zal toch wel nietquote:Op maandag 11 januari 2010 11:46 schreef The_Dean het volgende:
ANWBfo' sho'!
Wat een helden!
Ook maar eens achter een CC aan...
Als ik vandaag een aanvraag bij de Rabo, kan ik hem dan meteen vandaag nog gebruiken?
ANWB heeft me ook meer geholpen dan ik lief ben. En de ADAC. En de Falck.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:47 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, dat zeker niet, kost ongeveer 2 weken, ze moeten ook het een en het ander valideren.
Ach, de ANWB heeft mij 3x in 1 week op weg geholpen, steunen wil ik ze wel!
282 euro.quote:
Jimi speelde oook op zoiets toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:32 schreef Cynic het volgende:
Die doet zo vroeg op de morgen wel pijn aan de ogen... Is dat zo'n Clapton model?
Pfff, op de bankrekening red ik dat niet. Mocht vandaag mijn CC in de brievenbus liggen, vind ik voorschieten geen probleem!quote:
Dat zou een en ander wel voorspoedigen denk ik. Rest komen we dan wel uitquote:Op maandag 11 januari 2010 11:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pfff, op de bankrekening red ik dat niet. Mocht vandaag mijn CC in de brievenbus liggen, vind ik voorschieten geen probleem!
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Oh wacht, ik heb net een gitaar verkocht. Als ik dat geld nou eens zou storten... Ik heb nog wel even contact vandaag!
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:03 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vegeet dat soort dingen... het is ook alweer een uur geleden
Ja, dat geloof ik graagquote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef TeleluvR het volgende:
2 maanden thuiszitten wordt je knijterdement van!
Ben je ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
En ik dacht dat ik gek aan het worden was....
denk door de emg'squote:Op maandag 11 januari 2010 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor LTD is het ?
Ja bij die had je het kunnen wetenAl is het een belachelijke vraagprijs, ik heb em voor 750 nieuw gekocht
Hij is een van die vervelende mannetjes waar je je eigen poten van opvreet als je een gitaar probeert te verkopen en een fractie van de vraagprijs gaan biedenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Cynic het volgende:
Ik stel me zo voor dat-ie niet voor 250 weg gaat...
Emg's zitten er standaard in, 500 is een redelijke prijs voor die gast opzichquote:Op maandag 11 januari 2010 13:31 schreef genakt het volgende:
[..]
denk door de emg's
heb gezegt voor 500 wil ik hem wel anders helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |