edit : klopt niet wat ik zijquote:
heb geen bericht gehadquote:
Och armequote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen bericht gehad
dus denk dat hij verkocht is
Wat een hater is het danquote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen bericht gehad
dus denk dat hij verkocht is
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....
solliciteren, beter betaalde baan krijgen, en dan veel gitaren kopen voor onsquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Cynic het volgende:
Hier is het topic dus.
Morgen de hele dag vrij, moet een keuze maken tussen solliciteren naar een echte baan of de hele dag wat aanklungelen op gitaar...lastig....
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer nog steeds zo klote in het Noorden?
Hier in de randstad snap ik niet waarom er een weeralarm is. Een beetje miezer-sneeuw, that's it!
Is er een sollicitatietopic?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!
hmm niemand die ik ken heeft creditcardquote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef TeleluvR het volgende:
Thomann kan gewoon via overschrijving. En je kan vast wel ERGENS een CC regelen, toch?
Da's kut! Ik hoop nog steeds op verbetering!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En dat vraag je in het gitaristentopic? Stel dezelfde vraag nog eens in het sollicitatietopic!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
solliciteren, beter betaalde baan krijgen, en dan veel gitaren kopen voor ons
Zoals Tele zei, stel die vraag eens in het sollicitatietopicquote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef The_Dean het volgende:
Solliciteren
Als het weer zo blijft ga ik dat ook doen, dan kan ik toch niet bij de baas komen.
in het noorden denk ik dat het nooit goed zal komenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's kut! Ik hoop nog steeds op verbetering!
En sperwersquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bar en boos. Veel sneeuw, harde wind en sneeuwduinen.
En geen Randstadquote:
even voor je verbeterdquote:
Dan moet je het wel goed verbeteren natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed verbeteren natuurlijk.
[..]
quote:
Houd je er wel erg in dat ook Epiphones (en met name Customs) geregeld worden nagemaakt en voor veel worden verkocht? Met andere woorden: Let goed op de echtheidskenmerken en speel even grondig op de gitaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef genakt het volgende:
andere gevonden en nog in de buurt ook
http://link.marktplaats.nl/305985973
Je bod staat nog bovenaanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef genakt het volgende:
andere gevonden en nog in de buurt ook
http://link.marktplaats.nl/305985973
Epiphones namakenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Houd je er wel erg in dat ook Epiphones (en met name Customs) geregeld worden nagemaakt en voor veel worden verkocht? Met andere woorden: Let goed op de echtheidskenmerken en speel even grondig op de gitaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |