Zoetermeer, dat is hier vlakbijquote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
heb op deze gitaar geboden
hopelijk doet hij het
http://link.marktplaats.nl/311090292
Ik zou gewoon bellen, dat is wat directer dan bieden via marktpalats, gewoon ff telefoontje dat je hem voor 300 zo snel mogelijk op komt halen danquote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
hopelijk doet hij het
hopelijk doet hij het echtquote:
geen nummerquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bellen, dat is wat directer dan bieden via marktpalats, gewoon ff telefoontje dat je hem voor 300 zo snel mogelijk op komt halen dandan heb je ook gleijk duidelijkheid
Mooi gitaartje
Ik denk voor de grap van de week, ik pak is de echte gitaar er bij, maar dan weet ik niet hoe ik moet beginnen en wat ik moet spelenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijker dan gewoon gitaar spelen
Nummer staat bij de advertentiequote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef genakt het volgende:
[..]
geen nummer
in de winkel is hij iets over de 500 euro. 525 volgens mij
De standaard versie wel ja. Als ik nu zoiets nieuw zou moeten kopen, dan zou ik het wel weten:quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef genakt het volgende:
[..]
geen nummer
in de winkel is hij iets over de 500 euro. 525 volgens mij
Nou, ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijker dan gewoon gitaar spelen
zo scheelquote:
wat vind je er beter aan dan die van marktplaats ?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De standaard versie wel ja. Als ik nu zoiets nieuw zou moeten kopen, dan zou ik het wel weten:
http://www.thomann.de/nl/epiphone_les_paul_custom_chrome_ltd.htm
Iedere zichzelf respecterende gitarist hoort een SG te hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
Antihulde aan de TT. Wie voedt genakt even opnieuw op?!?
Gewoon een beetje erop slaan, en dan noem je het punkquote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik denk voor de grap van de week, ik pak is de echte gitaar er bij, maar dan weet ik niet hoe ik moet beginnen en wat ik moet spelen![]()
Met gytar hero niveau medium-hard..
Mooier, niet beter. Dat is persoonlijke smaak!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef genakt het volgende:
wat vind je er beter aan dan die van marktplaats ?
Idd, mooie prijs dan als die nieuw zo duur is, gewoon gelijk een deal maken, die 2 tientjes meer of minder ga je ook niet dood van.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef genakt het volgende:
[..]
zo scheel![]()
ik ga gelijk bellen
[..]
wat vind je er beter aan dan die van marktplaats ?
Ach dan kan ik het ook nog eensquote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende gitarist hoort een SG te hebben
[..]
Gewoon een beetje erop slaan, en dan noem je het punk
12 tientjes drib!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Idd, mooie prijs dan als die nieuw zo duur is, gewoon gelijk een deal maken, die 2 tientjes meer of minder ga je ook niet dood van.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ach dan kan ik het ook nog eens
vader jacob lukt me wel half![]()
Het is gewoon een beetje noten vergelijken van de piano of dergelijke naar gitaar,
heeft iemand niet een voorbeeld ofzo, kan ik is kijken of het met echte gitaar lukt van me pa
ow okquote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooier, niet beter. Dat is persoonlijke smaak!
Zulke cadeau's wil ik ook wel, dubbel maakt niet uit!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoetermeer, dat is hier vlakbij
Ik heb trouwens nog nooit gitaren cadeau gekregen, laat staan dubbel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
Dat ook ja, wie krijgt er nu een gitaar dubbel cadeauquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoetermeer, dat is hier vlakbij
Ik heb trouwens nog nooit gitaren cadeau gekregen, laat staan dubbel...
Dan zal de prijs ook nog wel omhoog gaan. Spaar lekker nog even door! Er is zoveel keus, ook in Les Pauls!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef genakt het volgende:
hij wil nog even wachten omdat hij al zoveel reacties heeft gehad
moet over een weekje even terugbellen
En dat accepteer je zomaar?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef genakt het volgende:
hij wil nog even wachten omdat hij al zoveel reacties heeft gehad
moet over een weekje even terugbellen
Lelijk dingquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
In het volgende topic een rickenbacker 360 in de OP!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat accepteer je zomaar?
Dan ben je ook geen handelaar. Je had hem gewoon een beetje onder druk moeten zetten.
heb 3500 maar wil er nu nog even max 500 aan uitgevenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan zal de prijs ook nog wel omhoog gaan. Spaar lekker nog even door! Er is zoveel keus, ook in Les Pauls!
Ik ook niet maar je kan het altijd proberen natuurlijk. Er zijn genoeg die er wel intrappen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ik nu een Epi LP had staan, dan had ik em ook niet verkocht voor 300! Dan kun je nog zo blaten aan de andere kant van de lijn
ja inderdaad dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ik nu een Epi LP had staan, dan had ik em ook niet verkocht voor 300! Dan kun je nog zo blaten aan de andere kant van de lijn
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
In het volgende topic een rickenbacker 360 in de OP!!!
[ afbeelding ]
dat zijn die studio gevallen ik weet niet of zo goed zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Meursault het volgende:
Thomann heeft toch wel een aantal LP's voor minder dan 300? Of zijn die niet zo goed?
Die witte zijn wel mooi op zich.
Gewoon nog even verder kijken, er staat zoveel te koop op internet!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef genakt het volgende:
[..]
heb 3500 maar wil er nu nog even max 500 aan uitgeven
heb het geld nog nodig voor andere dingen
woon net 2 weken op mezelf dus
maar inderdaad wel raar verhaal dubbel kado
alles is al klaar alleen nog gordijnen in me woonkamerquote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon nog even verder kijken, er staat zoveel te koop op internet!
Op jezelf wonen is duur, verkijk je er maar niet op. Ik heb ooit een gitaar moeten verkopen voor een vloer en dat was NIET leuk
Niet duur!quote:
Helemaal niet duur!quote:
Die Peavey vind ik persoonlijk nóg cooler!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Helemaal niet duur!Er zitten EMG's in en er zit een koffer bij.
Het is dan geen LP, maar sla je kans Genakt!
Sla je kans?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Helemaal niet duur!Er zitten EMG's in en er zit een koffer bij.
Het is dan geen LP, maar sla je kans Genakt!
Kom maar naar beneden en sla je kans!quote:
Dat vind ik ook eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die Peavey vind ik persoonlijk nóg cooler!
Ik ben schijnbaar dialexisch...quote:
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
hopelijk doet hij het
Jammerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, die toch nietWe luisteren nu naar waar foutjes zitten. Al sinds 10u bezig hehe
Misschien heeft ie em gekocht!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
edit : klopt niet wat ik zijquote:
heb geen bericht gehadquote:
Och armequote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen bericht gehad
dus denk dat hij verkocht is
Wat een hater is het danquote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen bericht gehad
dus denk dat hij verkocht is
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....
solliciteren, beter betaalde baan krijgen, en dan veel gitaren kopen voor onsquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer nog steeds zo klote in het Noorden?
Hier in de randstad snap ik niet waarom er een weeralarm is. Een beetje miezer-sneeuw, that's it!
Is er een sollicitatietopic?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!
hmm niemand die ik ken heeft creditcardquote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef TeleluvR het volgende:
Thomann kan gewoon via overschrijving. En je kan vast wel ERGENS een CC regelen, toch?
Da's kut! Ik hoop nog steeds op verbetering!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
solliciteren, beter betaalde baan krijgen, en dan veel gitaren kopen voor ons
Zoals Tele zei, stel die vraag eens in het sollicitatietopicquote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Solliciteren
Als het weer zo blijft ga ik dat ook doen, dan kan ik toch niet bij de baas komen.
in het noorden denk ik dat het nooit goed zal komenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's kut! Ik hoop nog steeds op verbetering!
En sperwersquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.
En geen Randstadquote:
even voor je verbeterdquote:
Dan moet je het wel goed verbeteren natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed verbeteren natuurlijk.
[..]
quote:
Houd je er wel erg in dat ook Epiphones (en met name Customs) geregeld worden nagemaakt en voor veel worden verkocht? Met andere woorden: Let goed op de echtheidskenmerken en speel even grondig op de gitaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef genakt het volgende:
andere gevonden en nog in de buurt ook
http://link.marktplaats.nl/305985973
Je bod staat nog bovenaanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef genakt het volgende:
andere gevonden en nog in de buurt ook
http://link.marktplaats.nl/305985973
Epiphones namakenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Houd je er wel erg in dat ook Epiphones (en met name Customs) geregeld worden nagemaakt en voor veel worden verkocht? Met andere woorden: Let goed op de echtheidskenmerken en speel even grondig op de gitaar!
Ja zelfs dat. Als je weet dat die kopietjes rond de 100 euro kosten, dan is verpatsen voor 350 best een lucratieve zaak.quote:
Die leu uut t westen kumm'n hier alle mooie plekjes inpikk'n!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In de Randstad kun je tenminste nog autorijden.
Heb dan ook al mail gestuurd met de vraag voor foto's en serial no.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja zelfs dat. Als je weet dat die kopietjes rond de 100 euro kosten, dan is verpatsen voor 350 best een lucratieve zaak.
Disclaimer: niet gezegd dat dit een neppert is! Maar ik vind het op z'n minst verdacht dat er geen 'echte' foto's bij staan!
In die context wil ik er liever "sla je Hans" van makenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom maar naar beneden en sla je kans!
Nou, dat heb ik afgelopen woensdag gezien ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In de Randstad kun je tenminste nog autorijden.
* TeleluvR SG over heeft...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook weer een SG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je leren een behoorlijke taal te sprekenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die leu uut t westen kumm'n hier alle mooie plekjes inpikk'n!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |