quote:
Speciaal voer, biologisch vlees, geen slachtafval.quote:
Nou ja, tuurlijk wel, maar moet ik dat hier gaan plaatsen? de hele lijst? Voorlopig lijkt 24-1 de dag te zijn dat het meeste aantal mensen kan, maar dat is een zondag, dus ik weet niet of dat kan. De rest van de dagen gaat vrij gelijk opquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Speciaal voer, biologisch vlees, geen slachtafval.
Beetje te vergelijken met Duck maar nog iets beter.
Ik heb sushi gemaakt!!!!!!!quote:
Slaap lekker, en als het weer morgen echt bagger is die shoot maar laten zitten hé!quote:
Tja, ik heb van Swabber nog steeds geen sushi ontvangen.....quote:
weet je wel wat voor een end het fietsen is naar grunnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, ik heb van Swabber nog steeds geen sushi ontvangen.....
Heb je je usb poort open staan? Want daar is hij naartoe gemaild.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach...net als bij de mens hangt een goede gezondquote:
Dan is het maar goed dat ik bij pa en ma al in de week heb gelegd dat onze brunch wellicht uitgesteld moet worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, tuurlijk wel, maar moet ik dat hier gaan plaatsen? de hele lijst? Voorlopig lijkt 24-1 de dag te zijn dat het meeste aantal mensen kan, maar dat is een zondag, dus ik weet niet of dat kan. De rest van de dagen gaat vrij gelijk op
bezigquote:
Tis al op!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik bij pa en ma al in de week heb gelegd dat onze brunch wellicht uitgesteld moet worden.
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Greys het volgende:Tombolalala!
De stroomstoring heeft 80.000 huishoudens getroffen die inmiddels al sinds even na zevenen zonder stroom zitten. Lijkt me best knusSchoonouders vinden het ook (nog) wel grappig.
Gelukkig dat zij het goed opvatten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Tombolalala!
De stroomstoring heeft 80.000 huishoudens getroffen die inmiddels al sinds even na zevenen zonder stroom zitten. Lijkt me best knusSchoonouders vinden het ook (nog) wel grappig.
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.
En alles uit de vriezer gewoon in de tuin zetten!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig dat zij het goed opvatten.![]()
Kaarsjes aan en spelletje doen. En de koelkast leegeten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!
Breng je even verslag uit als je hem gesproken hebt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!
Tuulk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En alles uit de vriezer gewoon in de tuin zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |