'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.quote:
Neeeee, Qwea zei dat ze keihard moesten neuken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.
Ik denk dat het in goede aarde zal vallen!
Nah, dat moet je subtieler brengen:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
'Hoi schoonvader, Qwea hier zegt dat je het beste nakend aan de lampen kunt gaan zwaaien nu!'.
Nee, nog geen datum... verwonderd me niet, dit weer en dan traumatologie? Ik denk dat wij met Bullie er bij nu beter de eerste tijd geen hele dagen van huis gaan. Laat ze eerst maar even wennen. (De plaats in de roedel bepalen) Liefst zonder bloedvergieten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad!
Strega? Weet je al wanneer je het ziekenhuis in moet? Of wil je mee naar DTH? Dan pm ik je het lijstje (is voor jullie wel een pokke-eind rijden natuurlijk
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, Qwea zei dat ze keihard moesten neuken.
Wel het goed doorgeven greys.
Hihihihiquote:Kort na zeven uur ontstond in het hoogspanningsstation van TenneT in Sassenheim een defect, meldde een woordvoerder van de netbeheerder. Hoe lang het duurt voordat de storing voorbij is, is niet bekend.
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachtequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, helaas wel!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je wel wat voor een end het fietsen is naar grunn
Ja!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de hele aaf keihard gaan neuken om het warm te krijgen/te houden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachte
mietjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.
Je kent me toch![]()
![]()
Oh en...
[..]
Hihihihi
Hoi meneer Mletje, wat heb je een mooie wc!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zaad bedoeld ze hoor ik hier droog naast me nadat ik uit moest leggen waarom ik lachte
Spiraaltje ftwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!!!!!
Er is iets van een jaar geleden toch ook ergens een stroomstoring geweest door een helicopter die tegen draden vloog? Daar was negen maanden daarna een babyboom
*kijkt in kastje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Ow trouwens vanaf maandagavond geen zout meer...
Krijg ik terug "Klaverjassen in de keuken??? Maar daar doet de verwarming het ook niet hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
mietje
Stuur ze een smsje "wat rijmt er op peuken? Precies! ga maar doen!"
Wat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
mietje
Stuur ze een smsje "wat rijmt er op peuken? Precies! ga maar doen!"
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg ik terug "Klaverjassen in de keuken??? Maar daar doet de verwarming het ook niet hoor!'.
NEUKEN!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat?
Deuken, ontkreuken, jeuken? WEES EENS DUIDELIJK MENS!!!!!
Daar vliegt zo'n helikopter idd een stuk minder snel tegenaan.quote:
De buurman in elkaar beuken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat?
Deuken, ontkreuken, jeuken? WEES EENS DUIDELIJK MENS!!!!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar vliegt zo'n helikopter idd een stuk minder snel tegenaan.
OMGquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
"Klaverjassen in het genotsgrotje! Met je staafmixert! Lekker lekker roeruhhh"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |