copeland nu even mail om te vragen of hij wat drumtracks voor me wil maken zou ie dat dan doen?
![]()
Zoek drums met veel variatie 132 bpm moet echt opvullend gedrumd zijn.
* Fucking drumcomputers heb ik oorlog mee![]()
![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |