Neequote:
Daar lijkt het wel op, maar dat kan altijd nogquote:
Ik denk dat het moeilijk gaat worden, als er goed kortsluiting in het ding plaats heeft gevonden is er meestal wel wat doorgebrandt. Overigens heb ik toen ik een jaar of 14 was met mijn bezopen harses mijn telefoon in een vijver gehouden totdat de lampjes uitgingen en 'm vervolgens in de magnetron gestopt om 'm weer droog te maken. Die deed het daarna nog wel, hetzij minimaal.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, maar dat kan altijd nog
Vind het gewoon leuk om te proberen hem nog te redden, indien mogelijk.
Wel een ander apparaat... maar kan het eens proberen.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:38 schreef TeleluvR het volgende:
Firmware iets? Heb je wellicht hier wat aan?
http://www.neohide.com/te(...)y-device-class-issue
Als het een ander apparaat is, zou ik eerst een verder zoeken naar de goede firmware.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een ander apparaat... maar kan het eens proberen.
. Distortie van de printplaat en display. Het zou best kunnen dat je printplaat een heleboel haarscheurtjes vertoond en in die hete wasmachine de geest heeft gegeven.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk gaat worden, als er goed kortsluiting in het ding plaats heeft gevonden is er meestal wel wat doorgebrandt. Overigens heb ik toen ik een jaar of 14 was met mijn bezopen harses mijn telefoon in een vijver gehouden totdat de lampjes uitgingen en 'm vervolgens in de magnetron gestopt om 'm weer droog te maken. Die deed het daarna nog wel, hetzij minimaal.
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef The_Dean het volgende:
It's alive!!
Nog even met contactwash aan de slag geweest, software erbij gepakt, gerepareerd via de laptop en de software, en hij doet het weer
Bedankt voor de hulp allemaal
Nja, mijn zus dan ehquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |