Die Peavey vind ik persoonlijk nóg cooler!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Helemaal niet duur!Er zitten EMG's in en er zit een koffer bij.
Het is dan geen LP, maar sla je kans Genakt!
Sla je kans?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Helemaal niet duur!Er zitten EMG's in en er zit een koffer bij.
Het is dan geen LP, maar sla je kans Genakt!
Kom maar naar beneden en sla je kans!quote:
Dat vind ik ook eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die Peavey vind ik persoonlijk nóg cooler!
Ik ben schijnbaar dialexisch...quote:
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
heb op deze gitaar geboden
hopelijk doet hij het
http://link.marktplaats.nl/311090292
Jammerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, die toch nietWe luisteren nu naar waar foutjes zitten. Al sinds 10u bezig hehe
Misschien heeft ie em gekocht!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
edit : klopt niet wat ik zijquote:
heb geen bericht gehadquote:
Och armequote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen bericht gehad
dus denk dat hij verkocht is
Wat een hater is het danquote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen bericht gehad
dus denk dat hij verkocht is
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....
solliciteren, beter betaalde baan krijgen, en dan veel gitaren kopen voor onsquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer nog steeds zo klote in het Noorden?
Hier in de randstad snap ik niet waarom er een weeralarm is. Een beetje miezer-sneeuw, that's it!
Is er een sollicitatietopic?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!
hmm niemand die ik ken heeft creditcardquote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef TeleluvR het volgende:
Thomann kan gewoon via overschrijving. En je kan vast wel ERGENS een CC regelen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |