WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
![]()
*kijkt nu Kaandorp*
En zo'n mens ken ik ook!![]()
Och lieverd, dit alles valt in het niets bij die kleine, daar gaan we maar even met z'n allen heel veel positieve energie naar toe sturen.quote:
Had je nog niet genoeg dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
godver de godver. Ik zit de hele dag te wachten op die kut sneeuw! Flikkert het verdomme telkens boven dat kus ijselmeer uit elkaar.
Ik heb NOG STEEDS geen sneeuw
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hebt geen sneeuw?
* senesta kijkt uit raam
ik vind het niet echt bepaald normaal of spreken van kundigheid dat ze een kind hiermee zo laten liggen. Ook al is het misschien niet levensbedreigend.quote:
Sneeuw kun je nooit genoeg hebbenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:03 schreef Strega het volgende:
Hou op joh, ik heb hier net zitten janken met die ouwe Bull vol vertrouwen op m'n schoot.
(Hij is trouwens heel erg goed in communicatie, vanaf dat moment in de auto haeeft hij een lijntje in m's hoofd)
Ik heb het idee dat het een heel bijzonder hondje is, die niet zonder reden bij ons is gekomen.
word leuk morgen om richting shoot te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Het Weeralarm geldt nu voor het hele land ().
Dikke bullshit ook dat alarm. Noordholland, en dan met name het stukje den helder, tot en met alkmaar zou dan extreem weer krijgen. Geen sneeuw gezien, en buienradar belooft telkens, maar telkens flikkert het boven het ijselmeer uit elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Het Weeralarm geldt nu voor het hele land ().
Da's toch niet héél erg noodzakelijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
word leuk morgen om richting shoot te gaan
Zou je dat ook nog zeggen als MM met een gesprongen blindedarm (wat levensbedreigend is) werd opgenomen en moest wachten omdat de arts bezig was aan een niet-accute operatie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het niet echt bepaald normaal of spreken van kundigheid dat ze een kind hiermee zo laten liggen. Ook al is het misschien niet levensbedreigend.
dat kan ik niet afzeggen, aangezien die foto's dringend nodig zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch niet héél erg noodzakelijk?
Dus dan kijk je het even aan hoe het morgen is daar en anders ga je niet
maar t kan maar net zijn dat t toch gewoon meevalt met t weeralarmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik niet afzeggen, aangezien die foto's dringend nodig zijn.
k ga gewoon met de trein, en als de reis langer duurt het zij zo
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou je dat ook nog zeggen als MM met een gesprongen blindedarm (wat levensbedreigend is) werd opgenomen en moest wachten omdat de arts bezig was aan een niet-accute operatie?
Dit is geen kwestie van nalatigheid of wreedheid maar van beperkte middelen (lees: artsen) zo goed mogelijk inzetten. En dus geen mensen onnodig dood laten gaan.
ik denk niet dat je zo moet denken. spoedgevallen zullen wel doorgestuurd worden, lijkt mequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?
Kon het gemini dit niet zelf fixen senes?
Doorsturen met dit weer... in een hobbelende ambulance... ik denk dat dat wellicht meer complicaties had opgeleverd dan een nachtje wachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?
Kon het gemini dit niet zelf fixen senes?
wat voor burgers zijn dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:31 schreef Strega het volgende:
Nou, hier lijkt het goed te gaan. Net vier honden hun Energique burgers gegeven, dat ging er ook bij Bullie goed in!
Nu zelf maar even eten, tja, we zijn wat laat!
Neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Tombola, heb je al een nieuwe datumlijstje
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |