quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja of tijdens het eten van diezelfde blikopener luidruchtig jezelf overal gaan wassen
Hou op joh, ik heb hier net zitten janken met die ouwe Bull vol vertrouwen op m'n schoot.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hou maar op. Ben vandaag toch al zo jankerig![]()
Nu dan voor de goede afloop
In 1 zin kunnen heel veel lettergrepen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
En dan deze nog Ml-etje
Hoeveel lettergrepen kan je in 1 zin proppen!
Whoehoehoeeeeeeeeee
En ik dacht bij mezelf
Jemig wat zou ik graag jouw radiografisch bestuurbare zeilboot willen zijn
Oh ja, dabedoellikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In 1 zin kunnen heel veel lettergrepen.
De briljantie van dit nummer zit in het aantal lettergrepen in 1 maat.
Hihi gek mens toch die Brigitte, Mr heeft hem nu op rtl7 gezet iets Japans en schietgraag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssssk
Speciaal voor jou, luister en leer. Broekie
Kom onder mijn klamboehoeeee
Toe blijf daar niet staaaaan
Daar tussen het bamboeeee
Kom daar toch uit vandaan
Kom onder mijn klamboe 3x
Kom in mijn tropisch regenwoudddddd ()
Ik heb net even gekeken, maar vond het liedje niet zo leuk dus weer omgezet. Moet ik terugschakelen vind je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, dabedoellik![]()
Ik vind haar nu ook wel weer hilarisch eigenlijk.
Kijk je?
Zo'n mens als waar ze het net over had kennen we allemaal wel
Yns had dit weekend geen tijd, dus de oplichting (poging tot iig) komt nog. En dan laat ik het hier weten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Is het nog goed gekomen met je foto, Catata?
Ik weet niet of je er van houdt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, maar vond het liedje niet zo leuk dus weer omgezet. Moet ik terugschakelen vind je?
Ja, ken ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er van houdt.
Maar het ging net over 'die mensen die altijd last hebben van lactose intolerantie, instabiele bekkenbodems, glutenvrije sojataarten in je mueslijurk'
Best wel he? Op Veronica istie. En hij is heul slecht en heeft geen benen.quote:
quote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopie komt net erg ijverig tegen de bank aan hijgen en tegen mijn arm porren, wat blijkt..ze wil spelen
Dus met het speelgoedpiepkatje gespeeld die ze nu vakkundig aan het mollen is in haar mand.
Wat een woesternij ineens
Jouw doorbraak.quote:
Och Jezus Senesta, leek het zo voorspoedig te gaan, krijg je dit. Man , wat een rot nieuws.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar het is momenteel echt knap belabberd hoor.
Ik zit de hele avond al met een brok in mijn keel en pijn in mijn buik.
Vanmorgen werd ik dus opgebeld dat ze weer op weg waren naar het VU want mijn zusje zag vanmorgen ineens een hele grote bult onder het verband en een helehoop bloed. De hechtingen hebben blijkbaar losgelaten en ze had nu dus een behoorlijk navelbreukje.
Ze lag vanmiddag/avond op de operatiekamer, al aangesloten aan van alles en nog wat, buikje vrij gemaakt en toen werd de arts weg geroepenNa een klein poosje wachten begon die kleine te huilen en puilden er spontaan allemaal darmpjes uit haar buikje (aldus mijn verschrikkelijk overstuur zusje). Nu ligt ze onder een dekentje met die darmpjes er nog uit, en er was net gezegd dat het misschien niet eens vanavond meer ging lukken om het navelbreukje te sluiten en dat ze dan morgenochtend aan de beurt waren.
In de tussentijd moesten ze maar zorgen dat ze niet zou gaan huilen.
Ja als ze dan nu maar gaat slapen want dit is abnormaal voor haar leeftijd en gewoontes.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
![]()
*kijkt nu Kaandorp*
En zo'n mens ken ik ook!![]()
Je hebt geen sneeuw?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
godver de godver. Ik zit de hele dag te wachten op die kut sneeuw! Flikkert het verdomme telkens boven dat kus ijselmeer uit elkaar.
Ik heb NOG STEEDS geen sneeuw
Dank je welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Och Jezus Senesta, leek het zo voorspoedig te gaan, krijg je dit. Man , wat een rot nieuws.
Hier gaat meteen een kaarsje aan, met heel veel positieve energie voor die kleine.
En dat zijn ze niet want.... ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
Damn senesHeel veel sterkte
Ik dacht dat het VU zo goed was![]()
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
![]()
*kijkt nu Kaandorp*
En zo'n mens ken ik ook!![]()
Och lieverd, dit alles valt in het niets bij die kleine, daar gaan we maar even met z'n allen heel veel positieve energie naar toe sturen.quote:
Had je nog niet genoeg dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
godver de godver. Ik zit de hele dag te wachten op die kut sneeuw! Flikkert het verdomme telkens boven dat kus ijselmeer uit elkaar.
Ik heb NOG STEEDS geen sneeuw
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hebt geen sneeuw?
* senesta kijkt uit raam
ik vind het niet echt bepaald normaal of spreken van kundigheid dat ze een kind hiermee zo laten liggen. Ook al is het misschien niet levensbedreigend.quote:
Sneeuw kun je nooit genoeg hebbenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:03 schreef Strega het volgende:
Hou op joh, ik heb hier net zitten janken met die ouwe Bull vol vertrouwen op m'n schoot.
(Hij is trouwens heel erg goed in communicatie, vanaf dat moment in de auto haeeft hij een lijntje in m's hoofd)
Ik heb het idee dat het een heel bijzonder hondje is, die niet zonder reden bij ons is gekomen.
word leuk morgen om richting shoot te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Het Weeralarm geldt nu voor het hele land ().
Dikke bullshit ook dat alarm. Noordholland, en dan met name het stukje den helder, tot en met alkmaar zou dan extreem weer krijgen. Geen sneeuw gezien, en buienradar belooft telkens, maar telkens flikkert het boven het ijselmeer uit elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Het Weeralarm geldt nu voor het hele land ().
Da's toch niet héél erg noodzakelijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
word leuk morgen om richting shoot te gaan
Zou je dat ook nog zeggen als MM met een gesprongen blindedarm (wat levensbedreigend is) werd opgenomen en moest wachten omdat de arts bezig was aan een niet-accute operatie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het niet echt bepaald normaal of spreken van kundigheid dat ze een kind hiermee zo laten liggen. Ook al is het misschien niet levensbedreigend.
dat kan ik niet afzeggen, aangezien die foto's dringend nodig zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch niet héél erg noodzakelijk?
Dus dan kijk je het even aan hoe het morgen is daar en anders ga je niet
maar t kan maar net zijn dat t toch gewoon meevalt met t weeralarmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik niet afzeggen, aangezien die foto's dringend nodig zijn.
k ga gewoon met de trein, en als de reis langer duurt het zij zo
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou je dat ook nog zeggen als MM met een gesprongen blindedarm (wat levensbedreigend is) werd opgenomen en moest wachten omdat de arts bezig was aan een niet-accute operatie?
Dit is geen kwestie van nalatigheid of wreedheid maar van beperkte middelen (lees: artsen) zo goed mogelijk inzetten. En dus geen mensen onnodig dood laten gaan.
ik denk niet dat je zo moet denken. spoedgevallen zullen wel doorgestuurd worden, lijkt mequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?
Kon het gemini dit niet zelf fixen senes?
Doorsturen met dit weer... in een hobbelende ambulance... ik denk dat dat wellicht meer complicaties had opgeleverd dan een nachtje wachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar erg netjes is het niet. Waarom niet doorsturen naar het AMC?
Kon het gemini dit niet zelf fixen senes?
wat voor burgers zijn dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:31 schreef Strega het volgende:
Nou, hier lijkt het goed te gaan. Net vier honden hun Energique burgers gegeven, dat ging er ook bij Bullie goed in!
Nu zelf maar even eten, tja, we zijn wat laat!
Neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Tombola, heb je al een nieuwe datumlijstje
?
quote:
Speciaal voer, biologisch vlees, geen slachtafval.quote:
Nou ja, tuurlijk wel, maar moet ik dat hier gaan plaatsen? de hele lijst? Voorlopig lijkt 24-1 de dag te zijn dat het meeste aantal mensen kan, maar dat is een zondag, dus ik weet niet of dat kan. De rest van de dagen gaat vrij gelijk opquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Speciaal voer, biologisch vlees, geen slachtafval.
Beetje te vergelijken met Duck maar nog iets beter.
Ik heb sushi gemaakt!!!!!!!quote:
Slaap lekker, en als het weer morgen echt bagger is die shoot maar laten zitten hé!quote:
Tja, ik heb van Swabber nog steeds geen sushi ontvangen.....quote:
weet je wel wat voor een end het fietsen is naar grunnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, ik heb van Swabber nog steeds geen sushi ontvangen.....
Heb je je usb poort open staan? Want daar is hij naartoe gemaild.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach...net als bij de mens hangt een goede gezondquote:
Dan is het maar goed dat ik bij pa en ma al in de week heb gelegd dat onze brunch wellicht uitgesteld moet worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, tuurlijk wel, maar moet ik dat hier gaan plaatsen? de hele lijst? Voorlopig lijkt 24-1 de dag te zijn dat het meeste aantal mensen kan, maar dat is een zondag, dus ik weet niet of dat kan. De rest van de dagen gaat vrij gelijk op
bezigquote:
Tis al op!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik bij pa en ma al in de week heb gelegd dat onze brunch wellicht uitgesteld moet worden.
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Greys het volgende:Tombolalala!
De stroomstoring heeft 80.000 huishoudens getroffen die inmiddels al sinds even na zevenen zonder stroom zitten. Lijkt me best knusSchoonouders vinden het ook (nog) wel grappig.
Gelukkig dat zij het goed opvatten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Tombolalala!
De stroomstoring heeft 80.000 huishoudens getroffen die inmiddels al sinds even na zevenen zonder stroom zitten. Lijkt me best knusSchoonouders vinden het ook (nog) wel grappig.
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.
En alles uit de vriezer gewoon in de tuin zetten!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig dat zij het goed opvatten.![]()
Kaarsjes aan en spelletje doen. En de koelkast leegeten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!
Breng je even verslag uit als je hem gesproken hebt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn schoonvader even bellen om je tip door te geven!
Tuulk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En alles uit de vriezer gewoon in de tuin zetten!
'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.quote:
Neeeee, Qwea zei dat ze keihard moesten neuken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.
Ik denk dat het in goede aarde zal vallen!
Nah, dat moet je subtieler brengen:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.
Nee, nog geen datum... verwonderd me niet, dit weer en dan traumatologie? Ik denk dat wij met Bullie er bij nu beter de eerste tijd geen hele dagen van huis gaan. Laat ze eerst maar even wennen. (De plaats in de roedel bepalen) Liefst zonder bloedvergieten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad!
Strega? Weet je al wanneer je het ziekenhuis in moet? Of wil je mee naar DTH? Dan pm ik je het lijstje (is voor jullie wel een pokke-eind rijden natuurlijk
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, Qwea zei dat ze keihard moesten neuken.
Wel het goed doorgeven greys.
Hihihihiquote:Kort na zeven uur ontstond in het hoogspanningsstation van TenneT in Sassenheim een defect, meldde een woordvoerder van de netbeheerder. Hoe lang het duurt voordat de storing voorbij is, is niet bekend.
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachtequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, helaas wel!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je wel wat voor een end het fietsen is naar grunn
Ja!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachte
mietjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.
Je kent me toch![]()
![]()
Oh en...
[..]
Hihihihi
Hoi meneer Mletje, wat heb je een mooie wc!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachte
Spiraaltje ftwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!!!!!
Er is iets van een jaar geleden toch ook ergens een stroomstoring geweest door een helicopter die tegen draden vloog? Daar was negen maanden daarna een babyboom
*kijkt in kastje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Ow trouwens vanaf maandagavond geen zout meer...
Krijg ik terug "Klaverjassen in de keuken??? Maar daar doet de verwarming het ook niet hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
mietje
Stuur ze een smsje "wat rijmt er op peuken? Precies! ga maar doen!"
Wat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
mietje
Stuur ze een smsje "wat rijmt er op peuken? Precies! ga maar doen!"
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg ik terug "Klaverjassen in de keuken??? Maar daar doet de verwarming het ook niet hoor!'.
NEUKEN!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat?
Deuken, ontkreuken, jeuken? WEES EENS DUIDELIJK MENS!!!!!
Daar vliegt zo'n helikopter idd een stuk minder snel tegenaan.quote:
De buurman in elkaar beuken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat?
Deuken, ontkreuken, jeuken? WEES EENS DUIDELIJK MENS!!!!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar vliegt zo'n helikopter idd een stuk minder snel tegenaan.
OMGquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
"Klaverjassen in het genotsgrotje! Met je staafmixert! Lekker lekker roeruhhh"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |