quote:
dat dacht ik ookquote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit je er bij de eerste 2 nummers een paar keer flink naast?
Messenger of kiiiiiiiinnnnngggssssquote:
Zet je hem in E tochquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
Ben best onder de indruk van die Ltd viper:
Perfecte afwerking, waaronder een mooie top, prachtige halsinleg. Bovendien tophardware, locking tuners, EMG81/85, degelijke switch/potmeters. Jammer dat ie zo metal is. Staat momenteel in C en daar kan ik echt niks mee
Jammer is dat jaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou dit was mooi de laatste keer dat ik m'n spullen aan iemand uitleen, ongeinteresseerd kutbandje, kan geeneens een bedankje of iets vanaf alleen beetje arrogant zitten doen
Je hebt ze ook met Seymour Duncens erin zitten ook erg vette dingenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
Perfecte afwerking, waaronder een mooie top, prachtige halsinleg. Bovendien tophardware, locking tuners, EMG81/85, degelijke switch/potmeters. Jammer dat ie zo metal is. Staat momenteel in C en daar kan ik echt niks mee
welke 2 bedoel je?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit je er bij de eerste 2 nummers een paar keer flink naast?
Ja, maar die snaarspanning is niet normal man! 013!quote:
De gitaar is niet van mij, maar ik zou er zonder meer een setje '59's inprakken!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met Seymour Duncens erin zitten ook erg vette dingen
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar die snaarspanning is niet normal man! 013!
[..]
De gitaar is niet van mij, maar ik zou er zonder meer een setje '59's inprakken!
quote:VIPER-1000
* Set-Neck
* 24.75” Scale
* Mahogany Body
* Mahogany Neck
* Ebony Fingerboard
* 42mm Earvana Compensated Nut
* Thin U Neck Contour
* 24 XJ Frets
* Gold Hardware
* ESP Locking Tuners
* Tonepros Locking TOM & Tail
* Seymour Duncan Custom-5 (B) / ’59 (N) p.u
dan zou het mischien een keer goed klinken als je gitaar speeltquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
Het is dus de andere versie met deze specs:quote:
quote:# Set-Neck
# 24.75” Scale
# Mahogany Body
# Flamed Maple Top
# Mahogany Neck
# Rosewood Fingerboard
# 42mm Earvana Compensated Nut
# Thin U Neck Contour
# 24 XJ Frets
# Black Nickel Hardware
# ESP Locking Tuners
# Tonepros Locking TOM & Tail
# EMG 81 (B) / 85 (N) Active p.u.
# Finish: STBLK
Ja dan moet jij de goeie versie kopenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is dus de andere versie met deze specs:
[..]
Ik koop helemaal niks, ik heb deze al:quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan moet jij de goeie versie kopen
Bij de LTD's vanaf de 400 series heb je echt goeie gitaren, daaronder zijn eigenlijk de enige "budget" gitarenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
LTD is toch juist de goedkope versie van ESP?
Ik vind minder dan 1000 euro voor zulke specs persoonlijk een koopje!
quote:LTD EC-1000 VB
* Set-Neck
* 24.75” Scale
* Mahogany Body
* Mahogany Neck
* Ebony Fingerboard
* 42mm Earvana Compensated Nut
* Thin U Neck Contour
* 24 XJ Frets
* Gold Hardware
* ESP Locking Tuners
* Tonepros Locking TOM & Tail
* EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
* Finish: VB
En tussen die 2 zit dan een verschil van 900e ofzoquote:ESP ECLIPSE-II VB
* Set-Neck
* 24.75” Scale
* Mahogany Body
* Mahogany Neck
* Ebony Fingerboard
* 42mm Bone Nut
* Thin U Neck Contour
* 22 XJ Frets
* Gold Hardware
* Gotoh Magnum Lock Tuners
* Gotoh TOM Bridge & Tail
* EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
* Finish: VB
deze vind ik echt mooiquote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
LTD is toch juist de goedkope versie van ESP?
Ik vind minder dan 1000 euro voor zulke specs persoonlijk een koopje!
Ik sta hier ook echt van te kijken. Ding zit werkelijk waar PERFECT in elkaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij de LTD's vanaf de 400 series heb je echt goeie gitaren, daaronder zijn eigenlijk de enige "budget" gitaren
[..]
[..]
En tussen die 2 zit dan een verschil van 900e ofzo
En de afwerking is beter, maar ik zie op m'n LTD echt níks gewoon wat slecht afgewerkt is
nah vind ik ook juist wel vetquote:
Ik zou je sowieso ook ff 10x bedenken voor je iets met een floyd rose koopt vooral als je veel metal dingen wil spelen. Want deze kan je niet "even" downtunen in een andere stemming door die kutbrugquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef genakt het volgende:
[..]
nah vind ik ook juist wel vet
alleen ik speel met me palm op de brug en dan krijg ik last de knopjes aan de onderkant
anders had ik heb nu al gehad
Afleren,ander kan je natuurlijk nooit met floyd rose spelenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef genakt het volgende:
[..]
nah vind ik ook juist wel vet
alleen ik speel met me palm op de brug en dan krijg ik last de knopjes aan de onderkant
anders had ik heb nu al gehad
Ja is ook gewoon mooi spul, zelfde verhaal een beetje met die Schecters ook vette gitarenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik sta hier ook echt van te kijken. Ding zit werkelijk waar PERFECT in elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |