Oh, prima. Ik vroeg het mij gewoon af. Was ook meer een mededelend mailtje!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, regelmatig! Paar keer per dag, maar antwoorden blijft er soms even bij...
Vooral omdat je geen prangende vraag had, denk dat komt wel ff als ik wat meer tijd heb
Ik vind die studio's zó lelijk gewoonquote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
Genakt: Voor deze prijs kun je hier best wel even lol van hebben!
http://link.marktplaats.nl/311349646
Ach, lekker sober en eenvoudig. De klank is er niet minder om. Ik geef toe zelf ook een standard of een custom mooier te vinden, maar daar betaal je voor...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind die studio's zó lelijk gewoon![]()
Lijkt net zo'n cheapass starterspakket beginnersgitaar
Ja, daarom... sorry voor het niet reageren, maar mooi dat het zo goed als opgelost isquote:Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, prima. Ik vroeg het mij gewoon af. Was ook meer een mededelend mailtje!
Oh het zal uiteraard goed klinken, maar een LP model moet naar mijn idee gewoon een binding hebben sowiesoquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach, lekker sober en eenvoudig. De klank is er niet minder om. Ik geef toe zelf ook een standard of een custom mooier te vinden, maar daar betaal je voor...
Samensmelten niet. Morgen door de sneeuw niet te werken, dus even wat kleine dingen doen, waaronder weer aan de praat krijgen. Jetta is nogsteeds niet goed...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef TeleluvR het volgende:
Prima joh! Heb je nu een golf diesel voor de deur staan? Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Ga je die nu samensmelten met de jetta ?
Poos niet gelopen enzo denk ik.... allemaal wat stroef.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef TeleluvR het volgende:
Cool. Golf 1.6D is inderdaad gebouwd als een tank. -20 zijn onze auto's nou eenmaal niet op ingesteld!
Daaromquote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, je kunt straks lekker dieselen, fijn man!!!
ziet er wel aardig uitquote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
Genakt: Voor deze prijs kun je hier best wel even lol van hebben!
http://link.marktplaats.nl/311349646
Cool!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef defamai het volgende:
Gewoon even dumpen:
Mijn gitaar:
[ afbeelding ]
Een Hofner 174 Solid Body uit 1971. Het is hoogstwaarschijnlijk een prototype, er is buiten dit exemplaar geen andere bekend met een halve slagplaat, van dit type. Enige bekende referentie is een plaatje in een Selmer catalogus uit 1972. Ook het 'staartstuk' blijkt vrij uniek te zijn. Verder is het gewoon een fijn gitaartje.
Nicequote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef defamai het volgende:
Gewoon even dumpen:
Mijn gitaar:
[ afbeelding ]
Een Hofner 174 Solid Body uit 1971. Het is hoogstwaarschijnlijk een prototype, er is buiten dit exemplaar geen andere bekend met een halve slagplaat, van dit type. Enige bekende referentie is een plaatje in een Selmer catalogus uit 1972. Ook het 'staartstuk' blijkt vrij uniek te zijn. Verder is het gewoon een fijn gitaartje.
Gaafquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef defamai het volgende:
Gewoon even dumpen:
Mijn gitaar:
[ afbeelding ]
wat hij zegtquote:Op maandag 11 januari 2010 08:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
ZOOT![]()
![]()
Erg gaaf ja (Voor erbij dan niet als main axe)
vrij coolquote:Op maandag 11 januari 2010 07:46 schreef Quantie het volgende:
Meh, guys wat vinden jullie van deze Gibson SG?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou je weet toch ongeveer waar ik woonquote:Op zondag 10 januari 2010 22:59 schreef TeleluvR het volgende:
Is dat zover dan? Goed, vervoer valt altijd wel te regelen...
quote:Op maandag 11 januari 2010 08:32 schreef Cynic het volgende:
Die doet zo vroeg op de morgen wel pijn aan de ogen... Is dat zo'n Clapton model?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |