Ik denk dat je dat al snel zat bent. Mijn tuner heeft ook feestverlichting, maar dat gebruik ik nooit meerquote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef DrD00m het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70115564
Is dit iets om in de versterker te bouwen?
Wel raar, een vraagteken en een uitroepteken vlak achter elkaar. Is het nou ? of ! ?quote:
Ik had er al één in mijn kledingkast, zo kwam ik ook op het ideequote:Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
Opplek LED-lampjes is iets wat je overal moet hebben: kasten, auto's...
Jupquote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik had er al één in mijn kledingkast, zo kwam ik ook op het idee.
Losse kabels zitten nu ook vast in mijn rack met klittebandjes die dan weer vast kunnen op de harde kant van klitteband (zal vast een naam hebben), zodat er niks los door mijn rack kan rollen of stuiteren
.
Dean weet dat ik slechte ervaringen heb met rondstuiterende dingen in gear.
De transformator van mijn vorige versterker (Hartke 3500) zit met 4 boutjes vast. Nu is, geen idee waarom, één van de moertjes losgeraakt en gaan stuiteren door mijn versterker tot het een comfortabel huisje vond ergens tussen andere electronica. Ik zette mijn versterker aan en pooeefffff. Hoewel Dean de schade opzich wel heeft kunnen repareren, is er een nieuwe transformator nodig en daar aan komen is niet zo makkelijk, dus heb ik maar een nieuwe versterker gekocht (een Hartke LH500)quote:
Is ie echt goed?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Cynic het volgende:
Ik kreeg zojuis mijn The T-Bone mb57 binnen, een 100% ripoff van de Shure sm57. Ziet er hetzelfde uit, klinkt hetzelfde, maar kost 1/3 van het origineel. En dan krijg je er een gratiis kabel bij
Oef, da's nog veel!quote:
Zijn die T-Bones echt zo interessant? Zo ja, dan koop ik er ook één voor thuisquote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Cynic het volgende:
Ik kreeg zojuis mijn The T-Bone mb57 binnen, een 100% ripoff van de Shure sm57. Ziet er hetzelfde uit, klinkt hetzelfde, maar kost 1/3 van het origineel. En dan krijg je er een gratiis kabel bij
Dan moet je meer denken aan een condensator microfoon*quote:Op maandag 11 januari 2010 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zijn die T-Bones echt zo interessant? Zo ja, dan koop ik er ook één voor thuis.
Wat is tof voor akoestische instrumenten en pogingen-tot-zang?
Dat is in mijn geval (gelukkig) enkel een kwestie van het juiste moment van de dag uitkiezenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dan moet je meer denken aan een condensator microfoon*
Mits je de juiste ruimte hebt om op te nemen (Lees geen geluidshinder van buitenaf).
Trouwens lees ook eens de lap tekst van HIM in het studio topicquote:Op maandag 11 januari 2010 17:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval (gelukkig) enkel een kwestie van het juiste moment van de dag uitkiezen.
Mazzelpikquote:Op maandag 11 januari 2010 17:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval (gelukkig) enkel een kwestie van het juiste moment van de dag uitkiezen.
Ik moet het niet 's ochtends vroeg doen, want dan is er veel verkeer of doordeweeks tijdens schoolpauzes (heb een middelbare school in de straatquote:
Niks mis mee, is volgens mij gewoon hetzelfdequote:
Maar gaat hij misschien maar 20 jaar mee ipv 30quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niks mis mee, is volgens mij gewoon hetzelfde
Waar gekocht?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Cynic het volgende:
Thomann.quote:
Die ibanezgitaren lees ik nooit wat slechts over, zeker de oude niet, zeker een aanrader dus!quote:
Dat dacht ik! Niet dat ik er geld voor heb ofzo, maarjaquote:Op maandag 11 januari 2010 19:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die ibanezgitaren lees ik nooit wat slechts over, zeker de oude niet, zeker een aanrader dus!
deze middag tijdens de les ongeveer een uur gitaren gezocht met een leraarquote:
Ik postte 'm vooral voor jouquote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
deze middag tijdens de les ongeveer een uur gitaren gezocht met een leraar
hij speelt al zo'n 30 jaar en wou die gitaar ook hebben volgenshem was het echt een goed ding
dus als je em wil moet je snel wezen
Hmm, ik ken het niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat dacht ik! Niet dat ik er geld voor heb ofzo, maarja
Weet trouwens iemand iets over het merk The Asama? Deze ziet er namelijk ook wel aardig uit.
700 euro is echt veel en veel te duurquote:Op maandag 11 januari 2010 20:03 schreef genakt het volgende:
vind deze ibanex leuker
http://www.speurders.nl/o(...)ist-dc-50130684.html
seymour duncans erin
en ja had hem dus al gezien begin verliefd te worden op oude ibanez lp modellen
maar hij is wel mooiquote:Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
700 euro is echt veel en veel te duur
Cobus wellichtquote:Op maandag 11 januari 2010 20:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Als ik Stewart Copeland nu even mail om te vragen of hij wat drumtracks voor me wil maken zou ie dat dan doen?
![]()
Zoek drums met veel variatie 132 bpm moet echt opvullend gedrumd zijn.
* Fucking drumcomputers heb ik oorlog mee![]()
![]()
Ga zelf leren drummenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Als ik Stewart Copeland nu even mail om te vragen of hij wat drumtracks voor me wil maken zou ie dat dan doen?
![]()
Zoek drums met veel variatie 132 bpm moet echt opvullend gedrumd zijn.
* Fucking drumcomputers heb ik oorlog mee![]()
![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |