Is dat die waar wij over hebben gePM'd?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks, ik heb deze al:
Maar ik vond het wel leuk om em een keer te proberen/lenen. Gitaar is in ieder geval flink meer waar voor je geld dan een Gibson SG standard!
[ afbeelding ]
Nee, dat was die Epi. Die op het plaatje is de reden dat de Epi weggaatquote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef LeNick het volgende:
[..]
Is dat die waar wij over hebben gePM'd?![]()
Ik geef je groot gelijk, die is echt prachtig op de foto.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, dat was die Epi. Die op het plaatje is de reden dat de Epi weggaat![]()
probeer het ook af te leren maar het is gewoon veel makkelijkerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou je sowieso ook ff 10x bedenken voor je iets met een floyd rose koopt vooral als je veel metal dingen wil spelen. Want deze kan je niet "even" downtunen in een andere stemming door die kutbrug
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, z'n gitaargeluid is leuk, maar hij heeft zo'n poepstem.
Kon ik toch wel, want je had helemaal geen geld!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef LeNick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik die gitaar koop kan je nu wel vergeten!!!![]()
![]()
Zie je maar weer dat smaak verschilt, ik vindt hem een hele fijne stem hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, z'n gitaargeluid is leuk, maar hij heeft zo'n poepstem.
Klopt. En er lopen ook mensen rond die een hekel hebben aan Telecasters. Of Frans Bauer.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zie je maar weer dat smaak verschilt, ik vindt hem een hele fijne stem hebben
http://link.marktplaats.nl/300991047quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kon ik toch wel, want je had helemaal geen geld!![]()
![]()
Neem voorbeeld aan punk gitaristen, gewoon hakken!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef genakt het volgende:
probeerde het even zonder me palm op de brug lukt best aardig maar hou wel me pink op de gitaar onder me snaren automatisch weet niet waarom
?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Neem voorbeeld aan punk gitaristen, gewoon hakken!
ben geen dribbelquote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Misschien heb je baat bij een Hyundai Pony?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, die SG vind zijn nieuwe eigenaar wel, daar maak ik mij niet druk om.
Wel jammer, want ik had die SG best willen ruilen tegen die citroen
Gaaf, een Hyundai Pony! Keigaaf. Helaas (?/!) heb ik al een auto...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:13 schreef LeNick het volgende:
[..]
Misschien heb je baat bij een Hyundai Pony?
Maar ik had die gitaar nog best gekocht van je hoor, ondanks dat je mijn held vergeleek met poep!. Alleen moet ik eerst nog maar is geluk hebben dat die auto vóór 1 februari verkocht wordt (anders wordt ie ingeruild bij koop van een nieuwe auto).
Die auto zou ik ook kwijt willen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef LeNick het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/300991047
Mijn opa verkoopt deze auto namens iemand anders, en dan moet ik hem namens mijn opa weer op Marktplaats zetten. Mijn opa moet iets van 18k inleveren, en we delen de winst.
(in dit geval ga ik niet uit van 50%, maar wel meer als normaal, normaal krijg ik rond de 150)
A.s. woensdag wéér een auto erbij voor op Marktplaats. En zo is het in het verleden ook al vaak gegaan.
Dus.. je kon het nog niet hélemaal vergeten
Als ik riffs speel heb ik m'n pink ook ergens op steunen anders ben ik echt de controle kwijt op welke snaren ik allemaal zitquote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
ow dan is er nog hoop voor mequote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik riffs speel heb ik m'n pink ook ergens op steunen anders ben ik echt de controle kwijt op welke snaren ik allemaal zit
Ligt eraan wat voor dingen je speelt, als je akkoorden/powerchords ramt kan ik me niet voorstlelen dat dat fijn speelt als je constant ergens op steuntquote:
Nee, die toch nietquote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Messenger of kiiiiiiiinnnnngggssss
Anders worden het wel heel korte nummersquote:Op zondag 10 januari 2010 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu nog het knopje vinden om te loopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nee, waar wel?![]()
Is zo veel stofzuig werkquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef drummerdude het volgende:
Mag je hier de standaard 'adviesaanvragen' posten?
Zo ja:Starterspakketjes zijn het altijd nét nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nee, waar wel?
Je kan beter gitaar en ampje apart kopen
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Starterspakketjes zijn het altijd nét niet
En voor een budget van 150, welke gitaren+amps geven het beste geluid?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Starterspakketjes zijn het altijd nét niet
Ik zou het budget minstens verdubbelen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef drummerdude het volgende:
[..]
En voor een budget van 150, welke gitaren+amps geven het beste geluid?
150-200 is het max budgetquote:Op zondag 10 januari 2010 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou het budget minstens verdubbelen.
Dat is dan dus te weinig!quote:
misschien 2ehands iets.. marktplaats dus even afspeurenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Daar is niks redelijks voor te halen?
Dean Evo X of Ibanez Gax a 140 euro + Behringer versterkertje is een goeie dealquote:
http://muziekinstrumenten(...)-met-versterker.html ?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dean Evo X of Ibanez Gax a 140 euro + Behringer versterkertje is een goeie deal
En als je goed je best doet koop je een Epiphone SG voor 130 euro op marktplaats van 4 maanden oud met bon... muahahahahaa![]()
kan, maar met 200 euro moet je wel meer kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef drummerdude het volgende:
[..]
http://muziekinstrumenten(...)-met-versterker.html ?
Jaaaaaaa!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks, ik heb deze al:
Maar ik vond het wel leuk om em een keer te proberen/lenen. Gitaar is in ieder geval flink meer waar voor je geld dan een Gibson SG standard!
[ afbeelding ]
Tonepros brug zit er op en nu is ie dik in orde. Zo'n fijne gitaar! Had wel twijfel, maar ben zo blij dat ik em ben gaan halen!quote:
Dat mag ook wel, je betaalt je scheel aan dat spul van tonepros.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tonepros brug zit er op en nu is ie dik in orde. Zo'n fijne gitaar! Had wel twijfel, maar ben zo blij dat ik em ben gaan halen!
Ja, maar dan wijs ik graag weer op het gezegde, goedkoop=duurkoop. Zo'n bruggetje heb je veel plezier van en zet je desnoods weer over naar je volgende gitaar...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, je betaalt je scheel aan dat spul van tonepros.
Klopt, daarom komt er straks ook een tonepros op mijn explorer.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar dan wijs ik graag weer op het gezegde, goedkoop=duurkoop. Zo'n bruggetje heb je veel plezier van en zet je desnoods weer over naar je volgende gitaar...
Vet! Ja het blijft ook een favoriet van mij...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tonepros brug zit er op en nu is ie dik in orde. Zo'n fijne gitaar! Had wel twijfel, maar ben zo blij dat ik em ben gaan halen!
Het verbaast mij hoeveel beter dat ding is dan een SG Standard. Stomweg een andere gitaar. Mijn Gibson SG standard heb ik destijds verkocht omdat ik de epi+upgrades beter vond. Die SG '61 is een compleet nieuwe belevenis!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vet! Ja het blijft ook een favoriet van mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |