quote:
Ik moest ook bezig met de patat he en ook nog een OP knutselen. Het was me bijna geluktquote:
Te laat, maar ik hoop dat jij vandaag je hoofd niet stoot tegen de ovendeurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had je moeten ninjaquoten.
Oh nou, maar ik hoop dat jouw groente nog een lekkere bite heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te laat, maar ik hoop dat jij vandaag je hoofd niet stoot tegen de ovendeur
Ik heb al op Redcat gestemd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:10 schreef Ynske het volgende:
OPROEP:
De Telefoongids & Gouden Gids gaan verder als één gecombineerde gids. Een bijzonder moment dat gevierd mag worden. Dit doen we door maar liefst ¤ 500.000 beschikbaar te stellen voor lokale goede doelen in Nederland verdeeld over 28 regio's.
Is misschien leuk om hier te stemmen op DTH of RedCat
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hopelijk is hij er gauw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:13 schreef Maes het volgende:
Pannenkoeken WTF
En meneer Maes is ook weer onderweg naar huis
Wtf? Ftw?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:13 schreef Maes het volgende:
Pannenkoeken WTF
En meneer Maes is ook weer onderweg naar huis
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb al op Redcat gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/goeddoel/index.php?id=71das DTH
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/goeddoel/index.php?id=1680das RedCat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wat moet je dan invullen bij voorzitter/contactpersoon en telnr?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/goeddoel/index.php?id=71das DTH
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/goeddoel/index.php?id=1680das RedCat
quote:Wat is jouw goede doel in de buurt?
Naam van het goede doel Dierenthuis
Plaats van het goede doel aarle rixel
Categorie Dieren & natuur
Voorzitter / contactpersoon
Telefoonnummer
Je mot andere linkjes hebben, deze zijn voor als je doelen wil nomineren. Of in het linkje klikken op 'genomineerde doelen'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat moet je dan invullen bij voorzitter/contactpersoon en telnr?
[..]
PM me het dan maar van Redcat, dan ga ik daar wel op stemmen. Ben tegelijkertijd aan het koken dus geen zin het van DTH op te zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mot andere linkjes hebben, deze zijn voor als je doelen wil nomineren. Of in het linkje klikken op 'genomineerde doelen'.
Edit: toch niet. Ik kan voor Redcat wel de gegevens geven via pm.
Voor DTH zou je op hun site moeten zoeken.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM me het dan maar van Redcat, dan ga ik daar wel op stemmen. Ben tegelijkertijd aan het koken dus geen zin het van DTH op te zoeken
volgens mij hoef je dat er niet bij te zetten....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mot andere linkjes hebben, deze zijn voor als je doelen wil nomineren. Of in het linkje klikken op 'genomineerde doelen'.
Edit: toch niet. Ik kan voor Redcat wel de gegevens geven via pm.
Voor DTH zou je op hun site moeten zoeken.
Hoe fuckin dom ben je als je je bus op het ijs parkeert.quote:
Uiteindelijk had ze het best kunnen doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hier nog geen sneeuwstorm!
@Greys; ja die van mij had plannen, maar vond het ook niet zo'n goed plan met de huidige weersverwachting op de fiets de stad in te gaan
Ik heb het alleen vertelt, ze heeft zelf hier geen bad, dus heb gezegd dat jij er eentje had besteld en ze vond het heel liefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteindelijk had ze het best kunnen doen
Hoe vond ze de Lush?
Hoe waren de kerstkusjes?quote:
Volgende keer gaan wij gewoon he? Wat ze ook zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen vertelt, ze heeft zelf hier geen bad, dus heb gezegd dat jij er eentje had besteld en ze vond het heel lief![]()
Denk volgende keer bij mij dattie meteen uitgeprobeert gaat worden.
En qua sneeuw;![]()
Echt, ik vertrouw het KNMI / ANWB voor geen cent meer met hun voorwaarschuwingen / weeralarmen / whatever
Ik had een halve gedaan, maar had een hele moeten doen denk ikquote:
*wijst en lacht*quote:
Een halve werkt voor mij meestal goed. Maar je went wel snel aan de geur. Is bij elke BBS wel zo denk ik. Maar als je uit bad bent ruik je het nog wel heerlijk op de overloop.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had een halve gedaan, maar had een hele moeten doen denk ik
Want ik rook na een minuut al niets meer. Of ben je dan aan de geur gewend?
Ik denk dat het toch niet fijn rijden was geweest hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan wij gewoon he? Wat ze ook zeggen.
Ik dacht dat hij zijn eigen oor in zijn mond had.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:37 schreef Qwea het volgende:
baloe heeft een oor, in zn mond... en daar loopt ie mee te drentelenhij heeft er een klein stukje van gehad, ennu loopt ie ermee te zeulen de hele tijd
![]()
Ooh hij eet hem nu
Ook gelezen van die vier ponies die door het ijs waren gezakt?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn eigen oor in zijn mond had.![]()
Dat vind ik wel sneu, die beesten weten niet beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook gelezen van die vier ponies die door het ijs waren gezakt?
Die waren gewoon gaan wandelen, gezellig over de bevroren sloot. Koeteldekoet, wandeldewandel.
En toen zakten ze er doorMaar ze konden er snel uitgehengeld worden
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:40 schreef Pagan het volgende:
Goed, Bullie is nu bij ons thuis. De eerste kennismaking was bij ons in de tuin. Altijd lastig, drie reuen hebben en daar een volwassen vierde bij doen. Nu kunnen ze 's nachts iig. klaverjassen samen.
Het stof is nu een beetje opgetrokken, Kundun weet weer dat hij de eerste onder zijn gelijken is, maar dat Strega en ik daar toch echt boven staan. Het zal wel uitkristalliseren de komende dagen.
De rit erheen was tot Hoogeveen goed te doen, daarna werden de omstandigheden wat minder. Terug was het tot Assen noord rustig rijden, daarna niets meer aan de hand.
Bullie is een oude man, zijn zicht lijkt mee te vallen, alleen zijn ze ogen zelf erg vies. Gelukkig staat hier altijd een onaangebroken flesje ogentroost klaar, dus straks alles goed schoonmaken en daarna druppelen. Volgende week nemen we hem mee naar onze vaste dierenarts in Roden voor een goede checkup. Nu ligt hij midden in de grote mand te zagen, kolere wat een gesnurk. Op weg naar huis lag hij op de grond tussen Strega's voeten, vol vertrouwen te soezen, hij keek alleen op voor een lekker hapje of twee en een knuffel.
Later meer, foto's + eigen topic volgen.
Aangezien ik geen leven heb kan ik zowat iedere dag, behalve volgende week zaterdag dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch niet fijn rijden was geweest hoorDaar troost ik me maar mee
Maar serieus: als je met een flinke gang over de snelweg gaat en die sneeuw waait allemaal richting je voorruit, dan rijdt het echt niet tof. Ik las dat het zicht op sommige plekken met alleen maar een beetje lichte stuifsneeuw al maar 25 meter was.
Kon jij volgend weekend zondag wel en alleen zaterdag niet?
Ik heb nog geen mail terug of ze op zondag ook open zijn, maar we prikken zsm de nieuwe datum!
Goed, Bullie is nu bij ons thuis. De eerste kennismaking was bij ons in de tuin. Altijd lastig, drie reuen hebben en daar een volwassen vierde bij doen. Nu kunnen ze 's nachts iig. klaverjassen samen.
Het stof is nu een beetje opgetrokken, Kundun weet weer dat hij de eerste onder zijn gelijken is, maar dat Strega en ik daar toch echt boven staan. Het zal wel uitkristalliseren de komende dagen.
De rit erheen was tot Hoogeveen goed te doen, daarna werden de omstandigheden wat minder. Terug was het tot Assen noord rustig rijden, daarna niets meer aan de hand.
Bullie is een oude man, zijn zicht lijkt mee te vallen, alleen zijn ze ogen zelf erg vies. Gelukkig staat hier altijd een onaangebroken flesje ogentroost klaar, dus straks alles goed schoonmaken en daarna druppelen. Volgende week nemen we hem mee naar onze vaste dierenarts in Roden voor een goede checkup. Nu ligt hij midden in de grote mand te zagen, kolere wat een gesnurk. Op weg naar huis lag hij op de grond tussen Strega's voeten, vol vertrouwen te soezen, hij keek alleen op voor een lekker hapje of twee en een knuffel.
hongerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik was vergeten dat ik nog een tweede ronde sushi aan het maken was![]()
dus nu maar alle foto's van vandaag op een rijtje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een volkomen unrelated foto die ik giasternacht postte, gewoon voor de spam![]()
[ afbeelding ]
iemand nog geintersseerd in pizzafoto's als die klaar is?
Doe mij eens een ronde, past in de DVD-Rom drive.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*propt de rechthoekige oshizushi in usb drive*
*mailt sushi naar Qwea*
Ja, mijn hart brak, we hadden hem in de auto. Hij wat zenuwachtig, rillen. Dus de verwarming lekker hoog, hij tussen mijn benen voorin. Na een tijdje, toe ie wat rustiger was zei ik: Zo Bullie, gaan we nu naar huis? Z'n koppie schoot omhoog, hij keek me aan van"wtf, het is meer dan een stukkie rijden? Echt naar huis? Daarna werd het moede hoofd op mijn voet gelegd, met een tevreden zucht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
Ben blij dat ie nu bij jullie woont. Mensen die zo'n dier afdanken zijn hem niet waard
![]()
Swabber, kom je even sushi brengen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik was vergeten dat ik nog een tweede ronde sushi aan het maken was![]()
dus nu maar alle foto's van vandaag op een rijtje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een volkomen unrelated foto die ik giasternacht postte, gewoon voor de spam![]()
[ afbeelding ]
iemand nog geintersseerd in pizzafoto's als die klaar is?
Het gaat zijn gangetje. Deze week erg veel uren gewerkt en vandaag en morgen weer bij schoonpaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Hoi Bigbird!
Hoe gaat het bij jullie inmiddels?
*slik*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, mijn hart brak, we hadden hem in de auto. Hij wat zenuwachtig, rillen. Dus de verwarming lekker hoog, hij tussen mijn benen voorin. Na een tijdje, toe ie wat rustiger was zei ik: Zo Bullie, gaan we nu naar huis? Z'n koppie schoot omhoog, hij keek me aan van"wtf, het is meer dan een stukkie rijden? Echt naar huis? Daarna werd het moede hoofd op mijn voet gelegd, met een tevreden zucht.
TÍs hier nog even aftasten, maar lijkt wel goed te komen. Vannacht gaat hij met Othello, ook een oude man, in de kamer.
Bullie is thuis.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, mijn hart brak, we hadden hem in de auto. Hij wat zenuwachtig, rillen. Dus de verwarming lekker hoog, hij tussen mijn benen voorin. Na een tijdje, toe ie wat rustiger was zei ik: Zo Bullie, gaan we nu naar huis? Z'n koppie schoot omhoog, hij keek me aan van"wtf, het is meer dan een stukkie rijden? Echt naar huis? Daarna werd het moede hoofd op mijn voet gelegd, met een tevreden zucht.
TÍs hier nog even aftasten, maar lijkt wel goed te komen. Vannacht gaat hij met Othello, ook een oude man, in de kamer.
Goed zo! En wel echt doen he, je hebt het verdiend!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het gaat zijn gangetje. Deze week erg veel uren gewerkt en vandaag en morgen weer bij schoonpaMaandagavond ga ik lekker de hele avond voor mezelf reserveren!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier valt er genoeg, en het stuift echt enorm brrrr.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Aldus Buienradar morgen pas wat sneeuw hier in de randstad.
Ben benieuwd hoeveel er in Aarle-Rixtel ligt
Goed dat je het zegt * doorzaptquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef Ynske het volgende:
in kinderen geen bezwaar
De kinderkennelipv kinderdagverblijf/peuterspeelzaal
Ja wat n typesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand net Kassa gezien?
Wat een tuig, die verkopers van Nuon etc.
Aan de deur keihard mensen naaien (Uw leverancier Eneco stopt er mee, blijven wel netwerkbeheerder, maar leveren niet meer in 2010!). En gewoon minderjarigen het contract laten tekenenEn dan daarna voor een verborgen camera roepen 'Ik ben een indifferent motherfucker' en dan heel trots zijn
Hij is inmiddels ontslagen.
Site van DTH in de gaten houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
t staat dr leuker dan t langequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
Mr vind het haar Inke leuk (kort). (kinderen geen bezwaar Ned 1)
Wat gaaf dat jullie dit doen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Wowquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
In Overijssel nu
[ afbeelding ]
(Gejat uit De Elementen)
Och *slikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
ff Snel een foto. Ik ben een beetje gaar, drie uur tuffen in winterse omstandigheden, scheidsrechter spelen bij de kennismaking. Zo een bordje tweemaalhete bonenschotel maken en dan lekker op de bank, pootjes omhoog en een stel honden op schoot.
Bullie is ook moe.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wij hebben dat net ook gezien. Wat een stuk tuig daar zeg...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand net Kassa gezien?
Aan de deur keihard mensen naaien (Uw leverancier Eneco stopt er mee, blijven wel netwerkbeheerder, maar leveren niet meer in 2010!). En gewoon minderjarigen het contract laten tekenenEn dan daarna voor een verborgen camera roepen 'Ik ben een indifferent motherfucker' en dan heel trots zijn
quote:Tijdelijk 40% korting voor iedereen tussen 09.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur
Gezien de verslechterde toestand op de weg door een tekort aan strooizout en vanwege minder lange treinen in de spits, nodigt NS iedereen uit buiten de spits met korting met de trein te reizen. NS biedt –mede op verzoek van de overheid - alle klanten de mogelijkheid om tussen 09.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur met 40% korting te reizen. De actie (‘het zoutkaartje’) geldt op maandag 11, dinsdag 12 en woensdag 13 januari. Meer weten over het Zoutkaartje? Klik hier .
Daar zijn we mooi vooruit gereden. Het asiel ligt een kilometer of twee van de doorgaande weg, gelukkig konden wij bij het vertrek zo achter een sneeuwschuiver aanhaken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
In Overijssel nu
[ afbeelding ]
(Gejat uit De Elementen)
Ik had gister al gevraagd of het problemen zou geven als we morgen (vandaag dus) niet konden komen ivm het weer en het was geen enkel probleem mailde ze! 'Volgende week is ook goed, ik hoor het wel' zei ze. En vanmorgen heb ik keurig afgezegd, daar nog geen antwoord op gehad, dus ze had het vast druk vandaagquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Site van DTH in de gaten houden.![]()
Greys, had jij eigk bericht terug gehad? (vast wel he?) Niet dat ze nu boos op ons zijn omdat we niet kwamen opdagen.
Ik ben zo blij dat ie bij jullie isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
ff Snel een foto. Ik ben een beetje gaar, drie uur tuffen in winterse omstandigheden, scheidsrechter spelen bij de kennismaking. Zo een bordje tweemaalhete bonenschotel maken en dan lekker op de bank, pootjes omhoog en een stel honden op schoot.
Bullie is ook moe.![]()
[ afbeelding ]
Ja, fijn zo'n zoutkaartje. Daar heeft het woon-werkverkeer (wat dus in de spits reist) ook zoveel aan.quote:
Of het probeert de spitsreizigers over te halen om buiten de spits te gaan en de werktijden te verschuivenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, fijn zo'n zoutkaartje. Daar heeft het woon-werkverkeer (wat dus in de spits reist) ook zoveel aan.Dit trekt volgens mij vooral volk wat normaal niet met de trein zou reizen maar nu een dagje uitgaat omdat het goedkoper is.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Geen voorwaarschuwing nu meer maar een Weeralarm in de 4 noordelijke provincies.
Lol, das echt bullshit jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand net Kassa gezien?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Of het probeert de spitsreizigers over te halen om buiten de spits te gaan en de werktijden te verschuiven
Vorige week was het er ook al, het zoutkaartje
Was ook geen kritiek op jou hoor. (mocht je het zo gelezen hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gister al gevraagd of het problemen zou geven als we morgen (vandaag dus) niet konden komen ivm het weer en het was geen enkel probleem mailde ze! 'Volgende week is ook goed, ik hoor het wel' zei ze. En vanmorgen heb ik keurig afgezegd, daar nog geen antwoord op gehad, dus ze had het vast druk vandaagEn ik heb meteen gevraagd of ze op zondag ook open zijn. Zodra ik antwoord heb hoor je het!
Mooiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trollbead vandaag gekocht, zat op 2 euro na precies genoeg in het spaarklompje
Dan mag de NS mijn baas bellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Of het probeert de spitsreizigers over te halen om buiten de spits te gaan en de werktijden te verschuiven
Vorige week was het er ook al, het zoutkaartje
Nee zo had ik het ook echt helemáál niet gelezen johquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was ook geen kritiek op jou hoor. (mocht je het zo gelezen hebben)
![]()
Ik dacht er nu opeens aan (lekker op tijd ook). Ik weet zeker dat jij het prima gecommuniceerd hebt en dat ze vandaag te druk waren om te antwoorden. Of het ter kennisname hebben aangenomen.
Is er al zicht op een nieuwe datum?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
Bullie is ook moe.![]()
[ afbeelding ]
Hou maar op. Ben vandaag toch al zo jankerigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, das echt bullshit ja
In 2012 moeten ALLE energiebedrijven zich opgesplitst hebben in een leveringsbedrijf, netbeheerder en onderhoudsbedrijf. Ook Nuon
Ik haat armbanden maar omdat je kunt wisselen is dit best leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
Ik doe niet aan sierraden, maar dit vind ik best mooi
quote:
Snurkend met zijn bipsebaps op de rand van de bank?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
bullie is leuk![]()
en hij hoort gewoon bij jullie
Op gebied van netbeheer wíl je ook geen concurrentie hoor. Dat moet gewoon goed zijn en moet een bedrijf niet gaan bezuinigen op de kwaliteit van de infrastructuur om het goedkoper te kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja het is leuk maar als er maar 1 netbeheerder is voor een provincie is er nog geen concurrentie.
En wat een stapels papier
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op gebied van netbeheer wíl je ook geen concurrentie hoor. Dat moet gewoon goed zijn en moet een bedrijf niet gaan bezuinigen op de kwaliteit van de infrastructuur om het goedkoper te kunnen doen.
Bovendien worden die tarieven altijd landelijk vastgesteld
Ja begrijpelijk, tis ook een hoop gedoequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik weet er te weinig vanaf om mee te praten maar na een pakket van eneco en stedin had ik zoiets van laat ik die lettertjes maar overslaan
Ik kreeg vandaag een brief van NUON (ja, die levert bij mij). Mijn vast pakket is afgelopen, kan nu kiezen voor variabel of drie jaar vastzetten. Volgens het begeleidende briefje zijn de prijzen zo laag dat het interessant is om weer vast te zetten. Wat bij mij alarmbellen doet rinkelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik weet er te weinig vanaf om mee te praten maar na een pakket van eneco en stedin had ik zoiets van laat ik die lettertjes maar overslaan
Kwam er gister achter dat ze de verhuisdatum vooraf invullen op je papieren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, tis ook een hoop gedoe
Die alarmbellen gaan bij mij ook aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief van NUON (ja, die levert bij mij). Mijn vast pakket is afgelopen, kan nu kiezen voor variabel of drie jaar vastzetten. Volgens het begeleidende briefje zijn de prijzen zo laag dat het interessant is om weer vast te zetten. Wat bij mij alarmbellen doet rinkelen.![]()
Wat is wijsheid?
Japs. Maar omdat ik nu met de auto ga heb ik er geen last van.quote:
Wij kregen bij het onbewoonde huis 50 euro terug en moesten 100 euro bijbetalen omdat ze de maandlasten van 50 euro (onbewoond tarief) naar 150 euro schroefden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben 2 jaar terug voor 5 jaar vastgezet.
Dit jaar kregen we overigens 200 terug, maar het maandbedrag ging wel met 7 euro omhoog
Oh wat goed!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Maar omdat ik nu met de auto ga heb ik er geen last van.
Zijn net flink gedaald, geloof dat het bij Eneco wel met 25% omlaag is gegaan (stroom) en 10% (gas).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die alarmbellen gaan bij mij ook aan.
Kan het me niet voor de geest halen of de prijzen nu net gedaald zijn of dat ze nog verder gaan dalen
Ik mag helemaal zelf weten hoe ik er kom. Zolang ik er maar op tijd ben en niet te vroeg wegga. De trein leek handiger, maar uiteindelijk is de reistijd per auto precies hetzelfde. Maar dat hoeft baas niet te weten want hij heeft mijn kortingskaart betaald.quote:
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kwam er gister achter dat ze de verhuisdatum vooraf invullen op je papieren.
Laten wij nou misschien wel een week eerder de sleutel inleverenmoe word ik ervan.
Ben ook erg benieuwd hoe vaak ze te veel gaan afschrijven de nutsbedrijven
Dus vastzetten nu is wél handig?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn net flink gedaald, geloof dat het bij Eneco wel met 25% omlaag is gegaan (stroom) en 10% (gas).
Komt door de lage olieprijs van tijdje terug, energieprijzen lopen daar altijd half jaartje ofzo op achter
is de stroom vast gevroren?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Heel de Bollenstreek (Katwijk, Hillegom, Noordwijk, Lisse etc.) zit zonder stroom net op het journaal
Lekker nu!
Heer G belt even zijn broer en ouders die daar allemaal wonen
Och dat is je beloning omdat het je een tijdje terug zo dwars zat johquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag helemaal zelf weten hoe ik er kom. Zolang ik er maar op tijd ben en niet te vroeg wegga. De trein leek handiger, maar uiteindelijk is de reistijd per auto precies hetzelfde. Maar dat hoeft baas niet te weten want hij heeft mijn kortingskaart betaald.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Heel de Bollenstreek (Katwijk, Hillegom, Noordwijk, Lisse etc.) zit zonder stroom net op het journaal
Lekker nu!
Heer G belt even zijn broer en ouders die daar allemaal wonen
En daarom: als ik eenmaal ergens zit, dan moet er heel wat gebeuren om mij daar weg te halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanOf het nou enerige, kabel of internet is
Internet ging prima, al gaven ze in de mail een aantal dagen later aan dan afgesproken en leverden ze het daarentegen wel op de juiste datum op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanOf het nou enerige, kabel of internet is
Koudquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af hoe koud het in je huis wordt na een tijdje zonder stroom?
Ik heb de verwarming 's nachts op 15 graden staan. En met dit weer spingt hij tussendoor wel eens an geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
na een dagje of twee word het wel onaangenaam hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Als ze een gasfornuis hebben: aanzetten. Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Heer G zijn ouders zitten ook zonder stroom
Alles uit de vriezer zetten ze nu buiten![]()
Maar zijn broer met de kleine hebben ook geen stroom
Kijk je daarmee uit als jij niet betaald sturen ze gewoon een aanmaning met aanverwante kosten en die ben je dus echt wel verplicht te betalen (lees je contract maar eens). Van je oude huis zijn ze verplicht om binnen twee maanden na verhuisdatum een eindafrekening gemaakt te hebben. Daarop krijg je dat bedrag weer terug.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Internet ging prima, al gaven ze in de mail een aantal dagen later aan dan afgesproken en leverden ze het daarentegen wel op de juiste datum op.
Och ik betaal nog 1x voor het nuts gebeuren en dan storneer ik gewoon.
Heb geen trek in betalen en dan aan het einde vh jaar terug zien.
Zo lang je maar bewijs hebt dat je die datum ook echt opgegeven hebt kunnen ze niet zeuren.
Ja, maar het is momenteel echt knap belabberd hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Senes! Al meer nieuws over het kleintje?
Ik weet hoe het werktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk je daarmee uit als jij niet betaald sturen ze gewoon een aanmaning met aanverwante kosten en die ben je dus echt wel verplicht te betalen (lees je contract maar eens). Van je oude huis zijn ze verplicht om binnen twee maanden na verhuisdatum een eindafrekening gemaakt te hebben. Daarop krijg je dat bedrag weer terug.
Als je voor je nieuwe huis vindt dat je teveel betaald kun je na drie maanden met de standen van de dag dat je erin trekt (dus niet de sleutel krijgt maar er ook echt woont) tot de standen van drie maanden erna een herberekening maken voor een reeel voorschot. Pm me maar.
Verschrikkelijk! Klinkt toch behoorlijk urgent, ik geloof dat ik als ouder zijnde een chirurg uit de OK zou slepen om naar m'n kind te kijken!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar het is momenteel echt knap belabberd hoor.
Ik zit de hele avond al met een brok in mijn keel en pijn in mijn buik.
Vanmorgen werd ik dus opgebeld dat ze weer op weg waren naar het VU want mijn zusje zag vanmorgen ineens een hele grote bult onder het verband en een helehoop bloed. De hechtingen hebben blijkbaar losgelaten en ze had nu dus een behoorlijk navelbreukje.
Ze lag vanmiddag/avond op de operatiekamer, al aangesloten aan van alles en nog wat, buikje vrij gemaakt en toen werd de arts weg geroepenNa een klein poosje wachten begon die kleine te huilen en puilden er spontaan allemaal darmpjes uit haar buikje (aldus mijn verschrikkelijk overstuur zusje). Nu ligt ze onder een dekentje met die darmpjes er nog uit, en er was net gezegd dat het misschien niet eens vanavond meer ging lukken om het navelbreukje te sluiten en dat ze dan morgenochtend aan de beurt waren.
In de tussentijd moesten ze maar zorgen dat ze niet zou gaan huilen.
Ja of doorsturen naar het AMC of weet ik wat. Je kunt haar toch niet gewoon zo laten liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Klinkt toch behoorlijk urgent, ik geloof dat ik als ouder zijnde een chirurg uit de OK zou slepen om naar m'n kind te kijken!
Het wurmpje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanmorgen werd ik dus opgebeld dat ze weer op weg waren naar het VU want mijn zusje zag vanmorgen ineens een hele grote bult onder het verband en een helehoop bloed. De hechtingen hebben blijkbaar losgelaten en ze had nu dus een behoorlijk navelbreukje.
Ze lag vanmiddag/avond op de operatiekamer, al aangesloten aan van alles en nog wat, buikje vrij gemaakt en toen werd de arts weg geroepenNa een klein poosje wachten begon die kleine te huilen en puilden er spontaan allemaal darmpjes uit haar buikje (aldus mijn verschrikkelijk overstuur zusje). Nu ligt ze onder een dekentje met die darmpjes er nog uit, en er was net gezegd dat het misschien niet eens vanavond meer ging lukken om het navelbreukje te sluiten en dat ze dan morgenochtend aan de beurt waren.
Wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
Bullie is ook moe.![]()
[ afbeelding ]
Dat lukt dus niet. Vrij belachelijk. Zo ben je toch ook hardstikke gevoelig voor infecties en ontstekingen enzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of doorsturen naar het AMC of weet ik wat. Je kunt haar toch niet gewoon zo laten liggen![]()
Ik snap er echt niets van. Ze mag niets meer eten ook...probeer haar maar eens stil te houden
Nou, dat hangt er dus vanaf. Als er niks bekneld zit en alles werkt en je de zaak afdekt met vochtige gazen, dan hoeft het niet accuut geopereerd te worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of doorsturen naar het AMC of weet ik wat. Je kunt haar toch niet gewoon zo laten liggen![]()
Ik snap er echt niets van. Ze mag niets meer eten ook...probeer haar maar eens stil te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bij nichtje natuurlijk niet het geval, dus die kan wel meteen geopereerd worden. En het is gewoon heel naar voor haar en voor jullie.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat? Nou peeeep voldoet zeg wat een mensenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ze ligt ook al aan een infuus met antibiotica en dergelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet. Vrij belachelijk. Zo ben je toch ook hardstikke gevoelig voor infecties en ontstekingen enzo?
Lekker lushen of zo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo! En wel echt doen he, je hebt het verdiend!
OMGquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
De randjes zijn zwart.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
pizzaaaaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben alleen wel erg vrij geweest met de kaas![]()
wat er onder de kaas zit: pittig mexicaans gekruid gehakt, met mais en rode paprika
Nou zeg vind het allemaal wel erg makkelijk...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Dat kunnen ze toch niet máken, om dat kind dan maar zo te laten liggen?
Ik word er helemaal misselijk van.
Heeft je zusje niet de neiging om schreeuwend door dat ziekenhuis te gaan net zolang tot er iemand komt helpen? Dat is natuurlijk tegen de 'vooral rustig blijven'-regel en het zal vast niet helpen, maar ik geloof dat ik het niet zou kunnen aanzien. Zou ook vreselijk kwaad zijn op de gang van zaken daar in dat ziekenhuis. Eerst die hechtingen die klaarblijkelijk niet echt goed zaten (of kan zoiets 'zomaar' los raken?) en dan dit weer.
Veel sterkte, hou vol
Oh, het begon daar noodweer te worden dat we om 16.00 naar huis gingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
In Overijssel nu
[ afbeelding ]
(Gejat uit De Elementen)
Gaat wel lukken hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Heeft je zusje niet de neiging om schreeuwend door dat ziekenhuis te gaan net zolang tot er iemand komt helpen? Dat is natuurlijk tegen de 'vooral rustig blijven'-regel en het zal vast niet helpen, maar ik geloof dat ik het niet zou kunnen aanzien. Zou ook vreselijk kwaad zijn op de gang van zaken daar in dat ziekenhuis. Eerst die hechtingen die klaarblijkelijk niet echt goed zaten (of kan zoiets 'zomaar' los raken?) en dan dit weer.
Veel sterkte, hou vol
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er dus vanaf. Als er niks bekneld zit en alles werkt en je de zaak afdekt met vochtige gazen, dan hoeft het niet accuut geopereerd te worden.Dat geloof ik ook wel hoor maar je voelt je zo enorm machteloos en ik had gewoon zoo gehoopt dat het eindelijk allemaal achter de rug was en dan nu dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bij nichtje natuurlijk niet het geval, dus die kan wel meteen geopereerd worden. En het is gewoon heel naar voor haar en voor jullie.
Maar goed, we wachten maar gewoon weer af.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Zwabbert, wat lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
pizzaaaaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben alleen wel erg vrij geweest met de kaas![]()
wat er onder de kaas zit: pittig mexicaans gekruid gehakt, met mais en rode paprika
Waarschijnlijk niet zoveel. Er is hier wel wat sneeuw gevallen en het waaide wat. Maar ik kon gewoon rijden met prima zicht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
Snap ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Gaat wel lukken hoor![]()
[..]
Dat geloof ik ook wel hoor maar je voelt je zo enorm machteloos en ik had gewoon zoo gehoopt dat het eindelijk allemaal achter de rug was en dan nu dit.
Maar goed, we wachten maar gewoon weer af.
nee, ben er nu mee bezigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zwabbert, wat lekker
Maarehh die heb je toch al wel even op hé?
Dát wilden we niet horen, want dan zijn we voor niets thuis geblevenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zoveel. Er is hier wel wat sneeuw gevallen en het waaide wat. Maar ik kon gewoon rijden met prima zicht.
Stomme f_r.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát wilden we niet horen, want dan zijn we voor niets thuis gebleven
Dus begin even opnieuw en dan met een zelf verzonnen drama verhaal.
Kom op, je kunt het.
Take it away!![]()
ja, maar het is niet erg, je proeft het niet eens (gelukkig)quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ben er nu mee bezig
Erg laat, ik weet het. Maar troep opruimen van sushi duurde iets langer dan gehoopt, die rijst kleeft echt overal aan vast
Ik wil er op zijn minst de woorden iglo, moonboots, ijspegels, geen hand voor ogen, een meter hoog, niet te doen, sneeuwpop, erger dan ooitb enzo in terugzien! MIN-STENS!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme f_r.![]()
Alleen een drahamatisch verhaal over sneeuwbergen en kettingbotsingen met minimaal 10 auto's (alleen blikschade natuurlijk) kan dit goed maken.
Ik woon in Den helderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik verheug me op de liedjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]je moet die rijst ook niet strooien
Whoopie ruimt hier de vloer gelukkig altijd netjes op
Maar voortaan wel wat eerder beginnen dan hoor
Zoww Brigitte Kaandorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg hé. (Maare hij is niet bang0, wel een beetje verlegen. Het gaat gelukkig best wel al goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Bullie, je bipsebaps valt bijna van de poef!![]()
Wat een lekker stuk!
En wat we NIET willen zien is het woord 'strooizout'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er op zijn minst de woorden iglo, moonboots, ijspegels, geen hand voor ogen, een meter hoog, niet te doen, sneeuwpop, erger dan ooitb enzo in terugzien! MIN-STENS!
Officieel weeralarm nu voor Noord-Holland, Groningen, Friesland en Drenthe, sinds vanavond.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik woon in Den helder![]()
Is dit een beetje accuraat?
Ik haat mensen die lijstjes opdreunenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me op de liedjesDie vind ik van haar altijd het leukst.
Dan zet ze altijd zo'n lekker overdreven stem op
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Oke in de herkansing
ijzige sneeuwstormen hier. Het was absoluut niet verstandig om naar buiten te gaan. Ik kon maar max 1 min buiten blijven zonder te bevriezen. En er is zeker 50cm sneeuw gevallenGreys, we hebben er goed aan gedaan niet te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel apart dat op 40 kilometer afstand de situatie zo anders is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja erg hé. (Maare hij is niet bang0, wel een beetje verlegen. Het gaat gelukkig best wel al goed.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Oke in de herkansing
ijzige sneeuwstormen hier. Het was absoluut niet verstandig om naar buiten te gaan. Ik kon maar max 1 min buiten blijven zonder te bevriezen. En er is zeker 50cm sneeuw gevallenKijk, nu voel ik me al beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Pffff...ja, ik ben echt blij dat we er vooraan waren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Geen voorwaarschuwing nu meer maar een Weeralarm in de 4 noordelijke provincies.
Die lijstjes nu vind ik ook echt geen bal aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik haat mensen die lijstjes opdreunen![]()
Die schoenen ook
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lijstjes nu vind ik ook echt geen bal aan
Vandaar dat ik me op de liedjes verheug
Al komt er nooit meer een pareltje als 'Oh was ik maar jouw radiografisch bestuurbare zeilboot' ben ik bang.
Hoewel 'Kom onder mijn klamboehoeeeeeee' in de buurt kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh MI, die is mooi!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trollbead vandaag gekocht, zat op 2 euro na precies genoeg in het spaarklompje
Maar even duivel van de advocaat spelen, maar als die chirurg echt moet naar iemand die écht dringend geopereerd moet worden en wat ik van Cat hoor die kleine het prima zo kan uithouden kan ik er wel wat bij voorstellen. Uiteraard is zoiets als ouder niet te begrijpen en onwijs cru, maar je moet toch als arts / ziekenhuis rationeel handelen, en als een ander die zorg van die arts harder nodig heeft op zo'n moment dan zal die het krijgenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Dat sowiesoquote:Veel sterkte, hou vol
Dank je Strega, ik moest daarnet wel even aan jou en Nok denken aangezien ze allemaal een betekenis hebbenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik zeg even niets
TsssssskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor jou, luister en leer. Broekie
Kom onder mijn klamboehoeeee
Toe blijf daar niet staaaaan
Daar tussen het bamboeeee
Kom daar toch uit vandaan
Kom onder mijn klamboe 3x
Kom in mijn tropisch regenwoudddddd ()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja of tijdens het eten van diezelfde blikopener luidruchtig jezelf overal gaan wassenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Liefde is: op je rug op schoot bij de blikopener liggen en haar wijdbeens je gat tonen.
Remember the beached whale?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja of tijdens het eten van diezelfde blikopener luidruchtig jezelf overal gaan wassen
Hou op joh, ik heb hier net zitten janken met die ouwe Bull vol vertrouwen op m'n schoot.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hou maar op. Ben vandaag toch al zo jankerig![]()
Nu dan voor de goede afloop
In 1 zin kunnen heel veel lettergrepen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
En dan deze nog Ml-etje
Hoeveel lettergrepen kan je in 1 zin proppen!
Whoehoehoeeeeeeeeee
En ik dacht bij mezelf
Jemig wat zou ik graag jouw radiografisch bestuurbare zeilboot willen zijn
Oh ja, dabedoellikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In 1 zin kunnen heel veel lettergrepen.
De briljantie van dit nummer zit in het aantal lettergrepen in 1 maat.
Hihi gek mens toch die Brigitte, Mr heeft hem nu op rtl7 gezet iets Japans en schietgraag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssssk
Speciaal voor jou, luister en leer. Broekie
Kom onder mijn klamboehoeeee
Toe blijf daar niet staaaaan
Daar tussen het bamboeeee
Kom daar toch uit vandaan
Kom onder mijn klamboe 3x
Kom in mijn tropisch regenwoudddddd ()
Ik heb net even gekeken, maar vond het liedje niet zo leuk dus weer omgezet. Moet ik terugschakelen vind je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, dabedoellik![]()
Ik vind haar nu ook wel weer hilarisch eigenlijk.
Kijk je?
Zo'n mens als waar ze het net over had kennen we allemaal wel
Yns had dit weekend geen tijd, dus de oplichting (poging tot iig) komt nog. En dan laat ik het hier weten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Is het nog goed gekomen met je foto, Catata?
Ik weet niet of je er van houdt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, maar vond het liedje niet zo leuk dus weer omgezet. Moet ik terugschakelen vind je?
Ja, ken ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er van houdt.
Maar het ging net over 'die mensen die altijd last hebben van lactose intolerantie, instabiele bekkenbodems, glutenvrije sojataarten in je mueslijurk'
Best wel he? Op Veronica istie. En hij is heul slecht en heeft geen benen.quote:
quote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopie komt net erg ijverig tegen de bank aan hijgen en tegen mijn arm porren, wat blijkt..ze wil spelen
Dus met het speelgoedpiepkatje gespeeld die ze nu vakkundig aan het mollen is in haar mand.
Wat een woesternij ineens
Jouw doorbraak.quote:
Och Jezus Senesta, leek het zo voorspoedig te gaan, krijg je dit. Man , wat een rot nieuws.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja als ze dan nu maar gaat slapen want dit is abnormaal voor haar leeftijd en gewoontes.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
![]()
*kijkt nu Kaandorp*
En zo'n mens ken ik ook!![]()
Je hebt geen sneeuw?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
godver de godver. Ik zit de hele dag te wachten op die kut sneeuw! Flikkert het verdomme telkens boven dat kus ijselmeer uit elkaar.
Ik heb NOG STEEDS geen sneeuw
Dank je welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Och Jezus Senesta, leek het zo voorspoedig te gaan, krijg je dit. Man , wat een rot nieuws.
Hier gaat meteen een kaarsje aan, met heel veel positieve energie voor die kleine.
En dat zijn ze niet want.... ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
Damn senesHeel veel sterkte
Ik dacht dat het VU zo goed was![]()
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
![]()
*kijkt nu Kaandorp*
En zo'n mens ken ik ook!![]()
Och lieverd, dit alles valt in het niets bij die kleine, daar gaan we maar even met z'n allen heel veel positieve energie naar toe sturen.quote:
Had je nog niet genoeg dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
godver de godver. Ik zit de hele dag te wachten op die kut sneeuw! Flikkert het verdomme telkens boven dat kus ijselmeer uit elkaar.
Ik heb NOG STEEDS geen sneeuw
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hebt geen sneeuw?
* senesta kijkt uit raam
ik vind het niet echt bepaald normaal of spreken van kundigheid dat ze een kind hiermee zo laten liggen. Ook al is het misschien niet levensbedreigend.quote:
Sneeuw kun je nooit genoeg hebbenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:03 schreef Strega het volgende:
Hou op joh, ik heb hier net zitten janken met die ouwe Bull vol vertrouwen op m'n schoot.
(Hij is trouwens heel erg goed in communicatie, vanaf dat moment in de auto haeeft hij een lijntje in m's hoofd)
Ik heb het idee dat het een heel bijzonder hondje is, die niet zonder reden bij ons is gekomen.
word leuk morgen om richting shoot te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Het Weeralarm geldt nu voor het hele land ().
Dikke bullshit ook dat alarm. Noordholland, en dan met name het stukje den helder, tot en met alkmaar zou dan extreem weer krijgen. Geen sneeuw gezien, en buienradar belooft telkens, maar telkens flikkert het boven het ijselmeer uit elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Het Weeralarm geldt nu voor het hele land ().
Da's toch niet héél erg noodzakelijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
word leuk morgen om richting shoot te gaan
Zou je dat ook nog zeggen als MM met een gesprongen blindedarm (wat levensbedreigend is) werd opgenomen en moest wachten omdat de arts bezig was aan een niet-accute operatie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het niet echt bepaald normaal of spreken van kundigheid dat ze een kind hiermee zo laten liggen. Ook al is het misschien niet levensbedreigend.
dat kan ik niet afzeggen, aangezien die foto's dringend nodig zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch niet héél erg noodzakelijk?
Dus dan kijk je het even aan hoe het morgen is daar en anders ga je niet
maar t kan maar net zijn dat t toch gewoon meevalt met t weeralarmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik niet afzeggen, aangezien die foto's dringend nodig zijn.
k ga gewoon met de trein, en als de reis langer duurt het zij zo
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou je dat ook nog zeggen als MM met een gesprongen blindedarm (wat levensbedreigend is) werd opgenomen en moest wachten omdat de arts bezig was aan een niet-accute operatie?
Dit is geen kwestie van nalatigheid of wreedheid maar van beperkte middelen (lees: artsen) zo goed mogelijk inzetten. En dus geen mensen onnodig dood laten gaan.
ik denk niet dat je zo moet denken. spoedgevallen zullen wel doorgestuurd worden, lijkt mequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?
Kon het gemini dit niet zelf fixen senes?
Doorsturen met dit weer... in een hobbelende ambulance... ik denk dat dat wellicht meer complicaties had opgeleverd dan een nachtje wachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?
Kon het gemini dit niet zelf fixen senes?
wat voor burgers zijn dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:31 schreef Strega het volgende:
Nou, hier lijkt het goed te gaan. Net vier honden hun Energique burgers gegeven, dat ging er ook bij Bullie goed in!
Nu zelf maar even eten, tja, we zijn wat laat!
Neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Tombola, heb je al een nieuwe datumlijstje
?
quote:
Speciaal voer, biologisch vlees, geen slachtafval.quote:
Nou ja, tuurlijk wel, maar moet ik dat hier gaan plaatsen? de hele lijst? Voorlopig lijkt 24-1 de dag te zijn dat het meeste aantal mensen kan, maar dat is een zondag, dus ik weet niet of dat kan. De rest van de dagen gaat vrij gelijk opquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Speciaal voer, biologisch vlees, geen slachtafval.
Beetje te vergelijken met Duck maar nog iets beter.
Ik heb sushi gemaakt!!!!!!!quote:
Slaap lekker, en als het weer morgen echt bagger is die shoot maar laten zitten hé!quote:
Tja, ik heb van Swabber nog steeds geen sushi ontvangen.....quote:
weet je wel wat voor een end het fietsen is naar grunnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, ik heb van Swabber nog steeds geen sushi ontvangen.....
Heb je je usb poort open staan? Want daar is hij naartoe gemaild.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach...net als bij de mens hangt een goede gezondquote:
Dan is het maar goed dat ik bij pa en ma al in de week heb gelegd dat onze brunch wellicht uitgesteld moet worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, tuurlijk wel, maar moet ik dat hier gaan plaatsen? de hele lijst? Voorlopig lijkt 24-1 de dag te zijn dat het meeste aantal mensen kan, maar dat is een zondag, dus ik weet niet of dat kan. De rest van de dagen gaat vrij gelijk op
bezigquote:
Tis al op!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik bij pa en ma al in de week heb gelegd dat onze brunch wellicht uitgesteld moet worden.
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Greys het volgende:Tombolalala!
De stroomstoring heeft 80.000 huishoudens getroffen die inmiddels al sinds even na zevenen zonder stroom zitten. Lijkt me best knusSchoonouders vinden het ook (nog) wel grappig.
Gelukkig dat zij het goed opvatten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Tombolalala!
De stroomstoring heeft 80.000 huishoudens getroffen die inmiddels al sinds even na zevenen zonder stroom zitten. Lijkt me best knusSchoonouders vinden het ook (nog) wel grappig.
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.
En alles uit de vriezer gewoon in de tuin zetten!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig dat zij het goed opvatten.![]()
Kaarsjes aan en spelletje doen. En de koelkast leegeten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!
Breng je even verslag uit als je hem gesproken hebt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!
Tuulk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En alles uit de vriezer gewoon in de tuin zetten!
'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.quote:
Neeeee, Qwea zei dat ze keihard moesten neuken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.
Ik denk dat het in goede aarde zal vallen!
Nah, dat moet je subtieler brengen:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.
Nee, nog geen datum... verwonderd me niet, dit weer en dan traumatologie? Ik denk dat wij met Bullie er bij nu beter de eerste tijd geen hele dagen van huis gaan. Laat ze eerst maar even wennen. (De plaats in de roedel bepalen) Liefst zonder bloedvergieten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad!
Strega? Weet je al wanneer je het ziekenhuis in moet? Of wil je mee naar DTH? Dan pm ik je het lijstje (is voor jullie wel een pokke-eind rijden natuurlijk
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, Qwea zei dat ze keihard moesten neuken.
Wel het goed doorgeven greys.
Hihihihiquote:Kort na zeven uur ontstond in het hoogspanningsstation van TenneT in Sassenheim een defect, meldde een woordvoerder van de netbeheerder. Hoe lang het duurt voordat de storing voorbij is, is niet bekend.
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachtequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, helaas wel!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je wel wat voor een end het fietsen is naar grunn
Ja!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachte
mietjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.
Je kent me toch![]()
![]()
Oh en...
[..]
Hihihihi
Hoi meneer Mletje, wat heb je een mooie wc!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachte
Spiraaltje ftwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!!!!!
Er is iets van een jaar geleden toch ook ergens een stroomstoring geweest door een helicopter die tegen draden vloog? Daar was negen maanden daarna een babyboom
*kijkt in kastje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Ow trouwens vanaf maandagavond geen zout meer...
Krijg ik terug "Klaverjassen in de keuken??? Maar daar doet de verwarming het ook niet hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
mietje
Stuur ze een smsje "wat rijmt er op peuken? Precies! ga maar doen!"
Wat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
mietje
Stuur ze een smsje "wat rijmt er op peuken? Precies! ga maar doen!"
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg ik terug "Klaverjassen in de keuken??? Maar daar doet de verwarming het ook niet hoor!'.
NEUKEN!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat?
Deuken, ontkreuken, jeuken? WEES EENS DUIDELIJK MENS!!!!!
Daar vliegt zo'n helikopter idd een stuk minder snel tegenaan.quote:
De buurman in elkaar beuken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat?
Deuken, ontkreuken, jeuken? WEES EENS DUIDELIJK MENS!!!!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar vliegt zo'n helikopter idd een stuk minder snel tegenaan.
OMGquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
"Klaverjassen in het genotsgrotje! Met je staafmixert! Lekker lekker roeruhhh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |