denk door de emg'squote:Op maandag 11 januari 2010 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor LTD is het ?
Ja bij die had je het kunnen wetenAl is het een belachelijke vraagprijs, ik heb em voor 750 nieuw gekocht
Hij is een van die vervelende mannetjes waar je je eigen poten van opvreet als je een gitaar probeert te verkopen en een fractie van de vraagprijs gaan biedenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Cynic het volgende:
Ik stel me zo voor dat-ie niet voor 250 weg gaat...
Emg's zitten er standaard in, 500 is een redelijke prijs voor die gast opzichquote:Op maandag 11 januari 2010 13:31 schreef genakt het volgende:
[..]
denk door de emg's
heb gezegt voor 500 wil ik hem wel anders helaas
het is toch te proberen voor hetzelfde doet hij het wel per mail had ik 500 gebodenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij is een van die vervelende mannetjes waar je je eigen poten van opvreet als je een gitaar probeert te verkopen en een fractie van de vraagprijs gaan bieden
Zoek gewoon een gitaar die wel binnen je budget zit
ja heb gezegd max 500 voor mezelfquote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar zet eens op een rijtje voor jezelf wat je nou wil uitgeven.
Het ene moment wil je een Epiphone voor 300e, dan even later is het weer iets wat bijna 2x zo duur is
enz
Ik wil ze nu incl. bandlogo. Wie weet wat adresjes waar het niet al te duur is?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Cynic het volgende:
Waarom zou je ze ook gaan maken?
Ik koop ze altijd gewoon...
Koop dan maar even een linkshandige SG met P90's.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb dat ding 2 jaar geleden voor 1200 euro gekocht![]()
Wil iemand nog een vette gitaar? Als ik er namelijk nieuw 1 koop voor een debiel hoog bedrag, valt de prijs als een baksteen naar beneden
Verkoopt GAS Station ook al plectrums incl bandlogo?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Voor 500 had ik dat ding ook zo gekocht
Nog nietquote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Verkoopt GAS Station ook al plectrums incl bandlogo?
Dat gebeurt ook altijd met mijn spullenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb dat ding 2 jaar geleden voor 1200 euro gekocht![]()
Wil iemand nog een vette gitaar? Als ik er namelijk nieuw 1 koop voor een debiel hoog bedrag, valt de prijs als een baksteen naar beneden
Washburnquote:Op maandag 11 januari 2010 14:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook altijd met mijn spullen
Tascam die nieuw ongeveer 500 kost koop ik tweedehands voor 350, kost-ie een paar maandjes later nieuw nog maar 290...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |